Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kam zmizí auta ze Smetanova nábřeží? Někdo pojede MHD, věří odborníci

Už počtvrté bylo uplynulou sobotu pro auta uzavřené Smetanovo nábřeží. Pěší znovu nahradili motoristy, využili příležitosti a zúčastnili se připraveného programu. Dopravní experti dál hledají cesty, kam řidiče odklonit, aby mohli nábřeží zavřít natrvalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D18a56v61i71d 26T56r90o78j24e72k 8447559411293

V sobotu mě aktivisti pěkně vytočili. Musel jsem se synem o berlích s nohou v sádře jít pěšky od Národního divadla na Novotného lávku. A chytráci aktivisti (ti lepší lidé) si v pohodě přivezli AUTEM svůj stánek, aby všem hlásali, jak je to super bez aut. Ještě mi poradili, abych jel tramvají, že jezdí normálně. ;-€

+3/0
7.10.2013 9:16

K51a17r82e97l 26D58r63d89a 6624972277

V zaměstnání pendlujeme auty Žižkov - Smíchov. S oblibou se "projíždím" přes Smetanovo nábřeží. Protože když Magistrála a Karlovo náměstí stojí, lze to tudy někdy projet. Stav Ječné, Žitné, Legerovy, Sokolské je přitom pověstný. Smetanovo nábřeží má přitom s obou stran za neskutečné miliardy "luxusně" přivedenu dopravu po nábřeží a tvoří špunt - resp. semafory na nám. Jana Palacha a u Karlova mostu. Nevím, kdo to takto vymyslel, ale chybí přesně zde průjezdná spojka mezi dvěma kapacitními "přivaděči".

  A jaké jsou možnosti jiné trasy? Kličkovat Malou Stranou mi přijde krkolomné. Lze to vzít přes Letnou a tunelem a pak vykličkovat na Radlické. Ulice kolem Anděla připomínají smogem Žitnou. Občas byl tunel zavřený, tak jsem to bral přes koleje na Strahově.

  Kolega jezdí zásadně přes Vinohrady a Vršovice na Jižní spojku a pak na Radlickou. Bere mě amok, když na vzdálenosti 5 km projedeme 20-25 km. Je zde ale další možnost, z Vinohrad to lupnout přes Nusle a po nábřeží od Jihu.

  Nechápu, co na potřebě jezdit Žižkov - Smíchov změní jakýkoliv okruh Prahy? Přitom veškeré okruhy, projeté km navíc, hloupé uzavírky, objížďky, mýtné... platí koncový zákazník, resp. daňový poplatník. Nevím jaký je poměr soukromých a firemních jízd centrem. Ale sázím spíš na převahu komerčních jízd. Jakékoliv omezení těchto jízd zaplatíme nakonec všichni - vyšší cenou zboží a státním úřadům na daních. Hloupé.

+1/−1
7.10.2013 7:55

Ř35e24h75o42ř 16V56l62a37s34á59k 2844634701636

Neviděl bych to tak černě. Spíš to bude tak, že firmy, v kterých zaměstnanci tráví zbytečně mnoho času neproduktivně za volantem (a účtují to zákazníkům), zajdou. A naopak ty, které umí zbytečné ježdění efektivně omezit, budou prosperovat. Ve výsledku zaplatíme +/- stejně, akorát jezdit se bude méně.

V oblasti dopravy je rezerv pravděpodobně dost. Není tak dávno doba, kdy firmy vůbec neřešily, že zaměstnanci čerpají u draží benzínky, aby získali různé bonusy a dárky do soukromé kapsy.

0/0
7.10.2013 11:47

V11i68k95t92o68r 67Š20e47d87i81v11ý 8586881560696

Znáte termín "házet klacky pod nohy"?

0/0
7.10.2013 21:16

K57a54r57e44l 46D12r79d58a 6724672197

On někdo někde volbu benzínky dnes řeší? 

  Trh se s tím možná popere. Praha je ale plná státních úřadů, tam to nikomu žíly trhat nebude a platit bude daňový poplatník. A zkuste si vzít taxíka, který s Vámi udělá nucené kolečko po okruhu. Jsem zvědav zda zaplatíte stejně jako při jízdě centrem. ;-)

0/0
8.10.2013 10:42

O17l30d81ř43i87c46h 28Ř96e57z62n70í30k 7945872794478

Nechci soudruhům na radnici kazit radost, ale tunely jsou už teď na provozním maximu ;-D takže kolaps je nevyhnutelný. Sice chápu, že potřebují nahnat lidi do MHD aby mohli kasírovat, ale jel někdo z nich ranní špičkou?

