Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič auta přimáčkl ke stroji silničáře, dělník zemřel

Tragická dopravní nehoda se stala dopoledne v obci Kněževes v okrese Praha-západ. Řidič Škody Octavia přehlédl pracovníka údržby silnic. Najel na něj, čímž ho přitiskl k pracovnímu vozu. Dělník zemřel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z97d81e13n80ě65k 60Z39a95b66a16v11a 1762324536534

Nečuměl na tu pout, co je vidět v pozadí?

+1/0
1.10.2013 15:44
Foto

P24a11v32e57l 56P49o62k98o67r76n85ý 2926474950832

Pokud je někdo oslněn, má okamžitě zastavit, jak ve dne, tak v noci.

+1/0
1.10.2013 12:15

G64a31b86r53i71e46l 69H57o10r12t74e89n 9761439733184

Pokud za vámi někdo jede, je to cesta na krchov.:-/

0/−1
1.10.2013 12:19
Foto

P59a44v32e41l 10P15o96k87o85r45n82ý 2456144790672

Ale v zákoně je něco o tom, že máte jet jen tak, abyste stihl vždy zastavit, když před vámi někdo zastaví. Může mu totiž skočit před auto dítě, on na to dupne a podle vás to povede "k cestě na krchov?! A ještě, nabouráte ho, posunete ho a on přejede i to dítě.

+2/0
1.10.2013 12:46

M10a82r50t79i88n 77H81o17u53b52a 6313551819598

v zakone se pise, ze pri nahlem snizeni rychlosti se maji vzdy zapnout vystrazna svetla kdyz jsi tak exaktni, delas to? a delas to vzdy, kdy te nekdo oslni.

Krome jineho se tam take pise, ze ridic NESMI nahle bezduvodne zpomalovat . zlomkove oslneni neni tim duvodem, ktery by neco takoveho ospravedlnoval.

a neskakej pri sve argumentaci z jablek na hrusky. zacinas u solneni a jako podpurny argument si beres skakajici dite

0/0
1.10.2013 15:53

M57a24r63t83i58n 34H97o67u36b63a 6343521309438

a ty to tak delas, nebo jen teoreticky plkas?

+1/0
1.10.2013 12:35
Foto

P82a89v93e91l 92P28o80k62o25r86n56ý 2836504160362

Předně dodržuji zákony, vy ne?

+1/0
1.10.2013 12:47

P59e27t50r 45P52á20l76k45a 6983916550902

Každý oslněný okamžitě zastaví? Jak dlouho budete zastavovat třeba na dálnici? Za těch pár vteřin už pravděpodobně oslněný nebudete. Takových situací najdete tisíce - proto nechápu, že máte potřebu takhle přemoudřele pindat pod článkem o neštěstí.

+1/0
1.10.2013 14:07
Foto

P20a54v53e28l 10P10o22k97o68r89n71ý 2106494540932

Až dočtete článek,tak zjistíte, že se o dálnici nejedná.

0/0
1.10.2013 14:44

Ř97e75h36o74ř 82V91l40a75s45á83k 2164764331156

Kolikrát jste byl na dálnici úplně oslněný? Mně se to tedy na dálnici nestává. Z různých důvodů. Světla protijedoucích jsou často ve větší blízkosti skryta svodidly, přímo na mne svítí jen z velké dálky. Je-li dálnice prázdná, jede se vpravo a je to ještě výraznější. Je-li plná, tak k oslnění nedochází, protože tam je spousta jiných zdrojů světel a nikoliv náhlé prudké světlo a kolem tma.

K oslnění dochází na běžných silnicích a někdy nezbývá, než úplně zastavit. Většinou ale stačí pořádně zpomalit, protože úplně oslepený člověk přeci jen není.

0/0
1.10.2013 14:48

M53a94r10t47i36n 70H17o71u68b56a 6823381179668

opravdu zcela presne?

tedy kde se pise, ze musim zastavit pri oslneni?

doporucuji nastudovat, kde vsude se zastavit nesmi

0/0
1.10.2013 15:48

Ř68e54h50o95ř 96V25l77a68s71á26k 2724984781786

Řidič je povinen jet tak, aby dokázal zastavit na vzdálenost, na kterou vidí. Pokud nevidí vůbec nic, měl by správně stát.

Samozřejmě, zastavit na fleku nejde, ale podle mého názoru by neměl "poslepu" dojet dál než do úseku, který si před oslněním prohlédl (a v kterém, pokud jel dle zákona, stihne zastavit, kdyby se zrak třeba kvůli trvajícímu oslnění nevracel a nevracel).

0/0
1.10.2013 16:32

M17a44r92e32k 87Š91e25b94e70s62t22a 2833851363177

Tak nějak to nechápu.....možná že pracovníka neviděl ale to pak neviděl ani to nákladní auto na které ho přimáčkl?

+4/0
1.10.2013 11:29

J78i90ř53í 83N73e17u89m43e20i78s17t36e83r 2332835743371

Nevím jak v tomhle případě, ale u nás je dopravní značení a chování pracovníků různých staveb docela také na pováženou... Teď jsem třeba projížděl rozkopaným Berlínem sem a tam a nikde se mi nestalo, že by mi vyjel bagřík, vyskočil maník s lopatou pod kola, případně bych potkal sklápěčku v protisměru. Zábrany a ohrady jasně oddělují stavbu od provozu, u nás se to běžně prolíná a poraď si jak umíš.

+5/0
1.10.2013 11:51

P90a38v63e33l 63Ř59a49p25e51k 7732826869825

To je pravda. Další tragédie našich silnic jsou dopravní značky omezující rychlost, ale nikde za nimi už není značka rušící toto omezení. Takže mám jet 30 až do nejbližší obce a být za vola, nebo na to po chvíli šlápnout?

+1/0
1.10.2013 13:09

Ř23e39h51o61ř 92V34l28a24s14á70k 2274114821536

Závisí na tom, jaké máš sebevědomí. Pokud je pro Tebe představa, že Ti nějaký neurotik za volantem bude nadávat do volů, příliš nepříjemná … tak máš nejlepší za volant nesedat vůbec, protože neurotik si důvod najde stejně.

0/0
1.10.2013 16:33

M80i64c40h71a86l 87C83h91a56l72u82p24a 6418140689323

Třeba viděl jenom auto, jel blízko něj a pracovník už se do mezery nevešel?

0/0
1.10.2013 23:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.