Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kam zmizí auta ze Smetanova nábřeží? Někdo pojede MHD, věří odborníci

Už počtvrté bylo uplynulou sobotu pro auta uzavřené Smetanovo nábřeží. Pěší znovu nahradili motoristy, využili příležitosti a zúčastnili se připraveného programu. Dopravní experti dál hledají cesty, kam řidiče odklonit, aby mohli nábřeží zavřít natrvalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D35a61v67i39d 72T50r16o57j40e90k 8437549161443

V sobotu mě aktivisti pěkně vytočili. Musel jsem se synem o berlích s nohou v sádře jít pěšky od Národního divadla na Novotného lávku. A chytráci aktivisti (ti lepší lidé) si v pohodě přivezli AUTEM svůj stánek, aby všem hlásali, jak je to super bez aut. Ještě mi poradili, abych jel tramvají, že jezdí normálně. ;-€

+3/0
7.10.2013 9:16

K24a81r71e52l 97D77r88d70a 6854462467

V zaměstnání pendlujeme auty Žižkov - Smíchov. S oblibou se "projíždím" přes Smetanovo nábřeží. Protože když Magistrála a Karlovo náměstí stojí, lze to tudy někdy projet. Stav Ječné, Žitné, Legerovy, Sokolské je přitom pověstný. Smetanovo nábřeží má přitom s obou stran za neskutečné miliardy "luxusně" přivedenu dopravu po nábřeží a tvoří špunt - resp. semafory na nám. Jana Palacha a u Karlova mostu. Nevím, kdo to takto vymyslel, ale chybí přesně zde průjezdná spojka mezi dvěma kapacitními "přivaděči".

  A jaké jsou možnosti jiné trasy? Kličkovat Malou Stranou mi přijde krkolomné. Lze to vzít přes Letnou a tunelem a pak vykličkovat na Radlické. Ulice kolem Anděla připomínají smogem Žitnou. Občas byl tunel zavřený, tak jsem to bral přes koleje na Strahově.

  Kolega jezdí zásadně přes Vinohrady a Vršovice na Jižní spojku a pak na Radlickou. Bere mě amok, když na vzdálenosti 5 km projedeme 20-25 km. Je zde ale další možnost, z Vinohrad to lupnout přes Nusle a po nábřeží od Jihu.

  Nechápu, co na potřebě jezdit Žižkov - Smíchov změní jakýkoliv okruh Prahy? Přitom veškeré okruhy, projeté km navíc, hloupé uzavírky, objížďky, mýtné... platí koncový zákazník, resp. daňový poplatník. Nevím jaký je poměr soukromých a firemních jízd centrem. Ale sázím spíš na převahu komerčních jízd. Jakékoliv omezení těchto jízd zaplatíme nakonec všichni - vyšší cenou zboží a státním úřadům na daních. Hloupé.

+1/−1
7.10.2013 7:55

Ř66e32h19o63ř 49V19l61a22s98á32k 2984104291666

Neviděl bych to tak černě. Spíš to bude tak, že firmy, v kterých zaměstnanci tráví zbytečně mnoho času neproduktivně za volantem (a účtují to zákazníkům), zajdou. A naopak ty, které umí zbytečné ježdění efektivně omezit, budou prosperovat. Ve výsledku zaplatíme +/- stejně, akorát jezdit se bude méně.

V oblasti dopravy je rezerv pravděpodobně dost. Není tak dávno doba, kdy firmy vůbec neřešily, že zaměstnanci čerpají u draží benzínky, aby získali různé bonusy a dárky do soukromé kapsy.

0/0
7.10.2013 11:47

V76i42k31t31o67r 13Š69e77d76i70v32ý 8846321750126

Znáte termín "házet klacky pod nohy"?

0/0
7.10.2013 21:16

K18a36r83e77l 68D85r14d69a 6894182817

On někdo někde volbu benzínky dnes řeší? 

  Trh se s tím možná popere. Praha je ale plná státních úřadů, tam to nikomu žíly trhat nebude a platit bude daňový poplatník. A zkuste si vzít taxíka, který s Vámi udělá nucené kolečko po okruhu. Jsem zvědav zda zaplatíte stejně jako při jízdě centrem. ;-)

0/0
8.10.2013 10:42

O78l14d95ř82i12c81h 48Ř53e97z58n32í92k 7535242244978

Nechci soudruhům na radnici kazit radost, ale tunely jsou už teď na provozním maximu ;-D takže kolaps je nevyhnutelný. Sice chápu, že potřebují nahnat lidi do MHD aby mohli kasírovat, ale jel někdo z nich ranní špičkou?

