Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Problémy nemá jen Blanka. Pozdější otevření hrozí i delšímu metru A

V Praze se může v příštích měsících zpozdit nejen otevření silničního tunelového komplexu Blanka. Stejný problém hrozí i prodlouženému úseku pražského metra A. Čtyři nové stanice budou moci lidé využít pravděpodobně nikoliv už příští rok, ale až začátkem roku 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š95á72r51k31a 53Č68e85c98h11o34v66á 8458626645495

Pane Nepalo, nebojíte se, že váš Slovenský štát vám udělí pokutu za čtení (a navíc i přispívání) českých stránek, podobně jako tomu je za vysílání českých pořadů ve slovenské televizi ? ;-D Opatrně, prosím !

+6/0
5.12.2013 9:16

H27o94n54z65a 48B84o53b38u34l68a 9516589713809

Teď napíše, že za to můžeme také my, protože se všechny peníze za socíku investovaly do našich dabérů a jejich kvůli tomu umřeli hlady. :-p

+2/0
5.12.2013 9:35

I12g44o86r 83N18e55p23a12l55a 4485615496218

Zhodou okolností som včera pripojil svoj diskusný príspevok pod blog pána Josefa Eignera ku článku "Konec československého jazyka". Autor v ňom sa zamýšľa práve nad tým, na čo aj vy narážate a v podtexte z toho vychádza, že Slováci sú neznášanlivý národ, ktorý ešte aj trestá ľudí za používanie češtiny v médiach. Prečítajte si to a hlavne, nešírte tiež sama nezmysly...

A tu je moja reakcia na spomínaný blog:

Igor Nepela

"Vážený pán autor a mohli by ste prosím tú pokutu konkretizovať, za čo to bolo ? U nás o tom nie je ani zmienka. Budí to totiž dojem, že na Slovensku je čeština zakázaná, čo nie je pravda. Čeština je u nás popri slovenčine druhým úradným jazykom, vysielanie v televízii je v češtine úplne bežné a dokonca teraz Ficko sa s tým Vašim priemerom dohodol na tom, že sa budú uznávať aj vysokoškolské tituly s výnimkou profesúry, docentúry a pod.

Áno, pri programoch pre deti (rozprávky,...)je povinnosť STV dabovať filmy, lebo slovenské deti vnímajú češtinu veľmi ľahko a veľmi dobre jej rozumejú a potom nedokážu rozoznať rozdiely v oboch jazykoch a robí im to problémy v školách v slovenskom jazyku, lebo používajú české výrazy (čechyzmy).

Inak pekný článok R^"

0/−1
5.12.2013 14:22

R47o29m14a15n 88J45a29v92o39r63s23k94i 7486576861973

Vůbec ti nerozumím, přiveď dabéra.

0/0
5.12.2013 15:05

I91g28o10r 44N50e38p52a64l11a 4755805406718

Neprekvapuje ma to, že nerozumieš. 

Diskutovať sa dá len s inteligentnými ľuďmi, s hlupákmi sa dá len hádať a ja sa s Vami Javorký, hádať nemienim.

0/0
5.12.2013 17:16

J81a51k19u98b 32F13e27i85f49a47r 7539819456819

Problém metra A, Blanky a stovek dalších staveb je naprostá neprofesionalita a nekompetentnost úředníků, kteří nejsou schopni včas a v potřebné kvalitě připravit projekty, výkupy pozemků atd atd. Jinak si nedovedu vysvětlit tisíce projektových změn, neustálé odválávání se kdekoho proti téměř všemu, zjištění že liniová stavba narazí na nevyřešený pozemek. Tohle prostě je český fenomén.

0/0
5.12.2013 8:40

P50a57v30e94l 60S74l53a67d50o69v30n20í12k 6777743617346

Však jim to voliči ve volbách spočítají.Rv

0/0
5.12.2013 8:35

R43a53d22o98s91l41a52v 38K58l64a94u74d42a 5604968964552

No a nebylo by lepší tedy odložit volby? :-P

+2/0
5.12.2013 6:42

K16a81r60e28l 59V44a21c16h96u51t 9583622829163

Copak? - Pohrdali jste (jsme) rekordy brigád socialistické práce? - Zdálo se vám (nám), že na tom NIC není, dokončit dílo VČAS anebo ještě s PŘEDSTIHEM? ... 8-o

No, jak je vidět, tak to není jen tak samosebou... :-/ ... stavební firmy si DNES práci a tedy VÝDĚLEK co nejvíce "šetří" - tak je to!!! ... Nejsou na ně žádné páky ?! :-(

Tak to máme blbý.... fakt blbý .... Co s tím? ... Jak to zařídit, aby to bylo a nestálo to ZAS a ZAS velké peníze? 8-o

+3/0
5.12.2013 6:12

K82a70r71e90l 57V12a38c38h57u37t 9633172459943

Chodník kolem naší firmy (v Brně) zametal každé ráno jeden milý a pracovitý důchodce. ;-) Během 1,5 hodiny byl s tím hotový.... Ale firma ho odeslala do důchodu.

