Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kličkování místo cesty přímo patří mezi absurdity pražských cyklotras

V Praze je kolem 530 kilometrů cyklotras. Na některých se však cyklisté potýkají s nepříjemnostmi. Někdy stezka končí uprostřed silnice, jindy jsou na ní překážky v podobě sloupů veřejného osvětlení, víka od kanálu či nesmyslné objížďky. Na ty upozornila anketa o největší cyklistickou absurditu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L33u48c23i73a87n 67P14a13p90a94z71i46a36n 5174607661485

Z éry vlád ODS se Praha hned tak nevzpamatuje. Kličkování bylo oblíbené v době vlády Béma, co se dá dělat, vše se vyřešit ze dne na den nyní nedá. Vyhodit peníze do vzduchu jde poměrně rychle, ale našetřit si prostředky k nápravě ze dne na den zvláště v době krize skutečně nejde.

0/0
17.7.2013 8:45

K89a83r78e56l 98V21a56c68h91u34t 9683932919713

Absurdní jsou skoro všechny české silnice a cyklotrasy...  po celém světě jsou naprosto běžné ÚZKÉ uličky - v nich se potkávají auta, skútry i chodci ... a kupodivu se vyhnou!!! ;-) ... a ještě s úsměvem! R^ ... ale to asi není nic pro Čechy, ti musí frčet až slzí oči i těm, co jdou jenom kolem! ... :-/ Rv

+4/0
17.7.2013 8:31

R28o52b22e24r49t 77P86l59o83c89h 4416112561553

Proč reportéři idnesu kopírují reportáž ČT z pořadu Z metropole, starou asi měsíc?

+3/0
17.7.2013 0:59

L76u58c23i63a98n 94P48a55p27a56z33i36a65n 5154957431445

Protože se omezují stavy i mzdy, pak kvalita logicky musí jít dolů. Ale nový majitel možná posune laťku zase někam jinam, uvidíme zda k lepšímu nebo k dalšímu poklesu. Přál bych Idnes samozřejmě lepší časy, ale tím, že jsou soukromí subjekt není divu, že se řídí jen heslem výnosnosti zisku. V republice chybí věřejnoprávní noviny. Jako u televizí či rozhlasu je velký rozdíl, jestli informují veřejnoprávní média nebo komerční televize či rádia. Nejen co se týče objektivity, ale i kvality zpravodajství.

+2/0
17.7.2013 8:48

V18i98k33t53o93r 23Š92e20d87i61v40ý 8986881250966

Jestli by náhodou nebylo efektivnější přestat malovat cyklopruhy, vyvěšovat cedule pro cyklotrasy a místo toho prostě nechat řidiče všech motorových i nemotorových vozidel, aby se v normálním provozu spolu domluvili ...

+3/−3
17.7.2013 0:07

J63a10n 90F43i20a15l93a 7954327715359

To je sice pravda, ale je lepší v hustém provozu ty méně zkušené cyklisty poslat po oddělené cyklostezce. Řidiči budou jen rádi.

0/−1
17.7.2013 0:16

V65i89k22t21o80r 63Š50e55d32i12v33ý 8126821450296

A co ty "míň zkušené" řidiče nemotorových vozidel spíš poslat na školení? Pro nezkušené řidiče vozidel motorových se také nestaví extra komunikace.

+4/−1
17.7.2013 0:41

J52a20r43o18s55l38a40v 35Č72e65r24n61ý 6328394249128

Namalovat na silnici metr širokej pruh a do něj kolo a tomu říkat cyklostezka je drzost.

+5/0
16.7.2013 23:22

J10a80n 67F56i12a96l76a 7794757585439

Cyklostezka tomu ale nikdo neříká, snad novináři. Je to vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty. A cyklotrasa také není cyklostezka. Trasa a komunikace, po které trasa vede jsou různé pojmy. Cyklotrasa může vést po cyklostezce, ale i po silnici. Tady se to motá všechno dohromady.

+3/0
17.7.2013 0:14

R91o94m40a97n 17K97r89a61t83o61c23h25v96í34l 6646497556654

Cyklotras je hodně, cyklistů na nich málo.

+2/−2
16.7.2013 22:36

K11a27r25e18l 98P33o30k24o87r27n54ý 8438626422965

Tak to vezmu přes křižovatku rovně a neřeším a nebo do všehrdovy a tam potom seběhnu schody. a nebo je tu řešení, vykašlu se na značení a říznu to jednosměrkou neb tam stejně skoro žádná auta nejezdí

+1/0
16.7.2013 22:03

I93v48a 39M41a66k17a63l42o76v40á 1506869649700

Takových míst je po Praze víc, bohužel.

+1/−1
16.7.2013 21:54

M31i47l56o30s24l74a40v 27M83l94a17d76y 1913191724162

Cyklostezsky jsou mor silnic v ulicích měst. Kolik už 4prodových silnic bylo zničeno bandou otrapů na kole jako v takových Letňanech.

+12/−15
16.7.2013 21:28

J49i97ř80í 28H12u85d34e18c 4882581469842

Aby Ti neprasklá cévka....Já jen doufám, že cyklostezek bude v Praze přibývat.

+11/−4
16.7.2013 21:55

S47t77e58f45a64n53o 66S78i96n22i48g67a66g76l64i43a 3348887253531

Ja doufam ze ne! Uz ty existujici jsou vyuzivany tak z 20 procent, (ale pripelt museli z dani vsichni, i ti, ktere zuzenim pruhu zdrzujou) nemluve o tom, ze Praha vubec neni pro cyklodopravu vhodna.

