Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé v Olbramovicích demonstrovali za obchvat. Problém je v pozemcích

Urychleně tu chceme obchvat, demonstrovali v sobotu lidé v Olbramovicích. Obec na Benešovsku totiž rozděluje jako ostrý nůž mezinárodní tah E55. Problém je v pozemcích, na nichž má obchvat stát. Někteří majitelé se totiž domnívají, že nedostanou odpovídající cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a48n 61S65o52c71h33o61r 2594116702746

No tak budou muset vykoupit za cenu stavební a nikoli orné půdy. V těch milionech se nějaká ta kačka ztratí a tohle by nebyl žádný tunel. Prostě ta cena je trošku vyšší, no tak bude muset erár sáhnout hlouběji do pokladny. 

Víte, demonstrace obyvatel je celkem sranda, sejdou se a pak rozejdou, ale občas taková blokádička, to už žádná sranda není. To je lepší postavit obchvat, než když auta každej lepší svátek stojí v délce několika kilometrů oba směry.

0/0
30.7.2013 22:58

M49i30c60h58a61l 30K25o14n24e97č95n58ý 8219432982431

Problém je jinde. Těch dvacet let je hádání o trasu dálnice D3. Nebýt ekoteroristů, mohla stát už dávno podle projektu a Olbramovičtí by nemuseli umírat na přechodech, trpět hlukem a dýchat zplodiny.

+9/−2
25.6.2013 19:13

J33a58n 72R59o20s24e88n41a65u75e94r 2792513538333

Jasně, za všechno můžou ekoteroristi. Třeba jako u D8 přes České středohoří. Tak dlouho poukazovali na chybnost zvolené varianty, až masívní sesuv půdy ukázal, že asi na jejich námitkách bylo něco pravdy. Kdyby státní úředníci na začátku potlačili své ego, mohla dálnice podle protinávrhu ekologů už stát a nestála by ani tolik, kolik doteď státem zvolená varianta stála, a ani příroda by tolik netrpěla.

+1/−1
9.7.2013 22:28

M81i64c15h95a49l 32K96o10n56e69č80n94ý 8809522132541

Ano, máte pravdu, za všechno můžou ekoteroristi. Kdyby byla podle jejich návrhu postavena varianta o 60 km delší přes Louny, nikdo by po ní nejezdil a kamiony by bez mýtného dál brázdily přes Milešovku. Takže jaká příroda by netrpěla.

Ovšem z vašich řádků cítím, že na nějakých pár mrtvých chodců v Olbramovicích nebo Velemíně zvysoka kašlete.

+8/−1
10.7.2013 9:06

J19i72ř88í 37S11c38h21w64a34c40h 5286919857354

pro ekoteroristy je člověk největší nepřítel brouků a žab, takže se nediv, zabiješ chodce, zachráníš brouka ;-)

+1/0
16.8.2013 20:45

M45i62c69h74a23l 93K16o46n58e20č36n57ý 8259882392291

Přesně. Mrtvý chdec už brouka nezašlápne.

0/0
16.8.2013 21:22

J18a87n 62K31a84r16l61í26č32e53k 5528491709188

U těch skupin, o kterých se tu mluví pod souhrnným (a nikoliv nepřiléhavým) názvem ekoteroristi, spatřuji hlavní problém, že jsou většinou proti VŠEM variantám...

+1/0
1.8.2013 12:25

J13i15ř24í 31M34a27c34e16k 3395185474721

Už 15 let mělo vést metro D na Lhotku. Řekl bych, že na vině je neschopnost státu - stejně jako u D3. Nelze to házet na různé zájmové skupiny - ty dělají jen to, co jim stát a legislativa umožní.

0/0
7.9.2013 21:38

P24a78v11e52l 22O32b34d15r32ž40á38l64e49k 6386104538512

Jinými slovy - lokální problém, kdy se nedokáží domluvit mezi sebou sousedé.

Na normální vesnici ještě nedávno vyřešený ostřejší ruční diskusí v hospodě, v roce 2013 ale musí přijet novináři a televize sledovat demonstraci.

Prakticky totéž jako problémy při výstavbě protipovodňových hrází.

+1/0
25.6.2013 0:22

J68a50n 65N74o49v16á30k 9435938634215

Jo, v sobotu jsem stál v té koloně 50 metrů od nich - v zásadě je docela chápu, že to začali řešit takhle.

Jen jsem zvědavý, co to má být "bezpečný přechod"  - zpomalovací retardér na mezinárodní silnici určené i pro kamiony nikdo nepovolí.

+1/−1
24.6.2013 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.