Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Policista postřelil mladíka, který na hlavním nádraží napadl prodavačku

Ve vestibulu pražského hlavního nádraží policie postřelila osmnáctiletého mladíka, který napadl a zranil prodavačku. Polonahý mladík po obsluze kiosku házel skleněné lahve a zaútočil i na zasahující policisty. Útočníka policista zasáhl do břicha. Jeho i raněnou prodavačku ošetřuje záchranná služba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Z71u95z89k37a 14M16e57l80i33c24h13o34v63a 2117318642806

podla mna se policajta zachoval spravne udelal to aby nas uchranil pomne hodil lahvy ale z prominutim nic dobreho tomu ..... neprajem a policajtom jeste jednou velke Dakujem

0/0
22.11.2013 10:14

J98a86n 59K98r28p39e14c 5476373344372

chtelo by to zlepsit kurzy strelby. to mireni dost hapruje....

0/0
21.11.2013 9:23

D23a13v41i36d 32G20e56s56c91h16v58a59n68d39t91n24e19r 9769833418414

No nic Hajku, dělej tu ze sebe pitomce dál, měj se.

0/0
20.11.2013 16:24

L84a38d70a 83N53o65v84a89k 4762803307

z diskuze tady tak nějak vyplývá, že by převážná většina diskutujících ráda platila policii za odstřel výtržníků...

Na tom je krásně vidět, že tahle zem ani náhodou nemá na nějakou přímou demokracii.. Byla by to jen a pouze anarchie..:-/Rv

+3/−3
20.11.2013 12:41

J66a29k82u76b 11Š52p53r73i72n73g50e37r 9901692362

Jste demagog nebo jen vrahy a násilníky zaměňujete omylem za výtržníky?

+2/−2
20.11.2013 12:53

L25a93d70a 52N91o94v79a91k 4562963607

nejsem demagog.. Demagogie je dělat tady od klávesnice soudy a rovnou i rozsudky..

+3/0
20.11.2013 13:23

J36a13k90u16b 26Š81p77r47i72n71g41e42r 9741402872

S tím souhlasím.

+2/0
20.11.2013 13:29

L67a69d46a 43N10o79v24a26k 4502893287

a mimochodem policie není ani od toho, aby prováděla odstřel vrahů, nebo násilníků.. Kdybychom to zavedli, už druhý den to někdo zneužije k likvidaci někoho nepohodlného pod falešnou záminkou...

+3/0
20.11.2013 13:27

J33a87k35u86b 37Š35p78r50i26n50g81e66r 9571682592

Já nic takového netvrdím. Střílet se má v nejnutnějších případech (přepadení, pokud o vraždu a pod.)

0/0
20.11.2013 13:29

L52a95d63a 82N61o94v22a14k 4362203547

v tom případě na to máme shodný názor.R^

0/0
20.11.2013 13:31

D23a96v80i21d 85B49r25u96c58k88n22e84r 5432164639345

anarchie očividně panuje mezi smažkami, zloději, prostituujícími a bezďáky na hlaváku, v Sherwoodu a cestě směrem k Bulharu (pochopitelně, fetky tam bohužel mají dropin)

Je dobře že do této situace konečně vstupuje policie, koná jak má, a snaží se vybudovat pořádek.

Navíc divil bych se, kdyby strážník už předem nevěděl, co je to za týpka. Většina z nich jsou známé firmy, a myslí si, že si můžou dovolit všechno. Konečně vidí, že nemůžou.

+2/0
20.11.2013 12:53

V23a47c84l12a88v 74H50a36j27e61k 3676389339

Já jsem z to článku nevyčetl,že by byl toxík nebo nejak nepřizpůsobivý čili smažka. Takže nevím proč ho do této skupiny hned paušálně zařazuje. Jak jsem řekl klidně to mohl býs jinak slušný kluk s blbou opicí. Sice ho to neomlouvá ale také to nikoho neopravňuje k tomu ho hned posuzovat jako "smažku" .

