Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kamion s auty u Slaného narazil do mostu, řidič na místě zemřel

Nehoda se smrtelným zraněním v sobotu ráno zastavila dopravu na silnici I/7 u Slaného. Kamion převážející auta tam totiž narazil do mostu, pod kterým zůstal zaklíněný. Jeho řidič zemřel. Policie silnici uzavřela a několik hodin odkláněla dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a69k61u36b 57M17o66r54a17v31e54c 8596637519970

Firma udajne resi pres pojistovnu DAS stav dopravniho znaceni v miste nehody, ridic byl odpocaty po spanku, mel odjeto par minut

0/0
11.11.2013 20:30

P90a26v48e21l 80K48r17a90u29s 8303800805121

Tady je problém v tom, že se tam láme horozont a že značení je v takovém stavu jakém je. Jezdím tam občas a vím co říkám. Ve vašem pruhu se taky najednou vpravo  rozšiřuje silnice a váš pruh se stáčí mírně vlevo. Znám to tam a taky si musím dávat majzla...

0/0
11.11.2013 12:05

L38u21d59ě47k 59H70l79á23v24k32a 2405864165718

Podle fotky by mě zajímalo co za ajnštajna vymyslelo tam dát tímto způsobem ty betonový svodidla . Vždyť to evokuje rozdělení jízdních pruhů. Chápu, že se mohl přehlédnout a nechtěl jet v protisměru.RvRv

+3/0
11.11.2013 11:38

O43n70d59ř61e41j 93Š85r48u34b49a57ř 1325361775786

ja jen nechapu, jak mohl zemrit, to tam musel majet peknou rychlosti.

0/0
11.11.2013 10:02

B42e16r76n36a64r26d 94N70ě17m10e92c 3715834762925

Nápis "Přijmeme řidiče" z boku toho návěsu na fotce č. 4 působí v této souvislosti silně tragikomicky... ;-)

+3/0
11.11.2013 8:28

D18a33v73i76d 73H29o68f 5673481850266

taky jsem si toho všiml

0/0
11.11.2013 9:14

P88a86v20e89l 36K43u11r44f80ü26r63s60t 3508553475109

je tady, koukám, spusta odborníků, co znaj mapu..ale ten pilíř je tam na ráně a i kdyby se na poslední chvíli snažil uhnout, tak mu v tom brání ty betonový svodidla, který nejsou - a nevím proč - před tím pilířem (jak bývají jinde), ale jsou podélně se silnicí..těžko říct, jaký bylo počasí v tu chvíli (z mapy to asi nevyčtete). Mi přijde, že přejel odbočku a snažil se najet na most..

+1/0
11.11.2013 1:23

L52u61k47á32š 11V71a40ň41u33r57a 1595144583733

Jo, když se stavěla ta silnice, tak se předpokládalo, že již dávno bude čtyřproudá (tedy 2 pruhy v každém směru). Jenže, to by se nesmělo všude rozkrádat, stavební firmy by nesměly být zloději a nepředražovat a politici by nesměli hrabat do svých kapes. Takže i za smrt tohoto řidiče mohou zkorumpovaní politici - zloději.

+3/0
10.11.2013 22:22

J49a48r36o18s60l27a72v 59K70o49h94o76u53t 4727332300350

máš stihomam

0/0
14.11.2013 19:37

L29u26m16í10r 63V24i26t55h77a 2657777836962

Kruťárna je ten inzerát na boku toho návěsu...

+6/0
10.11.2013 19:06

J84i17ř77í 35Š20e12j28n39o48h35a 4872873614603

Nevím co tady řešíte ?

Jistě, mohla být svodidla  po obou stranách pilíře nebo v celém prostoru křižovatky.

Taky se mohl udělat  most s větším rozpětím bez  středních pilířů.  Nebo tam mohl být kruhový objezd  místo mimoúroňové křižovatky.

