- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud to nebudou řešit bus pruhem a karosa se rozjede na 70, tak proč ne.
Chtěl by vidět nějaký obrázek v 3D, jak je Praha provrtana jako ementál.
Jen tak pro zajímavost.
Proč ne ;-) , vždyť je ten tunel vlastně metro, jen bez kolejí...
To raději neříkejte nahlas. Nebo tam to metro s busama a cyklistama skutečně narvou a auta budou dál poskakovat po Letné...
Oni je několikrát ročně čistí. A proto se brání tomu, aby tam autousy jezdily. Panebože! A tihle šermují našimi penězi.
Mám dojem, že ten tunel měl být tou dobou už hotovej ale možná se mýlím....
To je teda objev století.Na to, že by mohl tunelem jezdit autobus by nepřišel ani blbej.
Já bych navrhoval do toho tunelu ještě kolotoč s houpačkama a stánek s cukrovou vatou, však morava to celé zatáhla !!
Morava nezatáhla ani jedinou korunu. Všechno si platí Praha ze svého ropočtu. Naproti tomu například tunely Dobrovského v Brně se platily ze státního rozpočtu !!! Takže jestli by si mohl někdo stěžovat, tak Praha na Moravu a ne naopak.
Ale ne 180.. Jako jedna z velkého mála "optimalizovaných" linek v Praze jezdí zatím na čas.
Na čas? Každý den s ní jezdím do práce a je to loterie, kdy přijede...
Takhle se to podělá už úplně, ta linka bude na cesty do práce včas naprosto nepoužitelná.
Tak to je paráda. Ještě tam vyhraděj pruh pro busy a celej tunel bude naprd...
Ale notak. Nějakých 5 autobusů za hodinu (v každém směru), to se provoz o tolik nezvýší.
Protože autobusy by měly jezdit na kratší vzdálenosti, ať nehoda na jenom konci Prahy neochromí dopravu na druhém. Tak jako nám to teď ukazují experti z ROPIDu. Autobusy v tunelu proč ne, ale jiné a jinam.