Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O stavbě dálnice D3 u Jílového rozhodne i geologický průzkum

Povede oblastí kolem Jílového u Prahy dálnice D3? O její stavbě zde rozhodne mimo jiného také geologický průzkum. Teprve na základě jeho výsledku se rozhodne, zda je trasa kvůli poddolovanému území vůbec bezpečná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V63l18a24d69i47m79í68r 52H45o47l65ý 8164261496477

Hlavně ať se podaří tu dálnici co nejdříve dostavět, stejně jako vnější obchvat Prahy.

0/0
17.9.2013 14:48

M15i53c35h35a24l 53O45p71a58t60r39n42ý 4312262842561

Schválně jsem si tuto sobotu cestou z ČB do Prahy projel silnici II/603, čili starou Benešovskou. Nikam jsem nepospíchal, tak jsem si to mohl dovolit. Je to opravdu hustě obydlená oblast, kde špička v pracovní den musí být peklo. Pokud by tato oblast nebyla obsloužena dálnicí, stejně by se tam dopravní situace nějak musela řešit. Proto naprosto nerozumím tomu, že tam obyvatelé o vyřešení dopravy nestojí.

+2/−1
17.9.2013 9:57

P29e24t29r 43D98a43v58i37d 5957235827135

jinak přes samé chataře se v posázaví skoro nedá chodit, furt tam prudí nějakej chatař, že mu jdete po jeho cestě atd. Proto jsem pro dálnici.

+3/0
17.9.2013 8:17

P90e62t74r 82D75a22v87i96d 5607755947235

paní co si tam kdysi svévolně zabrala pozemek a postavila si na něm chatu.

+3/0
17.9.2013 8:17

A27l46e65x18a18n47d47r 36K60o89s46t91k96a 5159476719946

Její pozemek je několik metrů od stavby. Tak jaké vykupovat, když leží mimo? To, že tam bude dálnice je oficiálně známo cca 30 let.

+4/0
17.9.2013 7:10

P97a38v11e69l 42N79o94v84á55k 7661186379863

hlavně, že chudák chatař co mají říkat chudáci lidi co jezdi pravidelně mezi Prahou a Budějovicema?

+4/0
16.9.2013 19:06

Ř95e52h28o15ř 26V62l77a49s28á58k 2744564511106

Mohli by třeba říkat: "Proč já jen nejezdím vlakem? Kde se ve mně vzal ten odpor ke dráze?"

0/−3
16.9.2013 23:07

J26a82n 85D69v74o26ř12á62k 3473936534846

a párset kg nákladu si přibalí do batůžku na záda ;-D nebo ho dopraví jak?? Taky vlakem??

+2/0
17.9.2013 8:40

J65o69s32e61f 79S39c97h73m93i93d72t 5903887843922

Předem říkám, že v tenhle okamžik se vlaku nijak nezastávám. To se ale změní roku 2017, kdy bude dostavěnej koridor... Ale ten argument s nákladem je už trochu vyčpělej. ;) Jaký procento lidí přepravuje náklad, kterej se jim nevejde resp. není vhodnej například do kufru s kolečkama? Nikdo samozřejmě nemá v úmyslu nutit lidi s již zlidovělejma pytlema cementu cestovat vlakem...

+1/0
17.9.2013 10:07

M54i78c79h35a22l 89O79p78a12t69r96n43ý 4212832432151

Pokud koridor - hlavně Chotýčanský a Hosínský tunel - bude skutečně postavený. To by ty tunely museli stihnout za 4 roky, kdyby začali stavět teď.

Spíš mi přijde jako argument tohle: Proč mám jet špinavým a zapáchajícím vlakem se zády přilepenými na koženkové sedačce? A takové vlaky Praha-ČB pořád jezdí. V lepším případě mají to "nové" modré čalounění - které ovšem vysavač nevidělo tak půl roku. A když si připlatíte za 1. třídu, tak musíte mít kliku, abyste chytili spoj, kde jede moderní vůz, který má klimu a je vyčištěný. Ono jako první třída jezdí totiž taky staré vozy, špinavé a bez klimy, kterým někdo přetřel ty umakartový desky s imitací dřeva nějakým bílím balakrylem... Tak proč si má do takového vlaku sednout někdo, kdo si může sednout do svého klimatizovaného a čistého auta?

Pokud by na tati Praha-ČB jezdili Pendolina a RailJety, případně soukromníci, bylo by to něco jiného. Ale besserwisser Žák nákupy RailJetů zarazil, takže Praha-ČB nebudou jezdit ani ty pendolina, ktera by se sem mohla přesunout po nasazení RailJetů na trase Praha-Ostrava

+1/0
17.9.2013 10:22

J33o61s40e95f 18S26c66h77m45i58d77t 5153327193932

Já ty vlaky samozřejmě znám, jezdím s nima (jinak bych sem nic nepsal). Ty ""rekonstruovaný"" vagony jsou už relativně v pohodě (samozřejmě ne tak úplně v létě bez klimatizace). Přijde mi celkem důležitý, že ve svém klimatizovaném (ale upřímně, když jsem v létě sledoval v Praze auta v zácpě, tak většina lidí měla jazyk na vestě a otevřená okýnka) a čistém autě musíte celou dobu řídit. Ve vlaku si můžete dělat, co chcete (v rámci možností ;) ) -- chápu, že existují lidi, co si ve vlaku stejně nebudou číst, koukat na film, pracovat, takže to pro ně není argument. Bláhově čekám, že po dostavění koridoru se kvalita zvedne, ale jak říkáte, současnej vývoj tomu nenasvědčuje...

0/0
17.9.2013 10:35

M79i88c33h57a82l 66O68p41a94t85r90n30ý 4902822942851

Do Prahy se jezdí taky třeba na úřady nebo k lékařům do fakultních nemocnic. Takže bychom se třeba mohli ptát: Proč já nejedu s vážně nemocným dítětem ve 3 ráno vlakem, když mám být v Motole v 7 na odběry?

+1/0
17.9.2013 9:52

Ř89e60h87o48ř 39V57l87a83s37á22k 2124884621216

Takových lidí je ještě méně než těch s tím cementem.

0/−1
17.9.2013 14:45

L73u55k91á74š 26N53o87v36á59k 4476646302453

je potřeba jak kvalitní vlakové spojení (který zatím není technicky možné), tak dálnice Praha - Tábor - Č.B. - Linz

+1/0
17.9.2013 10:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.