Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O stavbě dálnice D3 u Jílového rozhodne i geologický průzkum

Povede oblastí kolem Jílového u Prahy dálnice D3? O její stavbě zde rozhodne mimo jiného také geologický průzkum. Teprve na základě jeho výsledku se rozhodne, zda je trasa kvůli poddolovanému území vůbec bezpečná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V25l28a97d88i11m24í90r 73H43o65l19ý 8404361246827

Hlavně ať se podaří tu dálnici co nejdříve dostavět, stejně jako vnější obchvat Prahy.

0/0
17.9.2013 14:48

M39i39c98h67a32l 44O13p16a36t98r25n61ý 4192932342551

Schválně jsem si tuto sobotu cestou z ČB do Prahy projel silnici II/603, čili starou Benešovskou. Nikam jsem nepospíchal, tak jsem si to mohl dovolit. Je to opravdu hustě obydlená oblast, kde špička v pracovní den musí být peklo. Pokud by tato oblast nebyla obsloužena dálnicí, stejně by se tam dopravní situace nějak musela řešit. Proto naprosto nerozumím tomu, že tam obyvatelé o vyřešení dopravy nestojí.

+2/−1
17.9.2013 9:57

P26e86t82r 71D79a65v29i41d 5467725177695

jinak přes samé chataře se v posázaví skoro nedá chodit, furt tam prudí nějakej chatař, že mu jdete po jeho cestě atd. Proto jsem pro dálnici.

+3/0
17.9.2013 8:17

P34e41t82r 26D38a81v64i84d 5217915437805

paní co si tam kdysi svévolně zabrala pozemek a postavila si na něm chatu.

+3/0
17.9.2013 8:17

A63l18e14x64a54n96d14r 90K70o85s52t20k94a 5779196329686

Její pozemek je několik metrů od stavby. Tak jaké vykupovat, když leží mimo? To, že tam bude dálnice je oficiálně známo cca 30 let.

+4/0
17.9.2013 7:10

P74a36v49e28l 74N33o71v24á14k 7691746229693

hlavně, že chudák chatař co mají říkat chudáci lidi co jezdi pravidelně mezi Prahou a Budějovicema?

+4/0
16.9.2013 19:06

Ř46e22h32o37ř 74V75l74a58s55á92k 2614224911246

Mohli by třeba říkat: "Proč já jen nejezdím vlakem? Kde se ve mně vzal ten odpor ke dráze?"

0/−3
16.9.2013 23:07

J19a23n 51D11v42o46ř20á87k 3293296754936

a párset kg nákladu si přibalí do batůžku na záda ;-D nebo ho dopraví jak?? Taky vlakem??

+2/0
17.9.2013 8:40

J43o90s93e17f 84S81c62h95m19i76d61t 5493837563202

Předem říkám, že v tenhle okamžik se vlaku nijak nezastávám. To se ale změní roku 2017, kdy bude dostavěnej koridor... Ale ten argument s nákladem je už trochu vyčpělej. ;) Jaký procento lidí přepravuje náklad, kterej se jim nevejde resp. není vhodnej například do kufru s kolečkama? Nikdo samozřejmě nemá v úmyslu nutit lidi s již zlidovělejma pytlema cementu cestovat vlakem...

+1/0
17.9.2013 10:07

M76i59c27h35a75l 72O89p35a13t26r49n54ý 4452752132301

Pokud koridor - hlavně Chotýčanský a Hosínský tunel - bude skutečně postavený. To by ty tunely museli stihnout za 4 roky, kdyby začali stavět teď.

Spíš mi přijde jako argument tohle: Proč mám jet špinavým a zapáchajícím vlakem se zády přilepenými na koženkové sedačce? A takové vlaky Praha-ČB pořád jezdí. V lepším případě mají to "nové" modré čalounění - které ovšem vysavač nevidělo tak půl roku. A když si připlatíte za 1. třídu, tak musíte mít kliku, abyste chytili spoj, kde jede moderní vůz, který má klimu a je vyčištěný. Ono jako první třída jezdí totiž taky staré vozy, špinavé a bez klimy, kterým někdo přetřel ty umakartový desky s imitací dřeva nějakým bílím balakrylem... Tak proč si má do takového vlaku sednout někdo, kdo si může sednout do svého klimatizovaného a čistého auta?

Pokud by na tati Praha-ČB jezdili Pendolina a RailJety, případně soukromníci, bylo by to něco jiného. Ale besserwisser Žák nákupy RailJetů zarazil, takže Praha-ČB nebudou jezdit ani ty pendolina, ktera by se sem mohla přesunout po nasazení RailJetů na trase Praha-Ostrava

+1/0
17.9.2013 10:22

J37o29s89e92f 22S61c45h26m10i72d18t 5673977463912

Já ty vlaky samozřejmě znám, jezdím s nima (jinak bych sem nic nepsal). Ty ""rekonstruovaný"" vagony jsou už relativně v pohodě (samozřejmě ne tak úplně v létě bez klimatizace). Přijde mi celkem důležitý, že ve svém klimatizovaném (ale upřímně, když jsem v létě sledoval v Praze auta v zácpě, tak většina lidí měla jazyk na vestě a otevřená okýnka) a čistém autě musíte celou dobu řídit. Ve vlaku si můžete dělat, co chcete (v rámci možností ;) ) -- chápu, že existují lidi, co si ve vlaku stejně nebudou číst, koukat na film, pracovat, takže to pro ně není argument. Bláhově čekám, že po dostavění koridoru se kvalita zvedne, ale jak říkáte, současnej vývoj tomu nenasvědčuje...

0/0
17.9.2013 10:35

M83i17c69h47a96l 93O26p59a54t87r55n28ý 4142632542421

Do Prahy se jezdí taky třeba na úřady nebo k lékařům do fakultních nemocnic. Takže bychom se třeba mohli ptát: Proč já nejedu s vážně nemocným dítětem ve 3 ráno vlakem, když mám být v Motole v 7 na odběry?

+1/0
17.9.2013 9:52

Ř16e26h63o98ř 13V66l56a46s67á90k 2284874831876

Takových lidí je ještě méně než těch s tím cementem.

0/−1
17.9.2013 14:45

L81u64k65á28š 54N38o85v30á24k 4746186252353

je potřeba jak kvalitní vlakové spojení (který zatím není technicky možné), tak dálnice Praha - Tábor - Č.B. - Linz

+1/0
17.9.2013 10:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.