Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jen třetina spojů ve středních Čechách je bezbariérová. Lidé chtějí víc

Chceme víc bezbariérových autobusů, říkají lidé ve Středočeském kraji. Podle průzkumu agentury Datank v kraji jezdí bez schodů jen zhruba každý třetí spoj, což region řadí mezi vůbec nejhorší v této statistice. Hejtmanství ale slibuje nápravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K19a92r24e97l 54D27r47d15a 6434162307

Marně hledám ten spoj z Příbrami. IDOS podle mě nemá vyhledávání bezbariérových spojů a měla by se funkce přidat. Jinak je bezbariérovost hodně skryta a ví o ní jen pár zasvěcených.

  Samotný spoj je na IDOS označen správně, ale to hledání je jen náhodné a pracné. Vlastně ani nečekám, že na arogantních autobusových dálkových linkách vůbec najdu nějaké bezbariérové spoje a o spojení do Příbrami slyším poprvé. Aktivitu samozřejmě chválím. Ale přijde mi jak kapka v moři.

http://www.bosakbus.cz/pdf/302098.pdf

0/0
15.10.2013 7:55

R71o95m37a35n 40P21a16p83á20č34e50k 7864668359687

Snad nebudou města nakupovat hnusory :(

0/0
11.10.2013 22:41

R68o89m19a47n 97P90o10l93á33č13e93k 1510206530265

Středočeský kraj je bitý tím, že nemá žádné krajské město, které by tu statistiku vytáhlo nahoru.

Jinak mi anketa přijde lehce uhozená. Samozřejmě ve městě je NP bus výhodnější, ale na přiměstskou dopravu to až tak potřeba není.

+2/−3
11.10.2013 16:53

J24a76n 39M78o54h96y73l34a 6262599239601

V malých městech a obcích lidé staří, zranění, nemocní nebo invalidní nežijí?;-D

0/0
12.10.2013 14:10

M63i87l83o33s55l18a45v 78M49l24a43d21y 1963671124852

Autobusy jsou snad nejhorší možná přeprava v Praze a okolí, spíš ať dobudují pořádné silnice a parkoviště.

0/−6
11.10.2013 16:17
Foto

B25r85o94n91i17s80l54a94v 88G91a10b52r18y76š 2582829191

MHD a IAD musí být v rovnováze. Autobusy jsou sice nejhorší přepravou po Praze a okolí, jenže ne všude se vyplatí tramvaj nebo metro. Chtělo by to více preference pro MHD. Tím samozřejmě neříkám jít přes mrtvoly - maximální preference už není preferencí. Jen by to chtělo upřenostnit autobusy. Nevím, proč má 80 lidí v 70 autech mít přednost před autobusem se 120 lidmi.

+5/−1
11.10.2013 19:33
Foto

B17r76o48n24i67s24l12a94v 20G14a26b18r36y92š 2392209781

K čemu bezbariérový spoj, když kolikrát ten autobus ani nepřijede. Nejdříve si snad dám dohromady infrastrukturu, dnes v 21. století existuje mnoho preferenčních nástrojů, jak přímých, tak nepřímých, aby byla MHD spolehlivá a teprve pak nebo i souběžně s tím se podívám na bezbariérová vozidla. Jenže to by se nesměla protežovat IAD.

+3/−3
11.10.2013 16:12

T41o18m77á67š 65Z74e94m82a80n 3475408864945

IAD se těžce podfinancovává a odírá.

MHD dolt mimo mimo M (město) moc nefunugje protože ji mimo špičku skoro nikdo nenaplní.

0/0
11.10.2013 17:18

J39a17n 65M72o81h10y86l82a 6302759899751

IAD nikdo neprotěžuje.

0/0
12.10.2013 14:11
Foto

B97r53o61n65i77s22l68a43v 39G19a91b18r24y33š 2952109831

Zkuste si to přečíst ještě jednou, o protěžování tam není ani slovo.

0/0
12.10.2013 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.