Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kam zmizí auta ze Smetanova nábřeží? Někdo pojede MHD, věří odborníci

Už počtvrté bylo uplynulou sobotu pro auta uzavřené Smetanovo nábřeží. Pěší znovu nahradili motoristy, využili příležitosti a zúčastnili se připraveného programu. Dopravní experti dál hledají cesty, kam řidiče odklonit, aby mohli nábřeží zavřít natrvalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D12a70v28i35d 67T20r49o90j19e93k 8507339501443

V sobotu mě aktivisti pěkně vytočili. Musel jsem se synem o berlích s nohou v sádře jít pěšky od Národního divadla na Novotného lávku. A chytráci aktivisti (ti lepší lidé) si v pohodě přivezli AUTEM svůj stánek, aby všem hlásali, jak je to super bez aut. Ještě mi poradili, abych jel tramvají, že jezdí normálně. ;-€

+3/0
7.10.2013 9:16

K57a16r34e24l 55D70r18d11a 6134352357

V zaměstnání pendlujeme auty Žižkov - Smíchov. S oblibou se "projíždím" přes Smetanovo nábřeží. Protože když Magistrála a Karlovo náměstí stojí, lze to tudy někdy projet. Stav Ječné, Žitné, Legerovy, Sokolské je přitom pověstný. Smetanovo nábřeží má přitom s obou stran za neskutečné miliardy "luxusně" přivedenu dopravu po nábřeží a tvoří špunt - resp. semafory na nám. Jana Palacha a u Karlova mostu. Nevím, kdo to takto vymyslel, ale chybí přesně zde průjezdná spojka mezi dvěma kapacitními "přivaděči".

  A jaké jsou možnosti jiné trasy? Kličkovat Malou Stranou mi přijde krkolomné. Lze to vzít přes Letnou a tunelem a pak vykličkovat na Radlické. Ulice kolem Anděla připomínají smogem Žitnou. Občas byl tunel zavřený, tak jsem to bral přes koleje na Strahově.

  Kolega jezdí zásadně přes Vinohrady a Vršovice na Jižní spojku a pak na Radlickou. Bere mě amok, když na vzdálenosti 5 km projedeme 20-25 km. Je zde ale další možnost, z Vinohrad to lupnout přes Nusle a po nábřeží od Jihu.

  Nechápu, co na potřebě jezdit Žižkov - Smíchov změní jakýkoliv okruh Prahy? Přitom veškeré okruhy, projeté km navíc, hloupé uzavírky, objížďky, mýtné... platí koncový zákazník, resp. daňový poplatník. Nevím jaký je poměr soukromých a firemních jízd centrem. Ale sázím spíš na převahu komerčních jízd. Jakékoliv omezení těchto jízd zaplatíme nakonec všichni - vyšší cenou zboží a státním úřadům na daních. Hloupé.

+1/−1
7.10.2013 7:55

Ř43e36h76o17ř 66V89l83a18s52á35k 2944424771356

Neviděl bych to tak černě. Spíš to bude tak, že firmy, v kterých zaměstnanci tráví zbytečně mnoho času neproduktivně za volantem (a účtují to zákazníkům), zajdou. A naopak ty, které umí zbytečné ježdění efektivně omezit, budou prosperovat. Ve výsledku zaplatíme +/- stejně, akorát jezdit se bude méně.

V oblasti dopravy je rezerv pravděpodobně dost. Není tak dávno doba, kdy firmy vůbec neřešily, že zaměstnanci čerpají u draží benzínky, aby získali různé bonusy a dárky do soukromé kapsy.

0/0
7.10.2013 11:47

V32i17k26t17o28r 75Š77e21d26i78v18ý 8146751490686

Znáte termín "házet klacky pod nohy"?

0/0
7.10.2013 21:16

K48a11r67e91l 10D33r82d72a 6824512147

On někdo někde volbu benzínky dnes řeší? 

  Trh se s tím možná popere. Praha je ale plná státních úřadů, tam to nikomu žíly trhat nebude a platit bude daňový poplatník. A zkuste si vzít taxíka, který s Vámi udělá nucené kolečko po okruhu. Jsem zvědav zda zaplatíte stejně jako při jízdě centrem. ;-)

0/0
8.10.2013 10:42

O65l25d96ř19i61c72h 56Ř87e32z63n91í93k 7835582574328

Nechci soudruhům na radnici kazit radost, ale tunely jsou už teď na provozním maximu ;-D takže kolaps je nevyhnutelný. Sice chápu, že potřebují nahnat lidi do MHD aby mohli kasírovat, ale jel někdo z nich ranní špičkou?

