- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud v kancelářích v DPP škrtnete třetinu míst, nikdo nic nepozná.
Myslím, že to platí i o 1/2, ale to už se vykládalo před 5 roky, že se v těchto pozicích bude propouštět.
Nějak se to však nezdařilo - oni tam totiž sedí lidé, kteří urputně zásobují provozní zaměstnance "lejstry", jenž mají dokazovat nepostradatelnost svých autorů, jenže nějak nevadí, že ta lejstra jsou v převážné většině zcela zbytečná + díky tomu zaniká těch pár potřebných se skutečně velmi důležitými instrukcemi!
Jeden příklad za všechny - k čemu je provozním zaměstnancům DPP potřeba vědět, že byla vyměněna jedna výhybka za jinou stejného typu = se zcela stejným způsobem ovládání = jediné co se změnilo je číselné označení výhybky, jenž zaměstnanci znát nepotřebují a v případě hlášení problému s tou výhybkou si její číslo na místě přečtou.
Taky souhlasím se zvýšením pokut - doufám ale, že revizoři budou měřit všem stejně a nebudou si jenom cíleně vybírat cizince, kteří ve valné většině načerno úmyslně nejezdí a jenom mají v jízdném hokej.
Mně jako pasažérovi daleko víc vadí, že za svých 5 tisíc měsíčně musím v MHD trpět se smradlavými bezdomovci nebo r***kými kapsářskými gangy, kterým se revizoři vyhýbají obloukem.
5 tisíc ročně, ne?
A co by si revizor vzal na bezdomovci? Vykázat z přepravy jej může i řidič.
Já bych radši tedy vyměnil Hudečka... Kdy že to byla poslední defenestrace na radnici? a nemyslím holomóckou
Zmrazení mezd je krok zoufalce. Za prvotní je třeba považovat odbourání všech "kmotrovských" služeb prodražující vše kolem DP, prozkoumání smluv s výpověďmi tam, kde se prokáže nehospodárnost nebo přímo nevýhodný provizní systém. Přehodnotit vše, co je zadáváno externím firmám s cílem posoudit rentabilitu a případně převít do vlastní přímé režie.
Pokud se podaří odbourat většinu pro DP nevýhodných smluv, na kterých výdělávají známí a známí známých, není třeba cokoliv zmrazovat.
Myslíte přebrat, co je outsourcing a co tuneling?
Doporučuji zaměstnancům, aby šli do stávky!
Zatim neni důvod. Řeči se vedou a voda teče...
V současné době, kdy na Opencard nikdo nemá napsáno, dokdy mu platí, takže leckdo může omylem přetáhnout, je docela efektivní mít drakonické pokuty za to, když si někdo zapomene dobít (anebo na zmatené cizince, než se zorientují, jak a kolik se kde platí). Tím se určitě vyřeší systematické tunelování podniku...
To jen umožňuje novela zákona, takže to není žádný novátorský počin pana generálního, to by učinil i ten předchozí, jenže je to zde tak zkostnatělé, že na i na toto musí být souhlas majitele, resp. zřizovatele této organizace, tedy i takovou ptákovinu řeší poslanci Prahy. Ale objednávky tramvají za desítky miliard patrně si rozhodovali onehdy v dopravním podniku sami, asi jen se zákulisním tlakem ze strany ODS, které městu a tomuto podniku vládlo silou svého přesvědčení.
Možná napřed dopravu, a až pak penízky a pokuty. Obráceně je to lumpárna.
Co takhle zmrazit mzdy managormentu? A co slavna dozorci rada? Nebo to zase odskaci cestujici, zamestnanci... Rittigovi jste 17h z jizdenky zmrazili? Dvorakovi desatky za projektory?
Zvýšení pokut je úplně jedno. Vzhledem k tomu, jak DP kontinuálně škrtá spoje, beztak za chvíli nebude čím jezdit. Naopak se může lehce stát, že zanedlouho bude při stávajícím počtu revizorů dokonce 100% jistota, že v každém spoji minimálně na jednoho narazíte.
Škrtá ROPID, resp. Metrolinkizuje...
Kdyby se radeji nez na system slev podival na nepochopitelne odmeny v managmentu DP, na ROPID, pokud je to v jeho pravomocich a na nemyslitelne odmeny pro externi firmy.
Nebude zde take online rozhovor?
Nový ředitel a vůbec ředitel DP těžko něco udělá s organizátorem dopravy. Mám mnoho připomínek a aby se neřeklo - i pochval. Může s ním však jednat tak, že ROPIDu dá nějaké doporučení nebo podněty.