Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O stavbě dálnice D3 u Jílového rozhodne i geologický průzkum

Povede oblastí kolem Jílového u Prahy dálnice D3? O její stavbě zde rozhodne mimo jiného také geologický průzkum. Teprve na základě jeho výsledku se rozhodne, zda je trasa kvůli poddolovanému území vůbec bezpečná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V87l75a24d12i43m30í76r 25H84o94l71ý 8454361646157

Hlavně ať se podaří tu dálnici co nejdříve dostavět, stejně jako vnější obchvat Prahy.

0/0
17.9.2013 14:48

M89i88c90h40a66l 48O75p34a89t21r30n44ý 4592272362901

Schválně jsem si tuto sobotu cestou z ČB do Prahy projel silnici II/603, čili starou Benešovskou. Nikam jsem nepospíchal, tak jsem si to mohl dovolit. Je to opravdu hustě obydlená oblast, kde špička v pracovní den musí být peklo. Pokud by tato oblast nebyla obsloužena dálnicí, stejně by se tam dopravní situace nějak musela řešit. Proto naprosto nerozumím tomu, že tam obyvatelé o vyřešení dopravy nestojí.

+2/−1
17.9.2013 9:57

P60e51t69r 24D29a64v46i69d 5377925887125

jinak přes samé chataře se v posázaví skoro nedá chodit, furt tam prudí nějakej chatař, že mu jdete po jeho cestě atd. Proto jsem pro dálnici.

+3/0
17.9.2013 8:17

P37e71t94r 46D22a43v46i37d 5757915437615

paní co si tam kdysi svévolně zabrala pozemek a postavila si na něm chatu.

+3/0
17.9.2013 8:17

A48l10e89x22a32n10d41r 64K67o68s79t84k84a 5939896709346

Její pozemek je několik metrů od stavby. Tak jaké vykupovat, když leží mimo? To, že tam bude dálnice je oficiálně známo cca 30 let.

+4/0
17.9.2013 7:10

P54a69v39e55l 86N31o61v49á34k 7971476839883

hlavně, že chudák chatař co mají říkat chudáci lidi co jezdi pravidelně mezi Prahou a Budějovicema?

+4/0
16.9.2013 19:06

Ř63e84h58o35ř 62V79l64a56s57á15k 2924564471696

Mohli by třeba říkat: "Proč já jen nejezdím vlakem? Kde se ve mně vzal ten odpor ke dráze?"

0/−3
16.9.2013 23:07

J12a24n 60D36v48o55ř66á50k 3473736324926

a párset kg nákladu si přibalí do batůžku na záda ;-D nebo ho dopraví jak?? Taky vlakem??

+2/0
17.9.2013 8:40

J22o67s60e82f 74S42c27h83m79i26d98t 5363687373892

Předem říkám, že v tenhle okamžik se vlaku nijak nezastávám. To se ale změní roku 2017, kdy bude dostavěnej koridor... Ale ten argument s nákladem je už trochu vyčpělej. ;) Jaký procento lidí přepravuje náklad, kterej se jim nevejde resp. není vhodnej například do kufru s kolečkama? Nikdo samozřejmě nemá v úmyslu nutit lidi s již zlidovělejma pytlema cementu cestovat vlakem...

+1/0
17.9.2013 10:07

M68i97c22h33a62l 39O83p90a46t20r46n20ý 4442422962431

Pokud koridor - hlavně Chotýčanský a Hosínský tunel - bude skutečně postavený. To by ty tunely museli stihnout za 4 roky, kdyby začali stavět teď.

Spíš mi přijde jako argument tohle: Proč mám jet špinavým a zapáchajícím vlakem se zády přilepenými na koženkové sedačce? A takové vlaky Praha-ČB pořád jezdí. V lepším případě mají to "nové" modré čalounění - které ovšem vysavač nevidělo tak půl roku. A když si připlatíte za 1. třídu, tak musíte mít kliku, abyste chytili spoj, kde jede moderní vůz, který má klimu a je vyčištěný. Ono jako první třída jezdí totiž taky staré vozy, špinavé a bez klimy, kterým někdo přetřel ty umakartový desky s imitací dřeva nějakým bílím balakrylem... Tak proč si má do takového vlaku sednout někdo, kdo si může sednout do svého klimatizovaného a čistého auta?

Pokud by na tati Praha-ČB jezdili Pendolina a RailJety, případně soukromníci, bylo by to něco jiného. Ale besserwisser Žák nákupy RailJetů zarazil, takže Praha-ČB nebudou jezdit ani ty pendolina, ktera by se sem mohla přesunout po nasazení RailJetů na trase Praha-Ostrava

+1/0
17.9.2013 10:22

J20o61s40e86f 51S87c95h32m28i23d29t 5853327973602

Já ty vlaky samozřejmě znám, jezdím s nima (jinak bych sem nic nepsal). Ty ""rekonstruovaný"" vagony jsou už relativně v pohodě (samozřejmě ne tak úplně v létě bez klimatizace). Přijde mi celkem důležitý, že ve svém klimatizovaném (ale upřímně, když jsem v létě sledoval v Praze auta v zácpě, tak většina lidí měla jazyk na vestě a otevřená okýnka) a čistém autě musíte celou dobu řídit. Ve vlaku si můžete dělat, co chcete (v rámci možností ;) ) -- chápu, že existují lidi, co si ve vlaku stejně nebudou číst, koukat na film, pracovat, takže to pro ně není argument. Bláhově čekám, že po dostavění koridoru se kvalita zvedne, ale jak říkáte, současnej vývoj tomu nenasvědčuje...

0/0
17.9.2013 10:35

M98i79c28h75a81l 49O60p97a40t82r82n68ý 4452632942161

Do Prahy se jezdí taky třeba na úřady nebo k lékařům do fakultních nemocnic. Takže bychom se třeba mohli ptát: Proč já nejedu s vážně nemocným dítětem ve 3 ráno vlakem, když mám být v Motole v 7 na odběry?

+1/0
17.9.2013 9:52

Ř48e46h29o65ř 26V16l95a13s27á19k 2264114441266

Takových lidí je ještě méně než těch s tím cementem.

0/−1
17.9.2013 14:45

L63u15k23á22š 85N21o64v23á30k 4616706112423

je potřeba jak kvalitní vlakové spojení (který zatím není technicky možné), tak dálnice Praha - Tábor - Č.B. - Linz

+1/0
17.9.2013 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.