Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Převrácený kamion dvakrát uzavřel dálnici D1 u Lokte, řidič zemřel

Na dálnici D1 na Benešovsku se přibližně v jednu hodinu ráno na 71. kilometru převrátil kamion na bok, jeho řidič na místě zemřel. Dálnice byla po nehodě asi dvě hodiny neprůjezdná a po osmé se opět asi na hodinu uzavřela kvůli vyprošťování vraku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i43r40e39k 92N51o30v44o75t93n23y 6849882755637

TAky se rozcilovali opravari na dalnici ze tam nejezdi 9% ale vice. A ze se boji vsech aut co jezdi kolem nich. Pry kdyby tam nekdo pracoval;-Dtak by byl mrtev, jeste ze se tam pracuje ale nikdo tam neni;-D tak se delnici nemaj ceho bat.;-D

0/0
25.9.2013 18:03

M27i75r19e51k 70N83o96v70o37t84n37y 6479702825747

oprava 80KM

0/0
25.9.2013 18:04

Z16d53e27n52ě13k 65J85o14n81á69š 9981369486470

Nj, když se vesele oblbují záznamová zařízení, nedodržují pauzy, jezdí na krev, tak se holt tyto věci stávají.

0/0
25.9.2013 11:28

J58a50n 74P97i90v36a87r72n91í50k 1428723723121

Jó dříve  "TIR áci" byli elita mezi řidiči. Od té doby co je zrušen TIR, tak na kamion vleze každej, kdo se naučil točit volantem a možná zacouvat k rampě.  Na druhé straně zaměstnavatelé vyžadují dodržování časů a tvrdých interních norem a tak se jezdí, co to dá. Pokud dojde k maléru, tak vinu má vždy řidič a škodu zaplatí pojišťovna. Bohužel kamionová loby ukamenovala veškeré pokusy přesunout dálkovou přepravu na železnici nebo lodě

+6/−1
25.9.2013 9:21

V65á13c59l61a10v 86N69o66v46o72t97n40ý 7710378809

Couvat s návěsem k rampě je těžší jak jízda dopředu. Žádný TIR jak píšete (správně je karnet TIR) nikdo nezrušil. Jedná se o mezinárodní celní doklad a ne o označení auta a nebo skupiny řidičů. Zde se dozvíte podrobnosti http://www.prodopravce.cz/sluzby-28.php

+1/0
25.9.2013 10:15

J70a56n 58P32i78v43a62r49n78í55k 1858433603761

Že couvat s návěsem je obtížné vím, ještě těžší je couvání s vlekem. Dříve se lidově říkalo řidičům dlouhých souprav, tj. návěs nebo vlek obecně "tirák" i když modrou tabulku s nápisem TIR neměli a jezdili jen po ČSSR. Potřebnost těchto tabulek díky EU klesla na minimum. Tak nepoučuj starýho pardála.;-O

+1/−1
25.9.2013 10:22

V19á39c91l82a59v 26N65o48v74o47t59n88ý 7830378349

Nikoho nepoučuji a ničím se nechlubím. Napsal jsem to pro ty co nevědí co je karnet TIR, aby se nerozšiřovaly nepřesné a nejasné informace.

0/0
25.9.2013 10:30

J91a95n 26P45i20v78a85r23n49í32k 1218133633791

Takže souhlasíš s tím, že dříve se kamioňákům říkalo "tiráci";-D

0/0
25.9.2013 10:32

V24á53c18l88a36v 43N15o57v21o20t24n31ý 7800218719

Jinak jsme jim jako kluci ani neříkali. Ale s věkem roste poznání.

0/0
25.9.2013 10:39

J89a58n 34P24i85v59a68r97n50í97k 1338253513591

;-DR^R^

0/0
25.9.2013 13:04

J48a23k12u68b 69F32e16i79f93a10r 7909869476159

o jednoho nebezpečného magora méně.

0/−7
25.9.2013 8:57

V34l94a56d14i12m77í42r 61K77o49n92e55č55n55ý 6675900138279

vis vo ty praci prd, tak nesud. Ja jim ji nezavidim a delat bych ji nechtel. Lehky to ale taky nemaj. A prat nekomu smrt je sprostarna. Mel by ses nad sebou zamyslet!

+5/0
25.9.2013 8:59

J62a96k72u96b 22F62e21i88f64a19r 7649339326989

akorat vim, kolikrat jsem malem rozsekal auto a mozna se i zabil a nejen sebe, kdyz mi to tam nekdo takovy strcil par metru pred auto.

+1/−3
25.9.2013 9:15

E21l63i72š54k50a 29S23v73o27b85o44d61o74v24á 6761602221130

V pár větách třikrát "zhruba". Opravdu bohatá slovní zásoba... :-)

+3/0
25.9.2013 7:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.