+2/0
7.10.2013 7:50

K19a96r98e61l 24D43r48d14a 6344362497

Minulou neděli jsem měl sraz na Smetanově nábřeží. Vtipné. Za Májem ale budovaly nákupní centrum a tramvaje nejezdily přes Národní, a to bez náhrady. Když jsem to ušel pěšky a přišel na sraz pozdě, tak jsem si všiml, že nějaké tramvaje odněkud někam jezdí přímo po Smetanově nábřeží. Ale neznám to, nepoužívám a netuším jak si mám v Lazarské změnit trasu, když mě z 9 nečekaně vykopnou. Jděte mi s pražskou arogantní MHD k čertu. :-P

  Netušíte proč je tolik měsíců uzavřena stanice metra Náměstí republiky z Havlíčkovy ulice? Magistrát v jeden okamžik uzavře na jedné trase 2 stanice metra na celé roky? Neskutečné. Jak se má asi chodec v Praze pohybovat? Masaryčka - Národní je přitom moje častá trasa. :-P

+1/0
7.10.2013 7:17

T77o11m49á44š 42Z64e24m19a62n 3235178264445

Zajímavé jak se článek rychle propadl na 4. místo za 3 naprosto nedůležité články (mj. banální bouračka).

0/0
6.10.2013 23:25

Ř57e86h26o15ř 55V17l83a42s52á11k 2734744831886

Dejte si pozor. Jsou po Vás.;-D

0/0
7.10.2013 10:04

P89e31t75r 92O83d34e33h78n85a82l 8284584389697

Jakou MHD? To myslíte ty tři tramvaje za hodinu, kterými se dostanu z Malostranské na Strossmayerák (dříve asi 3 minuty) za 15-20 minut jízdy přes Pažský hrad, Hradčanskou a Letnou?

0/0
6.10.2013 20:08

J49a93n 18F12i79a63l14a 7364267435579

Smetanovo nábřeží se zklidňuje kvůli turistům.

Jel jsem jinudy a problém v tom nevidím. 

Před mnoha lety byla takhle uzavřena Nerudova ulice, ul 28.října, nám. Republiky atd.

+4/−7
6.10.2013 19:25

V27i52k17t34o98r 74Š68e58d74i34v87ý 8856291320916

Nevím, proč používáte eufemismus "zklidňuje se". Je to prostě jen oblíbená taktika  Xvymyslet si problém-zakázat-zpoplatnitX.  

Problém v tom samozřejmě je, protože ta auta nevysublimují, jen zatíží jinou komunikaci a najedou zbytečné kilometry navíc. Anebo se jízdy neuskuteční, což mj. znamená, že ubude nějakých ekonomických aktivit.

+7/−2
6.10.2013 20:19

P21a78v11e43l 85O96b77d23r92ž57á92l70e93k 6296844628152

Nepřestává mne fascinovat myšlení některých lidí, kteří asi žijí v představě, že řidiči jezdí do vnitřní Prahy aby se kochali výhledem či z nudy, nebo je to kdovíjak baví?

Lidé jsou většinou rozumně uvažující a IAD používají, protožě pro ně má nějaké výhody.

Pokud tedy někdo chce dostat auta z centra, měl by ostatní formy dopravy nebo trasy učinit výhodnějšími.

+8/−1
6.10.2013 18:24

Ř41e45h66o80ř 25V53l85a17s59á10k 2634454601186

Třeba tak, že se cesta přes centrum znevýhodní zavřením některých ulic. ;-)

+3/−2
6.10.2013 20:12

P87a78v87e52l 34O35b82d57r60ž48á39l23e76k 6166144738382

Což je právě zvlácená myšlenka ... nebojím se říct komunistická.

Pokud chci svobodně uvažující lidi motivovat aby něco dělali jak já chci - musím to pro ně učinit přitažlivým. Ne, že je budu trestat za výběr varianty, kterou nepreferuji.