+2/−2
20.11.2013 13:00

G20a82b97r76i82e22l 81H68o14r63t42e50n 9601209693404

"Mladík, který byl od pasu dolů nahý, napadal jednu z prodavaček. Po její kolegyni házel skleněné flašky. Byl velmi agresivní. Situace byla vyhrocená a žena silně krvácela z obličeje," uvedla mluvčí pražské policie Andrea Zoulová.

 

O pasu dolů nahý - to si blbou opicí nevyvoláte, pane.

+2/0
20.11.2013 13:32

V21a30c76l97a70v 98H66a51j17e64k 3486559549

měl jsem kolegu u kterého ztráta kalhot v opici nebyla nic neobvyklého. Vím nejméně o třech případech, jedenou to byly dokonce kalhody od vojenské uniformy. Ale nebyl v opici agresivní a střízlivej byl slušnej a chytrej chlap. Takže dělat na základě této infomace jekékoliv závěry o tom mladíkovi asi korektně nelze:-)

0/0
20.11.2013 13:49

D93a33v81i85d 72B47r15u24c18k60n92e80r 5642184829515

lze, když jste obeznámen s realitou hlaváku.

+1/0
20.11.2013 14:10

V60a37c64l79a94v 15H41a89j40e61k 3206269559

S realitou na hlaváku seznámen jsem, ale nelze z toho vyvodit, že známou smažku a ne o náhodného opilce.

0/0
20.11.2013 14:24

M68o27n73i35k24a 19R39o60l64l86o71v64á 5263122696825

Rozhodně to byla smažka.A svým způsobem,není jedno,jestli tu prodavačku ohrožovala smažka,nebo totálně zlitej v afektu?Jinak to,jak se pachatel choval opravdu nasvědčuje pro drogy,něco si o tom přečtěte.

0/0
20.11.2013 14:33

M26i15c89h83a98l 55C37h83a75l58u88p90a 6908540209373

Podle mě pokus se někdo ožírá tak, že se nedokáže ovládat a neví co dělá, tak nemá pít. Nebo si pak nemůže stěžovat, když se mu něco stane.

0/0
20.11.2013 21:03

R88i67c49h42a29r55d 50P97o52d90z95i50m91e25k 2771127716

Jasně. Prostě šel jen tak v klidu nahatej z práce. Napadl jen tak mimochodem prodavačku a sápal se na policistu. Až se ukáže, že nebyl pod vlivem drog, tak si můžeme povídat dál.

+1/0
20.11.2013 15:02

F17r24a56n30t41i56s22e89k 89P58r65o30u47z68a 7198755441741

prima demokracie? A k cemu to a co to ma spolecneho s timhle pripadem? Demokracije sama o sobe je celkem nepovedene zrizeni. Zvlaste pak tam, kde ma vetsina obyvatelstva maximalne prumerne IQ. Naprosto presne to vystihuje http://dudelol.com/img/how-democracy-works-comic..jpeg

0/0
20.11.2013 14:51

D58a62v37i62d 69B64r90u40c17k59n85e90r 5592794859295

všechny ty škodící smažky srocující se na Wilsoňáku a v jeho bezprostředním okolí, to jest v Sherwoodu a na přilehlých lavičkách podél cesty k tramvajovým zastávkám, by nemilosrdně potřebovaly zneškodnit, a to nenávratně.

Strážík je hrdina!

0/0
20.11.2013 12:27

J83a40n63a 16N56o20v36á51k39o95v83á 7767140319868

O jednoho agresivního feťáka v ulicích míň. Gratuluji policii, dobrá práce. R^

+7/0
20.11.2013 11:43

V73a57c50l29a49v 44H53a54j90e38k 3116489629

Třeba to nebyl feťák, jen se náhodně opil a má poněkud agresivní opici a byla to zcela vyjímečná záležitot. Taky byste se na to tak dívala jako jeho máma??

