Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jen třetina spojů ve středních Čechách je bezbariérová. Lidé chtějí víc

Chceme víc bezbariérových autobusů, říkají lidé ve Středočeském kraji. Podle průzkumu agentury Datank v kraji jezdí bez schodů jen zhruba každý třetí spoj, což region řadí mezi vůbec nejhorší v této statistice. Hejtmanství ale slibuje nápravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K89a60r88e82l 10D63r15d71a 6894512837

Marně hledám ten spoj z Příbrami. IDOS podle mě nemá vyhledávání bezbariérových spojů a měla by se funkce přidat. Jinak je bezbariérovost hodně skryta a ví o ní jen pár zasvěcených.

  Samotný spoj je na IDOS označen správně, ale to hledání je jen náhodné a pracné. Vlastně ani nečekám, že na arogantních autobusových dálkových linkách vůbec najdu nějaké bezbariérové spoje a o spojení do Příbrami slyším poprvé. Aktivitu samozřejmě chválím. Ale přijde mi jak kapka v moři.

http://www.bosakbus.cz/pdf/302098.pdf

0/0
15.10.2013 7:55

R45o68m69a42n 50P41a72p76á48č48e46k 7674788969817

Snad nebudou města nakupovat hnusory :(

0/0
11.10.2013 22:41
Foto

R53o33m36a12n 38P10o59l12á26č17e81k 1810266850855

Středočeský kraj je bitý tím, že nemá žádné krajské město, které by tu statistiku vytáhlo nahoru.

Jinak mi anketa přijde lehce uhozená. Samozřejmě ve městě je NP bus výhodnější, ale na přiměstskou dopravu to až tak potřeba není.

+2/−3
11.10.2013 16:53

J17a75n 28M94o17h15y11l26a 6972829729161

V malých městech a obcích lidé staří, zranění, nemocní nebo invalidní nežijí?;-D

0/0
12.10.2013 14:10

M14i82l50o24s31l13a12v 81M60l48a62d49y 1543441184662

Autobusy jsou snad nejhorší možná přeprava v Praze a okolí, spíš ať dobudují pořádné silnice a parkoviště.

0/−6
11.10.2013 16:17
Foto

B26r42o58n89i59s61l62a39v 91G60a12b74r48y31š 2202149551

MHD a IAD musí být v rovnováze. Autobusy jsou sice nejhorší přepravou po Praze a okolí, jenže ne všude se vyplatí tramvaj nebo metro. Chtělo by to více preference pro MHD. Tím samozřejmě neříkám jít přes mrtvoly - maximální preference už není preferencí. Jen by to chtělo upřenostnit autobusy. Nevím, proč má 80 lidí v 70 autech mít přednost před autobusem se 120 lidmi.

+5/−1
11.10.2013 19:33
Foto

B37r52o96n42i66s66l60a22v 82G13a55b37r65y55š 2622699911

K čemu bezbariérový spoj, když kolikrát ten autobus ani nepřijede. Nejdříve si snad dám dohromady infrastrukturu, dnes v 21. století existuje mnoho preferenčních nástrojů, jak přímých, tak nepřímých, aby byla MHD spolehlivá a teprve pak nebo i souběžně s tím se podívám na bezbariérová vozidla. Jenže to by se nesměla protežovat IAD.

+3/−3
11.10.2013 16:12

T58o81m49á23š 26Z54e30m86a84n 3385528104175

IAD se těžce podfinancovává a odírá.

MHD dolt mimo mimo M (město) moc nefunugje protože ji mimo špičku skoro nikdo nenaplní.

0/0
11.10.2013 17:18

J22a26n 51M45o98h17y65l68a 6822749909391

IAD nikdo neprotěžuje.

0/0
12.10.2013 14:11
Foto

B46r78o58n82i64s93l56a21v 78G39a60b31r15y23š 2362529211

Zkuste si to přečíst ještě jednou, o protěžování tam není ani slovo.

0/0
12.10.2013 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.