Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Kamion se převrátil přes dálnici D1 a hodiny blokoval provoz

Havarovaný kamion v noci na pátek skoro tři hodiny blokoval dálnici D1 na Benešovsku. Tahač se i s návěsem převrátil napříč dálnicí ve směru na Prahu. Při nehodě se nikdo nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65i45ř34í 94K38r78a80m58p49l 4906334866486

nechal by ridici zaplatit veskere skody vcetne zastaveni provozu na dalnici, pokud se ukaze, ze je to jeho chyba

+1/0
3.5.2013 10:15

R22a66d97e31k 90K39o29p36a91r 4278251542829

vskutku inteligentní logistika....

0/0
3.5.2013 9:03

P32e31t31r 36H87a28n26á20k 8971484526157

Dovézt tank , kamion zapřáhnout za nápravu , odtáhnout do škarpy a zapálit . Provoz obnoven za chvíli , o ohořelé zbytky se postarají naši sběrači kovů , druhý den nikdo nepozná , že by se tam něco stalo ...

0/0
3.5.2013 8:49

R93o69m44a70n 52P50r13o50c97h30á11z44k29a 8843140783613

Takhle to dopadá, když totální amatéři bez zkušeností vytvářejí zákony. Kdysi muse řidič nákladu najezdit hodně km, než dostal rozšíření ze solo nákladu na přívěs a zase po určité době na návěs. Dneska na tom nikomu nezáleží. Dostane třeba v 21 ti řidičák na osobák, hned si udělá C a E a přepravní firma takovýho začátečníka klidně pošle třeba s velkou cisternou nebo soupravou např. až do anglie. Řidič pro ně má hodnotu jako třeba nůž na soustruh. Opotřebuje se nebo zlomí tak se prostě vymění. Náklad je pojištěn tak co?[>-]Rv

0/0
3.5.2013 8:47

P73e28t19r 49Š54v56e58c 1362233137

Bohužel, máte pravduR^

0/0
3.5.2013 8:52

L14i70b38o23r 27B54a26š95t68ý83ř 9659491757215

Ono už taky moc řidičů co mají zkušenosti není,tohle je hodně nevděčná práce-stačí se podívat na plat a pracovní dobu.Taky na to jak jsou kamioňáci oblíbení mezi lidmi že?Rozdíl mezi platem začátečníka a řekněme někým kdo má 10 let zkušeností je minimální,ti starší mají výhody v tom že dostávají lepší práci a třeba stabilní trasy.Pár firem u nás za praxi připlácí ale nikdo vám nedá za deset let o deset tisíc víc.Radši přijme 4 nováčky než platit 2 profíky.Auto a náklad je pojištěné.Nováčci se běžně posílají kamkoli je třeba ale nováček bez praxe se vždy dává na zaučení ke zkušenému řidiči,alespoň u normální firmy.

Kamiony bourají a bourat budou,stejně jako osobáky,vlaky a letadla.Je to o lidech za volantem,dobytek za volantem kamionu je jen víc vidět ale rozhodně to nejsou všichni bezmozci a podobně jak je tady s oblibou nazývají diskutéři;-)

0/0
3.5.2013 10:39

P13e84t12r 29S86o16j13k23a 8462572349296

Přívěs a návěs dostal v jeden den po dvou letech praxe!

0/0
3.5.2013 17:14

R43o64m49a23n 85K43r39a47t98o79c69h16v83í88l 6136877456944

Tak mě napadlo, když na dálnici havaruje v noci kamion tak, že jeho světla nesvítí proti přijíždějícím autům tak hrozí velké nebezpečí nárazu aut do toho kamionu, protože není vidět.

0/0
3.5.2013 8:45

M95a34r52i96á46n 68B54é38r49e16š 1982902336794

Intelligent Logistic ... ;-)

+1/0
3.5.2013 8:27

V87á97c21l60a56v 54Z96e31l19i38n22k33a 2252940453962

A neinteligent za volantem. Přes den blokovaný pražský okruh u sjezdu na Vary, v noci zase D1. Ať už s těma točvolantama někdo zatočí.

+1/0
3.5.2013 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.