Diskuze
Uzavřít nábřeží lze. Ale potřeba jsou alternativní trasy, míní experti
Děkujeme za pochopení.
S13t44e18f19a13n64o 14S46i64n16i11g17a26g85l36i44a
Pokud jeste nekdo nakoukne do teto diskuze, tady je pohled i z druhe strany, a to primo na tomto webu: http://spoljaric.blog.idnes.cz/c/361242/Uzavrene-Smetanovo-nabrezi-z-pohledu-chodce.html
A tohle take rozhodne stoji za precteni: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013092501
S11t82e54f20a35n45o 55S65i59n43i79g87a54g45l45i74a
Pan cykloterorista Masare by mel byt v pytli svrzen do Vltavy za prihlizeni svych privrzencu, aby vedeli co se stane tem, co budou povysovat zajmy zanedbatelne mensiny nad zajmy drtive vetsiny.
J89i55n36d78r14a 95V86o81š96t58a
A ta drtivá většina jsou jako omezenci, kteří si myslí, že můžou projet autem kamkoli se jim zamane? Většina je evidentně těch, kteří chtějí, aby se v Praze dalo žít slušně. A to není slučitelné s tím, že každej, kdo si pořídí auto, se s ním bude vozit po Starém městě. Prahu nesužují cyklisti, ale smrad, prach a věčné kolony aut ucpávající i tramvajové trati. A pak kdo je tu terorista.
M58i63l51a32n 87M22a89j60e66r53č41í31k
700 metrů dlouhá pěší zóna je zejména "zabiják" pro atraktivitu místem projíždějících tramvajových linek - řešením je pouze cca 110metrů dlouhá pěší zóna v "soutěsce" od Novotného lávky za křížení s Královskou cestou = konec Křižovnického náměstí + zrušení jízdního pruhu aut k Nár. divadlu, o jehož šířku by se dostatečně rozšířil chodník - "vyhlídková promenáda", jenž by měla být (až na cca 2 místa pro přecházení) oddělena nějakou stylovou zábranou (např. historizující sloupky a mezi nimi řetězy) od přilehlé tramvajové tratě.
Ovšem zároveň to požaduje obdobné řešení na Malé Straně = také cca 110metrů dlouhou/širokou pěší zónu v oblasti Malostranského nám., jenž je také součástí Královské cesty a hlavně zprovoznění tunelového komplexu Blanka = celé západní poloviny MO! Čímž dnes z pohledu centra transitní doprava bude z něj "vytlačena" do kapacitních komunikací a ty současné kapacitně nedostatečné (Smetanovo nábř., Karmelitská, Letenská, Valdštejnská ..) budou sloužit (mimo MHD) jen příjezdu/výjezdu místní obsluhy do/z dopravně zaslepené oblasti.
V66o88j52t59ě68c83h 26K90o28t69a36s
souhlas. Neznemožňovat vjezd, znemožnit však průjezd oblastí - na obou březích. Malá strana si klid zaslouží úplně stejně, jako Staré město
V26o69j59t56ě39c15h 94K72o22t75a85s
Smetanovo nábřeží už jednou dlouhodobě uzavřeno bylo - po povodních, v roce 2002. Ze začátku to byl z pohledu dopravy opravdu velký problém. Po několika měsících si ale řidiči své "jiné" trasy našli, a také dopravní obslužnost přilehlého okolí si postupně celkem sedla (zásobování, služby). Jasně, jako v naší zemi vždy, dříve nebo později přes kamarádíčky získali vjezdovou povolenku i lidé, kteří tam stejně jen projížděli, ale to už je zase jiná kapitolka. Přiznávám, také občas volím autem tuto trasu pro průjezd, protože tam má řidič stojící v koloně alespoň hezkej výhled, a v létě pokoukání po nějakejch těch korzujících ženskejch. To teda v Legerce vážně nehrozí. Ano, podvědomě cítím, že do tohoto prostoru s autem moc nepatřím, a že by si to nejkrásnější panorama Prahy zasloužilo více klidu, aby to byl prostor hlavně pro lidi. ne pro auta. Nemyslím, že by se tím hlučnost prostoru pro rezidenty zhoršila - je tam již teď noční "megazábava" na Novotného Lávce, a tuze rozveselené partičky hlaholí až do rána. V tomto směru není moc co zhoršovat, běžný denní turistický ruch je také monotónní, a ten noční - opileckej již tam dávno je. Otázkou pochopitelně je, jak tam co do dopravní obslužnosti umožnit normální život rezitentům. Zaslouží si ho. Nemají ho již teď úplně lehký (velice obtížné parkování). Pro živnostníky a rezidenty ale okolními uličkami obslužnost zabezpečit lze. Ve většině měst, která ponechala svá centra lidem, a ne autům, velice pomohlo, pokud se dopravní obslužnost řešila slepými zálivy. Vjedu bez omezení, parkování regulované (rezidentům zdarma, jinak placené), ale vyjedu zhruba na stejném místě, kde jsem vjel, a pro průjezd mi to tedy vůbec nepomůže. Když to jde jinde, proč ne zrovna v Praze. Historické centrum města přece nemá být tranzitním prostorem pro lidi, jedoucí z jednoho konce města na druhý. A tohle místo si ten klid zaslouží. A teď do mě!
