- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jedna ulice se od aut uvolni, dalsi dve se zaplni
A každý rok se na nábřeží "baví" stejné obličeje - stejných aktivistů - je jich sto, dvěstě? Toje celá Praha? To je vůle občanů Prahy?
Anketa již jaksi nefunguje, zřejmě se bude muset vynulovat.
Tyhle libůstky ať si Praha zavádí v okamžiku, až si konečně vyřeší aspoň základní dopravní infrastrukturu. Jako např. severní obchvat Prahy
Postavte tam tunel,nic velkého,třeba pod Vltavou,to není nic nového.
Jsem hluboce přesvědčen, že nýmand z Horní Zadní by neměl v Praze dělat na magistrátu nic víc, než zaměstnance nějakého odboru, případně u MP. Primátor by měl o městě, které by měl vést něco vědět a hlavně v něm žít. Když Olomoucký kolomatlák si usmyslí zavádět podobné regule v Praze, tak mu minimálně ušly dvě věci - provoz a kopce. Teď už chybí, aby státu vládl třeba Hotentot a předsedou vlády byl Korejec.
To nič nemení na tom, že pre *centrum* každého veľkomesta je najlepšie, ak sa vjazd áut čo najviac obmedzí. Tečka. Staré európske veľkomestá nie sú nafukovacie. Nikdy nemôžeš postaviť v centre mesta toľko ciest, aby to obrovské množstvo áut prešlo bez komplikácií. Jediné zmysluplné riešenie je cesty v centre uzatvárať a motivovať ľudí, aby auto nechali na kraji a presadli na metro. Funguje to tak na západe, môže to fungovať aj v Prahe.
"Tyto akce se v západních velkoměstech běžně dělají. Když navštívíte Brusel nebo Londýn, zjistíte, že na rušné ulici najednou nejsou žádná auta, ale bohatý program pro pěší či cyklisty. Město to velmi zpestřuje,"
Ano soudruhu primátore.....a mimojiné to také velmi "zpestřuje" cestu za obživou lidem, kterým nic jiného než jízda autem po Praze nezbývá.
Já jsem se kvůli tomuto plíživému fašismu z Prahy odstěhoval a raději změnil povolání...ne každý to však může udělat
To je samozřejmě nesmysl. V Praze dojedete MHDčkem skoro do každé ulice. Lidi jsou jen líní jezdit MHD!
Jak to tak sleduji,tak ti hošíci z AutoMatu jsou povětšinou studenti. Studenti s holým zadkem, jak to tak u studentů bývá.
Chtěl bych vidět za 5, 10 let, kolik z těch studentů, až dostudují a začnou vydělávat, koupí si auto, (na které ted nemají ,ale pak mít budou), a posléze přiberou pár kilo, bude jezdit do práce pořád na kole, jako teď?
Já tyto aktivity považuji za fašistické. Dnes jsou po autech. Kdo bude další? Motorky? Fotbalisté? Paragliding?
No někteří z toho mají celkem dobrej byznys (Massare, Filler) jak dojí dotace na ty cyklozbytečnosti a sluníčkový akce. Plus občas rozkradou nějakou tu veřejnou sbírku. Ale jinak máte pravdu, tady ti různí studenti (převážně zbytečných humanistických teorií) jim plní role užitečných ovcí, po facebooku se svolají na nějaký ten happening, cyklojízdu a je to všechno strašně sluníčkový. Ono se stačí vždycky podívat na ty různé neziskovky, žijí jen z dotací a aby obhájili nějak sosání peněz, tak 2-3x do roka udělají nějakou tu akcičku (podmínkou je zaměření na menšiny, ekologii apod.), tam se ztratí dotace a zase mají na půl roku o živobytí postaráno. Z přesvědčení to dělá jen pár z nich, ostatní jen žijí z dotací (našich daní bohužel)
Pro me za me si nechte Prazaci na Smetanove nabr. klidne na hlavu od spolu manaiku, ale zdraveho rozumu to rozhodne nepobira ... jakoby nestacil Vaclavak, kde to vypada v Pristine
Muze mi nekdo z priznivcu omezovani pohybu prazanu po ulicich logicky vysvetlit, proc se tyto akce nekonaji na mistech k tomu urcenych, tedy napr. v parku Letna, ve Stromovce, atd., kde nikoho neomezuji?
Protože kdyby nkoho neomezovaly, tak bz to prostě nebylo to pravé