Dnes ten chodník "zametají" tři pracovníci najatí městem... :-/  Ještě v 11 hod. dopoledne není poznat, že by z toho smetí, co zametají, vůbec něco ubylo... ;-€

+2/0
5.12.2013 6:16

A13l55e94x87a59n15d80r 28K54o51s82t34k61a 5639806349556

Praha 2. Kdysi chodilo po ulicíxh asi 5 cikánů, bylo zameteno. Dnes tam chodí o něco víc nehlídaných bílých, zameteno není. A hlavně: pravidelně jezdí smrdět zametací vozy i na chodník. Předpokládám, že ta celá šaškárna vyjde na mnohem více, než ti dežové. Praha 4, nevím, ale nejezdí tu zametáky, nevidím uklízeče, ale je čisto. (Jen v parku sbírají vajgly a spol 2 Eržiky.)

+2/−1
5.12.2013 7:06
Foto

V86l10a12d21a 67V58a88n34e15k 9973146534318

Byrokrati všech zemí,spojte se  ! Úředníci placení z daní , místo  služby  občanům,hledají problémy ! Že tím zkomplikují život spoluobčanům,je až tak moc nezajímá ! Hlavně že jejich úřední šiml důležítě řehtá ;-€Rv

+1/0
5.12.2013 5:33

M69a31r80t13i69n 12H47o13u66b94a 6563771899528

kdo komplikuje zivot vic? urednik, ktery kontorluje dodrzovani zakona }efektivivita vynalozenych penez - a je vyhozen, kdyz udela  nalez), nebo stavebni dozor, ktery si hazi malou domu z verejnych rozpoctu a ktery by to delal jeste vice nebyt prave onoho uredniho dozoru?

0/0
5.12.2013 10:52

J46a15n 29L13i76b93i56c38h 9612588945113

Metro D bude jen další tunel veřejných financí a to zase doslova.

+1/0
5.12.2013 0:20

J43a36r38o69s79l75a30v 50P97a60r63k39i82n76s63o52n 5482967449261

třeba ne. třeba se stavba metra 4 měsíce před dokončením zruší a zasype hlínou.

+5/0
5.12.2013 0:37

J21a79n 98L81i68b92i84c49h 9542758745513

v našem Kocourkově je možné všechno, ta hra na čisté a bez korupce, co dneska provádí je tak okatá, že když se Hudeček bojí, tak ať se toho primátora vzdá a nechá to dělat někoho jiného.

0/0
5.12.2013 12:02

J51a21r17o46s68l40a65v 85P96a23r32k94i16n67s49o46n 5202797749181

Jen idiot může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením.

+13/−1
4.12.2013 23:50

J19a97n 65L27i25b57i70c97h 9172368655573

Tak Hudeček může vše.

+1/−1
5.12.2013 0:21

Z16d87e64n40ě34k 52Z45a11b37a14v59a 1342824846584

Shrnuji: Jen holomocký syyreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+4/−2
5.12.2013 4:41

J72a85n 27L10i17b64i93c76h 9432118185803

Co byste taky chtěl od Kalouskovských modelů, Hudeček je model pro mladé, hlavní maskot této strany je Schwarzenberg a chybí jim jen nějaká hezčí žena ve vedení, Langšádlová ji určitě nenahradí. Beztak minulá vláda nebyla Nečasova, ale Kalouskova, neb se tam nejel program ODS, ale Kalouska. Ono taky Němcová, Nečas a spol. ani vládnout neumí a Kuba taky umí jen sloužit Dlouhému z Hluboké. Na magistrátu udělali puč, kdyby byl opravdu Hudeček morální kapacita, abdikoval by společně se Svobodou hned poté, co bylo celé vedení radnice obviněno z trestného činu, nicméně to se dneska v politice nenosí, politici se drží koryt, dokud je opravdu nezavřou a někdy je vykonávají i z kriminálu (Rath, Pekárek atd.).

