Diskuze

Pražské radnice se přou: pustit na nový most auta, nebo jen tramvaje

Budou po novém mostě přes Vltavu mezi pražským Zlíchovem a Dvorci jezdit jen tramvaje, nebo také auta? O to se přou radnice Prahy 2 a 4. Nový most bude stát asi miliardu a postaven by měl být do sedmi let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Most by se mel stavet samozrejme i pro automobilovou dopravu, klidne tam muze byt zamezen autum vjezd, napr. zavorou nebo sloupky, podobne jako v centru.

V budoucnu se muzou auta pustit pres most treba na zkousku nebo v dobe vyluk.

-----

Pripadne zde muze po urcitou dobu byt mytne, ktere by castecne zaplatilo naklady nebo prispelo do kasy mestske casti, ev. by prujezd mohli mit mistni zdarma nebo za symbolicky poplatek.

0 0
možnosti

R66a50d46e75k 75N38o32v80a77k

26. 4. 2013 11:57

Původní návrh měl něco do sebe, tento je absolutně nesmyslný.

most by měl navazovat na projekt připravované Radlické radiály a i z území Prahy 4 a Prahy 5 odvést část dopravy, která celým podolím pouze projíždí.

Návaznost na Jeremenkovu je logická (ne z důvodu naštvání obyvatel ale z pohledu dopravního).

Obhajoba jedné ulice proti potřebám dvou městských částí a vůbec zlepšení dopravní situace je špatná a předpokládám že hájí pouze zájmy zde bydlících zastupitelů a jejich kmotrů, a také nájemce Žlutých lázní, kde jsou vazby na zastupitele taktéž velmi blízké.

3 0
možnosti

ono se uvazuje i o propojeni tramvajovych trati z Pankrace a Budejovicke s trati do Modran, Barrandova a Smichova prave Jeremenkovou ulici a Dvoreckym mostem...

0 0
možnosti

Převedším by to odvedlo dopravu z mostů Jiráskova a Palackého.

Takže rozhodně pro auta, dole v Podolí je beztak velká komunikace s tramvajovým pruhm uprostřed, takže trochu více odpravy snese a vilové čtvrti by neměly mít přednost před jinými čtvrtěmi. Navíc Jeremenkova je značne nevytížena.

3 0
možnosti

Tak kompromis: Na nový most pustíme auta, ale zase jim na Baranďáku patřičný počet pruhů sebereme, aby to bylo fér. :-) A uděláme z něj třeba cyklostezku,

0 1
možnosti

To ne. Když už autům sebrat na Barranďáku pruh, tak ho vyznačit jako vyhrazený pro MHD - v celé délce mostu a obousměrně. Jinou možností by bylo i autobusy z Barranďáku přemístit na nový Dvorecký mot, kde by mohly jezdit společně s tramvajemi.

0 1
možnosti

J50i55ř65í 72Z43ý67k32a

25. 4. 2013 17:55

já bych byl pro univerzální řešení, pokud to ten most nějak výrazně neprodraží.

Klidně by tam mohl být zakázán vjezd automobilům (mimo MHD) s tím, že pokud by se na vedlejším mostě a přilehlých ulicích dělala rekonstrukce, tak by se využil tento.

3 3
možnosti

R87u18d15a 54S88l66a93v14í67k

25. 4. 2013 17:44

Auta mají hned vedle Barrandovský most...

3 5
možnosti

J38a98n 38Č40e71k89a74l

25. 4. 2013 17:51

"Hned vedle" je dost relativní pojem.

A když už se staví most, tak ten rozdíl ceny už bude malý. A že by to přivedlo další auta? Ta už tam stejně jezdí, jen to objedou právě přes Barranďák...

4 2
možnosti