+2/0
7.10.2013 7:50

K28a49r85e72l 47D38r36d76a 6564952907

Minulou neděli jsem měl sraz na Smetanově nábřeží. Vtipné. Za Májem ale budovaly nákupní centrum a tramvaje nejezdily přes Národní, a to bez náhrady. Když jsem to ušel pěšky a přišel na sraz pozdě, tak jsem si všiml, že nějaké tramvaje odněkud někam jezdí přímo po Smetanově nábřeží. Ale neznám to, nepoužívám a netuším jak si mám v Lazarské změnit trasu, když mě z 9 nečekaně vykopnou. Jděte mi s pražskou arogantní MHD k čertu. :-P

  Netušíte proč je tolik měsíců uzavřena stanice metra Náměstí republiky z Havlíčkovy ulice? Magistrát v jeden okamžik uzavře na jedné trase 2 stanice metra na celé roky? Neskutečné. Jak se má asi chodec v Praze pohybovat? Masaryčka - Národní je přitom moje častá trasa. :-P

+1/0
7.10.2013 7:17

T92o82m97á73š 44Z26e97m22a60n 3955968664365

Zajímavé jak se článek rychle propadl na 4. místo za 3 naprosto nedůležité články (mj. banální bouračka).

0/0
6.10.2013 23:25

Ř11e29h92o62ř 63V37l35a55s74á42k 2884544901886

Dejte si pozor. Jsou po Vás.;-D

0/0
7.10.2013 10:04

P92e41t57r 54O74d14e91h56n17a64l 8484944789797

Jakou MHD? To myslíte ty tři tramvaje za hodinu, kterými se dostanu z Malostranské na Strossmayerák (dříve asi 3 minuty) za 15-20 minut jízdy přes Pažský hrad, Hradčanskou a Letnou?

0/0
6.10.2013 20:08

J96a10n 15F87i89a74l80a 7114357565629

Smetanovo nábřeží se zklidňuje kvůli turistům.

Jel jsem jinudy a problém v tom nevidím. 

Před mnoha lety byla takhle uzavřena Nerudova ulice, ul 28.října, nám. Republiky atd.

+4/−7
6.10.2013 19:25

V43i37k64t57o51r 98Š12e37d52i30v71ý 8636141340776

Nevím, proč používáte eufemismus "zklidňuje se". Je to prostě jen oblíbená taktika  Xvymyslet si problém-zakázat-zpoplatnitX.  

Problém v tom samozřejmě je, protože ta auta nevysublimují, jen zatíží jinou komunikaci a najedou zbytečné kilometry navíc. Anebo se jízdy neuskuteční, což mj. znamená, že ubude nějakých ekonomických aktivit.

+7/−2
6.10.2013 20:19

P56a54v87e70l 16O30b69d17r78ž62á19l57e90k 6826534128662

Nepřestává mne fascinovat myšlení některých lidí, kteří asi žijí v představě, že řidiči jezdí do vnitřní Prahy aby se kochali výhledem či z nudy, nebo je to kdovíjak baví?

Lidé jsou většinou rozumně uvažující a IAD používají, protožě pro ně má nějaké výhody.

Pokud tedy někdo chce dostat auta z centra, měl by ostatní formy dopravy nebo trasy učinit výhodnějšími.

+8/−1
6.10.2013 18:24

Ř76e52h49o57ř 39V23l78a10s90á52k 2794764691576

Třeba tak, že se cesta přes centrum znevýhodní zavřením některých ulic. ;-)

+3/−2
6.10.2013 20:12

P83a26v36e69l 56O33b77d12r73ž72á30l43e86k 6446294498282

Což je právě zvlácená myšlenka ... nebojím se říct komunistická.

Pokud chci svobodně uvažující lidi motivovat aby něco dělali jak já chci - musím to pro ně učinit přitažlivým. Ne, že je budu trestat za výběr varianty, kterou nepreferuji.

