- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doporučuji přečíst tento článek: http://prahounakole.cz/2013/08/cimicka-analyza/ ... Jednak je tam kompletně zveřejněný projekt, takže si ho můžete podrobně prostudovat a jednak je tam (z mého pohledu) poměrně fundovaný komentář, co je dobře a co špatně.
No, komentář jsem spíš prolítl a hned jsem v něm narazil na několik nepravd. Například to, že "Doprava byla převážně stažena do levého pruhu" je lež jako věž. Podíváte-li se i na fotky z článku na iDnes, tak se tam co 50 metrů přejíždělo zleva doprava nebo zpátky. Vůbec to nepřipomínalo silnici s cyklostezkou, ale dráhu pro motokáry. A i ta cyklostezka byla 20 metrů vpravo, pak 10 metrů vlevo, pak zase vpravo.
Celé to řešení bylo nedomyšlené, nedotažené a kravsky provedené a bezpečnost všech (chodců, cyklistů i autú spíše snižovalo...
Už vidím jak tam 5t vůz záchranky drtí nebohé cyklisty. Jo, ať žije logika.
A kdo říká, že tam není provoz, odkud asi 4-5 na Barikádnících každý den je?
tak most Barikádníků a tahle část ulice spolu vůbec nesouvisí. Velký provoz na tom mostě je protože se tam sjíždí velká část severu Prahy a většina mimopražských aut co přijede po R8-D8.
Ten co za to zodpovídá by to měl dostat k úhradě a zároveň s tím i umístěnku do toho areálu co je jeho část vidět na fotce vzadu ........
když jsem osobně viděl to nové značení, tak jsem si říkal, že se někdo musel zbláznit. udělali z rovinky slalomovou dráhu a ze dvou pruhů jeden... demence
V Praze úplně normální, viz Koňevova, Jugoslávských partyzánů a další.
Opět a pořád. Aut přibývá. To je prostě fakt. Místo, aby se vytvořily podmínky, aby auta, která nepotřebují jet určitou trasou, mohla jet po obchvatu nebo jiné radiále, zužují se silnice z jednoho pruhu na jeden. Pokládají se retardéry, staví se semafory i na průjezdných křižovatkách. Výsledkem je zadržování aut na silnicích, pokud se to týká výpadovek, zadržují se auta ve městě. A pak se samozřejmě dělají pokusy na lidech v podobě tohoto případu z Bohnic. Vymyslí se věc, která nikomu neslouží, a z vůle úřední se provede. Soudruzi úředníci zodpovědní za dopravu, kvůli vašemu znepříjemnování dopravních podmínek lidi do autobusů ani na kola nepřesednou, na to vemte jed. Tak se sakra snažte, aby se dalo autem z bodu A do bodu B jet co nejplynuleji. Nevystresovanej řidič se vám za to odmění tím, že bude mnohem víc respektovat cyklistu na stejný trase, když nebude muset řešit vaše hloupé pasti.
starosta je jelito..cpát cyklisty na chodník mezi chodce, to js prominutím idiocie!
pokud je chodník dost široký a rozdělíš ho na stezku pro chodce a stezku pro cyklilsty. Dělá se to běžně
Doufam, ze to vraceni do puvodniho stavu zaplatil ten urednik, co to cele zpusobil. Pokud ne, asi by na nej mela Praha 8 podat trestni oznameni. Je na case zavest odpovednost urednika za jeho rozhodnuti!
No je to v Bohnicích ... není pan starosta zřízencem ústavu????
Na druhou stranu je pan Starosta machr, během dne ihned zareaguje na přání občanů a dokonce ihned sjedná nápravu.
Vítejte v Kocourkově
A pan Bures je kamaradem pana Fillera, nebo je primo clenem klubu vyvolenych zvaneho A*M?
Ten clanek je dost podivny, tendencni a snazi se hazet spinu na ty, co tohle silenstvi zastavili.
Spis by bylo potreba vzit si na paskal TSK. Dobra, berme to tak, ze barva je draha, cena prace take a par car opravdu stoji 112 tisic. Ale, ze se do neceho vrhnou kdyz nemaji (dle predchoziho clanku, ktery nemohu dohledat) a pak naprosto lajdacky udelaji tuto upravu, to je fakt des.
A jinak mi to prijde, ze tohle jsou soukrome noviny A*M, porad vsude ctu jak oni tohle, oni tamto, cyklistu je spousta a zaslouzi si vic, auta jsou zla a musi se omezovat. Chtel bych videt, jak dlouho by tito lide vydrzeli venovat tolik casu propagaci kol a omezovani aut, kdyby museli pracovat a nezili z grantu.