Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloděj kovů na půl dne zbrzdil provoz na železničním koridoru u Prahy

Provoz na hlavním železničním koridoru z Prahy do Kolína byl více než půl dne omezen. Důvodem bylo nefungující zabezpečovací zařízení, jehož část v noci někdo odcizil. Vlaky nabíraly zpoždění. Porucha byla odstraněna ve tři hodiny odpoledne, kdy byl provoz na trati plně obnoven.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P25e51t96r 89M38o95o14s 6502745747

Na zloděje kovu by přicházelo v úvahu jednoduché řešení: přeměnit výkupny na sběrny. Jinými slovy - odebírat BEZÚPLATNĚ. Spousta problémů by se tím vyřešila.

0/0
28.10.2013 11:51

M77a75r86t23i93n 92F35r94a92n47t98i69š44e64k 7235460363535

co šest let vězení,to nezabírá. Rozbít tlamu by mu měli

0/0
17.10.2013 16:44

A95l46e45x94a91n88d54r 79K21o26s45t69k93a 5809246309896

Zabíralo by. Ovšem nikoliv humanizovaného vězení. Pár let poctivých nucenýh prací. Tito se pořádné dřiny opravdu bojí.

+1/0
17.10.2013 22:38

T16o84m62á90š 21Š49t72e19c 4318860555167

Škoda, že nesiahli trochu vedľa, na napájanie zabzar je rozvedené napätie 6 kV, mohli z nich byť pekné dymovnice/žiarovky. Ale pravdepodobne sa tradične vrhli na stykové transformátory (čierno-žlté krabice v koľajisku tesne pri koľajniciach).

0/0
17.10.2013 15:38

F42r76a90n68t59i54š38e39k 82E82l97i68á24š 6817193585326

Za všechny problémy mohou sběrny kovů, ktreré zloděje řídí a také policisté, kteří nad nimi drží ochrannou ruku.

+4/0
17.10.2013 13:50

P52e28t54r 24S73v16o60b73o62d84a 9963723857694

Pokud by se striktně nařídilo, že sběrny nesmějí sběr vyplácet hotově, ale převodem na účet, velice rychle by se ty výkupy pročistily...

+7/0
17.10.2013 13:27
Foto

M11i97l72a77n 48K54o10m44e36r85s 3897171329860

Chytnou zloděje, zavřou ho. Má teplo, nocleh, stravu, k dispozici sprchy, prádlo, tepláky, obuv. Za několik týdnů či měsíců ho pustí a kolotoč se točí dál. V zimních měsících prostě ideální. Dokud se nepřitvrdí v trestech, včetně trestání výkupců kovů či úplnou likvidaci sběren, vůbec nic se nezmění.!!

+6/0
17.10.2013 12:53

A92l76e38x39a23n85d78r 68K11o91s68t69k39a 5949966689416

Právě. řešením není honit jednotlivé zloděje, ale důsledná kontrola sběren. Ten týpek ve sběrně je podnikatel. Vykupuje to proto, protože se mu to vyplatí. (velmi vyplatí, čorkař dostává polovinu) Pokud se mu to pro velmi mastné pokuty (nebo pro hrozbu osobního zavření) nebude vyplácet, tak to kupovat nebude. A pokud bude mít jistotu, že k němu minimálně jednou týdně nějací policajti přijdou a budou se ptát na původ.

+7/0
17.10.2013 13:19

J66a96n 23P95i69v50a13r69n14í31k 1188913683331

;-OPokud se tyto drobné krádeže nebudou řešit jako velice nebezpečné obecné ohrožení + škoda, která vzniká v důsledku zajištění náhradního provozu + škoda "za zpoždění" + oprava poškozeného zabezpečovacího zařízení (což je oproti předchozím prkotina), tedy minimálně 10 lety natvrdo, tak od těch, co toto dělaj a diplomaticky se nazývají sociálně slabí nebo vyloučení, nebude pokoj. To budeme čekat, až v důsledku těchto krádeží stane železniční neštěstí d mnoha obětmi??;-O

+12/0
17.10.2013 11:55

A66l83e73x79a84n55d66r 58K98o90s42t96k79a 5199786249156

A měl by za to být stejně tak trestně zodpovědný ten ve sběrně, který to vykoupí. Respektive, jestli by zloděj platil milion a měl 5 let sedět, tak ten ze sběrny zaplatit stejný milion a sedět 2 roky. Ono by se jim to odnechtělo. A výmluva: "já nevěděl, že je to kradené" je nesmysl, kradené zboží poznají dokonale.

+4/0
17.10.2013 13:24

J46a66n 54P33i19v19a89r33n35í35k 1698193643691

No možná by stačilo, kdyby se peníze za odkoupené suroviny posílaly na účet a prodávající by se musel prokázat OP s tím, že bankovní účet je jeho,  a vystavit doklad s osobními údaji a  podpisem, kde by bylo uvedeno odkud materiál pochází.

+5/0
17.10.2013 13:45

A75l41e68x11a85n65d25r 21K23o73s17t96k31a 5639726699936

Akorát by si ten ze sběrny pořídil podpisy nějakého bezdomovce a byl by ještě nevinější než dnes. Jediné možné je trewstat důsledně ty, kteří to kradené vykupují. U nich se to najde.

0/0
17.10.2013 15:38

J90a88n 26P70i34v24a10r56n73í82k 1568593293951

Pokud by to posílali na účet, tak by houmles asi moc platnej nebyl. Na výpisech lze kontrolovat č. účtu na majitele a to by muselo korespondovat s OP.