Ono to na první pohled může vypadat podobně, ale vždycky je nutné stav porovnávat s nulovou variantou - tedy status quo.

+6/−1
6.10.2013 20:56

Ř94e39h87o19ř 11V66l11a14s14á40k 2404914501686

Souvislost s komunismem nevidím.

I současný stav je nějakým způsobem nařízený seshora, ty pruhy pro automobily tam nevznikly od přírody.

A ono to samozřejmě souvisí jedno s druhým. Když nebudou automobily zdržovat tramvaj, zvýší to přitažlivost hromadné dopravy.

+1/−2
6.10.2013 21:18

V25i36k81t41o86r 42Š97e36d75i95v29ý 8286701550656

Ta nulová varianta je jedna ulice pro všechny. Pěší, povozy, jezdci na koních... 

(Když nebudou tramvaje blokovat vozovku, zvýší to přitažlivost ostatních způsobů dopravy.)

0/−1
6.10.2013 21:35

Ř50e58h65o13ř 18V60l37a51s62á54k 2384264681886

Varianta, kdy by to byla prostě plocha přístupná všem, má háček v tom, že by tam automobilisté (a cyklisté) museli jet krokem, aby nikoho nezajeli.

Když se to začne regulovat pravidly a značkami, tak je to v důsledku ve většině případů nejlepší pro všechny.

+1/0
6.10.2013 21:58

V32i73k96t42o41r 37Š92e27d28i92v66ý 8856171960886

Jednoduché řešení - rozdělíme ulici na chodník a vozovku. 

Překvapivě to funguje (i bez aktivistů).

+2/0
6.10.2013 22:35

Ř82e35h69o80ř 84V42l84a74s51á91k 2134224271306

A někomu se zdá, že celkově si automobilisté té plochy uzurpují moc, takže lobbuje za spravedlivější rozdělení. Na tom není nic divného.

0/0
7.10.2013 10:09

V14i45k79t53o97r 58Š37e39d95i96v57ý 8326191300726

Aha, takže připouštíte, že ostatní způsoby dopravy zas až tak výhodné nejsou a není způsob, jak je učinit výhodnějšími - leda tím, že uživatele IAD otrávíte, znechutíte, přiškrtíte.

+1/−1
6.10.2013 22:52

Ř84e88h67o69ř 65V54l57a48s43á42k 2294504871636

Stačí ji přestat zvýhodňovat. Skoro nikde v centru nenajdete prostor pro odstavení tramvají a prostorů, kde parkují autobusy, je také pokrovnu. Proč by tam měl být prostor pro zaparkování automobilů?

0/−1
7.10.2013 10:11

P57a65v85e10l 24O16b74d46r80ž71á26l44e83k 6756424508882

Tedy potlačit dopravu, která v místě končí a preferovat tranzitní?

V článku je zmíněn pravý opak ...

+1/0
7.10.2013 11:19

Ř45e37h52o42ř 70V40l36a38s62á44k 2794344951586

Nikoliv. Potlačit dopravu, která v místě končí a pak ho potřebuje mnoho a mnoho hodin blokovat.

Tramvaje to ve větší míře nepotřebují. Chodci také ne. Zásilkové služby také ne. Taxikáři také ne. Rozvoz zboží také ne. Cyklisté také ne.

Takže to byl ten primitivní přístup: Pro všechny stejné podmínky. 1/3 dopravy je v Praze hromadnou, 1/3 osobním autem, 1/3 jinak (především pěšky). Primitivní spravedlivé řešení je rozdělit všechny ulice na třetiny, třetinu nechat chodcům, třetinu automobilům (pochopitelně včetně parkování!) a třetinu tramvajím a autobusům.

Opovrhované "komunistické" (?? nechápu proč) řešení je zamyslet se nad tím a raději nechat některé ulice víc automobilům (aby se tam vůbec mohly dva automobily vyhnout) a zase třeba jinde jim úplně zakázat vjezd (protože je to místo, kam lze lákat turisty a rýžovat na nich), nevést tramvajové koleje do každé ulice, ale zase tam, kde jsou vedeny, jim poskytnout vyhrazené prostory nad rámec jedné třetiny, atd. atd. Prostě regulovat. Přes centrum potlačit tranzit a dopravu zklidnit a vyvádět pryč. A tak dále.

