Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vypovězení smlouvy na tramvaje by Prahu přišlo draho, říká posudek

MF DNES získala informace z čerstvě zveřejněného znaleckého posudku v kauze nákupu dvou stovek nových tramvají pro Prahu. Ten spočítal, že zrušení smlouvy by pražský Dopravní podnik stálo až dvanáct miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L40u41c82i56a64n 45P42a87p79a40z61i50a25n 5904517741545

Přebytečné tramvaje by Praha mohla prodávat třeba do Rumunska.  A vedení ODS potrestat propadnutím majetku, pokud je to v důsledku lidí z ODS.

0/0
21.9.2013 18:01

A97l59e67x87a71n16d46r 33K38o35s79t37k14a 5389516719366

Marně čekám, kdy bude za uzavření podobné, nevypověditelné smlouvy někdo obviněn.

+3/0
21.9.2013 12:42

K38a34r93e56l 13H64a78n85o16u80s77e87k 2526527130187

draho by měla tato smluvní akce přijít především ty, kdo smlouvu uzavřeli.....

+3/0
21.9.2013 12:29

L68u61c72i94a73n 68P34a46p33a36z19i62a60n 5744127201785

Nechápu, proč policie nepostaví mimo zákon stranu, která toto způsobila.

0/0
21.9.2013 18:02

K88a61r27e79l 97D93r94d88a 6124642357

Zakázka byla za 17 mld. na vývoj a dodávku 250 tramvají, tedy 1 souprava stojí 68 mil. Je to hodně nebo málo?

  Praha platila vývoj nového typu tramvaje a když vývoj, tak bych čekal kooperaci dodavatel - zákazník - připomínky veřejnosti, aby Česko mělo další rodinné stříbro.

  Místo toho arogance (standardní chování ODS), neschopnost řešit opravy, cestující padající ze sedaček, úspory, změny celé dopravy a šarády kolem nedodržení smlouvy. Zdá se, že máslo na hlavě má především Magistrát, ROPID a DPP. Nějak mi snaha po skvělém českém technickém řešení pro Prahu z toho všeho zcela uniká.

+1/0
21.9.2013 9:04

K68a44r84e81l 76D28r44d75a 6774752627

Napadá mě, že místo toho, aby Praha platila techniky, kteří vyřeší reklamace ku prospěchu Pražanů a mj. ku prospěchu zlepšení výrobků ze Škodovky, tak platí právníky pro předvolební mlžení nového primátora.

  Nemohu se zbavit dojmu, že pražský primátor vždy jen Pražany poškozuje a je jedno o koho jde.

+2/−3
21.9.2013 8:53

J69a98n 57Š33p76e55c26i35á41n 2770660199639

Vzdyt k nam jezdi turiste aby se svezli tramvaji ceskou tramvaji ktere u nich nejsou

+3/0
20.9.2013 22:53

J90a84n 38Š70p66e76c16i70á13n 2980770879509

Stejne se mi nejlip jezdi starou klasikou T3 :-) Nektere kusy vypadaji jako kdyby vyjely z fabriky. Modernizace je daleko levnejsi.Nahr dily levny.Zabehle v provozu.

+6/−2
20.9.2013 22:50

K36a84r41e39l 35H42a12n35o91u28s32e74k 2276497710767

tak ve srovnání s Porsche máte pravdu, ale velký problém je v roce 2013 vysoká podlaha - pro seniory, postižené, matky s dětmi a kočárky je to opravdu jiná epocha.... ta nová hranatá už ujde, byť skluzavky místo sedaček také nejsou the best

+1/−1
21.9.2013 13:17

A32u57g12u35s30t 90F90o89r73m19á10n68e90k 6655109780446

Jen jestli ten posudek nebyl dražší, než 5 nových tramvají.

+5/0
20.9.2013 22:03

M35i28l40o92š 12S51e34t16í38k 3979669154950

A Pavlík Bémů se jen směje a počítá, kolik mu to tenkrát hodilo...

+8/0
20.9.2013 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.