+3/−8
16.7.2013 21:59

K68a70r89e51l 16P46o68k45o23r48n41ý 8648376552785

A že se z daní platí ty silnice a měly by být pro všechny včetně cyklistů tě asi nezajímá

+8/−2
16.7.2013 22:04

S15t46e70f21a47n52o 93S18i36n59i22g61a34g31l89i82a 3988437913251

Zajima me, proc kdyz jako motorista vydatne prispivam dani z PHM a silnicni dani do rozpoctu, musim jezdit po rozbitych silnicich, donekonecna flikovanych max na jednu sezonu, zatimco spratelene firmy i z mych dani stavi cykloztezky (vyuzivane par zoufalci) za miliony, ktere chybi na PORADNOU opravu po zime !!!

13 KM ZA 30 MILIONU !!! http://ostrava.idnes.cz/dalsi-usek-cyklotrasy-z-ostravy-do-beskyd-funguje-fs6-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130712_1950714_ostrava-zpravy_ama

KILOMETR ZA 2,4 MILIONU!!! http://pardubice.idnes.cz/cyklostezka-litomysl-ochutnavka-dqx-/pardubice-zpravy.aspx?c=A130710_1949584_pardubice-zpravy_mt

+4/−4
16.7.2013 22:21

M76i87r17o39s28l84a30v 65G57r80o82s39s20m96a58n96n 8632769764

1. Spotřební daň je daň ze spotřeby a má regulační charakter, nejde o poplatek za použití dopravní cesty. Zaplatíte jí, i když palivo nalejete do sekačky nebo do lokomotivy. DPH souvisí s tím, že si něco koupíte. Auto je oproti kolu velmi těžké a energeticky náročné, proto zřejmě zaplatíte vyšší DPH za palivo než cyklista za jídlo. Silniční daň OK. Ale tu neplatí každý motorista.

2. Cyklostezky jsou podstatně levnější než silnice jak investičně, tak provozně. 13 km silnice za 30 milionů nepostavíte. Pokud jsou některé cyklostavby předražené, je to principielně obdobný problém jako u předražených staveb silničních a ten pochopitelně nevyřeší, že se přestanou cyklostezky (stejně jako silnice) stavět.

Osobně se mi nezdá, že by na kole jezdilo jen pár zoufalců, i když množství cyklistů je v různých městech různé. Na druhou stranu pochybuji nad některými cyklisticky přebujelými řešeními v místech, kde podle mého názoru ani výhledově nelze dosáhnout dostatečných intenzit cyklistické dopravy. Týká se to hlavně některých cyklopruhů na významných komunikacích.

+1/0
17.7.2013 8:29

S11t74e61f62a90n92o 84S43i23n33i65g42a31g44l39i11a 3278397403921

Ja nemluvil o vystavbe, pac je mi jasne, ze silnice stoji vic. Mluvil jsem o poradne provedenych opravach!

0/0
17.7.2013 13:11

V62i31k37t60o55r 75Š82e50d36i71v91ý 8296311660906

Copak cyklista nesmí jezdit po VŠECH ulicích, s výjimkou pár silnic pro motorová vozidla?

+1/0
17.7.2013 0:03

V49á25c34l25a46v 42K50a16f42t91a47n 7615949793946

Jenže takhle dopadají cyklostezky "z každou cenu". Odnikud nikam, k ničemu.

+1/0
16.7.2013 22:30

V41i67k32t83o23r 78Š46e11d16i25v20ý 8446161510406

A proč by mělo přibývat prostoru zabraného pouze a výhradně tak okrajovým a nevýznamným prostředkem, jako jsou jízdní kola?

Zvlášť, když to není třeba, mohou sdílet infrastrukturu s ostatními.

0/0
17.7.2013 14:02

K46a20m64i52l 89D85o91l23e93z60e21l 6242946674182

presne tak, zadny dane to neplati a chtelo by to cyklostezky, kdezto auta plati dane z benzinu a silnicni dan

+2/−5
16.7.2013 21:57

J24a86n 69F40i40a34l95a 7474527225129

Cyklista daně platí, jako každý jiný. Z benzínu ne, ale zase z piva jo. A silniční daň platí jen pracovní motorová vozidla.

+3/0
17.7.2013 0:24

V24i28k10t36o96r 44Š64e11d55i36v95ý 8516891190486

V Letňanech má přibýt Veselská. Místo dvou pruhů v každém směru zase nějaké cyklopruhy, retardéry ...

+1/0
17.7.2013 0:02

J53a37n 32F11i63a50l42a 7974107325739

Pruhy by se ubraly nezávisle na cyklistech. Pokud by tam nenamalovali cyklopruh, byly by tam květináče.

+1/0
17.7.2013 0:20

V74i21k15t49o72r 21Š40e86d71i73v23ý 8676621760596

Sice k tomu není žádný logický důvod, ovšem ono to na vizualizacích vypadá tak krásně, přidá se trochu sluníčkových keců ...

(A nikomu snad nevadí, že v areálu Avie se chystá výstavba = stoupne provoz.)

0/0
17.7.2013 14:00

T92o22m80á27š 44K78r31a90u80s 6676246514

Tragická je též Vršovická v Praze,kde nutně auta vjíždějící na ní z přilehlých ulic nutně musejí vystrčit čumák do cyklostezky aby vůbec měli rozhled díky podlélnému parkování aut těsně vedle cyklotrasy...

+7/0
16.7.2013 21:21

V57i61k80t30o98r 13Š32e69d53i95v15ý 8636831210136

A cyklistů je na ní pět a půl za hodinu.

+3/0
17.7.2013 0:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.