Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převrácený kamion dvakrát uzavřel dálnici D1 u Lokte, řidič zemřel

Na dálnici D1 na Benešovsku se přibližně v jednu hodinu ráno na 71. kilometru převrátil kamion na bok, jeho řidič na místě zemřel. Dálnice byla po nehodě asi dvě hodiny neprůjezdná a po osmé se opět asi na hodinu uzavřela kvůli vyprošťování vraku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i98r41e17k 21N81o68v76o19t60n14y 6599262335407

TAky se rozcilovali opravari na dalnici ze tam nejezdi 9% ale vice. A ze se boji vsech aut co jezdi kolem nich. Pry kdyby tam nekdo pracoval;-Dtak by byl mrtev, jeste ze se tam pracuje ale nikdo tam neni;-D tak se delnici nemaj ceho bat.;-D

0/0
25.9.2013 18:03

M60i55r34e33k 67N49o96v22o97t83n51y 6139692725797

oprava 80KM

0/0
25.9.2013 18:04

Z15d25e72n88ě88k 76J74o19n74á34š 9411869606700

Nj, když se vesele oblbují záznamová zařízení, nedodržují pauzy, jezdí na krev, tak se holt tyto věci stávají.

0/0
25.9.2013 11:28

J34a62n 31P33i61v53a55r86n25í13k 1838853853431

Jó dříve  "TIR áci" byli elita mezi řidiči. Od té doby co je zrušen TIR, tak na kamion vleze každej, kdo se naučil točit volantem a možná zacouvat k rampě.  Na druhé straně zaměstnavatelé vyžadují dodržování časů a tvrdých interních norem a tak se jezdí, co to dá. Pokud dojde k maléru, tak vinu má vždy řidič a škodu zaplatí pojišťovna. Bohužel kamionová loby ukamenovala veškeré pokusy přesunout dálkovou přepravu na železnici nebo lodě

+6/−1
25.9.2013 9:21

V33á69c78l98a13v 38N54o88v85o37t43n63ý 7840468589

Couvat s návěsem k rampě je těžší jak jízda dopředu. Žádný TIR jak píšete (správně je karnet TIR) nikdo nezrušil. Jedná se o mezinárodní celní doklad a ne o označení auta a nebo skupiny řidičů. Zde se dozvíte podrobnosti http://www.prodopravce.cz/sluzby-28.php

+1/0
25.9.2013 10:15

J98a35n 62P46i50v73a31r29n78í18k 1298333283981

Že couvat s návěsem je obtížné vím, ještě těžší je couvání s vlekem. Dříve se lidově říkalo řidičům dlouhých souprav, tj. návěs nebo vlek obecně "tirák" i když modrou tabulku s nápisem TIR neměli a jezdili jen po ČSSR. Potřebnost těchto tabulek díky EU klesla na minimum. Tak nepoučuj starýho pardála.;-O

+1/−1
25.9.2013 10:22

V68á14c13l89a41v 85N15o54v42o82t31n26ý 7440758939

Nikoho nepoučuji a ničím se nechlubím. Napsal jsem to pro ty co nevědí co je karnet TIR, aby se nerozšiřovaly nepřesné a nejasné informace.

0/0
25.9.2013 10:30

J88a96n 67P19i37v26a77r31n49í45k 1698123493981

Takže souhlasíš s tím, že dříve se kamioňákům říkalo "tiráci";-D

0/0
25.9.2013 10:32

V90á83c14l35a89v 26N32o40v73o53t60n52ý 7530918789

Jinak jsme jim jako kluci ani neříkali. Ale s věkem roste poznání.

0/0
25.9.2013 10:39

J24a34n 38P54i34v88a20r60n23í89k 1818903823631

;-DR^R^

0/0
25.9.2013 13:04

J54a71k82u64b 55F51e98i27f89a54r 7589719586339

o jednoho nebezpečného magora méně.

0/−7
25.9.2013 8:57

V24l58a84d72i84m52í34r 20K40o56n25e19č79n32ý 6895450178359

vis vo ty praci prd, tak nesud. Ja jim ji nezavidim a delat bych ji nechtel. Lehky to ale taky nemaj. A prat nekomu smrt je sprostarna. Mel by ses nad sebou zamyslet!

+5/0
25.9.2013 8:59

J48a76k29u80b 76F86e96i50f78a96r 7449829956619

akorat vim, kolikrat jsem malem rozsekal auto a mozna se i zabil a nejen sebe, kdyz mi to tam nekdo takovy strcil par metru pred auto.

+1/−3
25.9.2013 9:15

E40l85i46š64k15a 19S16v39o38b43o40d36o49v45á 6701752361530

V pár větách třikrát "zhruba". Opravdu bohatá slovní zásoba... :-)

+3/0
25.9.2013 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.