+2/0
7.10.2013 7:50

K41a73r83e26l 98D92r78d79a 6124502277

Minulou neděli jsem měl sraz na Smetanově nábřeží. Vtipné. Za Májem ale budovaly nákupní centrum a tramvaje nejezdily přes Národní, a to bez náhrady. Když jsem to ušel pěšky a přišel na sraz pozdě, tak jsem si všiml, že nějaké tramvaje odněkud někam jezdí přímo po Smetanově nábřeží. Ale neznám to, nepoužívám a netuším jak si mám v Lazarské změnit trasu, když mě z 9 nečekaně vykopnou. Jděte mi s pražskou arogantní MHD k čertu. :-P

  Netušíte proč je tolik měsíců uzavřena stanice metra Náměstí republiky z Havlíčkovy ulice? Magistrát v jeden okamžik uzavře na jedné trase 2 stanice metra na celé roky? Neskutečné. Jak se má asi chodec v Praze pohybovat? Masaryčka - Národní je přitom moje častá trasa. :-P

+1/0
7.10.2013 7:17

T51o95m38á82š 61Z46e38m13a98n 3455818604415

Zajímavé jak se článek rychle propadl na 4. místo za 3 naprosto nedůležité články (mj. banální bouračka).

0/0
6.10.2013 23:25

Ř93e97h37o59ř 69V63l98a70s15á73k 2554674251376

Dejte si pozor. Jsou po Vás.;-D

0/0
7.10.2013 10:04

P50e78t91r 70O77d44e55h61n34a86l 8674574589767

Jakou MHD? To myslíte ty tři tramvaje za hodinu, kterými se dostanu z Malostranské na Strossmayerák (dříve asi 3 minuty) za 15-20 minut jízdy přes Pažský hrad, Hradčanskou a Letnou?

0/0
6.10.2013 20:08

J47a95n 91F33i84a15l93a 7514297425869

Smetanovo nábřeží se zklidňuje kvůli turistům.

Jel jsem jinudy a problém v tom nevidím. 

Před mnoha lety byla takhle uzavřena Nerudova ulice, ul 28.října, nám. Republiky atd.

+4/−7
6.10.2013 19:25

V27i96k76t77o49r 69Š67e34d95i58v20ý 8386661460156

Nevím, proč používáte eufemismus "zklidňuje se". Je to prostě jen oblíbená taktika  Xvymyslet si problém-zakázat-zpoplatnitX.  

Problém v tom samozřejmě je, protože ta auta nevysublimují, jen zatíží jinou komunikaci a najedou zbytečné kilometry navíc. Anebo se jízdy neuskuteční, což mj. znamená, že ubude nějakých ekonomických aktivit.

+7/−2
6.10.2013 20:19

P69a11v20e85l 60O74b23d50r70ž61á31l84e30k 6466154528802

Nepřestává mne fascinovat myšlení některých lidí, kteří asi žijí v představě, že řidiči jezdí do vnitřní Prahy aby se kochali výhledem či z nudy, nebo je to kdovíjak baví?

Lidé jsou většinou rozumně uvažující a IAD používají, protožě pro ně má nějaké výhody.

Pokud tedy někdo chce dostat auta z centra, měl by ostatní formy dopravy nebo trasy učinit výhodnějšími.

+8/−1
6.10.2013 18:24

Ř67e76h21o63ř 29V42l61a98s66á19k 2384544271156

Třeba tak, že se cesta přes centrum znevýhodní zavřením některých ulic. ;-)

+3/−2
6.10.2013 20:12

P45a82v81e28l 31O10b66d32r63ž36á78l18e46k 6486744228142

Což je právě zvlácená myšlenka ... nebojím se říct komunistická.

Pokud chci svobodně uvažující lidi motivovat aby něco dělali jak já chci - musím to pro ně učinit přitažlivým. Ne, že je budu trestat za výběr varianty, kterou nepreferuji.

