- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je ta metodika: http://pamatky.praha.eu/public/98/cf/aa/1560162_364670_MHMP_brozura_reklamy_2str_preview.pdf ... Přijde mi to velmi přísný, ale jakože sympaticky přísný. Zároveň je to celkem stručný a poměrně dost srozumitelný.
Jak malí haranti. Buďmto na to smlouvu mají, nebo ne. Všichni jsou jak chytrá horákyně. A ti pražští památkáři by se měli zabývat smysluplnějšími věcmi, je jich tu spoustu. Ale oni nejraději něco zakazují.
Já to vidím jinak. Město - respektive obyvatelé Prahy, by měli dát najevo svůj postoj. 1) Dlouhodobě nám reklama nevadí, protože z ní budeme mít nějaký finanční požitek. Z té reklamy plynou prachy pro městskou kasu. 2) Raději oželíme finanční požitek, než abychom měli město ošklivé.
Smlouva řeší aktuální stav. Ale podle mě je žádoucí veřejná debata, která vytkne, zda je celospolečenský zájem takovou smlouvu mít (uzavírat), nebo nemít (neuzavírat, připadně v rámci aktuální smlouvy vypovědět).
Já osobně bych byl pro, abychom si reklamou neplevelili veřejný prostor. Tolik reklamního nevkusu nemají v žádném civilizovaném městě.
Doufam, ze resili i to, jak mesto nahradi prijem z reklamy...
Možná by bylo nejlepší do centra zakázat rovnou vstup a mohli by tam jenom památkáři. Jim by se to líbilo a bylo by konfliktech.
no tak se projděte třeba Revoluční, po Václavském náměstí nebo užším centru - výlohy "vylepšené" reklamami jako na asijském tržišti či někde ve čtvrti červených luceren; pro reklamu nevidíte (či nevnímáte) samotný dům a ulici; žádné decentní, ale samé řvavé, obrovské, hnusné;
Já měl za to, že majitelem veřejného osvětlení v Praze je obec, nikoliv Eltodo. To ho pouze spravuje. Je docela divné, že si ta společnost může strčit na stožár co se jí zlíbí.
Většinu toho co se dá prodat nebo rozkrást, ČR už nevlastní viz. voda, plyn, atd atd.. už zbývají jen nemocnice a důchody...