Diskuze

Kličkování místo cesty přímo patří mezi absurdity pražských cyklotras

V Praze je kolem 530 kilometrů cyklotras. Na některých se však cyklisté potýkají s nepříjemnostmi. Někdy stezka končí uprostřed silnice, jindy jsou na ní překážky v podobě sloupů veřejného osvětlení, víka od kanálu či nesmyslné objížďky. Na ty upozornila anketa o největší cyklistickou absurditu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z éry vlád ODS se Praha hned tak nevzpamatuje. Kličkování bylo oblíbené v době vlády Béma, co se dá dělat, vše se vyřešit ze dne na den nyní nedá. Vyhodit peníze do vzduchu jde poměrně rychle, ale našetřit si prostředky k nápravě ze dne na den zvláště v době krize skutečně nejde.

0 0
možnosti

Absurdní jsou skoro všechny české silnice a cyklotrasy...  po celém světě jsou naprosto běžné ÚZKÉ uličky - v nich se potkávají auta, skútry i chodci ... a kupodivu se vyhnou!!! ;-) ... a ještě s úsměvem! R^ ... ale to asi není nic pro Čechy, ti musí frčet až slzí oči i těm, co jdou jenom kolem! ... :-/ Rv

4 0
možnosti
Foto

Proč reportéři idnesu kopírují reportáž ČT z pořadu Z metropole, starou asi měsíc?

3 0
možnosti

Protože se omezují stavy i mzdy, pak kvalita logicky musí jít dolů. Ale nový majitel možná posune laťku zase někam jinam, uvidíme zda k lepšímu nebo k dalšímu poklesu. Přál bych Idnes samozřejmě lepší časy, ale tím, že jsou soukromí subjekt není divu, že se řídí jen heslem výnosnosti zisku. V republice chybí věřejnoprávní noviny. Jako u televizí či rozhlasu je velký rozdíl, jestli informují veřejnoprávní média nebo komerční televize či rádia. Nejen co se týče objektivity, ale i kvality zpravodajství.

2 0
možnosti

Jestli by náhodou nebylo efektivnější přestat malovat cyklopruhy, vyvěšovat cedule pro cyklotrasy a místo toho prostě nechat řidiče všech motorových i nemotorových vozidel, aby se v normálním provozu spolu domluvili ...

3 3
možnosti

J14a69n 67F89i78a37l61a

17. 7. 2013 0:16

To je sice pravda, ale je lepší v hustém provozu ty méně zkušené cyklisty poslat po oddělené cyklostezce. Řidiči budou jen rádi.

0 1
možnosti

Namalovat na silnici metr širokej pruh a do něj kolo a tomu říkat cyklostezka je drzost.

5 0
možnosti

J82a13n 67F88i21a38l95a

17. 7. 2013 0:14

Cyklostezka tomu ale nikdo neříká, snad novináři. Je to vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty. A cyklotrasa také není cyklostezka. Trasa a komunikace, po které trasa vede jsou různé pojmy. Cyklotrasa může vést po cyklostezce, ale i po silnici. Tady se to motá všechno dohromady.

3 0
možnosti

Cyklotras je hodně, cyklistů na nich málo.

2 2
možnosti

Tak to vezmu přes křižovatku rovně a neřeším a nebo do všehrdovy a tam potom seběhnu schody. a nebo je tu řešení, vykašlu se na značení a říznu to jednosměrkou neb tam stejně skoro žádná auta nejezdí

1 0
možnosti

Takových míst je po Praze víc, bohužel.

1 1
možnosti

Cyklostezsky jsou mor silnic v ulicích měst. Kolik už 4prodových silnic bylo zničeno bandou otrapů na kole jako v takových Letňanech.

12 15
možnosti

J69i95ř67í 92H80u74d92e32c

16. 7. 2013 21:55

Aby Ti neprasklá cévka....Já jen doufám, že cyklostezek bude v Praze přibývat.

11 4
možnosti

Tragická je též Vršovická v Praze,kde nutně auta vjíždějící na ní z přilehlých ulic nutně musejí vystrčit čumák do cyklostezky aby vůbec měli rozhled díky podlélnému parkování aut těsně vedle cyklotrasy...

7 0
možnosti

A cyklistů je na ní pět a půl za hodinu.

3 0
možnosti