Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kličkování místo cesty přímo patří mezi absurdity pražských cyklotras

V Praze je kolem 530 kilometrů cyklotras. Na některých se však cyklisté potýkají s nepříjemnostmi. Někdy stezka končí uprostřed silnice, jindy jsou na ní překážky v podobě sloupů veřejného osvětlení, víka od kanálu či nesmyslné objížďky. Na ty upozornila anketa o největší cyklistickou absurditu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L74u23c14i37a49n 75P85a98p85a54z68i45a23n 5424777701955

Z éry vlád ODS se Praha hned tak nevzpamatuje. Kličkování bylo oblíbené v době vlády Béma, co se dá dělat, vše se vyřešit ze dne na den nyní nedá. Vyhodit peníze do vzduchu jde poměrně rychle, ale našetřit si prostředky k nápravě ze dne na den zvláště v době krize skutečně nejde.

0/0
17.7.2013 8:45

K98a50r55e79l 98V58a18c40h86u27t 9223882379313

Absurdní jsou skoro všechny české silnice a cyklotrasy...  po celém světě jsou naprosto běžné ÚZKÉ uličky - v nich se potkávají auta, skútry i chodci ... a kupodivu se vyhnou!!! ;-) ... a ještě s úsměvem! R^ ... ale to asi není nic pro Čechy, ti musí frčet až slzí oči i těm, co jdou jenom kolem! ... :-/ Rv

+4/0
17.7.2013 8:31
Foto

R45o66b93e30r81t 12P65l16o67c65h 4816612321773

Proč reportéři idnesu kopírují reportáž ČT z pořadu Z metropole, starou asi měsíc?

+3/0
17.7.2013 0:59

L52u22c32i96a46n 21P26a44p80a27z75i64a94n 5954627571725

Protože se omezují stavy i mzdy, pak kvalita logicky musí jít dolů. Ale nový majitel možná posune laťku zase někam jinam, uvidíme zda k lepšímu nebo k dalšímu poklesu. Přál bych Idnes samozřejmě lepší časy, ale tím, že jsou soukromí subjekt není divu, že se řídí jen heslem výnosnosti zisku. V republice chybí věřejnoprávní noviny. Jako u televizí či rozhlasu je velký rozdíl, jestli informují veřejnoprávní média nebo komerční televize či rádia. Nejen co se týče objektivity, ale i kvality zpravodajství.

+2/0
17.7.2013 8:48

V20i57k32t33o78r 28Š22e95d67i40v91ý 8826881960476

Jestli by náhodou nebylo efektivnější přestat malovat cyklopruhy, vyvěšovat cedule pro cyklotrasy a místo toho prostě nechat řidiče všech motorových i nemotorových vozidel, aby se v normálním provozu spolu domluvili ...

+3/−3
17.7.2013 0:07

J36a39n 87F74i94a24l51a 7254147115849

To je sice pravda, ale je lepší v hustém provozu ty méně zkušené cyklisty poslat po oddělené cyklostezce. Řidiči budou jen rádi.

0/−1
17.7.2013 0:16

V75i53k27t17o68r 52Š19e91d71i13v98ý 8546731920206

A co ty "míň zkušené" řidiče nemotorových vozidel spíš poslat na školení? Pro nezkušené řidiče vozidel motorových se také nestaví extra komunikace.

+4/−1
17.7.2013 0:41

J11a78r80o34s61l91a29v 38Č37e64r18n87ý 6628584679428

Namalovat na silnici metr širokej pruh a do něj kolo a tomu říkat cyklostezka je drzost.

+5/0
16.7.2013 23:22

J27a31n 92F51i67a77l60a 7714487725959

Cyklostezka tomu ale nikdo neříká, snad novináři. Je to vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty. A cyklotrasa také není cyklostezka. Trasa a komunikace, po které trasa vede jsou různé pojmy. Cyklotrasa může vést po cyklostezce, ale i po silnici. Tady se to motá všechno dohromady.

+3/0
17.7.2013 0:14

R35o43m37a83n 23K80r83a22t72o44c79h49v92í56l 6256887516594

Cyklotras je hodně, cyklistů na nich málo.

+2/−2
16.7.2013 22:36

K64a56r43e14l 70P80o32k79o50r52n33ý 8288196842875

Tak to vezmu přes křižovatku rovně a neřeším a nebo do všehrdovy a tam potom seběhnu schody. a nebo je tu řešení, vykašlu se na značení a říznu to jednosměrkou neb tam stejně skoro žádná auta nejezdí

+1/0
16.7.2013 22:03

I94v93a 93M10a79k94a16l77o45v94á 1966479819100

Takových míst je po Praze víc, bohužel.

+1/−1
16.7.2013 21:54

M94i51l87o18s21l83a26v 62M31l72a55d61y 1433391414882

Cyklostezsky jsou mor silnic v ulicích měst. Kolik už 4prodových silnic bylo zničeno bandou otrapů na kole jako v takových Letňanech.

+12/−15
16.7.2013 21:28

J53i34ř94í 60H96u61d31e88c 4702631589772

Aby Ti neprasklá cévka....Já jen doufám, že cyklostezek bude v Praze přibývat.

+11/−4
16.7.2013 21:55

S97t19e72f43a50n79o 55S10i45n19i96g11a71g41l72i30a 3538287613751

Ja doufam ze ne! Uz ty existujici jsou vyuzivany tak z 20 procent, (ale pripelt museli z dani vsichni, i ti, ktere zuzenim pruhu zdrzujou) nemluve o tom, ze Praha vubec neni pro cyklodopravu vhodna.

