Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

U Kladna vykolejil nákladní vlak, trať byla uzavřena dvanáct hodin

U Kladna ve čtvrtek odpoledne vykolejil nákladní vlak. Kvůli nehodě byla dvanáct hodin uzavřena trať mezi Kladnem a Kamennými Žehrovicemi, která je na hlavní trase do Rakovníka. Cestující vozily náhradní autobusy. Provoz byl obnoven až v pátek v pět hodin ráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D33a29n35n51y 10M56a92c11h90o 7699946564

Tady to strojvedoucí poznal tak, ze se vlak pretrhl. A take byla na konci vlaku třetí lokomotiva (postrk), ktera mela veskere deni primo pred sebou...!!

0/0
25.5.2013 4:15

H94o66n40z64a 94F48á64t64o75r 2789715194210

To by mě stejně zajímalo, jak to strojvůdce takového kolosu, v kabině plné kraválu, pozná, že mu tam někde za mašinou pár vagónů poskakuje mimo koleje.8-o

0/0
23.5.2013 21:14
Foto

S32t57a84n28i11s62l13a71v 77M12í69č59e92k 3708965125556

Začne to hodně "cukat". Nic víc, nic míň.;-)

0/0
23.5.2013 21:35

M21i65c94h25a25l 35N97o27v70o57t68n63ý 2593720381

Blbě - pokud vykolejí např. jedna náprava nebo jeden podvozek, tak to nemá šanci poznat a takový vlak může jet klidně i několik kilometrů. Většinou to pak skončí ve stanici na výhybkách, kdy se souprava na první výhybce "rozhází" po celém zhlaví a kompletně zablokuje provoz.

+1/0
24.5.2013 0:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.