Ono to na první pohled může vypadat podobně, ale vždycky je nutné stav porovnávat s nulovou variantou - tedy status quo.

+6/−1
6.10.2013 20:56

Ř84e85h78o37ř 67V15l90a36s48á20k 2294514451686

Souvislost s komunismem nevidím.

I současný stav je nějakým způsobem nařízený seshora, ty pruhy pro automobily tam nevznikly od přírody.

A ono to samozřejmě souvisí jedno s druhým. Když nebudou automobily zdržovat tramvaj, zvýší to přitažlivost hromadné dopravy.

+1/−2
6.10.2013 21:18

V32i64k25t47o13r 12Š24e14d85i57v13ý 8506421540826

Ta nulová varianta je jedna ulice pro všechny. Pěší, povozy, jezdci na koních... 

(Když nebudou tramvaje blokovat vozovku, zvýší to přitažlivost ostatních způsobů dopravy.)

0/−1
6.10.2013 21:35

Ř13e33h70o71ř 19V46l28a61s83á58k 2234874601346

Varianta, kdy by to byla prostě plocha přístupná všem, má háček v tom, že by tam automobilisté (a cyklisté) museli jet krokem, aby nikoho nezajeli.

Když se to začne regulovat pravidly a značkami, tak je to v důsledku ve většině případů nejlepší pro všechny.

+1/0
6.10.2013 21:58

V23i10k13t22o78r 82Š22e26d86i22v96ý 8916111700956

Jednoduché řešení - rozdělíme ulici na chodník a vozovku. 

Překvapivě to funguje (i bez aktivistů).

+2/0
6.10.2013 22:35

Ř85e49h94o75ř 38V65l65a49s16á97k 2334834481446

A někomu se zdá, že celkově si automobilisté té plochy uzurpují moc, takže lobbuje za spravedlivější rozdělení. Na tom není nic divného.

0/0
7.10.2013 10:09

V92i79k92t39o15r 15Š72e45d15i25v21ý 8726781170756

Aha, takže připouštíte, že ostatní způsoby dopravy zas až tak výhodné nejsou a není způsob, jak je učinit výhodnějšími - leda tím, že uživatele IAD otrávíte, znechutíte, přiškrtíte.

+1/−1
6.10.2013 22:52

Ř32e54h41o71ř 73V92l84a95s57á43k 2624164801586

Stačí ji přestat zvýhodňovat. Skoro nikde v centru nenajdete prostor pro odstavení tramvají a prostorů, kde parkují autobusy, je také pokrovnu. Proč by tam měl být prostor pro zaparkování automobilů?

0/−1
7.10.2013 10:11

P37a77v51e15l 14O22b17d40r90ž11á78l50e43k 6786644648852

Tedy potlačit dopravu, která v místě končí a preferovat tranzitní?

V článku je zmíněn pravý opak ...

+1/0
7.10.2013 11:19

Ř57e73h82o52ř 90V22l74a51s31á95k 2314584761976

Nikoliv. Potlačit dopravu, která v místě končí a pak ho potřebuje mnoho a mnoho hodin blokovat.

Tramvaje to ve větší míře nepotřebují. Chodci také ne. Zásilkové služby také ne. Taxikáři také ne. Rozvoz zboží také ne. Cyklisté také ne.

Takže to byl ten primitivní přístup: Pro všechny stejné podmínky. 1/3 dopravy je v Praze hromadnou, 1/3 osobním autem, 1/3 jinak (především pěšky). Primitivní spravedlivé řešení je rozdělit všechny ulice na třetiny, třetinu nechat chodcům, třetinu automobilům (pochopitelně včetně parkování!) a třetinu tramvajím a autobusům.

Opovrhované "komunistické" (?? nechápu proč) řešení je zamyslet se nad tím a raději nechat některé ulice víc automobilům (aby se tam vůbec mohly dva automobily vyhnout) a zase třeba jinde jim úplně zakázat vjezd (protože je to místo, kam lze lákat turisty a rýžovat na nich), nevést tramvajové koleje do každé ulice, ale zase tam, kde jsou vedeny, jim poskytnout vyhrazené prostory nad rámec jedné třetiny, atd. atd. Prostě regulovat. Přes centrum potlačit tranzit a dopravu zklidnit a vyvádět pryč. A tak dále.