Ono to na první pohled může vypadat podobně, ale vždycky je nutné stav porovnávat s nulovou variantou - tedy status quo.

+6/−1
6.10.2013 20:56

Ř88e70h81o53ř 83V65l20a94s35á24k 2354354951236

Souvislost s komunismem nevidím.

I současný stav je nějakým způsobem nařízený seshora, ty pruhy pro automobily tam nevznikly od přírody.

A ono to samozřejmě souvisí jedno s druhým. Když nebudou automobily zdržovat tramvaj, zvýší to přitažlivost hromadné dopravy.

+1/−2
6.10.2013 21:18

V77i41k49t14o91r 16Š76e59d37i31v83ý 8836271510126

Ta nulová varianta je jedna ulice pro všechny. Pěší, povozy, jezdci na koních... 

(Když nebudou tramvaje blokovat vozovku, zvýší to přitažlivost ostatních způsobů dopravy.)

0/−1
6.10.2013 21:35

Ř76e78h13o84ř 71V73l73a78s63á14k 2234774571986

Varianta, kdy by to byla prostě plocha přístupná všem, má háček v tom, že by tam automobilisté (a cyklisté) museli jet krokem, aby nikoho nezajeli.

Když se to začne regulovat pravidly a značkami, tak je to v důsledku ve většině případů nejlepší pro všechny.

+1/0
6.10.2013 21:58

V20i57k31t63o35r 60Š81e37d12i22v67ý 8616391420606

Jednoduché řešení - rozdělíme ulici na chodník a vozovku. 

Překvapivě to funguje (i bez aktivistů).

+2/0
6.10.2013 22:35

Ř68e98h48o67ř 92V57l44a31s50á34k 2494134621846

A někomu se zdá, že celkově si automobilisté té plochy uzurpují moc, takže lobbuje za spravedlivější rozdělení. Na tom není nic divného.

0/0
7.10.2013 10:09

V10i78k37t28o59r 27Š73e62d30i91v89ý 8296491760906

Aha, takže připouštíte, že ostatní způsoby dopravy zas až tak výhodné nejsou a není způsob, jak je učinit výhodnějšími - leda tím, že uživatele IAD otrávíte, znechutíte, přiškrtíte.

+1/−1
6.10.2013 22:52

Ř27e19h44o41ř 27V93l14a73s19á64k 2514754351806

Stačí ji přestat zvýhodňovat. Skoro nikde v centru nenajdete prostor pro odstavení tramvají a prostorů, kde parkují autobusy, je také pokrovnu. Proč by tam měl být prostor pro zaparkování automobilů?

0/−1
7.10.2013 10:11

P38a85v57e28l 51O12b42d39r42ž78á25l85e16k 6786554768722

Tedy potlačit dopravu, která v místě končí a preferovat tranzitní?

V článku je zmíněn pravý opak ...

+1/0
7.10.2013 11:19

Ř18e66h39o32ř 24V14l71a44s90á95k 2144284631186

Nikoliv. Potlačit dopravu, která v místě končí a pak ho potřebuje mnoho a mnoho hodin blokovat.

Tramvaje to ve větší míře nepotřebují. Chodci také ne. Zásilkové služby také ne. Taxikáři také ne. Rozvoz zboží také ne. Cyklisté také ne.

Takže to byl ten primitivní přístup: Pro všechny stejné podmínky. 1/3 dopravy je v Praze hromadnou, 1/3 osobním autem, 1/3 jinak (především pěšky). Primitivní spravedlivé řešení je rozdělit všechny ulice na třetiny, třetinu nechat chodcům, třetinu automobilům (pochopitelně včetně parkování!) a třetinu tramvajím a autobusům.

Opovrhované "komunistické" (?? nechápu proč) řešení je zamyslet se nad tím a raději nechat některé ulice víc automobilům (aby se tam vůbec mohly dva automobily vyhnout) a zase třeba jinde jim úplně zakázat vjezd (protože je to místo, kam lze lákat turisty a rýžovat na nich), nevést tramvajové koleje do každé ulice, ale zase tam, kde jsou vedeny, jim poskytnout vyhrazené prostory nad rámec jedné třetiny, atd. atd. Prostě regulovat. Přes centrum potlačit tranzit a dopravu zklidnit a vyvádět pryč. A tak dále.

