Diskuze
Dřevěné sedačky mohou mít i pražské autobusy. Vyberou si cestující
Děkujeme za pochopení.
J26a50n 42H12o21r68k56ý
Látka? Problematická údržba, hygiena.
Koženka? Nepříjemná v létě, lehce poškoditelná.
Dřevo? Obtížně tvarovatelné, kluzké, žádné boční vedení.
U mě vítězí slast.
P36e42t95r 61Š47k25o86d70a
Koženky ano, ale ať nejdřív vyřeší teplotu v busech, jinak se na tom v létě nedá sedět.
R70o87m93a23n 39P32o13l51á34č44e44k
Zkuste po Praze narazit na tramvaj T6, která má plastové výplně místo čalouněných. Podle mě ideální varianta. Když to někdo poškodí, tak se vyhodí prakticky zanedbatelný díl sedačky a jede se dál.
U 15T musí pryč prakticky celá sedačka.
Libí se mi ilustrační foto. Oficiální dřevené sedačky do busů vypadají jako lavička...
J25i40ř64í 66K19r44e45j52č50í14k
Má to jednu potíž - žádná taková tramvaj T6 v Praze není...
K87a98r93e14l 97D45r30d30a
Včera jsem jel 15T a testoval jsem "novinku". Sklopné dřevěné sedačky umístěné proti dveřím v prostoru pro stojící cestující či snad dokonce kočárky. Ten sedák je těžký, kovová konstrukce, váží snad tunu. Mechanizmus je úplně na pytel. Ve sklopené poloze není téměř žádná aretace a sedačka hrozí samovolným vyklopením, když třeba tramvaj vjede do zatáčky. Pokud tu váhu necháte padnout samovolně do vyklopené polohy, je to rána jak z kanónu. Málem to utrhne stěnu vagónu.
Při představě třeba kočárku či malého děcka na které padne tahle sedačka (či celá ta řada sedaček) se mi udělalo zle.
Fakt nechápu jak Praha může dělat zakázky za miliardy a přitom obšťastňovat cestující takovým šlendriánem? Neměl by někdo z odpovědných manažerů ROPIDu a DPP stát za "pražské sedačky v MHD" konečně už před soudem?
Ty ankety jsou stejně jen alibismem zakrývajícím mizerné a neodborné řízení pražské MHD.
K62a43r89e39l 11D84r23d51a
Za co mám minusy? Ty sklápěcí sedačky popisuji technicky špatně nebo jsou zde fandové ROPIDu?
K98a38r98e61l 75D93r17d22a
Připomíná to tradiční český Kocourkov. Neskutečné šarády jen proto, že DPP neumí roky kvalitně čistit vozy MHD a nutí Pražany jezdit trvale ve svinčíku. Pak to vyřeší anketou o dřevěných sedačkách a nakoupí za naše peníze dřevěné sedačky, které jsou absolutně k ničemu. To byl takový problém ty sedačky řádně otestovat u zakázky za miliardy? Podle mě je nyní v pytli především bezpečnost cestujících. Doporučoval bych při zlomenině žalobu na DPP. Třeba se to klouzající dřevo vymění za něco bezpečnějšího.
V metru (C) látkové sedačky vcelku fungují. I když za jejich tvar a ergonomii by si návrháři zasloužili také přerazit obě ruce.
Jenže autobusy to je jiné kafe. Odhaduji, že vagón metra se čistí v Praze tak jednou za čtvrtletí. Autobus je čistý, jen když právě vyjel z výroby.
Ten smeták, co roky vozí řidiči autobusů v Praze v kabině odkazuje na skvělý servis DPP. Počítám, že řidič má úklid vozu ve smlouvě a bere za něj příplatek. Proto cestující kličkují kolem smetáku a pražské autobusy připomínají špatně udržovanou popelnici.
J13a33n 70B74r85a27u11n
Dřevěné sedačky, nejlépe z nehoblovaného dřeva. Aby neklouzaly.
F72i46l65i82p 87K10r19e40u86z81i30g71e10r
dřevěná sedačka je hezká věc, v tramvaji se ještě dá snést (obzvlášť ty které jsou zdrsněny proti klouzání) ale v autobuse, který drncá na pražských výmolech a zpomalovacích retardérech, to abych si do autobusu nosil vlastní polštářek. To je leda výmysl nějakého architekta nebo manažera který zásadně jezdí autem a do mhd nevleze.
I54v84a38n 79J53i66r44e17š
Bylo by po problému, kdyby každý kašpárek nevymýšlel hovadiny a používaly by se klasické, osvědčené, funkční, hygienické i esteticky krásné sedačky ze 60. let, u autobusů koženkové, u tramvají plastové.
R53o87m37a93n 90K81r10a74t73o54c44h44v41í27l
U takových těch málo exponovaných linek bych nechal látkové sedačky, u těch věčně plných proč ne, třeba ta dřevěná.
A92l44e12x35a51n89d96r 21K78o54s31t17k66a
Dřevo je hladké. Už jen v té tramvaji to člověka při každé zatáčce vytlačuje ze sedačky a autobus zatáčí daleko razantněji.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...
Prodej pole, 1574 m2, Lety
Lety, okres Praha-západ
299 000 Kč