- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Most by se mel stavet samozrejme i pro automobilovou dopravu, klidne tam muze byt zamezen autum vjezd, napr. zavorou nebo sloupky, podobne jako v centru.
V budoucnu se muzou auta pustit pres most treba na zkousku nebo v dobe vyluk.
-----
Pripadne zde muze po urcitou dobu byt mytne, ktere by castecne zaplatilo naklady nebo prispelo do kasy mestske casti, ev. by prujezd mohli mit mistni zdarma nebo za symbolicky poplatek.
Původní návrh měl něco do sebe, tento je absolutně nesmyslný.
most by měl navazovat na projekt připravované Radlické radiály a i z území Prahy 4 a Prahy 5 odvést část dopravy, která celým podolím pouze projíždí.
Návaznost na Jeremenkovu je logická (ne z důvodu naštvání obyvatel ale z pohledu dopravního).
Obhajoba jedné ulice proti potřebám dvou městských částí a vůbec zlepšení dopravní situace je špatná a předpokládám že hájí pouze zájmy zde bydlících zastupitelů a jejich kmotrů, a také nájemce Žlutých lázní, kde jsou vazby na zastupitele taktéž velmi blízké.
ono se uvazuje i o propojeni tramvajovych trati z Pankrace a Budejovicke s trati do Modran, Barrandova a Smichova prave Jeremenkovou ulici a Dvoreckym mostem...
Převedším by to odvedlo dopravu z mostů Jiráskova a Palackého.
Takže rozhodně pro auta, dole v Podolí je beztak velká komunikace s tramvajovým pruhm uprostřed, takže trochu více odpravy snese a vilové čtvrti by neměly mít přednost před jinými čtvrtěmi. Navíc Jeremenkova je značne nevytížena.
Tak kompromis: Na nový most pustíme auta, ale zase jim na Baranďáku patřičný počet pruhů sebereme, aby to bylo fér. A uděláme z něj třeba cyklostezku,
To ne. Když už autům sebrat na Barranďáku pruh, tak ho vyznačit jako vyhrazený pro MHD - v celé délce mostu a obousměrně. Jinou možností by bylo i autobusy z Barranďáku přemístit na nový Dvorecký mot, kde by mohly jezdit společně s tramvajemi.
já bych byl pro univerzální řešení, pokud to ten most nějak výrazně neprodraží.
Klidně by tam mohl být zakázán vjezd automobilům (mimo MHD) s tím, že pokud by se na vedlejším mostě a přilehlých ulicích dělala rekonstrukce, tak by se využil tento.
Auta mají hned vedle Barrandovský most...
"Hned vedle" je dost relativní pojem.
A když už se staví most, tak ten rozdíl ceny už bude malý. A že by to přivedlo další auta? Ta už tam stejně jezdí, jen to objedou právě přes Barranďák...