Diskuze

Jen třetina spojů ve středních Čechách je bezbariérová. Lidé chtějí víc

Chceme víc bezbariérových autobusů, říkají lidé ve Středočeském kraji. Podle průzkumu agentury Datank v kraji jezdí bez schodů jen zhruba každý třetí spoj, což region řadí mezi vůbec nejhorší v této statistice. Hejtmanství ale slibuje nápravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K78a33r18e27l 14D27r84d47a

15. 10. 2013 7:55

Marně hledám ten spoj z Příbrami. IDOS podle mě nemá vyhledávání bezbariérových spojů a měla by se funkce přidat. Jinak je bezbariérovost hodně skryta a ví o ní jen pár zasvěcených.

  Samotný spoj je na IDOS označen správně, ale to hledání je jen náhodné a pracné. Vlastně ani nečekám, že na arogantních autobusových dálkových linkách vůbec najdu nějaké bezbariérové spoje a o spojení do Příbrami slyším poprvé. Aktivitu samozřejmě chválím. Ale přijde mi jak kapka v moři.

http://www.bosakbus.cz/pdf/302098.pdf

0 0
možnosti

Snad nebudou města nakupovat hnusory :(

0 0
možnosti

Středočeský kraj je bitý tím, že nemá žádné krajské město, které by tu statistiku vytáhlo nahoru.

Jinak mi anketa přijde lehce uhozená. Samozřejmě ve městě je NP bus výhodnější, ale na přiměstskou dopravu to až tak potřeba není.

2 3
možnosti

J68a22n 48M56o60h67y64l61a

12. 10. 2013 14:10

V malých městech a obcích lidé staří, zranění, nemocní nebo invalidní nežijí?;-D

0 0
možnosti

Autobusy jsou snad nejhorší možná přeprava v Praze a okolí, spíš ať dobudují pořádné silnice a parkoviště.

0 6
možnosti

MHD a IAD musí být v rovnováze. Autobusy jsou sice nejhorší přepravou po Praze a okolí, jenže ne všude se vyplatí tramvaj nebo metro. Chtělo by to více preference pro MHD. Tím samozřejmě neříkám jít přes mrtvoly - maximální preference už není preferencí. Jen by to chtělo upřenostnit autobusy. Nevím, proč má 80 lidí v 70 autech mít přednost před autobusem se 120 lidmi.

5 1
možnosti

K čemu bezbariérový spoj, když kolikrát ten autobus ani nepřijede. Nejdříve si snad dám dohromady infrastrukturu, dnes v 21. století existuje mnoho preferenčních nástrojů, jak přímých, tak nepřímých, aby byla MHD spolehlivá a teprve pak nebo i souběžně s tím se podívám na bezbariérová vozidla. Jenže to by se nesměla protežovat IAD.

3 3
možnosti

T88o84m17á44š 44Z52e55m28a88n

11. 10. 2013 17:18

IAD se těžce podfinancovává a odírá.

MHD dolt mimo mimo M (město) moc nefunugje protože ji mimo špičku skoro nikdo nenaplní.

0 0
možnosti