Ale  kolik statných  stromů kolem cest máme ?  A bez svodidel !?

Prostě kolega řidič nebyl zrovna ve formě  a ještě ke všemu mu dnes chybělo štěstí.

Štěstí, díky kterému si tu teď může  diskutovat  parta chytrolínů, kteří se ze všech cest vrátili živí.  Včetně mě. Upřímou soustrast rodině.

+4/−1
10.11.2013 18:15

R76a62d86o59v34a38n 77K39r57á41t37k85ý 4332206612819

najděte si sitaci na mapy google

jestliže je vozoka svedená do dvou pruhů,musí být vyrazně vidět pruh na silnici a to i za snížené viditelnosti!!!!Proč není situace před mostem natřená bílými šikmými pruhy -zebrou,na který se nesmí vjíždět?Je bílý pruh viditelný aspoň ze 75%.Jestliže byla snížená viditelnost,proč auta nejsou vedena  stojany s červenobílými pruhy  se žlutým světlem a to v řadě za sebous přerušovaným žlutým světlem vyznačujícím  směr jízdy?Proč tam není zanka zúžená vozovka?Ze svojí zkušenosti říkám,že to vodorovné bílé značení na asfaltu je slabé.Proč se nikde neobjevily značky s reflexním označením?Kde je značka s omezením rychlosti?Co udělal řidič za chybu?

Z jiného soudku - jsem řidič a jezdím téměř denně  směr Olomouc -Brno.Na D1 od Vyškova je svedena 4proudá dálnice do 2 pruhů,rychlost omezená max 80km/h.U Rousínova se ve směru na Brno jezdí max 80km/h a to odstavným pruhem.Pár řidičů tam vedle vozovky vyoralo asi 10-20cm brázdu rovnoběžnou s dálnicí.Stavbaři nebo někdo tam ihned natloukl do pole dřevěné kůly, na kterých je reflexní označení!!!

+4/0
10.11.2013 15:23

V60l94a74d72i64s86l98a28v 62N31o12h95e79j90l 7288227128631

Tam to neni nijak stazeno ze 4 pruhu, tam sou normalne 2 pruhy celou dobu (cele cca 4km predtim).

0/0
10.11.2013 16:30

R49a91d89i15m 53Z55e28h55e59r 3464970343771

To teda pardon, ale z toho, co je vidět na mapě, tak je silnice absolutně přehledná. Mrkněte na mapy.cz a zadejte 50°14'0.982"N, 14°3'14.510"E , takhle hloupě tam může vjet jenom... ehm... jak to říct slušně... no prostě... raději nebudu jmenovat. Tímto padá teorie o špatném značení, tam totiž není jediný důvod vjet do sloupu...

0/−9
10.11.2013 14:19

J18a76n 65K73o91s 6238873953887

Mně to tedy přijde jako neozmačená past. Tma mrholí, sjíždim z šestnáctky, napojuji se na sedmičku, držím se na své straně silnice v pravo, plesk pilíř....

+10/0
10.11.2013 14:28
Foto

P63ř68e96m13y35s81l 58Č66e22j24p 8828697698686

Přesně tak, tohle není řádný napojovací pruh. To je sprostá past ...

+7/0
10.11.2013 14:32

J91i55ř50í 29Š53e19j37n61o29h38a 4522933284233

Na druhou stranu. Doposud to statisíce řidičů zvládly i za  tmy a mlhy.

Být poz§ůstalý tak bych se ale soudil a  točil bych se na tom, že  vodící čáry  byly opříliš  sjeté a španě vidtené. Asi bych vysoudil slušné odškodné.

+2/0
10.11.2013 18:21
Foto

P26ř35e98m23y67s60l 37Č30e17j49p 8298467958926

Nevíme jestli nesjížděl z mostu. A taky nevíme, co na to brzdy. Vlastně nevíme nic. Vím jen, že to bylo v době, kdy byla ještě tma, neb bylo zataženo.

