Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský Dopravní podnik nepřevzal nové tramvaje ForCity. Mají vady

Pražský Dopravní podnik nepřevzal další várku tramvají ForCity. Dvě ze čtyř nových tramvají, které byly od výrobce připraveny k převzetí, měly totiž podle techniků Dopravního podniku stejné vady jako vozy, které už po Praze jezdily, ale musely být kvůli technickým závadám z provozu odstaveny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T82o70m32á51š 75Z32e23m45a96n 3435258654125

Škoda, forcity mám docela rád.

+3/0
12.9.2013 23:07

J17o96s12e69f 73S92c80h56m36i88d28t 5273647443772

Takže u ForCity neplatí to, co jste napsal v jiné diskuzi? Vaše vyjádření o tramvajích: "To je ta věc která jede kam nepotřebujete z místa kde nejste v čase kdy to nepotřebujete."

0/0
13.9.2013 14:22

M71a88r37t33i54n 46N52e71r81m70u70t 9427107718949

dobrá závada - protáčení obruče vůči náboji, haha. Kde udělali inženýři....?

+1/−1
12.9.2013 22:13

D58a87v61i35d 67Š98a77f98r54á85n66e86k 5557814137343

Je těžko říct, jestli je to k smíchu nebo k pláči. Pokud Škodu zlikviduje, že neumí, tak tím v podstatě končí i vyhlídky ČR.

+2/0
12.9.2013 23:35

A20l87e44x73a17n15d91r 21K64o63s35t29k98a 5139606809836

Ono je to k pláči. někdo prostě vymyslel, že kolo není jeden kus kovu (což je nezničitelné, ale dělá to randál) ale střed, na něm gumová obruč a na ní vnější část kola, opět kovová. Výsledek: protáčí se to, případně rovnou seskočí z toho středu. Nápad by nebyl špatný, ale očividně je zralý na několik let testů, než by to bylo možné použít v praxi.

0/0
13.9.2013 9:28

D41a39v39i65d 38Š75a78f92r89á82n47e86k 5597964887773

Věc se má ovšem tak, že u tramvají je technologie vkládaní gumových obručí celkem standardní technologie, která je zvládnutá minimálně půl století.

0/0
13.9.2013 9:40

K46a59r54e64l 96M87a53r95t49i70n13e73c 6578108506344

Prečo tjé šalíny chcú něodeběrať kvólivá dajakým brzdám. Veď tramváj ma všadě prednosť, tak predsa nětreba toľko brzdíť.

A naviac, keď něbudě tak moc brzdiť zrýchly sa celá pražská doprava.

+3/−6
12.9.2013 20:34
Foto

R85o12m24a51n 72P67o81l21á65č80e26k 1310536340155

Malý průser je, že tramvaje jezdí na kolejích a pak by to vlítlo do jiné ;-)

0/0
12.9.2013 21:29

K66a45r51e62l 53M15a25r85t52i84n42e25c 6678728146444

Pán Poláčik, aj toto něbudě treba rešíť. Táto šalína je predsáj veliká a ták poberje vjac pasažírov a němosí ich toľko jazdít a něbudů si prekádžať.

+1/−3
12.9.2013 22:21

J89a41n 22K10ř56í81ž 6475143775768

.........pán Kárl Mjartiněc istě ně sqělý,čo?;-D

+1/−1
12.9.2013 22:42

J42a98n 26K71ř31í52ž 6255643465378

.........to není po slovensky,že ne?;-D

Zkuste někoho mladšího,možná to zvládne líp.

+1/−1
12.9.2013 22:40

L15u46k96á29š 69A26d71a65m39e51c 3247483600457

Určitě to nebude po slovensky, však ve slovenštině není E s háčkem, to bude nějaký český provokatér :-)

0/0
13.9.2013 7:31

J36a88n 41K33ř58í83ž 6975473835758

Hňanouskovi se to líbí.;-D

0/0
13.9.2013 9:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.