0/0
5.12.2013 12:01

Z51d24e17n25ě98k 16Z94a39b58a61v60a 1812794556314

Shrnuji: Jen holomocký syreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+2/0
5.12.2013 4:41

A71l18e69š 61Z66e89l74i84n48k43a 1504472576

asi je holt TOP 09 personálně slabá, když je jejich nejvyšší pražský politik idiot

+6/−1
5.12.2013 0:30

L97u32k70á63š 89N50o36v30á85k 4886526192823

Hudeček je jen figurka s puberťáckým obličejem. TOPku řídí Vávra! A jedním z cílů je provatizace DPP. Bakala už zakládá dopravní firmu...

+3/0
5.12.2013 9:43

J77a62n 42L37i64b48i35c84h 9472548715923

Mám ten stejný pocit, mléko mu teče ještě po bradě, s poltiikou mám minimální zkušenosti a Prahu se učí teprve poznávat a najednou se stane primátorem. Když si vzpomenu na bývalé primátory už z dob první republiky atd., tak ty poslední byly parodií. Bém to měl pod kontrolou, ovšem jen s pomocí Janouška a dalších kmotrů v pozadí. Nevěřím, že Prahu mohou řídit politici bez kmotrů, zatímco to tedy nedokázali, na pozadí vždy bude nějaký ten Sekyra, Janoušek, Hrdlička, Bakala a plno dalších.

0/0
5.12.2013 12:04

M48a28r83e33k 41H39r59u72b54y 6907102621388

Nejsou penize - a to navzdory slibum Pavky Bema  neprekrocitelne cene 26 mld :-P Takhle to dopada, kdyz politici kradou a urednici kaslou na svoji praci :-/

+2/0
5.12.2013 0:45

J21a26n 64L80i44b86i82c72h 9242798915163

ODS je směšná, jasně se ukazuje, že bez kmotrů je naprosto neschopná, neb ty lidi z jejich řad nic řídit neumí, na vše potřebují kmotry, lobbisty a poradce z různých skvělých právnických skupin, co berou sto tisíc za hodinu poradenství. Ještě ten Bém se aspoň v Praze vyznal a měl kontakty, Hudeček se tu plácá jak ryba na suchu a řeči, jak mu jde o blaho lidí a čisté finance a vše, může povídat lidem, co mají rádi pohádky, ale realitu stejně nezmění, beztak za něj tahají nitkami a provázky osoby v pozadí, jen to nesmí veřejně říkat.

0/0
5.12.2013 12:07

L85u11c22i81a18n 71P46a32p18a27z57i87a12n 5124647201795

Práce kvapná málo platná. A ve volbách nevolím podle toho, jestli se zprovoznilo to či ono, ale spíše podle toho, zda nekradli a dělali pro město.

+5/0
4.12.2013 23:38

L33u15k18á50š 36V12a19ň24u68r82a 1735374153643

Rikal kamarad, co na tom metru dela, ze to metro je jeste hur zadavane jak ta Blanka. Vzdy se neco udela a pak zase zrusi a tak dal. Uz umisteni trasy je prapodivne.

+1/−1
4.12.2013 23:15

M55a68r52e49k 32H73r71u41b18y 6917892911888

Smerovani trasy zadaval Milan Jancik a jeho kamaradi, ucelem melo byt zvyseni ceny pozemku na Praze 5 kde planoval vystavbu sidliste. Podobne logicky a transparentne jako Letnany ;-)

+1/0
5.12.2013 0:47

Z17d46e32n55ě84k 80Z17a13b10a68v11a 1762594856794

ano, tvar trasy odpovídá rovnosti páteře ex.starosty P6, tedy následníky Pavky Béma, též známá jako chalupoida Rv

+2/0
5.12.2013 4:43

M97i57r76o48s43l89a52v 32B55e42n22e70š 1567584433750

Sice trochu mimo téma, ale ty nové stanice vypadají vážně dobře. R^

+1/0
4.12.2013 22:52

S42l44a21v27o35m61í45r 51B80e29n83e47š 6642527800314

Pane Nepalo, já jsem zase od Slováků slyšel, že pouze českou vinou není metro v Bratislavě. Nyní je stát už 22 let rozdělen a to metro v Bratislavě není dodnes. Pražské metro je neustále rozšiřováno, bratislavské neexistuje.