0/0
7.10.2013 11:44

V51i47k81t90o16r 42Š11e96d74i57v86ý 8766641260416

To bych pak rád viděl, jak bych se na kole trefoval na ten vyhrazený sedmicentimetrový proužek.  ;-D

0/0
7.10.2013 21:14

P87a35v27e41l 90O42b18d94r57ž24á80l85e83k 6606164388212

Komunistická myšlenka z navrhovaného řešení úplně čiší ...

"Někdo" rozhodne jaká varianta je pro obecné blaho nejlepší, a než by se zdržoval přesvědčování ostatních o její správnosti, nebo je motivoval zjednodušením oproti stávajícímu stavu, raději direktivně potrestá všechny, kdo se s tím "nejlepším" řešením ihned neztotožňují, tím, že jim stávající stav zhorší.

0/0
8.10.2013 9:47

S77t70e72f47a33n86o 49S44i71n20i91g81a44g47l48i54a 3138127693851

Petice a vyjadreni proti zvuli P1 a Auto*Matu k podepsani zde:  http://www.petice24.com/praha_1_trpi

Clanek o slunickovych terroristech ze Smetanaku zde:  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013100302

+1/−2
6.10.2013 17:16

J85o71h75a43n 51Z34i76n34g56e26l 2461685286751

Už jsem podepsal před pár dny. Ale je dobře to připomenout.

0/0
6.10.2013 19:53

K97a93r52e92l 63K47ů77r96k29a 9310259237223

Je mně úplně jedno, kde budou pražští lokajové parkovat. Já bych Prahu pro auta uzvařel, aby pražáci chodili pěšky a měli nejen zdravé tělo, ale aby měli vůbec nějakého ducha.

+5/−4
6.10.2013 16:36

P76e41t40r 80N57e45s52v34a15d94b39a 2954985206259

Tak auty jezdí samozřejmě jenom Pražáci. Ostraváci, Brňané, Zlíněné atd. chodí pěšky, proto pokaždé když v některém městě jsem je tam provoz vzhledem k počtu obyvatel stejný jako na počet obyvatel v Praze:-P;-D

+1/0
6.10.2013 16:44

P86e54t73r 33N62e68s48v53a11d19b47a 2324185886519

A co takhle uzavřít pro MHD část Václavského náměstí kde jej křižují tramvaje? Z ulice Jindřišská do Vodičkova Když pěší zóna tak pěší zóna ne?  To samé na Smetanově nábřeží a vůbec všude kde je tzv. pěší zóna.

+3/−3
6.10.2013 15:22

J53o27h38a21n 98Z91i26n45g87e33l 2751505916981

Jsem pro. Chodec je z logiky věci ještě hodnější, než tramvaj, nebo kolo. Čili pro tramvaje zavřít a cyklisty srážet k zemi.

+7/−2
6.10.2013 15:24

P22e96t64r 37N61e19s74v56a91d60b53a 2384875386709

R^

+1/0
6.10.2013 15:26

R19i22c44h45a63r50d 22N66o86v20á32k 9701192842106

Už mě tohle PR, který automati financujou z dotací od státu, leze krkem Rv V předchozích letech dostávali výrazně nejvíc od Státního fondu ŽP, tj. od MŽP, tak doufám, že už to pominulo nebo nejpozději po volbách pomine. Nikdo jinej než kamárádíčci od státu není ochoten jim dávat větší sumy, sami se neuživí.

A v Praze na magistrátu to snad dopadne po příštích volbách stejně - nepovažuju za pravděpodobný, že TOP09 a Hudeček by přežili, snad se jich (konečně) zbavíme :-)

Btw, malý konstruktivní návrh na téma zvýšení propustnosti dopravy v Praze: povolit jízdu po cyklostezkách a cyklopruzích i motorkám nebo alespoň skútrům R^:-P Ty taky nezabírají tolik místa a neblokují dopravu jako auta, měli bychom je podporovat...

+5/−2
6.10.2013 15:09

J85o28h55a53n 88Z22i82n93g55e78l 2761955356761

Bohužel do voleb v Praze je ještě daleko. Jinak souhlas.

