- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zase v alejich nablito...
Masare neni verejnost a jemu jde jen o to vytahat z lidi penize a jezdit po silnici na kole jako jediny cyklocosi v sirokem dalekem okoli...
Zase vyhrava lobby tech co neplati ale jen sajou...
Skoda, ze se za magistratem posvecene omezovani svobody obcanu neda posilat do kriminalu :-(
Zajímavá zdarmažranice pro bohaté pražany a narkomany, když na severní Moravě lidé žerou z hladu trávu...
Analyza zklidnovani dopravy v Karline a protianalyza od D-Fense: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013091201
Jako tradicne, dokazal zadarmo a jen za cenu casu o ktery okradl svou rodinu, ze vysledek analyzy z verejnych financi, ktera jde navic proti obcanum, se shoduje s refrenem teto pisne: http://www.youtube.com/watch?v=Gb1TMPXi_Ss
Učiňme z Prahy jednu velkou pěší zónu!!! Zpátky do středověku!!! Členové (teroristé) Auto.Matu při té představě jistě mají orgasmus.
Zajímavě se k tomu vyjádřila Karolína Píková na parlamentnich listech. cz. Ač ji nemusím, tak souhlas.
"A tak vytvořit pobytový prostor uprostřed jednoho z hlavních tahů centrem města vypadá spíš jako hloupý vtip nebo spíše nápad hodný primátora Hudečka"
Ano, Hudeček je šmejd.
Koho jste si zvolili, toho máte!!! Největší škudci jsou ODS, TOP, Soc.Dem a Zelení. Takže hlavně někoho z těhle volte a můžete si zase stěžovat. Těmhle můžete poděkovat za uzavření nábřeží, parkovací zony, třicítky a padesátky.
Nejsem proti takovéto akci, ale navrhuji na dalších pět sobot uzavřít pro auta průjezd Malou Stranou. Tam se dá taky kochat a omezení dopravy se na tamnějším ovzuduší projeví víc než na nábřeží.
Klido pido.... tudy nejezdim.
Chtělo by to zákon zakazují omezování průjezdnosti.
Aby Vít Masare z iniciativy Auto*Mat a Hudeček nemohli škodit a nebo šli rovnou sedět.