J90i23n36d55r67a 96V92o77š90t43a
na to voni nic nenapíšou. Jednak je to na ně dlouhý a jednak oni si umí tak zanadávat na něco, čemu nerozumí, sednou si do toho auta, zařadí se do zácpy a pomalu jedou do satelitu, kde maj dům, na kterém je tíží strašně výhodná hypotéka. A druhý den zas jedou zpátky, aby jí mohli splatit. A považují se za něco nadřazeného, přitom jsou to objekty k politování.
M67i78c68h89a61l 46P28a96v80l66á40t
Kdyz je duvod, tak jde leccos. Pro SVINSTVA typu zavreni SN zadny duvod neni. Kdyby neexistovaly cyklofasisticke spolky, jejichz jedinou agendou je vymysleni neexistujicich problemu, aby bylo na co OKRADAT mesto na dotacich (pres 200k/rok), podobne naprosto smesne karnevaly by nebyly a UMRTVENI SN by nikoho ve snu nenapadlo.
Pokud par desitek fanatiku ta auta skutecne tolik nenavidi, at si z vlastnich(!) penez nejake koupi a obradne ho rozbiji. Nebudou tim skodit normalnim lidem.
J93o25s15e27f 61M42i30k61u58l68í18k
Ti co by chtěli ty cyklostezky s DENNÍM POUŽÍVÁNÍM ve městě jsou trošku navedení a přemýšlí asli zadkem na kterým si sedí. Nedávno v neděli dopoledne jsem se rozhodl vyměnit auto za kolo a jel do toho vašeho centra. Cesta autem 40 minut, cesta na kole 3 hodiny !!! To je setsakra rozdíl a přestože kolo mám rád, tak příště jedině autem. Kdyby to bylo lepší na kole tak klidně, ale těch 50 km mi fakt stačilo.
Ř10e79h96o38ř 32V23l26a28s96á49k
Tak 50 kilometrů, to už je spíš meziměstská cyklistika než městská. Pražští voliče tak dlouhé trasy do práce nemají.
J77a91n 58U90l89r66y77c68h
trošku jinak: Kdybych náhodou u Smetanova nábřeří bydlel, chodil bych se teď denně ke Křižovníkům modlit za zachování aut, a tudíž zabránění té "žijící" pěší zóny. Tenhle život totiž pro zbylé rezidenty znamená mnohonásobně horší hlukové zatížení - i sebemenší pěší zóna znamená minimálně mnohohlasý řev hluboko do noci (resp. i během noci) - mnohem nepříjemnější než monotónní hluk projíždějících aut (mimochodem jedna věc jsou decibely, a druhá konkrétní způsob rušení).
Na Smetanově nábřeří by to jistě bylo znásobeno věčnými akcemi s použitím reprodukované hudby - tahle prasárna se přece rozlejzá o pár set metrů proti proudu Vltavy už dneska (jistě k radosti lidí bydlících u náplavek... - ovšem na těch přece nezáleží; město tu není od toho, aby se v něm dalo bydlet, ale aby se v něm dalo co nejvíc bavit... /zábava = co nejhlasitější reprodukovaná hudba.../).
Jinými slovy: rozhodně radši Legerka, než nějaká "žijící" pěší zóna - okolo ní se totiž právě vůbec žít nedá...
Ř76e74h41o18ř 55V96l97a30s37á15k
Ten monotónní hluk z automobilů, to by byla pravda, kdyby bylo možné nějak z ulic odstranit "sportovně" upravené výfuky, hlasitá autorádia nebo psychicky narušené řidiče, kteří potřebují troubit kvůli kdejaké hlouposti.
J71i26ř42í 74S59t77e87j91s32k23a14l
"Zkušenosti z obou sobot potvrdily, že největším problémem bude doprava." Tak to by mne v životě nenapadlo!
L79a62d69a 89N25o32v56a35k
možná by tam mohli rozložit betonové květináče, které zbyly z nepovedené rozkrádačky na praze 5...
D52a92v80i92d 76M91a34t98ě39j12ů
Fajn, udelejme prazske referendum o tom, zda uzavrit pro dopravu Smetanovo nabrezi. To je jediny validni zpusob, jak ziskat realny nazor vetsiny prazanu. Do te doby at Masare a jeho podrztaska Hudecek zalezou do diry a nekomplikuji ostatnim zivot.
Ř84e21h63o35ř 33V45l27a97s23á12k
Máme volby a zastupitelskou demokracii. Neříkám, že je to ideální, ale izolovaná referenda také mají svoje problémy.
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sochař Černý se v televizi pohádal s kurátorkou o „motýly“. Padly i vulgarismy
Boj o moderní umělecká díla si vyžádal na poměry České televize ostrou slovní přestřelku. Stalo se...
Slavia - Olomouc 2:2, domácí srovnali před koncem. Titul se jim vzdaluje
Že po jednoznačné první půli padnou po přestávce v Edenu rychlé dva góly, se dalo celkem jasně...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prahu čeká velká tramvajová výluka. Dvacet linek změní na dva měsíce trasu
Cestující v Praze čeká od pondělí 29. dubna rozsáhlá výluka tramvají, která bude trvat přibližně...
Omezí příjezd Středočechů do Prahy závory a buspruhy? Kraji se plány nelíbí
Vedení Středočeského kraje se ohradilo vůči záměrům Prahy 6 na regulaci dopravy. Jednat se má...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Zámek Štiřín bude na prodej, o areál nemá zájem žádná státní instituce
Prodeji státního zámku Štiřín v Kamenici u Prahy, který sloužil jako konferenční centrum a jehož...
Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka
Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...
Exkluzivní prodej nového RD 5+kk 176m2,…
Ke Srubům, Tehov, okres Praha-východ
15 900 000 Kč