0/0
7.10.2013 11:44

V34i23k18t37o72r 15Š68e66d10i44v41ý 8526621300396

To bych pak rád viděl, jak bych se na kole trefoval na ten vyhrazený sedmicentimetrový proužek.  ;-D

0/0
7.10.2013 21:14

P23a29v41e70l 84O87b32d37r66ž25á13l10e83k 6176894588632

Komunistická myšlenka z navrhovaného řešení úplně čiší ...

"Někdo" rozhodne jaká varianta je pro obecné blaho nejlepší, a než by se zdržoval přesvědčování ostatních o její správnosti, nebo je motivoval zjednodušením oproti stávajícímu stavu, raději direktivně potrestá všechny, kdo se s tím "nejlepším" řešením ihned neztotožňují, tím, že jim stávající stav zhorší.

0/0
8.10.2013 9:47

S91t76e64f41a16n15o 58S94i28n57i39g51a98g38l90i44a 3378117643601

Petice a vyjadreni proti zvuli P1 a Auto*Matu k podepsani zde:  http://www.petice24.com/praha_1_trpi

Clanek o slunickovych terroristech ze Smetanaku zde:  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013100302

+1/−2
6.10.2013 17:16

J73o87h75a95n 56Z91i33n72g30e61l 2761505796491

Už jsem podepsal před pár dny. Ale je dobře to připomenout.

0/0
6.10.2013 19:53

K75a96r87e32l 18K69ů45r52k37a 9570799377383

Je mně úplně jedno, kde budou pražští lokajové parkovat. Já bych Prahu pro auta uzvařel, aby pražáci chodili pěšky a měli nejen zdravé tělo, ale aby měli vůbec nějakého ducha.

+5/−4
6.10.2013 16:36

P33e67t71r 82N51e38s84v75a25d79b18a 2494825416389

Tak auty jezdí samozřejmě jenom Pražáci. Ostraváci, Brňané, Zlíněné atd. chodí pěšky, proto pokaždé když v některém městě jsem je tam provoz vzhledem k počtu obyvatel stejný jako na počet obyvatel v Praze:-P;-D

+1/0
6.10.2013 16:44

P43e50t16r 59N12e33s41v12a22d29b40a 2294185456399

A co takhle uzavřít pro MHD část Václavského náměstí kde jej křižují tramvaje? Z ulice Jindřišská do Vodičkova Když pěší zóna tak pěší zóna ne?  To samé na Smetanově nábřeží a vůbec všude kde je tzv. pěší zóna.

+3/−3
6.10.2013 15:22

J68o28h68a64n 10Z47i20n48g65e13l 2331955876481

Jsem pro. Chodec je z logiky věci ještě hodnější, než tramvaj, nebo kolo. Čili pro tramvaje zavřít a cyklisty srážet k zemi.

+7/−2
6.10.2013 15:24

P48e75t41r 12N11e30s97v77a14d95b31a 2544525526319

R^

+1/0
6.10.2013 15:26

R14i94c86h34a94r62d 78N15o98v65á54k 9251962172456

Už mě tohle PR, který automati financujou z dotací od státu, leze krkem Rv V předchozích letech dostávali výrazně nejvíc od Státního fondu ŽP, tj. od MŽP, tak doufám, že už to pominulo nebo nejpozději po volbách pomine. Nikdo jinej než kamárádíčci od státu není ochoten jim dávat větší sumy, sami se neuživí.

A v Praze na magistrátu to snad dopadne po příštích volbách stejně - nepovažuju za pravděpodobný, že TOP09 a Hudeček by přežili, snad se jich (konečně) zbavíme :-)

Btw, malý konstruktivní návrh na téma zvýšení propustnosti dopravy v Praze: povolit jízdu po cyklostezkách a cyklopruzích i motorkám nebo alespoň skútrům R^:-P Ty taky nezabírají tolik místa a neblokují dopravu jako auta, měli bychom je podporovat...

+5/−2
6.10.2013 15:09

J96o11h12a31n 58Z62i85n16g54e42l 2621355236601

Bohužel do voleb v Praze je ještě daleko. Jinak souhlas.