+1/0
10.11.2013 14:31

J33a82k50u18b 47Š18a73f27a51n92d43a 7865617121491

Neboli mi tvrdíte, že na vzdálenost na kterou viděl nedokázal s předkem tahače uhnout ani o jeden metr. Pokud už se vyhýbal tomu betonovému hrazení (a podle fotek to stihnul), už se nestačí vyhnout tomu metr širokému sloupu když na to má dalších minimálně 30m?

Podívejte se, jak je to betonové hrazení dlouhé a jak je ten sloup štíhlý (navíc těsně u toho hrazení). http://goo.gl/maps/6e1m2 Opravdu nevím, co dělal.

0/−1
10.11.2013 14:39

J68a60n 41K62o45v49á86ř25í69k 7127195408700

Teda pardon, ale já jel včera v opačném směru pod tím mostem od Žatce... Pršelo, byla tma a nebylo vidět témeř nic - ani vodorovné značení ani odrazky na svodidlech. Naprosto ubohá kvalita značení.

 Spravit by se mělo i následující místo:      

  -- Při odbočování z 225 na I7 v místě 50.347867,13.769297 byla odbočka na Prahu naprosto neviditelná = tedy i svislé značení hrůza.

 -- To místo nehody je taky děs běs. Ty bílé čáry prostě nejdou za mokra a za tmy skoro vidět... 

 --  í7 v té oblasti je za mokra katastrofa --

Pokud někdo máte kontakt, napište jim ať to spraví.

0/0
11.11.2013 15:25

J12a79n 50K93o37s 6738273733137

No z fotek to vypadá na slušnou past, asfalt najednou bez označení končí a za dva metry je betonový pilíř mostu. Jestli byla snížená viditelnost, tak je velká šance tam takhle zahučet. Chudák řidič, ten se stihnul asi jen leknout.... Zvážil bych žalobu na provozovatele silnice.

+3/−1
10.11.2013 13:59

R95a50d13i20m 89Z31e20h15e89r 3984210223321

Prohlédněte si místo nehody na mapě, tam není nutno ani nic značit, tam prostě neměl co dělat. Jako kduby vujel  do pole a stěžoval si, že tam nebyla cedule Pozor, pole!

0/−6
10.11.2013 14:21

B62o89ž90e78n16a 37K26u42r46f28ü42r21s51t16o79v61á 1775667726116

Doslova a do písmene souhlasím z předchozími příspěvky,poněvadž toto byla otázka každého dne,kdy se něco takového stane.Tuto práci zastává i můj syn a věřte,že vím o čem mluvím.Je to velmi náročná práce jak po fyzické tak i po psychické stránce,tito řidiči jsou neustále v terénu mají "nervy" na uzdě a přitom z mého pohledu nijak ohodnoceni.Tuto práci pro její náročnost nemůže vykonávat každý a na to kladu velký důraz.Kdo z vás by vydržel čtrnáct dnů,až někdy tři týdny přebývat v kabině a hlavně o víkendech,kdy musí dodržovat pauzu a být jen o konzervách?Tato práce vyžaduje vysokou odbornost,zdatnost a toto nemůže zastávat každý.Nejenže tito řidiči když to řeknu lidově jsou neustále jednou nohou v "hrobě",navíc jsou vystavěni kolikrát i šikaně i když to kolikrát tak nevypadá,ale oni to tak cítí,jsou pod neustálým tlakem, nástrahám o kterých u nás v Česku neměli tušení.Každý stát má své pravidla a při nedodržení a ne vlastní vinou jsou vystavěni příliš vysokým pokutám a jsou to pokuty nemalé v řádu několika tisíc,jsou špatné anebo vůbec anebo nedostatečně označena komunikace,značky atd.Je to práce velmi náročná psychicky a proto by se měl někdo nad tím zamyslet a vytvořit lepší podmínky,protože toto není práce jako každá jiná,tady to neplatí,toto je velmi náročná  práce  a podle toho by měla být i ohodnocena práce těchto řidičů a vytvořit zvladatelnější podmínky pro jejich práci.Pozůstalým,celé rodině, sdílím hlubokou účast nad ztrátou Vašeho zemřelého vyjadřuji upřímnou soustrast.

