- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A takto se Jižní Město proměnilo na ghetto pro sociálně slabé občany. Děkujeme, vaši voliči z Prahy 11.
Céčko má historicky depo na Kačerově. Regulace špiček je řešena přes Kačerov. Kdo jede domu z práce kolem 19 hod. zná situaci několika linek na stejné trase už dávno. Funguje zákon schválnosti - na Chodov vás bezpečně odveze to metro, které právě nepřijelo. Nově tady budou 4 linky - C, D, Kačerov pro C, Kačerov pro D. Takže nově to s konečnou stanicí bude kolem 19 h vypadat na Céčku asi takto: Písnice, Kačerov, Kačerov, Háje, Kačerov, Písnice... Úžasná loterie. Konečně oceníme vizi tramvaje na Opatově.
A jen takový drobný dotaz, lze tu odbočku na Pankráci vybudovat vůbec mimoúrovňovou? Stanice mi přijde dost mělká. Jakési výhybkové rozřadiště, kde se motají a kříží soupravy ze tří směrů mi přijde jako koleda o řádnou železniční nehodu s pěknou haldou mrtvých Pražanů. Což určitě zase plno lidí s radostí přivítá.
A jen tak mimochodem, volby za dveřmi. Nemělo takové zásadní rozhodnutí přijmout řádně zvolené zastupitelstvo Prahy a ne pučisté z TOP 09, kteří se svévolně a arogantně chopili moci v Praze?
za rok se dostaví stanice vlaku Kačerov napojena na metro, stálo za to protáhnout koleje k nemocnici Krč - Libuš - Písnice na stávajících kolejích a bylo by spojení do Vršovic a na Hl.nádraží. rozhodně by to nestálo 24mld a byla by to alternativa mimo Nuselský most. Intervaly by se určitě mohly blížit tomu jak se budou na Pankráci muset metra střídat.
Krč-Kačerov-Vršovice je jednokolejná, takže tam by to do ceny chtělo zahrnout zdvojkolejnění. Navíc si nejsem jistý, kolik provozu navíc pojme vršovické nádraží a vinohradské tunely - možná by bylo potřeba něco předělat i tam. Ale tohle jsou úpravy, které by měly časem přijít tak jako tak.
Jenže navíc je to z Krče na Libuš hodně do kopce. Stejně byste musel dělat tunel a podzemní stanice.
Naprosto souhlasim spojit Pankrac a Ruzyni s Uradem Vlady. Take mohou postavit rychlodrahu k nam na Bory.
TrOP 09 ztrácí dech....
Chemický Míra tak dnes vybubnoval smlouvy státu/krajů/obcí na internetu....
A Hudeček vyhlásil Déčko.... sice se neví kdy a za kolik a snad to Karlovi v Praze pomůže....
Je vidno, že žiješ mimo Prahu. Tady TOP 09 naopak, jak se čekalo , silně posiluje.
Doufám, že to nebude stavět Metrostav
Super, céčku to ale neulehčí, spíš naopak
to jsem zvědav kolik peněz skončí v krabicích od vína anebo mezi kompotama
Možná by bylo postačující prodloužit tramvaj z Modřan. Ostatně, původně se s tím počítalo.
Bohužel už pamatuji metro C od jeho otevření a tak mne překvapuje, že "nový" návrh se shoduje s dávno projektovanou trasou ze 70. let jak v připojení, tak v trase. Další úspora asi vznikne tím, že se použijí již vybudované odbočky (části tunelů trasy D) ve stanici Pankrác i když původně připrřavené výhybky byly demontovány jako nepotřebné. Že klíčovým problémem může být náhlá neprůjezdnost Nuselského mostu pro obě trasy, to asi nikoho teď nezajímá.
Pane, já s vámi souhlasím. Ale ten Nuselák? To je taková ta demagogie kterou jste propadnul zjevně i vy. No je nad slunce jasné, že při uzavření Nuseláku (pro metro) to všechno odjezdí autobusy plus tram oklikou. Tak jako při povodních. Normální náhrada za metro. Nevím co furt strašite zavřením Nuseláku...
1. bolševik stavěl I C od r. 67, tedy 7 let, a to se ještě v průběhu měnily plány. TOP holomócký Hudeček potřebuje let devět???
2. jako větev k "C" to céčku spíše přitíží, než odlehčí, ale to je stará píseň. Nikde nevidím slib, do kdy by D pokračovala do centra, za nuselské údolí...
3. je před volbama, TOPka se potřebuje zviditelnit. A tohle plácnutí do vody moc nestojí...
Doufám, že ani nebude pokračovat. Aby byly celé Nusle rozkopané. Palmovka se ze stavby metra nevzpamatovala dodnes.