Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Kamion se převrátil přes dálnici D1 a hodiny blokoval provoz

Havarovaný kamion v noci na pátek skoro tři hodiny blokoval dálnici D1 na Benešovsku. Tahač se i s návěsem převrátil napříč dálnicí ve směru na Prahu. Při nehodě se nikdo nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i94ř33í 35K69r22a33m80p89l 4596274506786

nechal by ridici zaplatit veskere skody vcetne zastaveni provozu na dalnici, pokud se ukaze, ze je to jeho chyba

+1/0
3.5.2013 10:15

R38a90d55e55k 49K23o87p48a27r 4658691772759

vskutku inteligentní logistika....

0/0
3.5.2013 9:03

P16e49t38r 19H57a17n43á80k 8881134276507

Dovézt tank , kamion zapřáhnout za nápravu , odtáhnout do škarpy a zapálit . Provoz obnoven za chvíli , o ohořelé zbytky se postarají naši sběrači kovů , druhý den nikdo nepozná , že by se tam něco stalo ...

0/0
3.5.2013 8:49

R77o88m93a59n 80P48r44o11c29h85á37z45k19a 8473850343813

Takhle to dopadá, když totální amatéři bez zkušeností vytvářejí zákony. Kdysi muse řidič nákladu najezdit hodně km, než dostal rozšíření ze solo nákladu na přívěs a zase po určité době na návěs. Dneska na tom nikomu nezáleží. Dostane třeba v 21 ti řidičák na osobák, hned si udělá C a E a přepravní firma takovýho začátečníka klidně pošle třeba s velkou cisternou nebo soupravou např. až do anglie. Řidič pro ně má hodnotu jako třeba nůž na soustruh. Opotřebuje se nebo zlomí tak se prostě vymění. Náklad je pojištěn tak co?[>-]Rv

0/0
3.5.2013 8:47

P84e38t63r 57Š92v16e82c 1512793127

Bohužel, máte pravduR^

0/0
3.5.2013 8:52

L20i16b97o48r 87B37a15š71t33ý93ř 9879451267345

Ono už taky moc řidičů co mají zkušenosti není,tohle je hodně nevděčná práce-stačí se podívat na plat a pracovní dobu.Taky na to jak jsou kamioňáci oblíbení mezi lidmi že?Rozdíl mezi platem začátečníka a řekněme někým kdo má 10 let zkušeností je minimální,ti starší mají výhody v tom že dostávají lepší práci a třeba stabilní trasy.Pár firem u nás za praxi připlácí ale nikdo vám nedá za deset let o deset tisíc víc.Radši přijme 4 nováčky než platit 2 profíky.Auto a náklad je pojištěné.Nováčci se běžně posílají kamkoli je třeba ale nováček bez praxe se vždy dává na zaučení ke zkušenému řidiči,alespoň u normální firmy.

Kamiony bourají a bourat budou,stejně jako osobáky,vlaky a letadla.Je to o lidech za volantem,dobytek za volantem kamionu je jen víc vidět ale rozhodně to nejsou všichni bezmozci a podobně jak je tady s oblibou nazývají diskutéři;-)

0/0
3.5.2013 10:39

P75e56t29r 22S91o10j19k31a 8182972149736

Přívěs a návěs dostal v jeden den po dvou letech praxe!

0/0
3.5.2013 17:14

R63o91m83a82n 20K18r11a46t34o93c30h47v49í17l 6146747616394

Tak mě napadlo, když na dálnici havaruje v noci kamion tak, že jeho světla nesvítí proti přijíždějícím autům tak hrozí velké nebezpečí nárazu aut do toho kamionu, protože není vidět.

0/0
3.5.2013 8:45

M92a49r22i38á80n 46B85é69r58e79š 1922882966984

Intelligent Logistic ... ;-)

+1/0
3.5.2013 8:27

V44á23c73l22a87v 50Z82e79l43i79n10k81a 2352800723832

A neinteligent za volantem. Přes den blokovaný pražský okruh u sjezdu na Vary, v noci zase D1. Ať už s těma točvolantama někdo zatočí.

+1/0
3.5.2013 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.