Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vypovězení smlouvy na tramvaje by Prahu přišlo draho, říká posudek

MF DNES získala informace z čerstvě zveřejněného znaleckého posudku v kauze nákupu dvou stovek nových tramvají pro Prahu. Ten spočítal, že zrušení smlouvy by pražský Dopravní podnik stálo až dvanáct miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L25u67c38i88a25n 73P74a91p88a87z58i72a93n 5774967621445

Přebytečné tramvaje by Praha mohla prodávat třeba do Rumunska.  A vedení ODS potrestat propadnutím majetku, pokud je to v důsledku lidí z ODS.

0/0
21.9.2013 18:01

A91l34e45x27a15n70d86r 17K93o97s83t10k85a 5489136439806

Marně čekám, kdy bude za uzavření podobné, nevypověditelné smlouvy někdo obviněn.

+3/0
21.9.2013 12:42

K68a63r45e59l 85H27a92n49o89u44s72e19k 2646267810217

draho by měla tato smluvní akce přijít především ty, kdo smlouvu uzavřeli.....

+3/0
21.9.2013 12:29

L20u88c90i78a59n 20P95a51p81a30z75i89a90n 5124487541395

Nechápu, proč policie nepostaví mimo zákon stranu, která toto způsobila.

0/0
21.9.2013 18:02

K22a18r43e27l 83D16r16d52a 6764242367

Zakázka byla za 17 mld. na vývoj a dodávku 250 tramvají, tedy 1 souprava stojí 68 mil. Je to hodně nebo málo?

  Praha platila vývoj nového typu tramvaje a když vývoj, tak bych čekal kooperaci dodavatel - zákazník - připomínky veřejnosti, aby Česko mělo další rodinné stříbro.

  Místo toho arogance (standardní chování ODS), neschopnost řešit opravy, cestující padající ze sedaček, úspory, změny celé dopravy a šarády kolem nedodržení smlouvy. Zdá se, že máslo na hlavě má především Magistrát, ROPID a DPP. Nějak mi snaha po skvělém českém technickém řešení pro Prahu z toho všeho zcela uniká.

+1/0
21.9.2013 9:04

K96a39r81e12l 87D75r58d21a 6634312577

Napadá mě, že místo toho, aby Praha platila techniky, kteří vyřeší reklamace ku prospěchu Pražanů a mj. ku prospěchu zlepšení výrobků ze Škodovky, tak platí právníky pro předvolební mlžení nového primátora.

  Nemohu se zbavit dojmu, že pražský primátor vždy jen Pražany poškozuje a je jedno o koho jde.

+2/−3
21.9.2013 8:53

J66a92n 77Š64p51e12c58i86á94n 2270790519179

Vzdyt k nam jezdi turiste aby se svezli tramvaji ceskou tramvaji ktere u nich nejsou

+3/0
20.9.2013 22:53

J48a93n 35Š82p84e36c81i94á69n 2370830909929

Stejne se mi nejlip jezdi starou klasikou T3 :-) Nektere kusy vypadaji jako kdyby vyjely z fabriky. Modernizace je daleko levnejsi.Nahr dily levny.Zabehle v provozu.

+6/−2
20.9.2013 22:50

K87a12r36e89l 43H74a90n60o76u34s16e50k 2646507280367

tak ve srovnání s Porsche máte pravdu, ale velký problém je v roce 2013 vysoká podlaha - pro seniory, postižené, matky s dětmi a kočárky je to opravdu jiná epocha.... ta nová hranatá už ujde, byť skluzavky místo sedaček také nejsou the best

+1/−1
21.9.2013 13:17

A40u95g27u87s73t 62F93o49r74m36á37n49e61k 6955649920736

Jen jestli ten posudek nebyl dražší, než 5 nových tramvají.

+5/0
20.9.2013 22:03

M57i24l56o60š 15S83e15t60í56k 3719699284410

A Pavlík Bémů se jen směje a počítá, kolik mu to tenkrát hodilo...

+8/0
20.9.2013 21:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.