- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen jestli není důvodem hlavně to, že ROPID potřebuje zase poškrtat nějaké spoje, aby nemusel platit za elektřinu na na tramvaje. Když škrtnou komplet spoje přes řeku a "zoptimaluzují" to dvěma autobusy za hodinu, máme hned o nějakou tu desetitisícovku na odměny víc.
Určitě by nebyl takový problém zachovat provizorně část Ramusaku pro pěší. Protože nutit lidi čekat na narvaný autobus, když se potřebují jen dostat přes řeku, je dost hnusné. I na vlastní nebezpečí bych tudy chodil, jak ostatně leckdo dělá ilegálně i nyní, když nočka prostě nejede.
Nový Trojský most bude mít konzole s lávkami pro pěší a cyklisty...
Ja tedy nevim, ale kdyz uz nekdo tou tramvaji jede tak jen lidi, co bydli v udoli mezi Kobylisy a Trojskou ne? Takze zas tak vytizena byt nemuze, kdyz je vedle metro. Pro rejpaly - bydlel jsem v tom miste pres deset let, takze neco malo o tom vim.
Od Výstaviště do Kobylis je pro mě trať přibližně stejně rychlá, jako jet jednu stanici metrem a o poznání příjemnější cesta. Jinak, kam tím příspěvkem míříte? Tramvaje jsou tam obyčejně plné tak akorát a řada dalších to používá jako spojku do vozovny, zato teď budou muset přes Palmovku.
Taktéž nechápu. Ten most není v takovém stavu, aby se musel okamžitě zbourat...když by se dodělal trojský most, navedla se nová trať a pak se udělalo přepojení ze staré na novou a teprve potom se rozebrala stará trať a most, tak bude trať zavřená maximálně 3 dny.
to je jako vždy, možnosti jsou 2
1) sedí tam úplnej debil, kterýho tam dosadil nějakej kamarádíček
2) pozemky pod starou tratí někdo nutně potřebuje
Je tu ještě možnost 3) bavíme se o věcech o kterých nic nevíme
http://www.metro.cz: ...Podle mluvčího stavební firmy Metrostav Pavla Poláka není technologicky možné budovat nové rampy při zachování provozu - je třeba vybudovat kromě nájezdu například i nové inženýrské sítě nebo chodníky...
Taky nepochopím tu prodlevu když původní plán počítal s otevřením v listopadu...8-0
...a zavřením v červnu
Ono jde o to, že nedojde jen k přeložení kolejí, ale celý ten prostor se musí upravit, přeložit inženýrské sítě, překřížit výjezd z Blanky a až pak položit ty koleje.
Dotaz pro technicky znalé. Proč půl roku? To nešlo vybudovat koleje na mostě a až nakonec přerušit na pár týdnů dopravu v místě napojení?
Koleje na mostě i v navazujícím úseku Povltavské už jsou dávno položené.
Pekne video, clovek se az divi, co vsechno stihnou za necelou minutu
A po dobu kdy to budou budovat lidi prijedou tramvaji k vode, preplavou a na druhe strane je nabere jina tramvaj
No, jsem zvedav.
Mě spíš než název zaujalo, že most byl budován jako provizorium a nakonec se to protáhlo na 36 let...
Proč musíme v téhle zemi žít po generace stále nějaký "provizorní" život, místo abychom věci řešili promyšleně?
není nic trvalejšího, než provizorní řešení...
Přes most jsem jel za posledních třicet let asi stotisíckrát, ale v životě jsem neslyšel že by se mu řikalo "Rámusák".
Pojmem "rámusák" se obecně označují ocelové příhradové mosty, ať už tramvajové nebo železniční. Další rámusák je např. mezi Výtoní a Smíchovem.
tak když to není technicky náročné, proč to bude trvat takovou dobu?
Technická a časová náročnost jsou dvě odlišné věci