0/0
7.10.2013 11:44

V25i94k20t54o19r 93Š74e52d44i71v70ý 8826921330836

To bych pak rád viděl, jak bych se na kole trefoval na ten vyhrazený sedmicentimetrový proužek.  ;-D

0/0
7.10.2013 21:14

P82a40v13e58l 66O86b10d98r28ž29á23l52e39k 6826784458822

Komunistická myšlenka z navrhovaného řešení úplně čiší ...

"Někdo" rozhodne jaká varianta je pro obecné blaho nejlepší, a než by se zdržoval přesvědčování ostatních o její správnosti, nebo je motivoval zjednodušením oproti stávajícímu stavu, raději direktivně potrestá všechny, kdo se s tím "nejlepším" řešením ihned neztotožňují, tím, že jim stávající stav zhorší.

0/0
8.10.2013 9:47

S45t91e90f48a34n60o 46S39i43n35i42g76a88g35l68i65a 3558687213941

Petice a vyjadreni proti zvuli P1 a Auto*Matu k podepsani zde:  http://www.petice24.com/praha_1_trpi

Clanek o slunickovych terroristech ze Smetanaku zde:  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013100302

+1/−2
6.10.2013 17:16

J51o65h54a65n 38Z33i54n20g74e54l 2391905416861

Už jsem podepsal před pár dny. Ale je dobře to připomenout.

0/0
6.10.2013 19:53

K13a56r49e47l 89K48ů64r33k15a 9490699647913

Je mně úplně jedno, kde budou pražští lokajové parkovat. Já bych Prahu pro auta uzvařel, aby pražáci chodili pěšky a měli nejen zdravé tělo, ale aby měli vůbec nějakého ducha.

+5/−4
6.10.2013 16:36

P86e45t63r 13N24e23s89v23a34d95b49a 2824795936189

Tak auty jezdí samozřejmě jenom Pražáci. Ostraváci, Brňané, Zlíněné atd. chodí pěšky, proto pokaždé když v některém městě jsem je tam provoz vzhledem k počtu obyvatel stejný jako na počet obyvatel v Praze:-P;-D

+1/0
6.10.2013 16:44

P15e87t25r 66N32e59s43v36a77d52b21a 2704565606269

A co takhle uzavřít pro MHD část Václavského náměstí kde jej křižují tramvaje? Z ulice Jindřišská do Vodičkova Když pěší zóna tak pěší zóna ne?  To samé na Smetanově nábřeží a vůbec všude kde je tzv. pěší zóna.

+3/−3
6.10.2013 15:22

J89o42h32a83n 84Z54i82n67g92e37l 2371715886661

Jsem pro. Chodec je z logiky věci ještě hodnější, než tramvaj, nebo kolo. Čili pro tramvaje zavřít a cyklisty srážet k zemi.

+7/−2
6.10.2013 15:24

P35e23t92r 98N81e53s21v40a63d76b76a 2294225136699

R^

+1/0
6.10.2013 15:26

R87i44c46h11a62r49d 87N65o88v61á85k 9311122692836

Už mě tohle PR, který automati financujou z dotací od státu, leze krkem Rv V předchozích letech dostávali výrazně nejvíc od Státního fondu ŽP, tj. od MŽP, tak doufám, že už to pominulo nebo nejpozději po volbách pomine. Nikdo jinej než kamárádíčci od státu není ochoten jim dávat větší sumy, sami se neuživí.

A v Praze na magistrátu to snad dopadne po příštích volbách stejně - nepovažuju za pravděpodobný, že TOP09 a Hudeček by přežili, snad se jich (konečně) zbavíme :-)

Btw, malý konstruktivní návrh na téma zvýšení propustnosti dopravy v Praze: povolit jízdu po cyklostezkách a cyklopruzích i motorkám nebo alespoň skútrům R^:-P Ty taky nezabírají tolik místa a neblokují dopravu jako auta, měli bychom je podporovat...

+5/−2
6.10.2013 15:09

J64o65h15a97n 16Z62i54n45g43e66l 2271175876201

Bohužel do voleb v Praze je ještě daleko. Jinak souhlas.