+7/−4
10.11.2013 12:14

K21a37r81e33l 73D88l69o19u59h31ý 2692985472245

Ale tohle je pláč na nepravém hrobě. Nikdo, opakuji, nikdo nenutí ty lidi, aby tu práci vykonávali. Stejné kecy, jako že slévařina je nebezpečná, člověk tam může padnout do žhavého železa. Tuhle práci si vybrali dobrovolně. takže přistoupili na jasně daná pravidla. Že to na silnicích vypadá hůř jak v džungli, to je jiné. Ale kecy, že ráno nebudu mít čerstvé rohliky, nedejte se vysmát. Za mého mládí 90% zboží jezdilo železnicí, až ve městech se to rozvezlo po okolí. Žádný převoz aut nebo potravin na tisíce km daleko. Ano, řidiči jsou přetíženi, honí hodiny aby vydělali. Můžou jít dělat za ubohých 14 000 hrubého do montovny, ale budou v klidu, nebudou stresováni dopravou, pouze tím, jak zaplatit nájem. Každý strůjce svého štěstí.

Je mi líto, co se stalo tomuto pánovi, ale je to daň dnešní době, každý se honí a nikdo nechce dodržovat zákon a předpisy. Znova to omleté o chozením se džbánkem po vodu.......

+4/−8
10.11.2013 14:05

R31a13d80i72m 56Z52e69h87e28r 3984480903691

Drahá Boženko, je obecně známo, že řidiči z povolání jsou nuceni dělat jisté kompromisy, aby si svoji náročnou práci udrželi. Podepíšou peníze na diety, které jim zaměstnavatel nevyplatí (nebo jen část), převezmou auto s technickýma chybama, o kterých se "jako" neví, různě čachrují s kolečkama, aby vykázali povinné přestávky a tak dále, mohl bych to vypisovat do rána. Ano, jsou nuceni to dělat, aby si udrželi práci, protože pokud něco zaměstnavateli odmítnou, tak na jejich místo čekají před bránou čtyři lidi. Čili pokud je někdo například tak utahanej, že se netrefí do toho správného pruhu na silnici, tak kdo za to může? Řidiči mají v tomto případě na výběr: buď auto zapíchnu na odpočívadle a možná přijdu o práci (nebo se dostanu u šéfů do nemilosti), nebo pojedu dál s rizikem, že se může stát nějaká nepříjemnost. Nepředpokládám, že by tak zkušený a opatrný řidič jezdil tak ledabyle, že by si spletl jízdní pruh, s největší pravděpodobností už mlel z posledního ve snaze dojet včas. Je mi samozřejmě líto zmařeného života, ale vybral si sám... Také jej mohla postihnout náhlá indispozice, jejíž pravděpodobnost se zvyšuje úměrně s dobou nevyspání a účinkem dlouhodobého stresu a v tom případě neměl za volantem co dělat.

+6/−2
10.11.2013 14:07

L86e73n68k48a 63P79r68u94d15i83č74o72v81á 8196523346975

Byl to super člověk ,milující manžel a táta zkušený a svědomitý řidič!!!!! Rozhodně to nebyl nezodpovědný řidič bez zkušeností,proto ho nikdo nemá právo odsuzovat když ho nezná a neví co se na místě nehody stalo!!!!:-(

+12/0
10.11.2013 10:53

J21i68r33i 81R11u53s51n44o46k 4685832787953

Je to urcite smutne, ze zemrel tata od rodiny, ale uplne nemuzu souhlasit s tim, ze to tam je spatne znacene.  Misto znam a ani napoprve mi nedelo zadne problemy jim projet.