0/0
6.10.2013 15:12

R63i12c44h55a11r47d 15N65o13v16á97k 9201962392566

Jinak, to otevření cyklostezek pro skútry a případně i motorky myslím jako formu útoku - reálně automat přichází každou chvíli s nějakým zvěrstvem a my ostatní se mu jen bráníme. Tímhle by se zaútočilo, oni by museli plýtvat energií na argumentaci proti, tím pádem by jim jí zbývalo méně na jejich agendu.

To samý s financováním - uzavření kohoutků by je spolehlivě odrovnalo. Jsou zvyklí, že nemusí normálně pracovat a živí je dotace, když o ně přijdou, bude od nich pokoj raz dva. Nejlepší obrana je útok R^

+2/−1
6.10.2013 15:42

J44o93h50a64n 24Z55i77n47g50e82l 2971235446211

Souhlasím. Navíc mi to nepřijde až tak blbej nápad. Proč furt jen kola? Motorky vyjedou i do kopců.

0/0
6.10.2013 16:03

Ř90e52h82o47ř 69V94l86a17s64á59k 2404844931946

Mají i jiné finanční zdroje.

0/0
6.10.2013 20:13

R13i21c61h32a38r70d 60N90o97v21á67k 9811252612616

Kouknul jsem do jejich poslední publikovaný výroční zprávy (rok 2011) a SFPŽ dominoval. 

2012 se mi nepovedlo sehnat a jak je to letos, pochopitelně taky nevím, ale pokud by zdroje financování stále byly podobný jako před 2 lety, tak zaříznutí SFPŽ by automaticky zařízlo i automat v podobě, jak ho známe teď

0/0
6.10.2013 20:49

R56i86c12h92a73r59d 32N59o50v11á51k 9491792442196

Rozhodně jsou z hlediska financování koncentrovaný - jeden nebo pár velkých penězovodů od kámošů ve státní zprávě tvoří drtivou většinu jejich příjmů - zařízněte je a máte pokoj. 

Z vlastního se omezování a zákazy nepropagujou a nelobbujou tak snadno jako z cizího :-P

0/0
6.10.2013 20:52

Ř78e30h60o73ř 36V87l59a69s52á83k 2294924411256

Že by je výrazný výpadek zdrojů přinutil pozměnit práci, to je pravděpodobné. Ale nemyslím si, že by je to vyřídilo.

0/0
6.10.2013 21:24

J64o53h43a35n 59Z76i56n46g20e43l 2711535706601

Na cyklostezky by se mělo zavést mýtné. Cyklisti mají cyklodopravu tak rádi, že by si budování cyklostezek rádi zaplatili, a ještě by nechávali tuzéra.

+5/−2
6.10.2013 15:07
Foto

M80a88r89t25i81n 28Š89u16b18r88t 1725111864445

A na každé parkovací místo na ulici by se mělo vybírat jako za zábor veřejného prostoru třeba pro stánek třeba 500 Kč za metr čtvereční denně... Jen dodám, že osobně nejsem pro uzavření Smetanova nábřeží, jen pro vyváženost dodávám argumenty i z druhé strany.

+3/−5
6.10.2013 15:15

J27o72h80a28n 17Z94i95n66g25e88l 2131865726671

To už se děje. Firemní auta platí silniční daň, na PHM je více než 50% peněz pro stát, k tomu dálniční poplatky, placené parkovací zóny, povinnost vybudovat parkovací místa u každé nově stavby.

Ještě něco?

+5/0
6.10.2013 15:18

P86e88t30r 64N37e78s79v61a67d47b73a 2504185566649

Já myslím že to stačí jelikož pan Šubrt ani na tohle neumí odpovědět. Mimo jiné chtěl jsem napsat to samé;-)R^

+4/−1
6.10.2013 15:23
Foto

M69a34r72t42i39n 72Š39u24b63r58t 1745921644105

No samozřejmě, daně z pohonných hmot a na stavby nových komunikací, ale zábory městských prostranství, tam jsme ještě proklatě nízko. Kde jsou lidská práva, když se stánkař skoro nedoplatí a vedle auto stojí za 700 až 30 000 ročně. Stánkař dá kolikrát desetitisíce za měsíc a metr... Mimochodem, v širších centrech měst v cizině velké novostavby mají třeba 6 parkovacích míst, u nás povinných třeba 300. Také u nás už ta povinnost z OTP brzy zmizí a otočí se to, protože přesně to vede k problémům.

