Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravní podnik letos vyhlíží ztrátu 360 milionů korun

Pražský dopravní podnik by měl i přes miliardové dotace od města letos skončit ve ztrátě kolem 360 milionů korun. Vyplývá to z předpokládaných hospodářských výsledků po započtení odložené daně. Na vině je podle ekonomické ředitelky dlouhodobý pokles tržeb.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M30a84r19t76i81n 28S94e55h42n60a19l 3821855431835

To prece neni mozne ...... Kdo by nechtel jezdit v PORSCHE tramvaji 14T??? A pri kazdem rozjezdu nebo brzdeni se krasne nalepit na cestujiciho sediciho na jedne nebo druhe strane ??? Popripade naproti pokud tramvaj odbocuje .....  ;-D;-D;-D

0/0
20.11.2013 13:44

Ř71e17h42o25ř 19V40l42a91s86á51k 2814634161566

Možná by to chtělo méně "optimalizovat". Například nevěřím tomu, že je tak výhodné posílat některé tramvaje jednovozové a dosáhnout tím přecpanosti i mimo špičku.

Ale je pravda, že to jízdné zdarma pro důchodce mi přijde také mimo.

+2/0
18.11.2013 21:35

L14u68k51a10s 33N51o28v95a92k 4519839453318

To je zajimave, taxisluzbe navysili jizdne naposledy v roce 2007 a je to v poradku a nikdo se nepra, zda jizdne odpovida nakladum.....

DP ac silne dotovan, se snazi navysovat jizdne kazdy rok...., i kdyz je jim to k nicemu.

Co zacit smysluplne setrit? Proc jezdi 2 nocni tramvaje na sidliste v intervalu á.20minut, ac vetsinou vezou vzduch a 5lidi?

Driv jezdila jedna á.40minut a stacilo to. A tak by se dalo pokracovat a hledat uspory dal.

DP ma ovsem neustale natazenou ruku a krici mame malo, pridejte nam, a zvednete jizdne. Netvrdim, ze rocni legitka za 5kkc je draha( da se rici, ze je zadarmo), nicmene je nutne prihlednout k tomu, co jsou lide ochotni a schopni zaplatit.

Ano, castecne za to tez muzou politici, kteri si na DP delaji politicke body.

0/−3
18.11.2013 21:23

A57n69e90t33a 54M92a92l41á 6261620395

Ať zrušej jízdný zdarma a budou bez ztrát.... ;-O;-O

0/0
18.11.2013 19:46
Foto

T80o41m86á92š 31J35á98r63a87i 7987376919672

dnešny můj postřeh je, že autobusy jsou hrozně plný, tramvaje možná taky ale jenom v centru. tramvaje do Modřan v spičce jsou prázdný a jelo jich nekolik za sebou. Mohli by operovat operativne, a končit napr.v Braniku, ale nato jsou tam lidi. Dnes jsem si všimnul, že autobusy jsou o mnoho víc využívány z Modřan než tramvaje. A autobus 125? Asi ho oceňují lidé co se umějí dostat ze Smíchova na druhou stranu a to až na Jižní město, ale ten spoj nazpátek prázdný.

0/−4
18.11.2013 18:05

M82a61g91d65a 75B24o89u40š72k18o84v32á 7943271376

Evidentne nejezdite 125 smer Skalka. Tento autobus je vytizeny v celku dost a jedine autobusove spojeni pro Mecholupy a Hostivar s metrem A. Jezdim timto autobusem oba smery a ze by vozil vzduch se mi opravdu nezda.

+3/0
18.11.2013 19:24

J69i23ř24í 87K15r21e28j91č63í34k 2737668524306

A nebudete pak zase nadávat, že vám z Modřan jezdí půlka tramvají a navíc ne podle jízdního řádu ?

0/0
18.11.2013 23:12
Foto

M56i32r29o76s33l50a91v 11S36t65e11i72n98e17r 6328124693355

Prozradím vám sladké tajemství- ty peníze jsou na Panenských ostrovech! Jenom tam někdo pro ně musí zajet! Nebo pražské majitele konta zavřít! Už se na ně vaří voda...V

+1/0
18.11.2013 17:55

T18o70m92á74š 83Z49e85m55a63n 3695378404115

Možná se to zlepší, když Hudeček zas uzavře nějaké nábřeží..;-D

+3/0
18.11.2013 17:45

J56a47n 19K26r85b64e54c 8715757454687

To neni mozne, mame prece seznamovaci vagony! 8-o

+4/0
18.11.2013 17:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.