- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Marně hledám ten spoj z Příbrami. IDOS podle mě nemá vyhledávání bezbariérových spojů a měla by se funkce přidat. Jinak je bezbariérovost hodně skryta a ví o ní jen pár zasvěcených.
Samotný spoj je na IDOS označen správně, ale to hledání je jen náhodné a pracné. Vlastně ani nečekám, že na arogantních autobusových dálkových linkách vůbec najdu nějaké bezbariérové spoje a o spojení do Příbrami slyším poprvé. Aktivitu samozřejmě chválím. Ale přijde mi jak kapka v moři.
Snad nebudou města nakupovat hnusory :(
Středočeský kraj je bitý tím, že nemá žádné krajské město, které by tu statistiku vytáhlo nahoru.
Jinak mi anketa přijde lehce uhozená. Samozřejmě ve městě je NP bus výhodnější, ale na přiměstskou dopravu to až tak potřeba není.
V malých městech a obcích lidé staří, zranění, nemocní nebo invalidní nežijí?
Autobusy jsou snad nejhorší možná přeprava v Praze a okolí, spíš ať dobudují pořádné silnice a parkoviště.
MHD a IAD musí být v rovnováze. Autobusy jsou sice nejhorší přepravou po Praze a okolí, jenže ne všude se vyplatí tramvaj nebo metro. Chtělo by to více preference pro MHD. Tím samozřejmě neříkám jít přes mrtvoly - maximální preference už není preferencí. Jen by to chtělo upřenostnit autobusy. Nevím, proč má 80 lidí v 70 autech mít přednost před autobusem se 120 lidmi.
K čemu bezbariérový spoj, když kolikrát ten autobus ani nepřijede. Nejdříve si snad dám dohromady infrastrukturu, dnes v 21. století existuje mnoho preferenčních nástrojů, jak přímých, tak nepřímých, aby byla MHD spolehlivá a teprve pak nebo i souběžně s tím se podívám na bezbariérová vozidla. Jenže to by se nesměla protežovat IAD.
IAD se těžce podfinancovává a odírá.
MHD dolt mimo mimo M (město) moc nefunugje protože ji mimo špičku skoro nikdo nenaplní.