Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražské radnice se přou: pustit na nový most auta, nebo jen tramvaje

Budou po novém mostě přes Vltavu mezi pražským Zlíchovem a Dvorci jezdit jen tramvaje, nebo také auta? O to se přou radnice Prahy 2 a 4. Nový most bude stát asi miliardu a postaven by měl být do sedmi let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16a59r28t42i69n 34R81u74z22i43c40k80a 1702978616457

Most by se mel stavet samozrejme i pro automobilovou dopravu, klidne tam muze byt zamezen autum vjezd, napr. zavorou nebo sloupky, podobne jako v centru.

V budoucnu se muzou auta pustit pres most treba na zkousku nebo v dobe vyluk.

-----

Pripadne zde muze po urcitou dobu byt mytne, ktere by castecne zaplatilo naklady nebo prispelo do kasy mestske casti, ev. by prujezd mohli mit mistni zdarma nebo za symbolicky poplatek.

0/0
27.4.2013 21:04

R66a27d21e89k 73N53o58v88a60k 9964433799360

Původní návrh měl něco do sebe, tento je absolutně nesmyslný.

most by měl navazovat na projekt připravované Radlické radiály a i z území Prahy 4 a Prahy 5 odvést část dopravy, která celým podolím pouze projíždí.

Návaznost na Jeremenkovu je logická (ne z důvodu naštvání obyvatel ale z pohledu dopravního).

Obhajoba jedné ulice proti potřebám dvou městských částí a vůbec zlepšení dopravní situace je špatná a předpokládám že hájí pouze zájmy zde bydlících zastupitelů a jejich kmotrů, a také nájemce Žlutých lázní, kde jsou vazby na zastupitele taktéž velmi blízké.

+3/0
26.4.2013 11:57

M39a76r82t19i78n 93R22u79z45i51c74k93a 1412498286207

ono se uvazuje i o propojeni tramvajovych trati z Pankrace a Budejovicke s trati do Modran, Barrandova a Smichova prave Jeremenkovou ulici a Dvoreckym mostem...

0/0
27.4.2013 21:07

T41o81m69á43š 20Z33e97m55a65n 3155628114385

Převedším by to odvedlo dopravu z mostů Jiráskova a Palackého.

Takže rozhodně pro auta, dole v Podolí je beztak velká komunikace s tramvajovým pruhm uprostřed, takže trochu více odpravy snese a vilové čtvrti by neměly mít přednost před jinými čtvrtěmi. Navíc Jeremenkova je značne nevytížena.

+3/0
25.4.2013 22:10

D80a72n89i11e47l 82R65o57z70s91n14y48o 5640309745458

Jeremenkova je ted v rekonstrukci a pani stavari tam udelali ze 2 pruhu jeden. Takze vytizena bude i bez mostu :)

0/0
26.4.2013 8:52

Ř95e41h14o39ř 78V28l24a72s46á25k 2154784361536

Tak kompromis: Na nový most pustíme auta, ale zase jim na Baranďáku patřičný počet pruhů sebereme, aby to bylo fér. :-) A uděláme z něj třeba cyklostezku,

0/−1
25.4.2013 21:41

J73a40n 21Z50e63l78e84n92k93a 2656616628705

To ne. Když už autům sebrat na Barranďáku pruh, tak ho vyznačit jako vyhrazený pro MHD - v celé délce mostu a obousměrně. Jinou možností by bylo i autobusy z Barranďáku přemístit na nový Dvorecký mot, kde by mohly jezdit společně s tramvajemi.

0/−1
26.4.2013 7:09

J89i65ř93í 55Z13ý32k19a 9699723581700

já bych byl pro univerzální řešení, pokud to ten most nějak výrazně neprodraží.

Klidně by tam mohl být zakázán vjezd automobilům (mimo MHD) s tím, že pokud by se na vedlejším mostě a přilehlých ulicích dělala rekonstrukce, tak by se využil tento.

+3/−3
25.4.2013 17:55

R58u61d57a 27S63l31a77v85í30k 5273278726371

Auta mají hned vedle Barrandovský most...

+3/−5
25.4.2013 17:44

J23a65n 94Č60e13k47a47l 7769265574334

"Hned vedle" je dost relativní pojem.

A když už se staví most, tak ten rozdíl ceny už bude malý. A že by to přivedlo další auta? Ta už tam stejně jezdí, jen to objedou právě přes Barranďák...

+4/−2
25.4.2013 17:51

D17a52n69i11e55l 26R82o10z81s49n91y12o 5300669385718

No prave. Taky si rikam zda je potreba dalsi silnicni most v takove blizkosti. Kdyby to bylo vice do centra, tak by to bylo pochopitelnejsi.

+1/−1
26.4.2013 8:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.