- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No,kdyby například na té Evropské probíhaly noční práce,určitě by se to o polovinu zrychlilo.Pokud tomu brání hluk a s tím spojené předpisy,na většině místech podél trati není obydlená část.Ale jak je u nás normální,čím déle se to bude rekonstruovat,tím déle a více se to bude dotovat
Na Kulaťáku mě překvapilo že zase totálně rekonstruujou tu tramvajovou křižovatku uvnitř kruháku. To je snad po 2 za posledních 5 let. Stejné s kolejemi a zatravněním od Prašného mostu na Hradčanskou. Cca rok před zahájením stavby Blanky tam udělali komplet nové koleje a zatravnění a při začátku stavby Blanky to tam zase rozbombardovali. Opravdu efektivní nakládání s prostředky.
Velmi špatná paměť nebo úmysl ?
Křižovatka na kulaťáku má tři vrcholy, spolu s Podbabou se dělal jeden, teď se dodělávají zbylé dva.
Hradčanská je stejný případ. Před časem se dělal prostor zastávek a směr Letná, teď se dělá směr Prašný most a zatravnění. Opět jen pokračování, nikoliv další rekonstrukce.
A ilustrační fotka je několik let stará..
A že se tu nikde nepíše o možné a velmi brzké privatizaci DPP...