Diskuze

Tramvaje už přes „Rámusák“ nepojedou, přes nový most se vydají na jaře

Z pražské Troje do Holešovic nepojedou půl roku tramvaje. Starý most přes Vltavu zvaný "Rámusák" se pro ně totiž v pondělí definitivně uzavře. Koleje pak bude potřeba přeložit pár metrů dál na nově vznikající Trojský most, který bude součástí Pražského okruhu. Hotovo má být na jaře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen jestli není důvodem hlavně to, že ROPID potřebuje zase poškrtat nějaké spoje, aby nemusel platit za elektřinu na na tramvaje. Když škrtnou komplet spoje přes řeku a "zoptimaluzují" to dvěma autobusy za hodinu, máme hned o nějakou tu desetitisícovku na odměny víc. ;-) R^

1 0
možnosti

Určitě by nebyl takový problém zachovat provizorně část Ramusaku pro pěší. Protože nutit lidi čekat na narvaný autobus, když se potřebují jen dostat přes řeku, je dost hnusné. I na vlastní nebezpečí bych tudy chodil, jak ostatně leckdo dělá ilegálně i nyní, když nočka prostě nejede.

3 1
možnosti

Nový Trojský most bude mít konzole s lávkami pro pěší a cyklisty...

0 0
možnosti

Ja tedy nevim, ale kdyz uz nekdo tou tramvaji jede tak jen lidi, co bydli v udoli mezi Kobylisy a Trojskou ne? Takze zas tak vytizena byt nemuze, kdyz je vedle metro. Pro rejpaly - bydlel jsem v tom miste pres deset let, takze neco malo o tom vim.

0 1
možnosti

Od Výstaviště do Kobylis je pro mě trať přibližně stejně rychlá, jako jet jednu stanici metrem a o poznání příjemnější cesta. Jinak, kam tím příspěvkem míříte? Tramvaje jsou tam obyčejně plné tak akorát a řada dalších to používá jako spojku do vozovny, zato teď budou muset přes Palmovku.

2 0
možnosti

Taktéž nechápu. Ten most není v takovém stavu, aby se musel okamžitě zbourat...když by se dodělal trojský most, navedla se nová trať a pak se udělalo přepojení ze staré na novou a teprve potom se rozebrala stará trať a most, tak bude trať zavřená maximálně 3 dny.

to je jako vždy, možnosti jsou 2

1) sedí tam úplnej debil, kterýho tam dosadil nějakej kamarádíček

2) pozemky pod starou tratí někdo nutně potřebuje

5 0
možnosti

R88a53d49e60k 85N94o89v28a25k

2. 10. 2013 14:04

Je tu ještě možnost 3) bavíme se o věcech o kterých nic nevíme

http://www.metro.cz: ...Podle mluvčího stavební firmy Metrostav Pavla Poláka není technologicky možné budovat nové rampy při zachování provozu - je třeba vybudovat kromě nájezdu například i nové inženýrské sítě nebo chodníky...

3 0
možnosti
Foto

P69e21t20r 79Š56r74a18i56e29r

2. 10. 2013 13:45

Taky nepochopím tu prodlevu když původní plán počítal s otevřením v listopadu...8-0

3 0
možnosti

...a zavřením v červnu

Ono jde o to, že nedojde jen k přeložení kolejí, ale celý ten prostor se musí upravit, přeložit inženýrské sítě, překřížit výjezd z Blanky a až pak položit ty koleje.

0 0
možnosti

R89e50n63é 26J22í34š67a

2. 10. 2013 13:40

Dotaz pro technicky znalé. Proč půl roku? To nešlo vybudovat koleje na mostě a až nakonec přerušit na pár týdnů dopravu v místě napojení?

12 0
možnosti

Koleje na mostě i v  navazujícím úseku Povltavské už jsou dávno položené.

0 0
možnosti

Pekne video, clovek se az divi, co vsechno stihnou za necelou minutu;-D

A po dobu kdy to budou budovat lidi prijedou tramvaji k vode, preplavou a na druhe strane je nabere jina tramvaj;-);-D

 

No, jsem zvedav.

1 0
možnosti

Mě spíš než název zaujalo, že most byl budován jako provizorium a nakonec se to protáhlo na 36 let...

Proč musíme v téhle zemi žít po generace stále nějaký "provizorní" život, místo abychom věci řešili promyšleně?

1 0
možnosti

není nic trvalejšího, než provizorní řešení...

4 0
možnosti

Přes most jsem jel za posledních třicet let asi stotisíckrát, ale v životě jsem neslyšel že by se mu řikalo "Rámusák". :-/

4 7
možnosti

J72a68n 28Z14e52l71e55n16k10a

2. 10. 2013 12:31

Pojmem "rámusák" se obecně označují ocelové příhradové mosty, ať už tramvajové nebo železniční. Další rámusák je např. mezi Výtoní a Smíchovem.

1 6
možnosti

tak když to není technicky náročné, proč to bude trvat takovou dobu?

6 3
možnosti

Technická a časová náročnost jsou dvě odlišné věci ;-)

4 0
možnosti