- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase uvádí železnici jako poslední alternativu. Přitom železniční spojení má Vrané velmi dobré, jak na kraj Prahy, tak až do centra.
Tak ještě aby zavedli autovlaky a lidé budou úplně spokojení. :-)
Ale vážně - občas jsem tam jezdil na kole, letos jsem tam ještě nejel - a tak jsem se chtěl zeptat někoho z místních - na kole se to podél Vltavy nějak projet dá (nevadila by mi ani pěšina kus od té silnice), nebo cyklisté také musí přes ty objížďky? A nebo je to tak (jak naznačoval pan Jeřábek), že cyklisté tam sice jako nesmí také, ale stejně tam jezdí?
Pletete dvě odlišné silnice a skály u Vraného dohromady, zkuste to znovu
Svatá pravda - jednou fotky z levého břehu, podruhé z pravého břehu Vltavy. Jako kdybyste vrané podle potřeby fotografů přenášeli na tu či onu stranu.
Nicméně při cestě do Vraného nad Vltavou po objízdné trase to není ani tak o čase, ale celkem po úzkých, komunikacích. S dobách, kdy na silnici jelo jednou za hodinu "embéčko" a jednou za tři hodiny "žigulík" to nebyl problém. Ale dneska, kdy z hustého provozu vyletí do protisměru každou chvíli nějaký "spěchouš", tak už to není o jízdě, ale hlavolamu kam uhnout. A pokud je pravda, že asanace skal byla odložena na dobu až přijdou dotace z EU, tedy, že měsíce se tam nepracovalo, přestože sesuv kamenů ohrožoval provoz na silnici pod nimi (cyklista projede značka neznačka), tak se domnívám, že kraj si z lidí z Vraného udělal jen kašpárky.