+2/−1
6.10.2013 15:27

P86e38t18r 60N13e27s87v33a45d32b17a 2814585346169

Stánkař si to především musí spočítat a ne pak brečet. Je jedině dobře že se tento druh prodeje protříbí a ulice nejsou obsypány stánky s šunty a lacinými cetkami. Za tím si můžou zajet na kolbenku na blešáky. Desetitisíce za měsíc to tam má postavený šapitó ne? ;-D Vám příjde 30 000,- ročně za možnost zaparkovat na ulici málo? Nevím proč by za auto psané na IČ měl být poplatek 10 000,- jeden jediný rozumný argument bych prosil.

+1/0
6.10.2013 15:38
Foto

M77a97r47t41i96n 90Š26u70b57r98t 1375711344715

Stánkař na Václaváku zaplatí za pronájem cca 130 000 měsíčně a stánek je velký cca jako jedno auto....  1,5 milionu ročně... Když budu chtít zabrat plochu někde u Pavláku, Karláku, kdekoliv, stáhnou mě městské části taky z kůže. Přitom jako obyvatel platím za možnost parkovat 700 korun ročně, to bych za stejný rozměr stánku platil za DEN. Přitom je to stejný uliční prostor. Někdo ho taky musí čistit, opravovat apod. I za své soukromé stání u baráku (můj pozemek, venku) už platím ročně víc jak 700 Kč. Platím údržbu, úklid, ostrahu. Já jen reagoval na kolegu diskutujícícho, nenavrhuju to, ale domnívám se, že jednou se město probere a bude po zónách a kartách a začne tvrdé vymáhání poplatků minimálně v té úrovni 30 000 Kč pro všechny, ne jen pro podnikatele. A při porovnání s okolními zábory, prostě i těch 30 000 ročně bude málo. Jen mě to tak napadlo při čtení toho požadavku platit za cyklostezky.

+1/−2
6.10.2013 15:54

P89e44t23r 79N74e39s39v23a46d90b68a 2404345116649

Chcete mi říct že za stánek s Trdelníkem platí provozovatel 130 000,- za měsíc??? Jestli to tak je což mi příjde jako nesmysl tak se jim to očividně vyplatí je to pouze jejich volba. Samozřejmě že by se za cyklostezky mělo platit. Nebo myslíte že jejich výstavba je zdarma?  Poplatek ve výši třeba 20,- za vjezd by nebyl likvidační a pokryly by se náklady minimálně na údržbu. Udivuje mě jak si někteří lidé myslí že by měli něco používat zadarmo. Ovšem na tom aby za možnost parkování měl rezident platit 30 000,- ročně to už je trochu moc nemyslíte? Modré zóny jsou již teď nechutný business jelikož roční náklady na ně jsou několikanásobně nižší než co se vybere....

0/0
6.10.2013 16:09
Foto

M59a79r48t33i46n 65Š20u43b94r72t 1825251804195

Buřtovej větší stánek na Václaváku. To je samozřejmě extrém. Ale extrém je 1,5 mega za rok a 700 Kč za rok. Tak kde se to asi časem potká... No právě proto, že nic není zadarmo, tak mě napadla ta úvaha s poplatky za zábory stání. Mimochodem, kdybyste cyklistu nechal platit 20 Kč za vjezd, tak by při pravidelné každodenní jízdě po cyklostezce třeba do práce a o víkendu za zábavou zaplatil 14 600 Kč ročně ;-). Pak už máme těch 30 000 u rezidenta za dlouhodobý odstav...pravda, pak by to bylo jen jeho místo...naprosto reálných. Modré zóny jsou spíš zlodějna. Rejžuje se na odtazích a přitom by peníze měly končit na účtech pro výstavby P+R. Náklady na provoz jsou také zbytečně vysoké. Jednou to skončí tak, že v centru budou poplatky za parkování 30 000 ročně všude, ale za ty prachy budete mít za 500 Kč ročně své místo v parkovacím domě na okraji města u metra. Protože jinak to nepůjde při počtu 2-3 auta na rodinu, aby se doprava ve městě vůbec hnula.

+1/−1
6.10.2013 16:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.