- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Víkepráke jsou vždy problém, ale u rekonstrukcí a zemních prací, ražeb zejména, se jim nikdy nelze zcela vyhnout (s čímž se už předem počítá a zneužívá se toho). Kdyby se s jejich realizací mělo čekat, až se to zúřaduje (vybere se z nabídek všech zájemců - jediného osloveného / a věci znalého), tak by se stavba musela zastavit (u liniových staveb náhradních prací moc nebývá) a náklady by nakonec mohly být podstatně vyšší (o politických dopadech nemluvě).
Ale fuj, už dělám advokáta Mirkům Dušínům z Metrostavu, IDS, DP, OMI a podobných vzorových institucí.
Tak komu jde o dotace? Jde jen o to dotlacit to ke stavbe. V tom momente se zacnou prelevat penize do spravnych kapes a pak uz je jedno, jestli to zaplati EU nebo CR nebo Praha sama.
Dulezite je, aby byly dobre napsane smlouvy a nesly A) vypovedet B) zalovat.
A aby ti co rozhoduji nemeli zodpovednost.
TIm zapadnou vsechna kolecka a muzem se do toho pustit...
Nevim jak to doopravdy je, mozna takto, mozna jinak. Ale priznejme si, ze to tak pri pohledu z venku pusobi a co si budem povidat, nejak tak to bude.
Klaus povidal, ze dotace Cesku skodi, protoze deformuji trzni vztahy. Ja mu verim, protoze je to velky ekonom, ktery se nikdy nezmylil.
Má samozřejmě pravdu. Kdyby nebyla tahle trasa metra dotovaná, nemohla by být vedena takhle nesmyslnou cestou. Muselo by se totiž přemýšlet, na co máme peníze a co je tedy účelné.
vetsina firem co delaj statni zakazky tak se snazi delat podvody a kdyz to tece tak chtej vyzdimat jeste vic a pak to takhle dopada. Dalsi tunel (financni) ktery nas jen poskozuje.
co to jsou vice prace? bud jen penize stranou a nebo par vykopu za miliardi.
Tahle debilní a zbytečná trasa metra se nikdy neměla začít stavět. Prodloužení A stačilo na Veleslavín, když už se A mělo někam prodlužovat. Petřiny a Motol jsou zcela zbytečné a staví se to jen proto, že modrý soudruh Janoušek a jeho kolibřík Bém potřebovali zhodnotit pozemky. A vznikla tak fatální urbanistická chyba, která je patrně neodstranitelná. Plus utopených 20 miliard, které mohly být smysluplněji využity jinde.
Ne, ja bych postavil metro az do Kladna (klidne z vetsi casti povrchove), dalsi trasy do Rican, Benesova, Berouna, Stara Boleslav. Resp. uz to melo davno stat. Ale co se tyce rozkradani nasich dani, s tim souhlasim co pisete.
kdo by to byl cekal, ze z toho zase bude nejakej prusvih? ale tak dotace nedotace... danovi poplatnici to zaplati a jeste si hosi z magose a ze stavebnich firem vezmou "malou" domu... v tyhle zemi snad neni jedina velka stavba, co by neskoncila pru*erem...