Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Dopravní podnik nepřevzal nové tramvaje ForCity. Mají vady

Pražský Dopravní podnik nepřevzal další várku tramvají ForCity. Dvě ze čtyř nových tramvají, které byly od výrobce připraveny k převzetí, měly totiž podle techniků Dopravního podniku stejné vady jako vozy, které už po Praze jezdily, ale musely být kvůli technickým závadám z provozu odstaveny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T67o64m39á78š 93Z86e29m74a26n 3965968254375

Škoda, forcity mám docela rád.

+3/0
12.9.2013 23:07

J33o19s36e52f 86S50c83h20m92i40d35t 5123437873702

Takže u ForCity neplatí to, co jste napsal v jiné diskuzi? Vaše vyjádření o tramvajích: "To je ta věc která jede kam nepotřebujete z místa kde nejste v čase kdy to nepotřebujete."

0/0
13.9.2013 14:22

M21a48r37t72i33n 98N71e22r62m92u39t 9847517938799

dobrá závada - protáčení obruče vůči náboji, haha. Kde udělali inženýři....?

+1/−1
12.9.2013 22:13

D24a62v63i32d 83Š54a45f42r37á68n55e22k 5377384377453

Je těžko říct, jestli je to k smíchu nebo k pláči. Pokud Škodu zlikviduje, že neumí, tak tím v podstatě končí i vyhlídky ČR.

+2/0
12.9.2013 23:35

A16l25e18x36a88n34d73r 25K64o21s56t42k23a 5129986889406

Ono je to k pláči. někdo prostě vymyslel, že kolo není jeden kus kovu (což je nezničitelné, ale dělá to randál) ale střed, na něm gumová obruč a na ní vnější část kola, opět kovová. Výsledek: protáčí se to, případně rovnou seskočí z toho středu. Nápad by nebyl špatný, ale očividně je zralý na několik let testů, než by to bylo možné použít v praxi.

0/0
13.9.2013 9:28

D78a76v71i78d 58Š42a34f78r21á67n27e20k 5717434837273

Věc se má ovšem tak, že u tramvají je technologie vkládaní gumových obručí celkem standardní technologie, která je zvládnutá minimálně půl století.

0/0
13.9.2013 9:40

K85a23r76e25l 15M55a49r47t97i20n37e21c 6328408376794

Prečo tjé šalíny chcú něodeběrať kvólivá dajakým brzdám. Veď tramváj ma všadě prednosť, tak predsa nětreba toľko brzdíť.

A naviac, keď něbudě tak moc brzdiť zrýchly sa celá pražská doprava.

+3/−6
12.9.2013 20:34

R25o43m59a65n 57P85o73l90á39č24e30k 1160626520305

Malý průser je, že tramvaje jezdí na kolejích a pak by to vlítlo do jiné ;-)

0/0
12.9.2013 21:29

K37a39r56e10l 34M83a82r83t38i38n73e68c 6318318116474

Pán Poláčik, aj toto něbudě treba rešíť. Táto šalína je predsáj veliká a ták poberje vjac pasažírov a němosí ich toľko jazdít a něbudů si prekádžať.

+1/−3
12.9.2013 22:21

J82a87n 12K76ř21í77ž 6365403225318

.........pán Kárl Mjartiněc istě ně sqělý,čo?;-D

+1/−1
12.9.2013 22:42

J47a10n 83K48ř85í93ž 6765823975648

.........to není po slovensky,že ne?;-D

Zkuste někoho mladšího,možná to zvládne líp.

+1/−1
12.9.2013 22:40

L32u15k52á95š 40A14d31a91m88e64c 3527883900407

Určitě to nebude po slovensky, však ve slovenštině není E s háčkem, to bude nějaký český provokatér :-)

0/0
13.9.2013 7:31

J42a14n 84K41ř52í11ž 6975433775868

Hňanouskovi se to líbí.;-D

0/0
13.9.2013 9:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.