0/0
6.10.2013 15:12

R53i30c76h15a47r79d 33N67o82v53á29k 9331602532206

Jinak, to otevření cyklostezek pro skútry a případně i motorky myslím jako formu útoku - reálně automat přichází každou chvíli s nějakým zvěrstvem a my ostatní se mu jen bráníme. Tímhle by se zaútočilo, oni by museli plýtvat energií na argumentaci proti, tím pádem by jim jí zbývalo méně na jejich agendu.

To samý s financováním - uzavření kohoutků by je spolehlivě odrovnalo. Jsou zvyklí, že nemusí normálně pracovat a živí je dotace, když o ně přijdou, bude od nich pokoj raz dva. Nejlepší obrana je útok R^

+2/−1
6.10.2013 15:42

J26o63h59a53n 42Z73i17n44g57e47l 2631895386831

Souhlasím. Navíc mi to nepřijde až tak blbej nápad. Proč furt jen kola? Motorky vyjedou i do kopců.

0/0
6.10.2013 16:03

Ř56e27h16o30ř 47V81l72a75s76á81k 2914784261846

Mají i jiné finanční zdroje.

0/0
6.10.2013 20:13

R81i39c32h19a34r21d 81N23o17v90á34k 9601982872136

Kouknul jsem do jejich poslední publikovaný výroční zprávy (rok 2011) a SFPŽ dominoval. 

2012 se mi nepovedlo sehnat a jak je to letos, pochopitelně taky nevím, ale pokud by zdroje financování stále byly podobný jako před 2 lety, tak zaříznutí SFPŽ by automaticky zařízlo i automat v podobě, jak ho známe teď

0/0
6.10.2013 20:49

R96i13c32h85a13r92d 24N45o76v42á47k 9881772812856

Rozhodně jsou z hlediska financování koncentrovaný - jeden nebo pár velkých penězovodů od kámošů ve státní zprávě tvoří drtivou většinu jejich příjmů - zařízněte je a máte pokoj. 

Z vlastního se omezování a zákazy nepropagujou a nelobbujou tak snadno jako z cizího :-P

0/0
6.10.2013 20:52

Ř77e64h91o24ř 64V41l61a81s59á16k 2744324151336

Že by je výrazný výpadek zdrojů přinutil pozměnit práci, to je pravděpodobné. Ale nemyslím si, že by je to vyřídilo.

0/0
6.10.2013 21:24

J17o40h89a48n 24Z76i92n88g80e22l 2621945356381

Na cyklostezky by se mělo zavést mýtné. Cyklisti mají cyklodopravu tak rádi, že by si budování cyklostezek rádi zaplatili, a ještě by nechávali tuzéra.

+5/−2
6.10.2013 15:07
Foto

M93a87r44t49i75n 27Š22u51b73r31t 1335201824475

A na každé parkovací místo na ulici by se mělo vybírat jako za zábor veřejného prostoru třeba pro stánek třeba 500 Kč za metr čtvereční denně... Jen dodám, že osobně nejsem pro uzavření Smetanova nábřeží, jen pro vyváženost dodávám argumenty i z druhé strany.

+3/−5
6.10.2013 15:15

J90o34h31a42n 18Z70i53n37g23e81l 2471905476621

To už se děje. Firemní auta platí silniční daň, na PHM je více než 50% peněz pro stát, k tomu dálniční poplatky, placené parkovací zóny, povinnost vybudovat parkovací místa u každé nově stavby.

Ještě něco?

+5/0
6.10.2013 15:18

P86e98t35r 82N28e97s85v33a76d79b44a 2704835416239

Já myslím že to stačí jelikož pan Šubrt ani na tohle neumí odpovědět. Mimo jiné chtěl jsem napsat to samé;-)R^

+4/−1
6.10.2013 15:23
Foto

M76a95r50t55i68n 77Š97u73b70r70t 1145951844265

No samozřejmě, daně z pohonných hmot a na stavby nových komunikací, ale zábory městských prostranství, tam jsme ještě proklatě nízko. Kde jsou lidská práva, když se stánkař skoro nedoplatí a vedle auto stojí za 700 až 30 000 ročně. Stánkař dá kolikrát desetitisíce za měsíc a metr... Mimochodem, v širších centrech měst v cizině velké novostavby mají třeba 6 parkovacích míst, u nás povinných třeba 300. Také u nás už ta povinnost z OTP brzy zmizí a otočí se to, protože přesně to vede k problémům.

