- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Firma udajne resi pres pojistovnu DAS stav dopravniho znaceni v miste nehody, ridic byl odpocaty po spanku, mel odjeto par minut
Tady je problém v tom, že se tam láme horozont a že značení je v takovém stavu jakém je. Jezdím tam občas a vím co říkám. Ve vašem pruhu se taky najednou vpravo rozšiřuje silnice a váš pruh se stáčí mírně vlevo. Znám to tam a taky si musím dávat majzla...
Podle fotky by mě zajímalo co za ajnštajna vymyslelo tam dát tímto způsobem ty betonový svodidla . Vždyť to evokuje rozdělení jízdních pruhů. Chápu, že se mohl přehlédnout a nechtěl jet v protisměru.
ja jen nechapu, jak mohl zemrit, to tam musel majet peknou rychlosti.
Nápis "Přijmeme řidiče" z boku toho návěsu na fotce č. 4 působí v této souvislosti silně tragikomicky...
je tady, koukám, spusta odborníků, co znaj mapu..ale ten pilíř je tam na ráně a i kdyby se na poslední chvíli snažil uhnout, tak mu v tom brání ty betonový svodidla, který nejsou - a nevím proč - před tím pilířem (jak bývají jinde), ale jsou podélně se silnicí..těžko říct, jaký bylo počasí v tu chvíli (z mapy to asi nevyčtete). Mi přijde, že přejel odbočku a snažil se najet na most..
Jo, když se stavěla ta silnice, tak se předpokládalo, že již dávno bude čtyřproudá (tedy 2 pruhy v každém směru). Jenže, to by se nesmělo všude rozkrádat, stavební firmy by nesměly být zloději a nepředražovat a politici by nesměli hrabat do svých kapes. Takže i za smrt tohoto řidiče mohou zkorumpovaní politici - zloději.
Kruťárna je ten inzerát na boku toho návěsu...
Nevím co tady řešíte ?
Jistě, mohla být svodidla po obou stranách pilíře nebo v celém prostoru křižovatky.
Taky se mohl udělat most s větším rozpětím bez středních pilířů. Nebo tam mohl být kruhový objezd místo mimoúroňové křižovatky.
Ale kolik statných stromů kolem cest máme ? A bez svodidel !?
Prostě kolega řidič nebyl zrovna ve formě a ještě ke všemu mu dnes chybělo štěstí.
Štěstí, díky kterému si tu teď může diskutovat parta chytrolínů, kteří se ze všech cest vrátili živí. Včetně mě. Upřímou soustrast rodině.
najděte si sitaci na mapy google
jestliže je vozoka svedená do dvou pruhů,musí být vyrazně vidět pruh na silnici a to i za snížené viditelnosti!!!!Proč není situace před mostem natřená bílými šikmými pruhy -zebrou,na který se nesmí vjíždět?Je bílý pruh viditelný aspoň ze 75%.Jestliže byla snížená viditelnost,proč auta nejsou vedena stojany s červenobílými pruhy se žlutým světlem a to v řadě za sebous přerušovaným žlutým světlem vyznačujícím směr jízdy?Proč tam není zanka zúžená vozovka?Ze svojí zkušenosti říkám,že to vodorovné bílé značení na asfaltu je slabé.Proč se nikde neobjevily značky s reflexním označením?Kde je značka s omezením rychlosti?Co udělal řidič za chybu?
Z jiného soudku - jsem řidič a jezdím téměř denně směr Olomouc -Brno.Na D1 od Vyškova je svedena 4proudá dálnice do 2 pruhů,rychlost omezená max 80km/h.U Rousínova se ve směru na Brno jezdí max 80km/h a to odstavným pruhem.Pár řidičů tam vedle vozovky vyoralo asi 10-20cm brázdu rovnoběžnou s dálnicí.Stavbaři nebo někdo tam ihned natloukl do pole dřevěné kůly, na kterých je reflexní označení!!!
Tam to neni nijak stazeno ze 4 pruhu, tam sou normalne 2 pruhy celou dobu (cele cca 4km predtim).