Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé v Olbramovicích demonstrovali za obchvat. Problém je v pozemcích

Urychleně tu chceme obchvat, demonstrovali v sobotu lidé v Olbramovicích. Obec na Benešovsku totiž rozděluje jako ostrý nůž mezinárodní tah E55. Problém je v pozemcích, na nichž má obchvat stát. Někteří majitelé se totiž domnívají, že nedostanou odpovídající cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J44a41n 67S16o59c88h95o20r 2784546272686

No tak budou muset vykoupit za cenu stavební a nikoli orné půdy. V těch milionech se nějaká ta kačka ztratí a tohle by nebyl žádný tunel. Prostě ta cena je trošku vyšší, no tak bude muset erár sáhnout hlouběji do pokladny. 

Víte, demonstrace obyvatel je celkem sranda, sejdou se a pak rozejdou, ale občas taková blokádička, to už žádná sranda není. To je lepší postavit obchvat, než když auta každej lepší svátek stojí v délce několika kilometrů oba směry.

0/0
30.7.2013 22:58

M26i79c88h85a81l 76K78o88n71e90č33n29ý 8559842332951

Problém je jinde. Těch dvacet let je hádání o trasu dálnice D3. Nebýt ekoteroristů, mohla stát už dávno podle projektu a Olbramovičtí by nemuseli umírat na přechodech, trpět hlukem a dýchat zplodiny.

+9/−2
25.6.2013 19:13

J44a74n 78R96o37s93e82n10a75u61e94r 2602793548313

Jasně, za všechno můžou ekoteroristi. Třeba jako u D8 přes České středohoří. Tak dlouho poukazovali na chybnost zvolené varianty, až masívní sesuv půdy ukázal, že asi na jejich námitkách bylo něco pravdy. Kdyby státní úředníci na začátku potlačili své ego, mohla dálnice podle protinávrhu ekologů už stát a nestála by ani tolik, kolik doteď státem zvolená varianta stála, a ani příroda by tolik netrpěla.

+1/−1
9.7.2013 22:28

M80i39c73h81a69l 42K79o12n54e19č20n93ý 8529172482601

Ano, máte pravdu, za všechno můžou ekoteroristi. Kdyby byla podle jejich návrhu postavena varianta o 60 km delší přes Louny, nikdo by po ní nejezdil a kamiony by bez mýtného dál brázdily přes Milešovku. Takže jaká příroda by netrpěla.

Ovšem z vašich řádků cítím, že na nějakých pár mrtvých chodců v Olbramovicích nebo Velemíně zvysoka kašlete.

+8/−1
10.7.2013 9:06

J75i29ř41í 31S96c87h19w30a81c27h 5196269687524

pro ekoteroristy je člověk největší nepřítel brouků a žab, takže se nediv, zabiješ chodce, zachráníš brouka ;-)

+1/0
16.8.2013 20:45

M88i80c13h62a62l 64K72o34n87e27č98n39ý 8929372112301

Přesně. Mrtvý chdec už brouka nezašlápne.

0/0
16.8.2013 21:22

J79a79n 27K15a19r42l59í72č54e69k 5818711919108

U těch skupin, o kterých se tu mluví pod souhrnným (a nikoliv nepřiléhavým) názvem ekoteroristi, spatřuji hlavní problém, že jsou většinou proti VŠEM variantám...

+1/0
1.8.2013 12:25

J76i82ř63í 58M79a70c12e45k 3195415504411

Už 15 let mělo vést metro D na Lhotku. Řekl bych, že na vině je neschopnost státu - stejně jako u D3. Nelze to házet na různé zájmové skupiny - ty dělají jen to, co jim stát a legislativa umožní.

0/0
7.9.2013 21:38

P24a32v66e94l 81O29b61d31r39ž46á51l47e78k 6476524898182

Jinými slovy - lokální problém, kdy se nedokáží domluvit mezi sebou sousedé.

Na normální vesnici ještě nedávno vyřešený ostřejší ruční diskusí v hospodě, v roce 2013 ale musí přijet novináři a televize sledovat demonstraci.

Prakticky totéž jako problémy při výstavbě protipovodňových hrází.

+1/0
25.6.2013 0:22

J94a89n 62N95o26v31á55k 9385778314585

Jo, v sobotu jsem stál v té koloně 50 metrů od nich - v zásadě je docela chápu, že to začali řešit takhle.

Jen jsem zvědavý, co to má být "bezpečný přechod"  - zpomalovací retardér na mezinárodní silnici určené i pro kamiony nikdo nepovolí.

+1/−1
24.6.2013 20:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.