Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jen třetina spojů ve středních Čechách je bezbariérová. Lidé chtějí víc

Chceme víc bezbariérových autobusů, říkají lidé ve Středočeském kraji. Podle průzkumu agentury Datank v kraji jezdí bez schodů jen zhruba každý třetí spoj, což region řadí mezi vůbec nejhorší v této statistice. Hejtmanství ale slibuje nápravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K48a83r88e20l 43D48r47d60a 6224622617

Marně hledám ten spoj z Příbrami. IDOS podle mě nemá vyhledávání bezbariérových spojů a měla by se funkce přidat. Jinak je bezbariérovost hodně skryta a ví o ní jen pár zasvěcených.

  Samotný spoj je na IDOS označen správně, ale to hledání je jen náhodné a pracné. Vlastně ani nečekám, že na arogantních autobusových dálkových linkách vůbec najdu nějaké bezbariérové spoje a o spojení do Příbrami slyším poprvé. Aktivitu samozřejmě chválím. Ale přijde mi jak kapka v moři.

http://www.bosakbus.cz/pdf/302098.pdf

0/0
15.10.2013 7:55

R90o13m13a71n 55P70a71p83á51č31e46k 7734778589167

Snad nebudou města nakupovat hnusory :(

0/0
11.10.2013 22:41
Foto

R36o59m84a52n 24P97o34l48á29č64e12k 1650586580305

Středočeský kraj je bitý tím, že nemá žádné krajské město, které by tu statistiku vytáhlo nahoru.

Jinak mi anketa přijde lehce uhozená. Samozřejmě ve městě je NP bus výhodnější, ale na přiměstskou dopravu to až tak potřeba není.

+2/−3
11.10.2013 16:53

J61a11n 28M66o79h36y80l67a 6342119199211

V malých městech a obcích lidé staří, zranění, nemocní nebo invalidní nežijí?;-D

0/0
12.10.2013 14:10

M61i36l33o86s43l21a21v 34M40l27a59d56y 1563461324642

Autobusy jsou snad nejhorší možná přeprava v Praze a okolí, spíš ať dobudují pořádné silnice a parkoviště.

0/−6
11.10.2013 16:17

B85r28o80n24i28s37l54a23v 41G59a29b24r54y91š 6595504140

MHD a IAD musí být v rovnováze. Autobusy jsou sice nejhorší přepravou po Praze a okolí, jenže ne všude se vyplatí tramvaj nebo metro. Chtělo by to více preference pro MHD. Tím samozřejmě neříkám jít přes mrtvoly - maximální preference už není preferencí. Jen by to chtělo upřenostnit autobusy. Nevím, proč má 80 lidí v 70 autech mít přednost před autobusem se 120 lidmi.

+5/−1
11.10.2013 19:33

B86r72o22n95i77s68l53a47v 34G89a43b50r70y20š 6435144260

K čemu bezbariérový spoj, když kolikrát ten autobus ani nepřijede. Nejdříve si snad dám dohromady infrastrukturu, dnes v 21. století existuje mnoho preferenčních nástrojů, jak přímých, tak nepřímých, aby byla MHD spolehlivá a teprve pak nebo i souběžně s tím se podívám na bezbariérová vozidla. Jenže to by se nesměla protežovat IAD.

+3/−3
11.10.2013 16:12

T80o16m30á94š 92Z33e80m20a55n 3835918954795

IAD se těžce podfinancovává a odírá.

MHD dolt mimo mimo M (město) moc nefunugje protože ji mimo špičku skoro nikdo nenaplní.

0/0
11.10.2013 17:18

J48a66n 19M51o68h72y19l67a 6182589379751

IAD nikdo neprotěžuje.

0/0
12.10.2013 14:11

B93r47o20n71i69s49l85a20v 37G20a53b30r19y93š 6485404850

Zkuste si to přečíst ještě jednou, o protěžování tam není ani slovo.

0/0
12.10.2013 18:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.