0/0
6.10.2013 15:12

R67i70c14h86a74r77d 20N40o14v38á58k 9101392762276

Jinak, to otevření cyklostezek pro skútry a případně i motorky myslím jako formu útoku - reálně automat přichází každou chvíli s nějakým zvěrstvem a my ostatní se mu jen bráníme. Tímhle by se zaútočilo, oni by museli plýtvat energií na argumentaci proti, tím pádem by jim jí zbývalo méně na jejich agendu.

To samý s financováním - uzavření kohoutků by je spolehlivě odrovnalo. Jsou zvyklí, že nemusí normálně pracovat a živí je dotace, když o ně přijdou, bude od nich pokoj raz dva. Nejlepší obrana je útok R^

+2/−1
6.10.2013 15:42

J39o48h65a71n 90Z73i34n81g43e49l 2571365276881

Souhlasím. Navíc mi to nepřijde až tak blbej nápad. Proč furt jen kola? Motorky vyjedou i do kopců.

0/0
6.10.2013 16:03

Ř66e85h53o85ř 89V29l48a28s82á43k 2164884551236

Mají i jiné finanční zdroje.

0/0
6.10.2013 20:13

R26i94c87h82a15r76d 25N39o21v34á43k 9121422882696

Kouknul jsem do jejich poslední publikovaný výroční zprávy (rok 2011) a SFPŽ dominoval. 

2012 se mi nepovedlo sehnat a jak je to letos, pochopitelně taky nevím, ale pokud by zdroje financování stále byly podobný jako před 2 lety, tak zaříznutí SFPŽ by automaticky zařízlo i automat v podobě, jak ho známe teď

0/0
6.10.2013 20:49

R46i26c51h91a51r47d 52N14o24v48á57k 9771212642316

Rozhodně jsou z hlediska financování koncentrovaný - jeden nebo pár velkých penězovodů od kámošů ve státní zprávě tvoří drtivou většinu jejich příjmů - zařízněte je a máte pokoj. 

Z vlastního se omezování a zákazy nepropagujou a nelobbujou tak snadno jako z cizího :-P

0/0
6.10.2013 20:52

Ř64e12h28o20ř 64V48l61a73s31á50k 2724364741296

Že by je výrazný výpadek zdrojů přinutil pozměnit práci, to je pravděpodobné. Ale nemyslím si, že by je to vyřídilo.

0/0
6.10.2013 21:24

J52o86h85a59n 57Z46i27n64g96e13l 2751735896731

Na cyklostezky by se mělo zavést mýtné. Cyklisti mají cyklodopravu tak rádi, že by si budování cyklostezek rádi zaplatili, a ještě by nechávali tuzéra.

+5/−2
6.10.2013 15:07
Foto

M43a56r97t14i74n 88Š69u41b82r31t 1335311844515

A na každé parkovací místo na ulici by se mělo vybírat jako za zábor veřejného prostoru třeba pro stánek třeba 500 Kč za metr čtvereční denně... Jen dodám, že osobně nejsem pro uzavření Smetanova nábřeží, jen pro vyváženost dodávám argumenty i z druhé strany.

+3/−5
6.10.2013 15:15

J30o51h77a20n 76Z84i70n61g71e28l 2621285146981

To už se děje. Firemní auta platí silniční daň, na PHM je více než 50% peněz pro stát, k tomu dálniční poplatky, placené parkovací zóny, povinnost vybudovat parkovací místa u každé nově stavby.

Ještě něco?

+5/0
6.10.2013 15:18

P15e25t44r 90N57e86s40v73a51d67b61a 2844585206149

Já myslím že to stačí jelikož pan Šubrt ani na tohle neumí odpovědět. Mimo jiné chtěl jsem napsat to samé;-)R^

+4/−1
6.10.2013 15:23
Foto

M63a35r35t60i74n 44Š54u35b65r95t 1145121814845

No samozřejmě, daně z pohonných hmot a na stavby nových komunikací, ale zábory městských prostranství, tam jsme ještě proklatě nízko. Kde jsou lidská práva, když se stánkař skoro nedoplatí a vedle auto stojí za 700 až 30 000 ročně. Stánkař dá kolikrát desetitisíce za měsíc a metr... Mimochodem, v širších centrech měst v cizině velké novostavby mají třeba 6 parkovacích míst, u nás povinných třeba 300. Také u nás už ta povinnost z OTP brzy zmizí a otočí se to, protože přesně to vede k problémům.