+3/−8
16.7.2013 21:59

K45a55r50e71l 51P31o12k42o30r98n47ý 8568356472645

A že se z daní platí ty silnice a měly by být pro všechny včetně cyklistů tě asi nezajímá

+8/−2
16.7.2013 22:04

S21t10e22f20a62n83o 41S53i44n37i93g87a64g88l10i44a 3518127813411

Zajima me, proc kdyz jako motorista vydatne prispivam dani z PHM a silnicni dani do rozpoctu, musim jezdit po rozbitych silnicich, donekonecna flikovanych max na jednu sezonu, zatimco spratelene firmy i z mych dani stavi cykloztezky (vyuzivane par zoufalci) za miliony, ktere chybi na PORADNOU opravu po zime !!!

13 KM ZA 30 MILIONU !!! http://ostrava.idnes.cz/dalsi-usek-cyklotrasy-z-ostravy-do-beskyd-funguje-fs6-/ostrava-zpravy.aspx?c=A130712_1950714_ostrava-zpravy_ama

KILOMETR ZA 2,4 MILIONU!!! http://pardubice.idnes.cz/cyklostezka-litomysl-ochutnavka-dqx-/pardubice-zpravy.aspx?c=A130710_1949584_pardubice-zpravy_mt

+4/−4
16.7.2013 22:21

M51i67r10o90s29l76a22v 78G46r71o49s74s34m76a60n30n 8412189974

1. Spotřební daň je daň ze spotřeby a má regulační charakter, nejde o poplatek za použití dopravní cesty. Zaplatíte jí, i když palivo nalejete do sekačky nebo do lokomotivy. DPH souvisí s tím, že si něco koupíte. Auto je oproti kolu velmi těžké a energeticky náročné, proto zřejmě zaplatíte vyšší DPH za palivo než cyklista za jídlo. Silniční daň OK. Ale tu neplatí každý motorista.

2. Cyklostezky jsou podstatně levnější než silnice jak investičně, tak provozně. 13 km silnice za 30 milionů nepostavíte. Pokud jsou některé cyklostavby předražené, je to principielně obdobný problém jako u předražených staveb silničních a ten pochopitelně nevyřeší, že se přestanou cyklostezky (stejně jako silnice) stavět.

Osobně se mi nezdá, že by na kole jezdilo jen pár zoufalců, i když množství cyklistů je v různých městech různé. Na druhou stranu pochybuji nad některými cyklisticky přebujelými řešeními v místech, kde podle mého názoru ani výhledově nelze dosáhnout dostatečných intenzit cyklistické dopravy. Týká se to hlavně některých cyklopruhů na významných komunikacích.

+1/0
17.7.2013 8:29

S91t14e12f16a44n57o 42S46i53n30i63g94a53g52l15i23a 3538987313901

Ja nemluvil o vystavbe, pac je mi jasne, ze silnice stoji vic. Mluvil jsem o poradne provedenych opravach!

0/0
17.7.2013 13:11

V84i70k62t17o71r 86Š28e63d87i38v78ý 8136431140896

Copak cyklista nesmí jezdit po VŠECH ulicích, s výjimkou pár silnic pro motorová vozidla?

+1/0
17.7.2013 0:03

V37á48c61l64a42v 86K40a68f57t81a75n 7945329283636

Jenže takhle dopadají cyklostezky "z každou cenu". Odnikud nikam, k ničemu.

+1/0
16.7.2013 22:30

V17i30k19t26o22r 30Š51e94d43i57v39ý 8776581250506

A proč by mělo přibývat prostoru zabraného pouze a výhradně tak okrajovým a nevýznamným prostředkem, jako jsou jízdní kola?

Zvlášť, když to není třeba, mohou sdílet infrastrukturu s ostatními.

0/0
17.7.2013 14:02

K60a61m49i61l 77D73o90l43e87z14e54l 6112146344952

presne tak, zadny dane to neplati a chtelo by to cyklostezky, kdezto auta plati dane z benzinu a silnicni dan

+2/−5
16.7.2013 21:57

J90a95n 45F34i30a58l92a 7264917695859

Cyklista daně platí, jako každý jiný. Z benzínu ne, ale zase z piva jo. A silniční daň platí jen pracovní motorová vozidla.

+3/0
17.7.2013 0:24

V53i28k17t13o19r 81Š53e17d31i23v55ý 8696501880256

V Letňanech má přibýt Veselská. Místo dvou pruhů v každém směru zase nějaké cyklopruhy, retardéry ...

+1/0
17.7.2013 0:02

J85a30n 22F67i28a46l69a 7464657425419

Pruhy by se ubraly nezávisle na cyklistech. Pokud by tam nenamalovali cyklopruh, byly by tam květináče.

+1/0
17.7.2013 0:20

V34i93k91t66o45r 56Š91e90d30i71v36ý 8846941710576

Sice k tomu není žádný logický důvod, ovšem ono to na vizualizacích vypadá tak krásně, přidá se trochu sluníčkových keců ...

(A nikomu snad nevadí, že v areálu Avie se chystá výstavba = stoupne provoz.)

0/0
17.7.2013 14:00

T96o13m81á44š 35K93r44a14u71s 6716146334

Tragická je též Vršovická v Praze,kde nutně auta vjíždějící na ní z přilehlých ulic nutně musejí vystrčit čumák do cyklostezky aby vůbec měli rozhled díky podlélnému parkování aut těsně vedle cyklotrasy...

+7/0
16.7.2013 21:21

V50i48k82t80o51r 69Š76e57d59i25v63ý 8776971760596

A cyklistů je na ní pět a půl za hodinu.

+3/0
17.7.2013 0:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.