Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Dopravní podnik nepřevzal nové tramvaje ForCity. Mají vady

Pražský Dopravní podnik nepřevzal další várku tramvají ForCity. Dvě ze čtyř nových tramvají, které byly od výrobce připraveny k převzetí, měly totiž podle techniků Dopravního podniku stejné vady jako vozy, které už po Praze jezdily, ale musely být kvůli technickým závadám z provozu odstaveny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T57o44m16á98š 84Z17e95m85a63n 3765148924345

Škoda, forcity mám docela rád.

+3/0
12.9.2013 23:07

J53o53s29e40f 29S45c12h60m98i42d73t 5633527633442

Takže u ForCity neplatí to, co jste napsal v jiné diskuzi? Vaše vyjádření o tramvajích: "To je ta věc která jede kam nepotřebujete z místa kde nejste v čase kdy to nepotřebujete."

0/0
13.9.2013 14:22

M32a94r31t11i32n 78N89e91r87m84u96t 9617937258739

dobrá závada - protáčení obruče vůči náboji, haha. Kde udělali inženýři....?

+1/−1
12.9.2013 22:13

D21a24v48i25d 81Š88a51f35r80á19n80e17k 5657804617703

Je těžko říct, jestli je to k smíchu nebo k pláči. Pokud Škodu zlikviduje, že neumí, tak tím v podstatě končí i vyhlídky ČR.

+2/0
12.9.2013 23:35

A32l36e47x44a93n71d44r 73K49o84s12t49k94a 5189456649156

Ono je to k pláči. někdo prostě vymyslel, že kolo není jeden kus kovu (což je nezničitelné, ale dělá to randál) ale střed, na něm gumová obruč a na ní vnější část kola, opět kovová. Výsledek: protáčí se to, případně rovnou seskočí z toho středu. Nápad by nebyl špatný, ale očividně je zralý na několik let testů, než by to bylo možné použít v praxi.

0/0
13.9.2013 9:28

D19a97v31i15d 57Š43a11f41r87á57n32e27k 5607664397153

Věc se má ovšem tak, že u tramvají je technologie vkládaní gumových obručí celkem standardní technologie, která je zvládnutá minimálně půl století.

0/0
13.9.2013 9:40

K86a19r63e77l 68M76a47r98t12i63n51e19c 6778478456594

Prečo tjé šalíny chcú něodeběrať kvólivá dajakým brzdám. Veď tramváj ma všadě prednosť, tak predsa nětreba toľko brzdíť.

A naviac, keď něbudě tak moc brzdiť zrýchly sa celá pražská doprava.

+3/−6
12.9.2013 20:34
Foto

R97o80m98a53n 49P64o11l48á92č44e48k 1260426300625

Malý průser je, že tramvaje jezdí na kolejích a pak by to vlítlo do jiné ;-)

0/0
12.9.2013 21:29

K88a35r80e27l 93M16a59r82t98i14n95e62c 6508778856174

Pán Poláčik, aj toto něbudě treba rešíť. Táto šalína je predsáj veliká a ták poberje vjac pasažírov a němosí ich toľko jazdít a něbudů si prekádžať.

+1/−3
12.9.2013 22:21

J14a18n 94K97ř53í77ž 6845693455548

.........pán Kárl Mjartiněc istě ně sqělý,čo?;-D

+1/−1
12.9.2013 22:42

J70a23n 79K40ř94í35ž 6405423615598

.........to není po slovensky,že ne?;-D

Zkuste někoho mladšího,možná to zvládne líp.

+1/−1
12.9.2013 22:40

L75u22k95á47š 22A57d85a41m32e13c 3917133490187

Určitě to nebude po slovensky, však ve slovenštině není E s háčkem, to bude nějaký český provokatér :-)

0/0
13.9.2013 7:31

J36a40n 98K17ř76í24ž 6595833145338

Hňanouskovi se to líbí.;-D

0/0
13.9.2013 9:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.