Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vypovězení smlouvy na tramvaje by Prahu přišlo draho, říká posudek

MF DNES získala informace z čerstvě zveřejněného znaleckého posudku v kauze nákupu dvou stovek nových tramvají pro Prahu. Ten spočítal, že zrušení smlouvy by pražský Dopravní podnik stálo až dvanáct miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L23u27c89i93a31n 59P28a49p77a51z54i32a45n 5974227431935

Přebytečné tramvaje by Praha mohla prodávat třeba do Rumunska.  A vedení ODS potrestat propadnutím majetku, pokud je to v důsledku lidí z ODS.

0/0
21.9.2013 18:01

A10l25e59x77a61n93d45r 39K37o21s67t36k93a 5599946879326

Marně čekám, kdy bude za uzavření podobné, nevypověditelné smlouvy někdo obviněn.

+3/0
21.9.2013 12:42

K71a59r36e11l 36H82a88n97o71u62s87e97k 2386567430847

draho by měla tato smluvní akce přijít především ty, kdo smlouvu uzavřeli.....

+3/0
21.9.2013 12:29

L95u72c49i87a54n 61P32a53p63a92z48i60a23n 5834917581445

Nechápu, proč policie nepostaví mimo zákon stranu, která toto způsobila.

0/0
21.9.2013 18:02

K23a36r61e17l 91D73r41d69a 6784892417

Zakázka byla za 17 mld. na vývoj a dodávku 250 tramvají, tedy 1 souprava stojí 68 mil. Je to hodně nebo málo?

  Praha platila vývoj nového typu tramvaje a když vývoj, tak bych čekal kooperaci dodavatel - zákazník - připomínky veřejnosti, aby Česko mělo další rodinné stříbro.

  Místo toho arogance (standardní chování ODS), neschopnost řešit opravy, cestující padající ze sedaček, úspory, změny celé dopravy a šarády kolem nedodržení smlouvy. Zdá se, že máslo na hlavě má především Magistrát, ROPID a DPP. Nějak mi snaha po skvělém českém technickém řešení pro Prahu z toho všeho zcela uniká.

+1/0
21.9.2013 9:04

K56a41r97e63l 33D51r97d85a 6544982777

Napadá mě, že místo toho, aby Praha platila techniky, kteří vyřeší reklamace ku prospěchu Pražanů a mj. ku prospěchu zlepšení výrobků ze Škodovky, tak platí právníky pro předvolební mlžení nového primátora.

  Nemohu se zbavit dojmu, že pražský primátor vždy jen Pražany poškozuje a je jedno o koho jde.

+2/−3
21.9.2013 8:53

J19a37n 81Š47p42e43c38i84á86n 2700380639259

Vzdyt k nam jezdi turiste aby se svezli tramvaji ceskou tramvaji ktere u nich nejsou

+3/0
20.9.2013 22:53

J30a81n 76Š13p98e17c27i74á71n 2900960329949

Stejne se mi nejlip jezdi starou klasikou T3 :-) Nektere kusy vypadaji jako kdyby vyjely z fabriky. Modernizace je daleko levnejsi.Nahr dily levny.Zabehle v provozu.

+6/−2
20.9.2013 22:50

K83a36r71e84l 15H14a44n44o26u34s35e54k 2406977410927

tak ve srovnání s Porsche máte pravdu, ale velký problém je v roce 2013 vysoká podlaha - pro seniory, postižené, matky s dětmi a kočárky je to opravdu jiná epocha.... ta nová hranatá už ujde, byť skluzavky místo sedaček také nejsou the best

+1/−1
21.9.2013 13:17

A12u69g28u76s82t 43F51o73r93m85á46n81e12k 6475469840246

Jen jestli ten posudek nebyl dražší, než 5 nových tramvají.

+5/0
20.9.2013 22:03

M47i59l11o23š 12S64e34t29í80k 3139569504570

A Pavlík Bémů se jen směje a počítá, kolik mu to tenkrát hodilo...

+8/0
20.9.2013 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.