- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bém prohlašoval v přímém přenosu v televizi, že "Blanka" nebude dražší ani o korunu. Tak se domníbám, že těch deset miliard by měl doplatit ten "chytrý" himalájský horolezec. Měl by mu píchnout kamarád Janoušek a Klaus.
Zajímala by mne odpověď na otázku zda by obyvatelé Olomouce chtěli na radnici nedouzenou pražskou šunku. Nedozralej olomouckej syreček mi nevoní a ani nechutná. Je v něm příliš měkkého tvarohu.
Diletant z ANO mluví o diletantovi z ODS.
Trošku by mě zajímalo, jak dlouho si tito pánové myslí, že to "lid" či ovce vydrží.
Šokující diletantství a nekompetentost kam se člověk podívá.
Diletantství je dlouhodobě standardní způsob práce a nazýrání na svět ze strany ODS nejen v Praze, nicméně lze doufat v postupné zlepšení, které ale na změnu postoje veřejnosti k této straně asi moc platné již nebude.
Tak už víte, jak se říká o malou domů, pane primátore pražsko-olomoucký. Inu i vy potřebujete zajistit. Nějak se mi nechce věřit, že by po sedmi letech bohatých mělo přijít sedm let chudých. Pane primátore je to dost průhledné, měl by jste se vrátit na hanou.
To je zbytečných keců ... zkrátka Praha největší tunel v ČR mít nebude....
A tu TOPanalýzu smluv dělal Kalousek ???
Ehm, když si představím hejna předražených právníku kteří zlatokopovali na původních smlouvách a celém projektu, napadá mne myšlenka která možná není až tak paranoidní. "sakra, kolik budou stát ty nové analýzy a není to nějaká malá (velká) domů přidruženým souputníkům primátorova klanu?".
Ajťáci a právníci jsou nepostižitelné pijavice pro zbytek národa který není v jejich světě nijak zvlášť sběhlý a dobře orientován.
Nejlepší by bylo to dát automaticky tyhle stavby nějaký německý firmě. Postavili by to levněvc a smlouvy by si ošéfovali dopředu.
Dobré firmy jsou i jinde, nejen v Německu. Jde také o to, aby zakázka byla naprosto transparentní a nezmanipulovatelná.
Nedávno jsem se díval jak Turci stavěli tunel pod mořem mezi asijskou a evropskou části. Stálo to cca 85 milionu EUR a z toho část jim dali Japonci. Byla to stavba obrovského rozsahu včetně skoro 80 km dráhy.