- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A, že si bezdomovci na tom plastu zapaří zadek, když jedou celou noc, to vám nevadí? Přimlouvám se za textilní potahy.
Tak hlavně ty laminátky měly vyhřívání....občas jste se v nich docela schopně upekli...
Anketa za peníze cestujících a daňových poplatníků? Nechal bych ji s pořádnou pokutou uhradit manažery DPP a dodavatelských firem přidal bych k tomu současné projektanty a pak bych je všechny vyházel pro neschopnost.
Olezlé plyšové sedačky ničí pražskou MHD dobrých 20 let. Tak teď se to řeší... Hurá. Během výroby a nákupu předražených 15T si nikdo na pitomou dřevěnou sedačku ani jednou nesedl. Rozhodně ani návrhář. Jak se může dostat do provozu nefunkční sedačka? To je český šlendrián kam se jeden podívá. Hlavně že běží export "českých zlatých ručiček". To je pro Česko přímo globální ostuda. Neskutečné.
Upřímně nevím proč se nepoužívají Fainsy, které známe. S plastovou výplní místo polstrované jsou naprosto ideální. Dobře tvarované, sedáky a opěradla jsou vyměnitelné při poškození a plast se dobře udržuje.
Dřevo když se zničí tak musí pryč celá sedačka což jistě nebude malá částka...
Nevim co v tramvaji děláte, ale já s nimi problém nemám.
Laminátové také klouzaly a problém v tom nebyl.
Nové sedačky by především měly mít anatomický tvar. V navrhovaných typech budou mít lidé akorát kulatá záda.
Ve starých tramvajích mrznul řidič, zachumlaný do hubertusu s ušankou na hlavě točil dvěma klikama. Ve voze taky nebylo teplo, sedačky podélné, dřevěné a to už ani nemluvím o vagónech. Člověk si, ale mohl vybrat, buď mrznout ve voze nebo ještě víc ve vagónech nebo úplně nejvíc na plošinách, tam se i kouřilo. Vypadá to hrůzostrašně, ale byla to romantika, průvodčí chodil s kabelou a prodával jízdenky, předtím se vždy zeptal: Přistoupil někdo? nebo Někdo bez jízdenky? V zatáčkách se vyskakovalo a naskakovalo za jízdy. Neznám případ nějakého úrazu. Dnes jsou lidé zpovykaní a chtějí mít i v tramvaji stejné pohodlí jako v autě, ať se pak nediví, že je to tak drahé, až skončí socialismus a sním i dotace, bude to ještě dražší.
Romantika? Co ty amputované nohy, o kterých jste nikdy neslyšel?
Celá anketa byla špatně pojata. Lidi se rozhodovali na základě největšího problému MHD, a to jsou bezdomovci a díky nim znečištěná sedadla. Nejdřív se mělo řešit, jak dostat ty smraďochy pryč a pak teprve povrch sedadel. Nejpohodlnější je pochopitelně látkový potah. Jenže když DPP nedokáže dostat socky z autobusů a tramvají, tak na těch ušpiněných pak logicky nikdo sedět nechce. Proto volili radši koženku a plast. Co na tom, že v létě je z toho zapařená pr...l, což samozřejmě bezdomovce neodradí a ti si budou vesele cestovat dál. Celkově se tedy opět sníží úroveň pražské MHD
Ono to není jen o bezdomovcích. Snadné umytí beru jako největší plus pro sedačku. Mládež dneska nemá problém si sednout na zastávce na zem a pak se hrnout na sedačku a dost lidí dá tašku na zem a pak hurá na sedadlo.
Díky metru se dnes tramvají nejezdí žádné závratné vzdálenosti a tak pohodlnost (aspoň pro mě) není to úplně nejžádanější.
Staré kaminátky ovšem zajišťovaly oboje.
"T3 mají totiž nahradit moderní tramvaje 15T"
Hm, moderní co ničí koleje, sedí se na dřevě jak první republiky v třetí třídě a v zimě je tam šílená KOSA!!! Protože řidič má oddělenou kabinu, ve které je mu úplně jedno, že cestující mrznou. Né jsou to pěkné tramvaje, ale apeluji na řidiče ať topí. V takové T3, když jste byli vymrzlí a sedli se na to laminátové vajíčko, které mělo pod sebou extra topení, tak se skoro usínalo jak se příjemně hovnilo. Tak dnes se zřejmě šetří na teplu, ale řeknu vám, nevyžene to jen houmlesáky, ale také řádně platící lidi.
Je to řidič od řidiče... Jeden topí jak když by bylo venku -20°C, druhej zase nezapne topení. Když řidič netopí či topí moc proč mu to prostě neřeknete? Dokonce v těch nových ani nemusíte chodit dopředu ale jen si zmáčknout tlačítko u mluvítka