Dnesnim problemem jsou nezodpovedni ridici, kteri nemaji dost zkusenosti na to, aby jezdili defensivne a bezpecne. Prilisna suverenita. Nechci tim rict, ze takovy byl ridic kamionu. Nicmene kdyz to nekde dobre neznam, tak tam nejedu na hrane.

0/−9
10.11.2013 2:49

V63á61c94l10a84v 54V10á76v46r84a 5306269131267

V Kocourkově nejsou mosty vyznačené max průjezdní výškou ??? Řidiči kamionů nevědí jaká je ta jejich maximální výška ?? Váha??

Nebo je opravdu v Kocourkově všechno fuk a "nějak se to přece udělá" ??

Podobné nehody se ale stávají i zde v USA s výrazným značením, takže v tom chyba nebude. A že by stavebníci pro ty blbější řidiče měli stavět u podjezdů jakási svodidla nebo "náběhy" to snad nemíní někdo vážně?

Odborníkem má být především řidič. To je bez debat a možná by bylo zajímavé vědět jakou měl praxi a kolik hodin práce měl za sebou.

Každopádně to je jeho hrubé pochybení a stálo ho to život.

+1/−16
10.11.2013 2:34

V97á81c28l27a12v 54V43á12v95r47a 5976249101557

Naprosto jasná hrubá chyba řidiče. A diskutující to svádí na všechno jen ne na něho. O čem to asi svědčí? Já myslím že kdyby jste si všichni stěžovali na správách silnic, měst s politických stran, tak se tam ten kamión musel vejít a bez problémů projet.

+3/−19
10.11.2013 2:38

L62u36b59o48s 18K92u61b31i36c85e97k 4345875274

Ty jsi ale chytrolin, ale dej si pozor, kazdeho to muze potkat, a ani nebudes vedet jak se to stalo, a to pak bude kecu, co?

+9/−2
10.11.2013 2:52

M38i66c87h61a36l 12B39e83d66n60á67ř 6365131148514

Vy jste asi klikal na video z hlavní stránky že. Nějaký genius z idnes článek špatně nadepsal. Mezi mostem a autem je minimálně metr místa. Ne že by se řidič nevešel pod most, prostě se netrefil do jízdního pruhu

+15/0
10.11.2013 8:17

J53a83n 66F10i90a78l22a 7514517325569

Žádné značky tam nejsou, je tam most připravený na čtyřpruh, je tam ale jen dvoupruh v levé části silnice. Takže pravá půlka silnice prostě končí bez upozornění. Kamion narazil do pilíře pod pravou nepoužívanou půlkou mostu. Za snížené viditelnosti prostě nečekáte, že rovná silnice najednou končí betonem.

Takže pane Vávra, je to past, a ne naprosto jasná hrubá chyba řidiče.

+15/0
10.11.2013 8:54

M81i44r18o77s19l88a33v 45G86r33a16š80a29r 1779900317

Vy jste mi ale kretén vážený pane!

+1/0
11.11.2013 9:02

P58a33v96e94l 48V78a79n17ě82č69e13k 4234713131421

A nechcete si ten clanek radeji nejdrive precist? Ono tam totiz vubec o zadnou vysku nejde.

+4/0
10.11.2013 10:42
Foto

P93a60v27e69l 79K32o80n22í23č48e24k 9232520184399

Já si taky myslím, že žádnou chybu neudělal, jeďte se na to místo podívat, a pochopíte. Já tam několikrát projížděl, a i za dobrých podmínek je to matoucí, ale když si vezmete, že byla tma, mrholilo, tak je to tam opravdu nepřehledný, a pak pokud tam stál ten kamión po pravé straně, a měl zapnutá světla, tak ho to prostě svedlo jet na pravou stranu mostu, protože se lekl, že vjede do protisměru, a i když je dobrý řidič, a najezdil hodně km po Evropě, tak to tam znát nemusel.

