Diskuze

Nový šéf pražského dopravního podniku zmrazí mzdy. Pokuty zvýší na 1500

Budoucí šéf pražského dopravního podniku Jaroslav Ďuriš chce jednat s odbory o zmrazení mezd zaměstnanců. Velké propouštění nechystá. Chystá se také podívat na současný systém slev na jízdném, který je podle něj neudržitelný. Souhlasí se záměrem zvýšit pokutu na jízdném z 1000 na 1500 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Pokud v kancelářích v DPP škrtnete třetinu míst, nikdo nic nepozná.

0 2
možnosti
MM

Myslím, že to platí i o 1/2, ale to už se vykládalo před 5 roky, že se v těchto pozicích bude propouštět.

Nějak se to však nezdařilo - oni tam totiž sedí lidé, kteří urputně zásobují provozní zaměstnance "lejstry", jenž mají dokazovat nepostradatelnost svých autorů, jenže nějak nevadí, že ta lejstra jsou v převážné většině zcela zbytečná + díky tomu zaniká těch pár potřebných se skutečně velmi důležitými instrukcemi!

Jeden příklad za všechny - k čemu je provozním zaměstnancům DPP potřeba vědět, že byla vyměněna jedna výhybka za jinou stejného typu = se zcela stejným způsobem ovládání = jediné co se změnilo je číselné označení výhybky, jenž zaměstnanci znát nepotřebují a v případě hlášení problému s tou výhybkou si její číslo na místě přečtou.

0 0
možnosti
JT

Taky souhlasím se zvýšením pokut - doufám ale, že revizoři budou měřit všem stejně a nebudou si jenom cíleně vybírat cizince, kteří ve valné většině načerno úmyslně nejezdí a jenom mají v jízdném hokej.

Mně jako pasažérovi daleko víc vadí, že za svých 5 tisíc měsíčně musím v MHD trpět se smradlavými bezdomovci nebo r***kými kapsářskými gangy, kterým se revizoři vyhýbají obloukem.

0 0
možnosti
JM

J72a58n 95M45i84l29l79e89r

30. 9. 2013 10:16

5 tisíc ročně, ne?

A co by si revizor vzal na bezdomovci? Vykázat z přepravy jej může i řidič.

0 0
možnosti
ZZ

Já bych radši tedy vyměnil Hudečka... Kdy že to byla poslední defenestrace na radnici? ;-) a nemyslím holomóckou

2 0
možnosti
Foto

Zmrazení mezd je krok zoufalce. Za prvotní je třeba považovat odbourání všech "kmotrovských" služeb prodražující vše kolem DP, prozkoumání smluv s výpověďmi tam, kde se prokáže nehospodárnost nebo přímo nevýhodný provizní systém. Přehodnotit vše, co je zadáváno externím firmám s cílem posoudit rentabilitu a případně převít do vlastní přímé režie.

Pokud se podaří odbourat většinu pro DP nevýhodných smluv, na kterých výdělávají známí a známí známých, není třeba cokoliv zmrazovat.

4 1
možnosti
AK

Myslíte přebrat, co je outsourcing a co tuneling?

3 0
možnosti
LP

Doporučuji zaměstnancům, aby šli do stávky!

1 2
možnosti
JK

Zatim neni důvod. Řeči se vedou a voda teče... ;-)

0 1
možnosti
BK

V současné době, kdy na Opencard nikdo nemá napsáno, dokdy mu platí, takže leckdo může omylem přetáhnout, je docela efektivní mít drakonické pokuty za to, když si někdo zapomene dobít (anebo na zmatené cizince, než se zorientují, jak a kolik se kde platí). Tím se určitě vyřeší systematické tunelování podniku...

4 0
možnosti
LP

To jen umožňuje novela zákona, takže to není žádný novátorský počin pana generálního, to by učinil i ten předchozí, jenže je to zde tak zkostnatělé, že na i na toto musí být souhlas majitele, resp. zřizovatele této organizace, tedy i takovou ptákovinu řeší poslanci Prahy. Ale objednávky tramvají za desítky miliard patrně si rozhodovali onehdy v dopravním podniku sami, asi jen se zákulisním tlakem ze strany ODS, které městu a tomuto podniku vládlo silou svého přesvědčení.

0 0
možnosti
AK

Možná napřed dopravu, a až pak penízky a pokuty. Obráceně je to lumpárna.

0 0
možnosti
PC

Co takhle zmrazit mzdy managormentu? A co slavna dozorci rada? Nebo to zase odskaci cestujici, zamestnanci... Rittigovi jste 17h z jizdenky zmrazili? Dvorakovi desatky za projektory?

4 0
možnosti
PO

Zvýšení pokut je úplně jedno. Vzhledem k tomu, jak DP kontinuálně škrtá spoje, beztak za chvíli nebude čím jezdit. Naopak se může lehce stát, že zanedlouho bude při stávajícím počtu revizorů dokonce 100% jistota, že v každém spoji minimálně na jednoho narazíte.

7 1
možnosti
RP

Škrtá ROPID, resp. Metrolinkizuje...

1 0
možnosti

J97i47ř89í 51Š93v87a30g61r

29. 9. 2013 18:32

Kdyby se radeji nez na system slev podival na nepochopitelne odmeny v managmentu DP, na ROPID, pokud je to v jeho pravomocich a na nemyslitelne odmeny pro externi firmy.

Nebude zde take online rozhovor?

3 0
možnosti
BG

Nový ředitel a vůbec ředitel DP těžko něco udělá s organizátorem dopravy. Mám mnoho připomínek a aby se neřeklo - i pochval. Může s ním však jednat tak, že ROPIDu dá nějaké doporučení nebo podněty.

0 0
možnosti