+1/−8
20.11.2013 11:46

J13a97n98a 84N44o28v84á78k21o37v28á 7477360849328

No, za to plus, co jsem Vám omylem dala, se omlouvat nebudu :-)

Jako jeho máma bych byla ráda, že to postřelení přežil, až by ho pustili z kriminálu, tak bych ho přerazila vlastníma rukama, za to, jakou dělá ostudu a škodu. Za to, že zranil a mohl i zabít člověka, navíc ještě zřízenej jak dobytek. Ale jak byste se na to díval jako otec té prodavačky s pořezaným obličejem? Bylo by ve Vašich očích pro toho útočníka omluvou, že se jen náhodně opil a měl agresivní opici?

+7/0
20.11.2013 11:50

V72a79c23l35a84v 71H22a42j19e60k 3456849409

Určitě nebylo, Takže kdyby to Váš syn a nepřežil to tak platí Váš postoj: !O jednoho agresivního feťáka v ulicích míň. Gratuluji policii, dobrá práce." Máte děti???

0/−7
20.11.2013 11:57

J84a72n77a 55N71o72v47á40k96o98v42á 7857460179618

Mám děti. Dva syny. Kdyby jednali takto, nebyla bych ráda, že jsou zranění, ale byla bych ráda, že byli eliminováni z ulice a budou zavřeni buďto do léčebny nebo do vězení, kde ztratí přístup k drogám, které jim ničí život. Že vůbec dostali od život šanci skončit s drogami či alkoholem a začít znova, že je ten policista nezastřelil, pokud se chovali tak, jak se popisuje v článku a policista opravdu neměl jinou možnost, jak je eliminovat, než střelnou zbraň.

+4/0
20.11.2013 12:00

J30a32k80u22b 58Š30p80r20i24n74g62e90r 9901652882

Nedělejte si iluzi, v base je s určitou mírou nadsázky více drog než na ulici.

0/0
20.11.2013 12:04

J34a97n42a 53N92o48v59á71k74o63v46á 7917750809808

Pokud na ně máte finance, pak jistě ano. Já nepatřím ani k rodině kmotrů, ani k etniku, u kterého je běžné, posílat rodinným příslušníkům do basy hromady financí, aby tam netrpěli. Basa má být za trest, ne za odměnu. A to i pro mého syna, pokud provede něco takového, že si odsouzení do vězení zaslouží.

+2/0
20.11.2013 12:06

J49a48k63u59b 22Š86p78r33i35n19g14e61r 9621792192

Abyste sehnala v base drogy nemusíte mít tolik financí. Pokud na to nezapomenu, poptám se, jaké jsou zhruba ceny.

0/0
20.11.2013 12:16

T81o56m74á18š 73C43h52r91a24s22t70n59ý 2158589229381

Každý je něčí dítě. Něčí manželka, manžel, otec, syn, dcera, bratr, matka. A každá mince má dvě strany. Můžete se o své bližní bát, můžete jim dát roky života. A pak je přejede auto. Rozšmelcuje je náklaďák, protože židič jeho usnul, Ubije zloděj pro pár kaček. Zastřelí policista, protože se "jen opili a trochu dělali bugr, c'mon, co to je?".

Je to fér? Je to fér, že ta prodavačka šla normálně do práce, měla svůj normální den, těšila se domů ke svým bližním, než tam vtrhlo "vaše" dítě, málem jí umlátilo k smrti lahví (a umlátit někoho není záležitost chvíle, pokud nezasáhne náhoda či zkušenost), než ho postřelila policie?

Život není fér. Můžete udělat cokoliv, abyste uchránili své bližní.

A přesto se Vám život vysměje do obličeje, a přežijete ty, které jste milovali tak, že bez jediné pochybnosti by jste umřeli, jen kdyby oni žili dál.

+3/0
20.11.2013 12:09

V15a39c42l35a24v 36H40a53j11e55k 3746179449

Jo to máte pravdu.