Já když jezdil u Mosolfu, tak jsem 2 roky jezdil po Evropě, a Čechy jsem skoro neznal. A s tím značením mostu je to u nás k ničemu. Když jedete v ČR, můžete mít max. výšku 4,2m, ale všude v Evropě jen 4m. Když kdekoliv v Evropě , převážně na západě, potkáte most s označením 4m, máte jistotu, že tam projedete, protože je tam rezerva, ale tady v ČR ne, protože soudruzi u nás tam dali značení bez rezervy, a né jako všude jinde, a nebo tam udělali nový povrch, a značku nezměnili, jako je to u Hranic na Moravě, tam je taky 4m a měli by tam dát 3,8m, ale to tam nachytají spousty řidičů, a vyberou pokuty.

Opravdu je smutné, jak tady hodně lidí odsuzuje tohoto řidiče, aniž by ho znali, a přitom si stačí přečíst komentář od p. Jaroše, a musíte dát mu za pravdu, že jediné auto nespadlo, a to opravdu svědčí o tom, že ten řidič přistupoval k předpisům zodpovědně, a všechny auta kurtoval, tak jak to ukládají předpisy, a můžu potvrdit, že Litra je velká firma a tam jde každý řidič na školení, a tam na to dbají, to není jako spousty jiných malých firem, zejména ze zahraničí na východě, co kvůli rychlosti ty auta moc nekurtují. Ale to si každý prostě musí zkusit.

+10/0
10.11.2013 11:12

M46a34r66i78á62n 72B79é44r70e97š 1112432866214

Je mi ľúto vodiča, ale tvrdiť demagogicky, že žiadnu chybu neurobil, je znakom Vašej slepoty. Ak by totiž žiadnu chybu neurobil, tak by nebolo o čom písať. Tak skúste byť aspoň trochu objektívny a priznať, že ak nenájdu niekoho, kto ho v danom okamihu ohrozil, tak to bola jednoznačná chyba vodiča. Podľa času nehody (6,30) už bola viditeľnosť dosť dobrá, takže neviem, čo tu stále hovoříte o nejakej zodpovednosti cestárov. Obhajujete neobhájiteľné.

0/−4
10.11.2013 17:17

T66o23m94á25š 22B51l46a41h23o26š 6156967595440

Reklama "Přijmeme řidiče" na boku tahače mi přijde jako drsný černý humor ... ;-D;-(R^

+4/−3
9.11.2013 23:51

V75á34c58l94a14v 51V69á39v34r94a 5486249261567

mno, když takhle hazardují o dobré řidiče jistě zájem je.

0/−7
10.11.2013 2:39

M70i78l87a92n 11T59r81o11j27a36n 4949871107928

To je fakt, taky jsem si toho hned všiml a přijde mi to jako krutý humor.

0/−2
10.11.2013 8:26

L52u62b56o74s 29K98u93b72i52c48e82k 4695925364

Ze ridic udelal chybu za kterou zaplatil zivotem je jasne. Ale co udelali stavitele tohoto mostu i urcite dalsich, jak muze byt pilir mostu kolmo k vam at v levo nebo v prave, kde se nejezdilo, proc tam nebyly udelany betonove nabehy pro mostni pilir, po nich by se lehce sklouznul a mozna i zachranil zivot. Opet se o tom bude debatovat az po tom co se neco stane. To je typicke pro ceskeho urednika. Skoda lidskeho zivota, kteremu se dalo zabranit. Kdy uz budou na svych mistech odbornici a ne podle stranickych prislusnosti, asi nikdy:-(:-(