0/0
17.10.2013 15:44

D49a43v30i65d 64J21á18n91s58k89ý 2351521799251

Na trati Praha - Děčín také běžná záležitost. ČD ale zpoždění cestujícím neproplácí tak to nijak neřeší...

0/0
17.10.2013 11:23

R21o86b36e60r64t 41P78r29a48ž97á50k 4278676535220

ČD to řešit nemůže. Zab. zař. patří SŽDC.

+1/0
17.10.2013 11:31

K81a67r61e92l 76M67i63š11k96a 2176582842979

Ale cestující není zákazníkem SŽDC.

0/0
17.10.2013 18:58

M40i35c45h81a43e83l 44S85e55d94l93á87č27e29k 4946313249472

To je takový problém začít postihovat výkupny kovů? Všechno staré železo už bylo odvezeno. Co tam přivezou teď, to už musí být zpravidla nové a ukradené.

+9/0
17.10.2013 10:49

V52a63c79l75a31v 72H59a12j56e57k 3856399529

Nechápete význam slova svoboda podnikání:-D

0/−2
17.10.2013 12:02

A16l55e79x88a22n61d68r 82K82o18s35t36k71a 5669146599486

Bohužel, on se ten výraz v ČR překládá jako: Svoboda krást.

+1/0
17.10.2013 13:42

M68a78r81t69i15n 31K28v63e14t72k32o 8413371865109

Kdyz je chytnou, coz bohuzel pochybuji, tak jim ke kradezi naparit jeste obecne ohrozeni a nechat jim ta zpozdeni vsechna zaplatit. Fakt nechapu ze existuje skupina lidi "lina" pracovat, ktera je schopna se sedrit pro par korun ktere mohou ziskat na podobnych kradezich. Ten kdo to od nich vykoupi by mel jit brucet s nima.

+4/0
17.10.2013 10:44

P26a52v87e42l 47Ř40a81p68e54k 7632696549545

To je problém zákoníku práce. Ti lidé, je-li možné je tak nazvat, evidentně pracovat chtějí, ale jen občas. Přestože by teoreticky mohli vykonávat smysluplnou činnost, jsou nezaměstnatelní, protože papírování, nemožnost výpovědi bez udání důvodu, minimální mzda atd.

+2/0
17.10.2013 11:00

R49o58b16e54r52t 18P88r17a56ž82á10k 4348606345170

Taky kvalifikace je obvykle problém. Jedinec, který "vystudoval" sedm tříd zvláštní školy nebývá pro zaměstnavatele terno.

+2/0
17.10.2013 11:34

A88n46t51o55n31í35n 19Z29e78l71e21n17ý 2854193371156

A jak jsou na tom železnice v Kanadě?

+5/0
17.10.2013 10:15

P45e75t73r 24C55h66v76á87t28a96l 4912692680864

Zatím dobře, ale nelze vyloučit změnu k horšímu....Černá mračna se už stahují....;-D

+2/0
17.10.2013 12:21

P18a85v15e74l 79Ř18a22p23e33k 7282396389375

Za tohle by se měly sekat ruce. Bez diskuze.

+2/−1
17.10.2013 10:07
Foto

M82a40r10t13i97n 29G77r64o57c86h19o61l 7326688626371

A že by tak železnice vkročila do 21. století a přešla na bezdrátové řízení místo natahaných měděných kabelů?

0/0
17.10.2013 10:04

I33v42o 49Ž60á90č62e35k 9120212399287

Teď už se tahají spíš optické kabely, jenže oni to mnozí nedokážou rozlišit a zjistí to teprve když začnou loupat izolaci. Kromě toko v optických kabelech se dají přenášet data, ale energii v nich nepřenesete.

A váš návrh bezdrátového řízení svědčí o tom, že s touto problematikou nemáte žádné zkušenosti. Já je mám a věřte mi, že pokud jde o rychlost a spolehlivost, tak nad kabely pořád není.

+5/0
17.10.2013 10:28

J91i32ř52í 54T84o26m39e93š 5572270933932

Ale pozor, kolejnice budou stále ze železa.

+3/0
17.10.2013 12:08

J49o89s31e59f 97H94o22f56f48e59j 8840983852882

Zloděje věšet misto závaží na napínání troleji.Než by je ozobaly vrány,tak by aspon pár dní byli prospěšni společnosti.

+8/−1
17.10.2013 10:00

J77o45s29e14f 97H90o67f10f85e42j 8150413342442

-pro mínusáky,už za Rakouska - Uherska se krádež jakéhokoliv zařízení železnice trestalo 10 lety těžkého žaláře.A když píšu těžkého,tak opravdu těžkého.Protože jakékoliv ničení nebo krádeže mohou mít za následek veliké škody na majetku železnice a ohrožení cestujíciho obecenstva na zdraví a životech.

A jelikož v dnešní demokraci a humanismu prosazovném zejména pro asociály,je jen otázka času,kdy se opravdu stane veliký průšvih.

+6/0
17.10.2013 12:13

I92v73o 14Ž20á38č48e10k 9690682129377

Firma, v níž pracuji, dělá nějaké zakázky pro SŽDC, takže se s tamními lidmi občas stýkám a vím od nich, že krádeže čehokoli kovového jsou prakticky na denním pořádku. To, o čem se dočteme v médiích, je jen zlomek.

+6/0
17.10.2013 9:59

J16i97ř81í 78T41o46m52e68š 5952480923742

A když pracovník, co dře a udělá třeba chybičku v nastavení něčeho a má to za následek výpadek třeba 5 minut, tak na něho pár lidí kouká jak na zločince a tyto krádeže nikdo nezastaví a ještě se to omlouvá nezaměstnaností atd.

+1/0
17.10.2013 12:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.