- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
66 let, a řídil bus? To je teda nářez.
Ta nehoda se stala poblíž budovy Vltava-Labe-Press, tedy 200m od místa, kam jezdí autobusy ČSAD Polkost "nocovat". Je to v Uhříněvsi, ne v Kolovratech!!!
Pozor změna ve výkladu pojmu.
V důchodu bude napříště znamenat - Po smrti !!
Státní kase zdar zdar zdar
pro autora článku: Kolovraty jsou 5 km od místa nehody opačným směrem, než autobus jel. Ta se stala v Uhříněvsi.
Srdeční selhání, infarkty a zástavy mají stále častěji muži kolem 50 let. Jeden známý měl několikanásobný infarkt už ve 44 letech
Důchodová reforma v praxi, ani se důchodu nedožil.
Proto byl důchod dříve v 60.letech. At si myslíte o komančích cokoliv, tohle měli zmáknuté. I člověk co dělal celý život v kanclu nemá takovou výkonnost a duševní schopnosti jako dříve. A to stravil 2/3 v méně náročném pracovním prostředí než je vyžadovano dnes. Takže pokud budete nutit lidi pracovat nad, je potreba se smířít s tím,že čas od času přistane letadlo s mrtvým pilotem,autobus spadne do rokle s mrtvým řidičem, cisterna smete osobní auto s mrtvým řidičem atd.
Je to chytře vymyšlené. U nás se střídají vlády pravicové, které zvyšují věk do důchodu, a vlády levicové, které to zvýšení nechají a k tomu zvýší předdůchodcům daně.
Chudák řidič. Urvanej po tolika letech náročné práce.
Upřímnou soustrast rodině.
Pokud zde někteří souhlasí s tím,že mohl v tomto věku ještě řídit vozidlo MHD,pak jistě budou také souhlasit s tím ,že za škodu je zodpovědný jeho lékař,který ho pustil za volant !!!Takže dát k úhradě celou škodu panu doktorovi.
Tak to není. Infarkt může dostat i člověk vypadající zdravě. Je pouze možno stanovit u každého míru pravděpodobnosti.
Smutné, 66 let a zemřít v práci ... :(
Pozůstalým upřímnou soustrast.
Reálný scénář let blízce budoucích ...