+2/−1
6.10.2013 15:27

P89e22t61r 44N74e60s35v67a45d21b56a 2644725356449

Stánkař si to především musí spočítat a ne pak brečet. Je jedině dobře že se tento druh prodeje protříbí a ulice nejsou obsypány stánky s šunty a lacinými cetkami. Za tím si můžou zajet na kolbenku na blešáky. Desetitisíce za měsíc to tam má postavený šapitó ne? ;-D Vám příjde 30 000,- ročně za možnost zaparkovat na ulici málo? Nevím proč by za auto psané na IČ měl být poplatek 10 000,- jeden jediný rozumný argument bych prosil.

+1/0
6.10.2013 15:38
Foto

M18a40r89t18i65n 39Š50u33b23r50t 1215401394565

Stánkař na Václaváku zaplatí za pronájem cca 130 000 měsíčně a stánek je velký cca jako jedno auto....  1,5 milionu ročně... Když budu chtít zabrat plochu někde u Pavláku, Karláku, kdekoliv, stáhnou mě městské části taky z kůže. Přitom jako obyvatel platím za možnost parkovat 700 korun ročně, to bych za stejný rozměr stánku platil za DEN. Přitom je to stejný uliční prostor. Někdo ho taky musí čistit, opravovat apod. I za své soukromé stání u baráku (můj pozemek, venku) už platím ročně víc jak 700 Kč. Platím údržbu, úklid, ostrahu. Já jen reagoval na kolegu diskutujícícho, nenavrhuju to, ale domnívám se, že jednou se město probere a bude po zónách a kartách a začne tvrdé vymáhání poplatků minimálně v té úrovni 30 000 Kč pro všechny, ne jen pro podnikatele. A při porovnání s okolními zábory, prostě i těch 30 000 ročně bude málo. Jen mě to tak napadlo při čtení toho požadavku platit za cyklostezky.

+1/−2
6.10.2013 15:54

P84e53t36r 25N29e80s94v28a79d71b79a 2774115456259

Chcete mi říct že za stánek s Trdelníkem platí provozovatel 130 000,- za měsíc??? Jestli to tak je což mi příjde jako nesmysl tak se jim to očividně vyplatí je to pouze jejich volba. Samozřejmě že by se za cyklostezky mělo platit. Nebo myslíte že jejich výstavba je zdarma?  Poplatek ve výši třeba 20,- za vjezd by nebyl likvidační a pokryly by se náklady minimálně na údržbu. Udivuje mě jak si někteří lidé myslí že by měli něco používat zadarmo. Ovšem na tom aby za možnost parkování měl rezident platit 30 000,- ročně to už je trochu moc nemyslíte? Modré zóny jsou již teď nechutný business jelikož roční náklady na ně jsou několikanásobně nižší než co se vybere....

0/0
6.10.2013 16:09
Foto

M86a32r66t50i19n 97Š44u68b86r53t 1355811554315

Buřtovej větší stánek na Václaváku. To je samozřejmě extrém. Ale extrém je 1,5 mega za rok a 700 Kč za rok. Tak kde se to asi časem potká... No právě proto, že nic není zadarmo, tak mě napadla ta úvaha s poplatky za zábory stání. Mimochodem, kdybyste cyklistu nechal platit 20 Kč za vjezd, tak by při pravidelné každodenní jízdě po cyklostezce třeba do práce a o víkendu za zábavou zaplatil 14 600 Kč ročně ;-). Pak už máme těch 30 000 u rezidenta za dlouhodobý odstav...pravda, pak by to bylo jen jeho místo...naprosto reálných. Modré zóny jsou spíš zlodějna. Rejžuje se na odtazích a přitom by peníze měly končit na účtech pro výstavby P+R. Náklady na provoz jsou také zbytečně vysoké. Jednou to skončí tak, že v centru budou poplatky za parkování 30 000 ročně všude, ale za ty prachy budete mít za 500 Kč ročně své místo v parkovacím domě na okraji města u metra. Protože jinak to nepůjde při počtu 2-3 auta na rodinu, aby se doprava ve městě vůbec hnula.

+1/−1
6.10.2013 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.