- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Eskalátory je třeba často opravovat, protože lidi pořád jak stádo stojí v pravo, aby pár spěchačů mohlo v levo běžet, zatímco dole se kumuluje dav až na peron.
S tím právě souvisí i jednostranné opotřebení schodů a pásů a časté nutné opravy.
Proč opravovat Anděl nebo Karlovo náměstí? Jsou tam funkční eskalátory s dostatečnou kapacitou. Např. Kačerov by to potřeboval mnohem víc.
Toto vysvětluje nedávné rozhodnutí magistrátu stopnout všechny investice do pražského školství.
Jen aby se potom na Andělu nehromadili cestující až budou nové eskalátory jezdit "dle norem EU" 2x pomaleji než ty stávající
A sakra, takže namísto funkčních, bezporuchových eskalátorů ruské výroby dostaneme moderní šuntské, poruchové a ještě si na tom někdo namastí kapsu.
Bezporuchových? Třeba na Muzeu je pořád mimo provoz - posledně nefungoval přes půl roku, předtím vždy tak měsíc jo a měsíc ne