Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nefunkční signalizace zavřela pražský tunel Mrázovka, tvořily se kolony

Dopravní policisté uzavřeli po deváté hodině pražský tunel Mrázovka. Důvodem byla nefunkční světelná signalizace i kamerový systém. Na smíchovské straně se z toho důvodu tvořily dlouhé kolony vozidel. Zařízení se podařilo opět uvést do provozu hodinu po poledni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T10o14m97á85š 12Z90e50m28a48n 3315668514135

Jel jsem v tunelech, kde stěny tvořila ;jen bíle natřená skála a z elektroinstalace byly v tunelu jen lampy pod storpem - občas nefungující, přesto to v Itálii stačilo na jízdu rychlsotí 130 km/h.

V ČR je v tunelech světel jak v cirkuse a přesto na dálnici platí 80, mnohdy jen 60 a když náhodou vypadně to co jinde ani není (radary, kamery a ukazatele) tak se tunel zavře.

Co jsme to za formalistickou zemi?! EU

+2/0
1.11.2013 16:18

P69a41v53e12l 32S94o87u95č32e80k 5601610569

Kolony na Spořilovské kvůli uzvřené Mrazovce??? Autore, otevřte si prosím mapu Prahy.!!

0/0
1.11.2013 12:06

T88o64m18á36š 57Z60e21m10a48n 3435238224495

Spořilovská vede na Jižní spojku která navazuje na Mrázovku..

V Praze odprava souvisí všude se vším, obzvláště na jediném průtahu.

+1/0
1.11.2013 16:12

P45a18v42e56l 93S49o61u82č73e79k 5621520719

Spořilovská vede dopravu na Jižní spojku ve směru na Prahu 9, tudíž pořád nechápu, když se Praha 5 ucpe, proč to ovlivní Spořilovskou.   Ze Spořilovský se na Jižní spojku ve směru na Prahu 5 najet ani nedá.....!!

0/0
1.11.2013 21:26

T18o57m21á14š 81Z26e34m49a43n 3615638394935

Máte pravdu, to co jsem považoval za Spořilovskou se jmenuje Chodovská (pokračování Spořilovské).

0/0
1.11.2013 21:56

M19a89r91e68k 91H20r87u19b54y 6517862881348

Na ucpani Prahy staci jedna praskla zarovka;-) Ani drahe informacni cedule nepomuzou - napisy na nich jsou spis matouci :-/ Tady teroristi nemaji sanci, proti tomu co sedi na magistrate jsou ubozi bridilove :-P

0/0
1.11.2013 21:10

J66á22n 94B15a89d38i73o14v87s13k52ý 2379394416956

nechápu! strávil jsem tam půl hodiny! Jako proč zatvoří tunel když tam nejede světlo a kamery? To jakože bez toho se to nedá použít? To je lepší totálně ucpat systém?

+2/−1
1.11.2013 11:12

M24i95c73h79a91l 63K54o52ž91e81n20ý 4706425830982

Pze kdyby se nekdo v tunelu rozbil, tak by byla kolona uvnitr tunelu, coz je jaksi nezadouci.

0/0
1.11.2013 11:34

M13i68c26h91a90l 67Z37e48t56e72k 3108292140127

Jednoduše - nefunguje úsekové měření a městské policii by vyschl zdroj peněz, proto je nutné tunel zavřít, než se celý systém kamer znovu rozjede;-D

+6/0
1.11.2013 12:08

A87l26e63x80a55n22d39r 55K22o18s41t12k66a 5519226189286

Obávám se, že když nejde světlo a kamery, tak že také patrně nejedou ventilátory.

+1/−1
1.11.2013 12:19

P13e71t13r 13R48o68h22á49n14e56k 1673359337296

že by kvůli bezpečnosti? prostě jste strávil zbytečných půl hodiny v koloně namísto duchaplným diskutováním na idnes :-)

+1/−2
1.11.2013 16:18

M34a47r89t92i93n 16H60a38r85t73i23g 9139824592646

Opravdu se bez toho nedá tunel použít. Kdyby se tam cokoliv stalo tak z toho může být megaproblém. Předpokládám, že krom osvětlení a kamer nefungovali taky ventilátory a SOS hlásky. Z bezpečnostního hlediska se tunel musí opravdu zavřít.

+1/−1
1.11.2013 17:56

T69o95m43á64š 81Z26e41m97a84n 3765948674165

Osvětlení fungovalo, jen nešlo ovládat signalizaci, která jinak fungovala.

0/0
2.11.2013 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.