+7/−1
9.11.2013 20:00

P87e10t75r 97K34o88u69r44a 8386222955

NENACHÁZÍM SLOVA. Dovoluji si opatrně se vyjádřit k tragédii, která se stala jen z LHOSTEJNOSTI ,která existuje v této společnosti !! Nebo spíše nečinnosti  jistých orgánů a správců komunikací. Byla to jen a jen otázka " ČASU " !! Ten kdo tudy jezdí ví 100% o čem mluvím. A bojím se ,že se opět nic nestane. Protože ten kdo za tuto komunikaci zodpovídá nebude mít prostředky na zviditelnění NEBEZPEČNÉHO ÚSEKU. Nepřeji nikomu nic zlého, ale dejte si pozor, aby tam nezůstal někdo z VAŠICH blízkých ( toto patří orgánům co mají tuhle blbou silnici na starost ). Jezdím tímto místem dost často a popravdě musím říct, že za snížené viditelnosti je to vážně o život. OZNAČTE TO PROSÍM AŤ UŽ NIKDY NIC TAKOVÉHO NEMUSÍM KOMENTOVAT !

+16/−1
9.11.2013 19:33

D16a31v10i26d 50G75a86j71d48a 5730939262621

Máte naprostou pravdu.Je mi špatně z toho jak to tady chodí.Na stupidní billboardy politických stran se peníze najít musí.Tam,kde jde skutečně o podstatné věci,tam se šetří.Nechci sem míchat politiku,protože se to nesluší a šoférovi už to život nevrátí.Ale bylo by dobře,aby si někteří uvědomili,že mají za jeho smrt spoluzodpovědnost.

+6/−1
9.11.2013 20:27

P97a35v48e20l 41J66e54ř23á27b60e95k 7621202334177

Nic ve zlém. Ale když o tomto problému víte už delší dobu, zkusil jste nějakou nápravu?

Popravdě - někdy se musí silně zatlačit, být neústupný, ale jde to.

+6/−1
9.11.2013 21:40

R34a44d78o30m46í29r 66A30l48b65e28r27t 1486251612129

Petře, dobrý den. Ve vší úctě, to je málo sem napsat označte toto místo. Je zapotřebí písemně bombardovat správce dané silnice, aby se taková tragedie neopakovala.

+1/0
10.11.2013 11:30

J13a18r36m71i18l 88J11e63g42l 3170602889704

To by možná nic jiného nedělal a stejně by ho nikdo nevyslyšel.

To známe přece všichni, až se něco stane, tak se udělají patřičná opatření...

Takovou neúctu k životu v oblati bezpečných silnic a značení jakou vidím ze strany státních orgánů jsem nikde jinde neviděl. A přitom je to o "obyčejné" bezpečnosti se kterou se s daleko větší mírou a jistou přehnaností setkává  všichna z nás na pracovištích....

0/0
10.11.2013 19:57

P13ř62e39m52y79s47l 13Č94u73l78í42k 8400153982530

To víte že něco podniknou. Dají tam čtyřicítku a budou ji měřit.

+1/0
10.11.2013 15:00

D22a49v15i97d 65G57a91j54d83a 5610979442421

Co říct,je mi to moc líto.... z úplného zdraví,rychlý konec.Upřímnou soustrast,dávejte pozor.

+2/0
9.11.2013 19:32

L24u86c39i68e 77H58á45n13o87v74á 4680767574177

Jeden z těch článku, ze kterých je mi velmi, velmi smutno. Na to se nedá říci nic víc. Snad jen, kdyby se taky jednou někdo zvedl od papíru a udělal něco užitečného, mohlo by takových nehod alespoň ubyt. Jenže já vím, tomu brani tisíce byrokratických a iracionalnich překážek.

+3/−1
9.11.2013 19:13

F39r38a93n40t13i88š57e51k 92Z12l61a32t22o20h18l55á89v80e13k 3691804867494

Možná to tu někde je, ale zrovna v tomhle okamžiku ten nápis na návěsu s auty "Přijmeme řidiče" + telefon působí dost hrozně...

+1/0
9.11.2013 18:57

T72o62m55á63š 50P33e73l45i30k18á50n 8628253896313

A ten příjem.

0/0
9.11.2013 18:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.