- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
TAky se rozcilovali opravari na dalnici ze tam nejezdi 9% ale vice. A ze se boji vsech aut co jezdi kolem nich. Pry kdyby tam nekdo pracovaltak by byl mrtev, jeste ze se tam pracuje ale nikdo tam neni tak se delnici nemaj ceho bat.
Nj, když se vesele oblbují záznamová zařízení, nedodržují pauzy, jezdí na krev, tak se holt tyto věci stávají.
Jó dříve "TIR áci" byli elita mezi řidiči. Od té doby co je zrušen TIR, tak na kamion vleze každej, kdo se naučil točit volantem a možná zacouvat k rampě. Na druhé straně zaměstnavatelé vyžadují dodržování časů a tvrdých interních norem a tak se jezdí, co to dá. Pokud dojde k maléru, tak vinu má vždy řidič a škodu zaplatí pojišťovna. Bohužel kamionová loby ukamenovala veškeré pokusy přesunout dálkovou přepravu na železnici nebo lodě
Couvat s návěsem k rampě je těžší jak jízda dopředu. Žádný TIR jak píšete (správně je karnet TIR) nikdo nezrušil. Jedná se o mezinárodní celní doklad a ne o označení auta a nebo skupiny řidičů. Zde se dozvíte podrobnosti http://www.prodopravce.cz/sluzby-28.php
vis vo ty praci prd, tak nesud. Ja jim ji nezavidim a delat bych ji nechtel. Lehky to ale taky nemaj. A prat nekomu smrt je sprostarna. Mel by ses nad sebou zamyslet!
V pár větách třikrát "zhruba". Opravdu bohatá slovní zásoba...