- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Počet cestujících na letišti stagnuje, není důvod navyšovat kapacitu letiště.
Celý je to jen legislativa a to je průser, že se u nás v tunelech jezdí 80km/h. V Itálii či ve Švýcarech je 100 myslím. Furt nechápu, co byste chtěli někoho porád měřit. Jsou nebezpečnější úseky, kde se třeba neměří atd.
jj jen se bojím, aby mi při kvalitě odváděné práce na silnicích časem pepřistálo nějaké to letadýlko na střeše auta ............
Co já pamatuji, tak tu osmdesátku u budoucího tunelu nedodržoval každý druhý řidič. Teď je tam myslím stovka (nebo vyšší), ale pořád se tam jezdí rychle. Ale nikdy jsem neviděl, že by se tam měřila rychlost.
Už aby to bylo... Tolik se to odkládá, že už jsem skoro přestal věřit v navýšení kapacity pražského letiště...
Zvýšit kapacitu letiště bez zvýšení dopravní dostupnosti. Metro nebude.. A obsadit to mají patrně letadla krachující ČSA.
Těžko říct, co se počítá do "celkové plochy" dráhy, ale 2761 tis. m2 je celkem dost. Při délce 3550 m by šlo o šířku skoro 800 m.
Patrně celý ten pozemek, pak by to odpovídalo. Dvě dráhy a servisní komunikace k nim.
Příprava na tunel už tam na R6 je, léta tam byla 80 a vždy tam číhal policejní passat...
nevím kde a jak dlouho a kde bydlíte ale passat tam nikdy nečekal pač stará R36 (B6) byla přidělena pouze na dálniční oddělení tj jezdil jsem tak vždy obvyklých 159km/h resp 179km/h jako každý den.
Dnes je to ovšem jiná, dnes nad BESIPEM bdí mužové a slečny zákona z OR Kladno a výskyt passatu (B7) je nejen na R6/R7 ale bohudík i v okolních obcích včetně velmi nebezpečných míst jako je pivovar v Unhošti.