- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V dobách krize se stavěly dálnice, aby lidé měli práci. U nás se v době krize o dálnicích jen hádáme a nestavíme nic. Ne však kvůli financím. D3 v Posázaví problém, D8 ve Středohoří problém, D11 u vidlářky problém, D1 u Přerova problém, R52 u Mikulova problém, R43 okolo Brna problém, R1 okolo Prahy problém, zvýšení rychlosti na 110 na čtyřpruhovkách - pořád nic, jen se žvaní. Zřejmě v době krize živíme jen byrokraty, papaláše a ekobratrstvo.
Je to škoda, že s Rakouskem nemáme doposud žádné dálniční spojení. Pokud mají problém s dostavbou D3 ve středočeském kraji ať použijí peníze na jinou silnici ve středních čechách, je jich tam dost na dodělání..... R7, R4,R6,.....
Nevím proč se vůbec tahle dálnice staví. Stávající silnice E55 z Mirošovic až do Tábora je dobrá, to samé platí z Veselí nad Lužnicí do ČB. Třeba posledně jmenovaný úsek je téměř jako dálnice i když je zde rychlost pouze 90 km.
Už jsme zničili České středohoří, tak proč nezničit ještě i Posázaví. Kdybychom před lety vzali návrh starého Bati, tak jsme měli dálnici od Aše k Užhorodu a bylo by to podstatně levnější i snazší. Ale má snad někdo zájem v téhle zemi stavět rozumně a přiměřeně levně?
Návrh Bati? To je nějaké in teď papouškovat toho odborníka co sedí na ministerstvu. Posázaví už zničili chataři, tak nějakej jeden dálniční most ho nijak nepoškodí.
U nás je totiž problém ten, že kdo má do zadku díru, je velkej ekolog... Myslim, že dálnice může jen pomoci (infrastruktura, mnohem lepší spojení,...). I autům to prospívá mnohem víc, než se jen ploužit za kamiony. Je to i mnohem bezpečnější...
Presne tak. Dalnice je mnohem ekologictejsi a bezpecnejsi nez stavajici provoz.
"Hlavně to nestavějte mě za barákem, stavte si to kdekoliv jinde." To je to co si dneska každej blbec myslí a vehementně snaží prosazovat. Bohužel prostě to někomu poblíž baráku povede, nejsme tak velkej stát, kterej má množství neobydleného území, kudy by mohly takovéhle stavby vést. Takovéhle obce, pokud se jim ve výsledku vyhoví, bych na takto důležité stavby nenapojoval, aby měli "svůj klid"... pak by naopak zas kňourali že chtěj bejt k dálnici napojený, že mají špatné napojení na benešovsko či hlavní město....
Ty bys to ale za barákem taky nechtěl, že.
Já jenom doufám, že se teda D3 a R3 bude dál stavět na ostatních úsecích. Mezno - D3/R1 je teď jeden ze dvou nejpotřebnějších úseků, protože z Veselí do ČB vede poloviční profil. Druhý a stejně ne-li více potřebný je obchvat ČB. A to hlavně ta delší část od I/34 po Třebonín. Takže, pokud se nebude stavět Mezno-D3/R1, je nutné stavět intenzivně aspoň zbytek - obchvat ČB, ČB-Veselí a Třebonín-st hranice. Smutné je, že ten úsek Veselí-ČB, se bude stavět nejdřív, i když podle potřebnosti by bylo pořadí obchvat ČB, Třebonín-st. hranice a až pak ČB- Veselí. Přitom Třebonín-st.hranice by stačil i jako poloviční profil výlučně s MÚK, na kterém by mohl být vyznačen střídavý 3pruh.
Když už nebudou ČB propojená s Prahou, ať jsou alespoň propojená s Evropou...
Mám pocit, že kdyby Karel IV. žil dnes, tak nemáme ani Karlštejn ani Karlovy Vary (on tam jistě žil nějaký brouček). O univerzitě, kamenném mostě, nebo nedejbože Novém Městě nemluvě
děláte jako kdyby se u nás nepostavil jediný kilometr dálnic..
Je zajímavé, že zrovna tyhle tři obce jsou celkem v dobré vzdálenosti od dálnice, navíc to těm obcím hrozně pomůže. Obyvatelé by jim nemuseli utíkat do Prahy, protože by mohli dojíždět.
Stavět!!! A jakmile je postaveno, tak se soudit. Dálnice je základ infrastruktury!! Postavit, vyhnat tam kamióny a dvojnásobně nastavit ceny, pokud kamión sjede z dálnice, už mám dost dennodenních zápasů s přetěženým kamiónem na místních komunikacích...
stavět.. stavět podle zákonů, norem, tam kde je nejvíce zapotřebí a hlavně kvalitně...