- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Viděl naplavenina primátor někdy Hybernskou? Parkování z obou stran, hustý nebezpečný provoz v jednom a pak ve dvou pruzích. Významný odtah vozidel z centra na Magistrálu. U Prašné brány pak vyústění jen jednosměrek, kde cyklisté mohou pokračovat jen po chodnících a pěší zónou. (Náhradou za Hybernskou je Senovážné náměstí, tak jak jezdí auta. Zajížďka minimální.)
To jako hodlá Magistrát TOP 09 zrušit polovinu parkovacích míst v Hybernské, aby zde zřídil cyklostezku? A jinak zdráv, pane primátore?
Existuje projekt na zklidnění Hybernské. Ten předpokládal omezení jízdních pruhů, rozšíření chodníků a vysázení stromů. Takže změna. Žádné stromy, žádné chodníky, auta pryč a korunujeme to cyklostezkou "zadarmo". Ano, tak jednají v Praze cyklobarbaři.
Budou na Senovážném, v Hybernské, v Dlážděné, v Jindřišské, ve Vodičkově,,, předlážděny, nebo alespoň opraveny, také chodníky, aby si zde chodci přestali v dírách lámat nohy?
A tentokrát památkáři nic? Při podstatně užitečnějších změnách vykřikují něco o narušení historického rázu a najednou pruhy na dlažbě nevadí.
Kdyby radsi vykaceli stromy na Smetanove nabrezi a udelali tam pruh na chodniku, to by bylo vhodnejsi podle mne.
ze Smetanova náměstí bude pěší zóna. Chodci, cyklisti, tramvaje. Nikomu z těchto účastníků provozu stromy nevadí.
V principu mi nevadí, že se dělá něco pro cyklistiku, já ji sice neprovozuji, ale nevidím důvod proč to nepodpořit. Co mě však skutečně vytáčí je naprostá nesystémovost se kterou se tyhle změny dělají, vždyť ta cyklistická doprava se musí plánovat stejně tak jako automobilová, ne že si řekneme, předláždíme tuhle a tuhle ulici a budeme mít od nich zase na chvíli pokoj. Jestli to dopadne stejně jako s těmi, nyní naprosto všudypřítomnými cyklopruhy, které jsou na komunikacích kam se šířkově vejde sotva auto, tudíž tam je ten pruh úplně k ničemu, protože auto stejně nemá kolo jak objet a úplně nejlepší je, když najednou v nějakém náhlém zůžení najednou pruh zmizí a po 10m kde se opět rozšiřuje vozovka pruh se znovu objeví, to to mají cyklisti přeletět nebo jak to pan projektant myslel?
Na druhou stranu někteří (nedokážu posoudit jaká část, ale malá zrovna není) cyklisté by měli urychleně začít dodržovat dopravní předpisy. Je tomu méně než měsíc, kdy jsem porazil cyklistu (díkybohu to skončilo jen odřeným kolenem) - klasický příklad, cyklista jel po pravé straně vozovky, já ho pomalu dojížděl a když jsem byl tak 5m za ním najednou vyskočil na chodník a rovnou bez zpomalení, ohlédnutí se vyrazil na přechod přímo před mé auto. Policie by se možná také mohla zaměřit na přestupky cyklistů...nemyslím nějaké strašné represe, ale jen tak aby se jim připomělo, že pro ně platí předpisy také.
Ty plány, co jsou v článku konkrétně popsány, jsou ale skutečně poměrně promyšlené -- tzn. potřebné a navazující na úseky, kde se dá na kole jet v pohodě.
Cyklistům kočičí hlavy nevadí, možná některé na Žižkově kde jsou vymleté mezery mezi kostkami až 5cm.
Co vadí je nesmyslná spleť jednosměrek, kdy nelze se řídit orientačním smyslem (jako když jdete), ale opravdu potřebujete mapu.
A automat by měl být zařazen mezi Hammas a Alkajdu. Cyklistům opravdu nepomáhá.
Určitě to bude kvůli cyklistům a nikoliv OPĚT tunel s předraženou zakázkou.
Takovýhle celkem jednoduchý práce s největší pravděpodobností zajistí normálně TSK resp. DAP.
Rozhodně se tím zvýší bezpečnost. Ale jsou to akce, plánované už před pár lety.
To asi ano. Ale s podobnou vysi investice by se dalo pro bezpecnost provozu udelat mnohem vic, kdyby se neinvestovalo do hlouposti.
Co kdyby radsi nejdriv opravili silnice a pak vymejsleli predlazdovani..,,
Ja platim DPH+spotrebni dan z PHM, silnicni dan a akorat si nicim auto po tankodromech, spomalovacich prazi h atd...
Ale pumpickarum se predlazdi ulice, Boze, kam sme se to dostali?
Já bych ocenil přeasfaltování některých ulic, které jsou horší než tankodrom a jezdí po nich busy MHD...
Je krásné vidět, jak si primátor honí body....
no kolo sice má každej druhej, ale ortodoxních cyklistů, coto ocení, je určitě daleko méně než teplech ...