Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Kamion se převrátil přes dálnici D1 a hodiny blokoval provoz

Havarovaný kamion v noci na pátek skoro tři hodiny blokoval dálnici D1 na Benešovsku. Tahač se i s návěsem převrátil napříč dálnicí ve směru na Prahu. Při nehodě se nikdo nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65i39ř92í 34K14r35a78m11p49l 4156254966606

nechal by ridici zaplatit veskere skody vcetne zastaveni provozu na dalnici, pokud se ukaze, ze je to jeho chyba

+1/0
3.5.2013 10:15

R58a65d42e29k 60K59o29p31a92r 4918961312819

vskutku inteligentní logistika....

0/0
3.5.2013 9:03

P12e20t73r 15H75a84n12á38k 8241854366427

Dovézt tank , kamion zapřáhnout za nápravu , odtáhnout do škarpy a zapálit . Provoz obnoven za chvíli , o ohořelé zbytky se postarají naši sběrači kovů , druhý den nikdo nepozná , že by se tam něco stalo ...

0/0
3.5.2013 8:49

R69o53m61a26n 74P83r17o32c26h56á69z72k37a 8613850563323

Takhle to dopadá, když totální amatéři bez zkušeností vytvářejí zákony. Kdysi muse řidič nákladu najezdit hodně km, než dostal rozšíření ze solo nákladu na přívěs a zase po určité době na návěs. Dneska na tom nikomu nezáleží. Dostane třeba v 21 ti řidičák na osobák, hned si udělá C a E a přepravní firma takovýho začátečníka klidně pošle třeba s velkou cisternou nebo soupravou např. až do anglie. Řidič pro ně má hodnotu jako třeba nůž na soustruh. Opotřebuje se nebo zlomí tak se prostě vymění. Náklad je pojištěn tak co?[>-]Rv

0/0
3.5.2013 8:47

P95e12t32r 32Š68v36e44c 1392403937

Bohužel, máte pravduR^

0/0
3.5.2013 8:52

L44i78b16o86r 90B15a67š15t27ý18ř 9899971657545

Ono už taky moc řidičů co mají zkušenosti není,tohle je hodně nevděčná práce-stačí se podívat na plat a pracovní dobu.Taky na to jak jsou kamioňáci oblíbení mezi lidmi že?Rozdíl mezi platem začátečníka a řekněme někým kdo má 10 let zkušeností je minimální,ti starší mají výhody v tom že dostávají lepší práci a třeba stabilní trasy.Pár firem u nás za praxi připlácí ale nikdo vám nedá za deset let o deset tisíc víc.Radši přijme 4 nováčky než platit 2 profíky.Auto a náklad je pojištěné.Nováčci se běžně posílají kamkoli je třeba ale nováček bez praxe se vždy dává na zaučení ke zkušenému řidiči,alespoň u normální firmy.

Kamiony bourají a bourat budou,stejně jako osobáky,vlaky a letadla.Je to o lidech za volantem,dobytek za volantem kamionu je jen víc vidět ale rozhodně to nejsou všichni bezmozci a podobně jak je tady s oblibou nazývají diskutéři;-)

0/0
3.5.2013 10:39

P49e11t76r 23S98o55j16k50a 8482402399476

Přívěs a návěs dostal v jeden den po dvou letech praxe!

0/0
3.5.2013 17:14

R30o91m88a39n 54K76r37a92t22o89c66h49v70í79l 6876277546384

Tak mě napadlo, když na dálnici havaruje v noci kamion tak, že jeho světla nesvítí proti přijíždějícím autům tak hrozí velké nebezpečí nárazu aut do toho kamionu, protože není vidět.

0/0
3.5.2013 8:45

M15a14r66i77á28n 35B67é25r40e48š 1262922396754

Intelligent Logistic ... ;-)

+1/0
3.5.2013 8:27

V57á52c84l74a25v 86Z63e23l69i71n42k59a 2432360523292

A neinteligent za volantem. Přes den blokovaný pražský okruh u sjezdu na Vary, v noci zase D1. Ať už s těma točvolantama někdo zatočí.

+1/0
3.5.2013 8:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.