Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé v Olbramovicích demonstrovali za obchvat. Problém je v pozemcích

Urychleně tu chceme obchvat, demonstrovali v sobotu lidé v Olbramovicích. Obec na Benešovsku totiž rozděluje jako ostrý nůž mezinárodní tah E55. Problém je v pozemcích, na nichž má obchvat stát. Někteří majitelé se totiž domnívají, že nedostanou odpovídající cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a35n 91S18o52c63h25o43r 2144196872746

No tak budou muset vykoupit za cenu stavební a nikoli orné půdy. V těch milionech se nějaká ta kačka ztratí a tohle by nebyl žádný tunel. Prostě ta cena je trošku vyšší, no tak bude muset erár sáhnout hlouběji do pokladny. 

Víte, demonstrace obyvatel je celkem sranda, sejdou se a pak rozejdou, ale občas taková blokádička, to už žádná sranda není. To je lepší postavit obchvat, než když auta každej lepší svátek stojí v délce několika kilometrů oba směry.

0/0
30.7.2013 22:58

M82i59c47h77a55l 25K30o58n58e88č32n62ý 8839982812731

Problém je jinde. Těch dvacet let je hádání o trasu dálnice D3. Nebýt ekoteroristů, mohla stát už dávno podle projektu a Olbramovičtí by nemuseli umírat na přechodech, trpět hlukem a dýchat zplodiny.

+9/−2
25.6.2013 19:13

J17a18n 53R14o38s21e94n50a89u70e32r 2682373868683

Jasně, za všechno můžou ekoteroristi. Třeba jako u D8 přes České středohoří. Tak dlouho poukazovali na chybnost zvolené varianty, až masívní sesuv půdy ukázal, že asi na jejich námitkách bylo něco pravdy. Kdyby státní úředníci na začátku potlačili své ego, mohla dálnice podle protinávrhu ekologů už stát a nestála by ani tolik, kolik doteď státem zvolená varianta stála, a ani příroda by tolik netrpěla.

+1/−1
9.7.2013 22:28

M82i71c15h66a84l 14K43o34n60e64č24n93ý 8149122392331

Ano, máte pravdu, za všechno můžou ekoteroristi. Kdyby byla podle jejich návrhu postavena varianta o 60 km delší přes Louny, nikdo by po ní nejezdil a kamiony by bez mýtného dál brázdily přes Milešovku. Takže jaká příroda by netrpěla.

Ovšem z vašich řádků cítím, že na nějakých pár mrtvých chodců v Olbramovicích nebo Velemíně zvysoka kašlete.

+8/−1
10.7.2013 9:06

J53i81ř51í 36S94c65h82w46a70c63h 5956869847914

pro ekoteroristy je člověk největší nepřítel brouků a žab, takže se nediv, zabiješ chodce, zachráníš brouka ;-)

+1/0
16.8.2013 20:45

M60i31c71h30a49l 89K77o41n96e69č72n83ý 8919492232261

Přesně. Mrtvý chdec už brouka nezašlápne.

0/0
16.8.2013 21:22

J90a48n 60K46a78r86l85í59č72e26k 5888681959308

U těch skupin, o kterých se tu mluví pod souhrnným (a nikoliv nepřiléhavým) názvem ekoteroristi, spatřuji hlavní problém, že jsou většinou proti VŠEM variantám...

+1/0
1.8.2013 12:25

J17i55ř48í 68M13a92c32e82k 3625485544211

Už 15 let mělo vést metro D na Lhotku. Řekl bych, že na vině je neschopnost státu - stejně jako u D3. Nelze to házet na různé zájmové skupiny - ty dělají jen to, co jim stát a legislativa umožní.

0/0
7.9.2013 21:38

P83a81v62e21l 72O43b33d53r71ž57á36l48e22k 6736444218562

Jinými slovy - lokální problém, kdy se nedokáží domluvit mezi sebou sousedé.

Na normální vesnici ještě nedávno vyřešený ostřejší ruční diskusí v hospodě, v roce 2013 ale musí přijet novináři a televize sledovat demonstraci.

Prakticky totéž jako problémy při výstavbě protipovodňových hrází.

+1/0
25.6.2013 0:22

J32a11n 19N45o75v61á27k 9445338454295

Jo, v sobotu jsem stál v té koloně 50 metrů od nich - v zásadě je docela chápu, že to začali řešit takhle.

Jen jsem zvědavý, co to má být "bezpečný přechod"  - zpomalovací retardér na mezinárodní silnici určené i pro kamiony nikdo nepovolí.

+1/−1
24.6.2013 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.