+2/−1
6.10.2013 15:27

P78e51t55r 84N69e36s67v86a42d72b97a 2214555986209

Stánkař si to především musí spočítat a ne pak brečet. Je jedině dobře že se tento druh prodeje protříbí a ulice nejsou obsypány stánky s šunty a lacinými cetkami. Za tím si můžou zajet na kolbenku na blešáky. Desetitisíce za měsíc to tam má postavený šapitó ne? ;-D Vám příjde 30 000,- ročně za možnost zaparkovat na ulici málo? Nevím proč by za auto psané na IČ měl být poplatek 10 000,- jeden jediný rozumný argument bych prosil.

+1/0
6.10.2013 15:38
Foto

M57a91r36t60i57n 17Š91u36b67r39t 1645591894775

Stánkař na Václaváku zaplatí za pronájem cca 130 000 měsíčně a stánek je velký cca jako jedno auto....  1,5 milionu ročně... Když budu chtít zabrat plochu někde u Pavláku, Karláku, kdekoliv, stáhnou mě městské části taky z kůže. Přitom jako obyvatel platím za možnost parkovat 700 korun ročně, to bych za stejný rozměr stánku platil za DEN. Přitom je to stejný uliční prostor. Někdo ho taky musí čistit, opravovat apod. I za své soukromé stání u baráku (můj pozemek, venku) už platím ročně víc jak 700 Kč. Platím údržbu, úklid, ostrahu. Já jen reagoval na kolegu diskutujícícho, nenavrhuju to, ale domnívám se, že jednou se město probere a bude po zónách a kartách a začne tvrdé vymáhání poplatků minimálně v té úrovni 30 000 Kč pro všechny, ne jen pro podnikatele. A při porovnání s okolními zábory, prostě i těch 30 000 ročně bude málo. Jen mě to tak napadlo při čtení toho požadavku platit za cyklostezky.

+1/−2
6.10.2013 15:54

P93e52t84r 57N87e71s26v16a10d87b83a 2454755926629

Chcete mi říct že za stánek s Trdelníkem platí provozovatel 130 000,- za měsíc??? Jestli to tak je což mi příjde jako nesmysl tak se jim to očividně vyplatí je to pouze jejich volba. Samozřejmě že by se za cyklostezky mělo platit. Nebo myslíte že jejich výstavba je zdarma?  Poplatek ve výši třeba 20,- za vjezd by nebyl likvidační a pokryly by se náklady minimálně na údržbu. Udivuje mě jak si někteří lidé myslí že by měli něco používat zadarmo. Ovšem na tom aby za možnost parkování měl rezident platit 30 000,- ročně to už je trochu moc nemyslíte? Modré zóny jsou již teď nechutný business jelikož roční náklady na ně jsou několikanásobně nižší než co se vybere....

0/0
6.10.2013 16:09
Foto

M61a62r87t55i25n 18Š14u77b51r34t 1765861244875

Buřtovej větší stánek na Václaváku. To je samozřejmě extrém. Ale extrém je 1,5 mega za rok a 700 Kč za rok. Tak kde se to asi časem potká... No právě proto, že nic není zadarmo, tak mě napadla ta úvaha s poplatky za zábory stání. Mimochodem, kdybyste cyklistu nechal platit 20 Kč za vjezd, tak by při pravidelné každodenní jízdě po cyklostezce třeba do práce a o víkendu za zábavou zaplatil 14 600 Kč ročně ;-). Pak už máme těch 30 000 u rezidenta za dlouhodobý odstav...pravda, pak by to bylo jen jeho místo...naprosto reálných. Modré zóny jsou spíš zlodějna. Rejžuje se na odtazích a přitom by peníze měly končit na účtech pro výstavby P+R. Náklady na provoz jsou také zbytečně vysoké. Jednou to skončí tak, že v centru budou poplatky za parkování 30 000 ročně všude, ale za ty prachy budete mít za 500 Kč ročně své místo v parkovacím domě na okraji města u metra. Protože jinak to nepůjde při počtu 2-3 auta na rodinu, aby se doprava ve městě vůbec hnula.

+1/−1
6.10.2013 16:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.