- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přebytečné tramvaje by Praha mohla prodávat třeba do Rumunska. A vedení ODS potrestat propadnutím majetku, pokud je to v důsledku lidí z ODS.
Marně čekám, kdy bude za uzavření podobné, nevypověditelné smlouvy někdo obviněn.
draho by měla tato smluvní akce přijít především ty, kdo smlouvu uzavřeli.....
Nechápu, proč policie nepostaví mimo zákon stranu, která toto způsobila.
Zakázka byla za 17 mld. na vývoj a dodávku 250 tramvají, tedy 1 souprava stojí 68 mil. Je to hodně nebo málo?
Praha platila vývoj nového typu tramvaje a když vývoj, tak bych čekal kooperaci dodavatel - zákazník - připomínky veřejnosti, aby Česko mělo další rodinné stříbro.
Místo toho arogance (standardní chování ODS), neschopnost řešit opravy, cestující padající ze sedaček, úspory, změny celé dopravy a šarády kolem nedodržení smlouvy. Zdá se, že máslo na hlavě má především Magistrát, ROPID a DPP. Nějak mi snaha po skvělém českém technickém řešení pro Prahu z toho všeho zcela uniká.
Napadá mě, že místo toho, aby Praha platila techniky, kteří vyřeší reklamace ku prospěchu Pražanů a mj. ku prospěchu zlepšení výrobků ze Škodovky, tak platí právníky pro předvolební mlžení nového primátora.
Nemohu se zbavit dojmu, že pražský primátor vždy jen Pražany poškozuje a je jedno o koho jde.
Vzdyt k nam jezdi turiste aby se svezli tramvaji ceskou tramvaji ktere u nich nejsou
Stejne se mi nejlip jezdi starou klasikou T3 :-) Nektere kusy vypadaji jako kdyby vyjely z fabriky. Modernizace je daleko levnejsi.Nahr dily levny.Zabehle v provozu.
tak ve srovnání s Porsche máte pravdu, ale velký problém je v roce 2013 vysoká podlaha - pro seniory, postižené, matky s dětmi a kočárky je to opravdu jiná epocha.... ta nová hranatá už ujde, byť skluzavky místo sedaček také nejsou the best
Jen jestli ten posudek nebyl dražší, než 5 nových tramvají.
A Pavlík Bémů se jen směje a počítá, kolik mu to tenkrát hodilo...