Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převrácený kamion dvakrát uzavřel dálnici D1 u Lokte, řidič zemřel

Na dálnici D1 na Benešovsku se přibližně v jednu hodinu ráno na 71. kilometru převrátil kamion na bok, jeho řidič na místě zemřel. Dálnice byla po nehodě asi dvě hodiny neprůjezdná a po osmé se opět asi na hodinu uzavřela kvůli vyprošťování vraku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44i17r71e96k 18N23o62v84o88t41n53y 6499192565907

TAky se rozcilovali opravari na dalnici ze tam nejezdi 9% ale vice. A ze se boji vsech aut co jezdi kolem nich. Pry kdyby tam nekdo pracoval;-Dtak by byl mrtev, jeste ze se tam pracuje ale nikdo tam neni;-D tak se delnici nemaj ceho bat.;-D

0/0
25.9.2013 18:03

M45i33r58e96k 54N55o96v82o31t51n75y 6509922125697

oprava 80KM

0/0
25.9.2013 18:04

Z25d54e68n63ě71k 43J62o98n21á76š 9241919806810

Nj, když se vesele oblbují záznamová zařízení, nedodržují pauzy, jezdí na krev, tak se holt tyto věci stávají.

0/0
25.9.2013 11:28

J11a50n 79P47i28v70a85r24n30í58k 1798613853291

Jó dříve  "TIR áci" byli elita mezi řidiči. Od té doby co je zrušen TIR, tak na kamion vleze každej, kdo se naučil točit volantem a možná zacouvat k rampě.  Na druhé straně zaměstnavatelé vyžadují dodržování časů a tvrdých interních norem a tak se jezdí, co to dá. Pokud dojde k maléru, tak vinu má vždy řidič a škodu zaplatí pojišťovna. Bohužel kamionová loby ukamenovala veškeré pokusy přesunout dálkovou přepravu na železnici nebo lodě

+6/−1
25.9.2013 9:21

V30á66c30l60a25v 73N85o83v84o47t22n37ý 7450228819

Couvat s návěsem k rampě je těžší jak jízda dopředu. Žádný TIR jak píšete (správně je karnet TIR) nikdo nezrušil. Jedná se o mezinárodní celní doklad a ne o označení auta a nebo skupiny řidičů. Zde se dozvíte podrobnosti http://www.prodopravce.cz/sluzby-28.php

+1/0
25.9.2013 10:15

J81a61n 73P25i80v80a70r38n31í31k 1258543933941

Že couvat s návěsem je obtížné vím, ještě těžší je couvání s vlekem. Dříve se lidově říkalo řidičům dlouhých souprav, tj. návěs nebo vlek obecně "tirák" i když modrou tabulku s nápisem TIR neměli a jezdili jen po ČSSR. Potřebnost těchto tabulek díky EU klesla na minimum. Tak nepoučuj starýho pardála.;-O

+1/−1
25.9.2013 10:22

V87á12c85l23a42v 41N90o26v98o27t94n96ý 7260128679

Nikoho nepoučuji a ničím se nechlubím. Napsal jsem to pro ty co nevědí co je karnet TIR, aby se nerozšiřovaly nepřesné a nejasné informace.

0/0
25.9.2013 10:30

J19a81n 58P13i41v67a84r64n79í15k 1578903443971

Takže souhlasíš s tím, že dříve se kamioňákům říkalo "tiráci";-D

0/0
25.9.2013 10:32

V44á69c79l90a94v 82N61o97v94o14t30n65ý 7820448789

Jinak jsme jim jako kluci ani neříkali. Ale s věkem roste poznání.

0/0
25.9.2013 10:39

J27a64n 77P13i29v48a72r22n23í35k 1208333323791

;-DR^R^

0/0
25.9.2013 13:04

J65a50k95u92b 80F39e47i14f11a42r 7509689246779

o jednoho nebezpečného magora méně.

0/−7
25.9.2013 8:57

V38l47a58d33i16m46í24r 37K53o71n95e35č32n56ý 6535790718599

vis vo ty praci prd, tak nesud. Ja jim ji nezavidim a delat bych ji nechtel. Lehky to ale taky nemaj. A prat nekomu smrt je sprostarna. Mel by ses nad sebou zamyslet!

+5/0
25.9.2013 8:59

J80a42k54u17b 37F83e52i95f73a25r 7319369446159

akorat vim, kolikrat jsem malem rozsekal auto a mozna se i zabil a nejen sebe, kdyz mi to tam nekdo takovy strcil par metru pred auto.

+1/−3
25.9.2013 9:15

E70l44i73š63k11a 13S85v17o52b21o77d10o67v58á 6821922331390

V pár větách třikrát "zhruba". Opravdu bohatá slovní zásoba... :-)

+3/0
25.9.2013 7:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.