+1/0
20.11.2013 13:08

J88a86n95a 91N65o80v89á26k66o16v47á 7957550499468

Nějak se mi neobjevuje můj odeslaný komentář, tak ještě jednou: plus jsem Vám dala omylem

Jako máma toho člověka bych byla ráda, že to postřelení přežil. Až by ho pustili z kriminálu, tak bych ho vlastníma rukama přerazila. Vždyť běhal po světě sjetý či ožralý, nahý, ohrožoval a zranil člověka, mohl tu paní i zabít, dobytek.

Jak byste na to nahlížel Vy, jako otec té prodavačky s pořezaným obličejem? Také by ve Vašich očích bylo omluvou pro jednání toho agresora, že se "jen náhodně opil a má agresívní opici a udělal to zcela výjimečně"  ?

+1/0
20.11.2013 11:55

J50a37k72u73b 23Š80p98r31i29n53g93e55r 9251302162

Spousta vrahů vraždících v afektu vám řekne, že to byla zcela vyjímečná záležitost. Je to snad nějaká omluva? Není. Každý nese sám za sebe zodpovědnost. A city do toho netahejte.

+4/0
20.11.2013 11:55

V28a67c45l57a35v 35H73a66j49e76k 3326219479

Jo a občas jim to na základě znaleckého posudku i soud uzná a místo v krimu skončí v léčebně. Už se těším jak bude u nás policie střílet opilce při výtžnictví. Pravej divokej západ... Jen houšť.

0/−4
20.11.2013 11:59

J32a94k39u67b 86Š92p12r73i82n11g93e62r 9891652752

Pokud považujete vraždu nebo přepadení za výtržnictví, tak se lidé budou střílet za výtržnictví. A pravý divoký západ nemá nic společného s tím filmovým - tam se skoro nestřílelo (nikdo nebyl tak hloupý, aby se nechal zastřelit), ani nepřepadávalo a nevraždilo. Navíc nejrozšířenější zbraň nebyl revolver, ale dlouhá předovka.

0/0
20.11.2013 12:03

V47a70c35l73a94v 60H87a79j59e96k 3236219759

mluvíme o stejném článku? Já tám vidím, že mladík bude obviněn z výtržnictví popř. z ublížení na zdraví. Jak jste přišel na to, že to bylo přepadení a pokus o vraždu???

0/0
20.11.2013 13:08

J69a32k95u89b 68Š60p97r34i24n36g67e31r 9281412442

Ano, píšeme o stejném článku. Nehraje roli, z čeho bude obviněn. Důležité je, za co bude odsouzen. co se týče o přepadení a vraždy, viz. toto vlákno.

0/0
20.11.2013 13:28

V66a51c94l45a69v 97H29a77j51e57k 3266859449

Já myslel.  že obvyklý postup je ten,  že je člověk souzen za to z čeho je obviněn. Samozřejmě v rámci vyšetřování může být obvinění překvalifikováno. Ale zatím se v článku píše pouze o výtržnictví a ublížení na zdraví.

0/0
20.11.2013 13:51

J25a78n70a 72N81o35v14á59k14o13v93á 7387660519328

Nikdo nikoho nezastřeli, tak se uklidněte. Policista patrně neměl jinou možnost, jak agresora zneškodnit, pokud mu agresor nedovolil se přiblížit a ohrožoval ho metáním těžkých a potenciálně ostrých předmětů na hlavu. Co byste dělal Vy, nechal byste si hlavu rozmlátit letící flaškou, zatímco byste se k němu pomalu přibližoval a klidným hlasem ho přemlouval, ať zanechá svého konání a nastaví ruce Vašim želízkům? Proboha, vždyť ten člověk byl bez kalhot, házel lahvemi po lidech a byl evidentně nepříčetný. Myslíte, že to šlo řešit domluvou a že se o to napřed ten policajt nepokoušel? Myslíte, že tam přišel, vytáhl kvér a rovnou pálil?

+3/0
20.11.2013 12:04

V44a66c51l76a28v 52H23a18j12e77k 3516779499

To že ho nezastřelili ale jen postřelici, přece není podstatné. osttaně není vyloučeno že na následky zemře později. Já prost s údajů které jsou veřejně k dispozici nejsem přesvědčen že střelba byla na místě a už vůben ne, o tom, že by se podobný postup měl nějak rozšiřovat. Asi se to nedozvíme, ale zajímalo by mne, jak to posoudí inspekce.

0/−1
20.11.2013 13:18

O54t54o 42L52e73v 4638197450655

No a co kdyby ten náhodně opilej střepem podřízl mámu od dvou nebo více dětí jak by jste se na to díval,chytrolíne?

0/0
20.11.2013 13:19

V94a49c91l37a84v 61H47a10j16e12k 3556959429

ale nepodříznul, aspoň se to v článku nepíše.

0/−3
20.11.2013 13:53

T16o48m66á90š 12C69h67r93a39s56t63n14ý 2598709509631

Tak, a konec spekulací, bylo to v uzavřené prodejně proti zdi, a ne proti vestibulu; takže stovky lidí ohroženy nebyli. Kasr odpadá díky uzavřenému prostoru, složení jinak než zbraní pokulhává ze stejného důvodu.

+2/0
20.11.2013 11:08

J12a42r86o78s70l11a83v 90T66k60a70d11l71e48c 6326530216690

Složení pokulhává ze stejného důvodu??? A proč? 18letou smažku položit na zem,aby neohrožoval nikoho jiného? Tak pravděpodobně ten zasahující střílející policista měřil asi 160cm a vážil 50kg. Jinak si totiž nedokážu představit Blba proti zdi,který ohrožuje obsluhu,abych jako policista se na něj nevrhnul a nezpacifikoval ho. Ale to asi byla velká odvaha od dotyčného poldy vyndat kvér a naprášit to do něj. Mimochodem si to ten rejsek zasloužil,ovšem přístup se mi jeví poněkud nešťastným.

0/0
20.11.2013 11:17

P35a13v16e72l 17N74o96v11o20t44n73ý 6805116768596

mě se jeví jako nešťastné spekulace amatéra, který o tom neví zhola nic

+5/0
20.11.2013 11:23

T51o10m23á18š 63C22h14r63a75s33t50n98ý 2658329899341

Zkuste si složit nějakou smažku na hlaváku (výběr tam máte botahý) a poté se můžete podělit o zkušenosti :-)

+6/0
20.11.2013 11:24

J19a91r89o44s46l56a38v 35T22k80a69d90l49e27c 6856580926510

Stalo se. Ne sice na hlavním ale stalo se. A pane Novotný,amatér určitě nejsem,i když nejsem policajt. A tu smažku jsem zmuchlal do klubíčka.

0/0
20.11.2013 11:32

P29a47v18e44l 57N56o31v48o40t48n65ý 6745416778296

tak to jen blahopřeji, všechny jste nás tady překvapil, zejména svoji agresivitou, nabádáte tady k mírnějšímu zásahu a ač nejste policista, tak používáte nepřiměřenou sebeobranu

+1/0
20.11.2013 11:40

J20a63r87o21s42l22a94v 71T87k95a81d52l23e24c 6586460906150

Jsem mírný jako beránek,žádná agrese. Proto je mi divné,že policajt musel použít zbraň. Toť vše,co k tomu můžu podotknout. A mírnější zásah je podle mě opravdu zpacifikování pachatele,než ho trefit do břicha. To je opravdu velké hrdinství. Takže záchranáři(velká ůcta),jsou pod tlakem různých živlů,kteří ohrožují životy nejenom sobě ale i ostatním---tak se vyndávají flinty?:-/ No nic,hezký a pohodový den.

0/0
20.11.2013 11:52

T24o13m51á25š 74C44h43r22a96s26t88n68ý 2468499919701

Jak víme ze Sanitky II, zavolají si policii, která ale vždy přijede pozdě, až poté, co řidiči záchranáři zpacifikují útočníka.

Jo, a že doktor s roční praxí u anglické záchranky neumí píchat injekce.

+1/0
20.11.2013 11:57





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.