Aby bylo jasné: Nemyslím si, že by to bylo nějakou slovenskou neschopností. Prostě je Vás polovina oproti nám, též Vaše hlavní město je menší a méně důležité. To je naprosto normální. Nemyslím si, že my bychom byli méněcenní oproti Francouzům, a přesto Prahu nelze srovnávat s Paříží. Ale je to tak, jak jsem říkal: Metro v Praze roste, oproti roku 1992 máme už asi dvacet nových stanic, v Bratislavě metro není vůbec. Bratislava nikdy nebude mít důležitost Prahy, stejně jako Praha nikdy nebude mít důležitost Paříže. Přestaňte si myslet, že Vás někdo někdy vykořisťoval.

+5/0
4.12.2013 22:30

I61g31o30r 13N50e78p12a85l86a 4885715576898

Áno, malo sa stavať aj metro v Blave, ale za federácie neboli peniažky, lebo sa realizovalo metro v Prahe.

Samozrejme som zabudol na to, že sa ešte zároveň realizovala aj diaľnica D1 z Prahy do Bratislavy, pričom v Česku merala 350 km a na Slovensku 65 km. (Dnes nie ste schopní ju ani zrekonštruovať, Slavomíre, takže asi tak.)

V Blave, ak ste tam už neboli 5 rokov, tak to tam ani nespoznáte. Koncepcia dopravy je riešená úplne inou filozofiou. (Sám neviem, či lepšou, lebo aj dialnica cez mesto a výstavba nových 3 mostov nestači na súčasný nápor dopravy. (A zabudol som, v Blave sa za federácie postavil 1 most (Most SNP). Takže, len vďaka penezotokom z Česka , zabudol som dodať....tak je to správne, že ?

+1/−8
4.12.2013 23:00

J45a52n 32J97e70l63í94n93e14k 8683225202986

Jsem rád, že ti schopní Slováci nacpali všechny peníze do neschopných Čechů :)

+7/−1
4.12.2013 23:12

I45g81o47r 55N83e31p70a35l52a 4285565456808

No čo už, vždy sme mali pre Vás slabosť;-D

+2/−1
4.12.2013 23:17

L23á10ď89a 77M46a37l24ý 5297606425135

Už by jsi mohl vyfičet, nazdar.

0/−2
5.12.2013 0:23
Foto

V64l54a70d28a 69V66a36n25e44k 9383676124498

Aby ne,když na Slovensko šlo 60% národního důchodu Čssr  ;-)Rv

0/0
5.12.2013 5:36

M14a50r25t72i68n 73H27o78u78b23a 6283241809138

aby ne, kdyz jen diky cechum prezila slovenstina. jen diky cechum je slovensko samostatny stat, jinak by to byla porad jen uherska zupa hospodarsky a socialne nekde na urovni albanie

0/0
5.12.2013 10:57

Z78d43e73n71ě30k 62Z85a22b80a66v26a 1632344576894

hm, a Babiš nám to tedy teď vrací i s úroky ;-( podtatranská pomsta ;-)

0/0
5.12.2013 4:45

J18i64r78k71a 31H75o95n32c72ů 2134874731388

A to snad měli D1 stavět oklikou přes Košice, aby byla delší na slovenské straně? Nebudou ty kilometry dány vzdáleností toho, kterého hlavního města od hranic?

+8/0
4.12.2013 23:35

I46g74o90r 14N51e52p54a22l64a 4935935406288

Jirka, to akože Slovensko končilo v Bratislave ? Ale ano, máte pravdu, potom sa ešte postavilo 35 km dialnic z Bratislavy do Piešťan, aby sa bohatí dolároví Arabi mohli rekreovať v Piešťanoch a nemuseli sa tam trmácať po okreskách. (A to bola celá výstavba infraštruktúry, samozrejme postavená vďaka federálnym penezotokom. Ďakujeme, tak je to správne, že?)

+1/−4
4.12.2013 23:58
Foto

V51l64a12d91a 11V57a62n54e30k 9333196594128

Bohatí arabi po dálnici,chudí slovenští cikáni pěšky na východ do svých krásných vesnic :-P

+1/0
5.12.2013 5:39

I41v57a67n 76T48u57k 1588975480513

Příteli, v době přidružení Slovenska k Čechám, byl na Slovensku jediný rozvinutý průmysl - drátenictví. V té době ještě Slovensko vynikalo ve velmi rozšířeném pastevectví. A to je tak asi vše. Takže to co Vám tam dnes stojí, bylo budováno z federálních peněz. Čím jste přispěli Vy do vínku společné republice? Husákem a Bilakem!!

+3/−1
5.12.2013 7:44

P29e50t71r 29N16o47v62o52t23n76y 3369452769802

Nevím, kam bysme sem těch 350 km D1 namotali ;-D

0/0
4.12.2013 23:42

P18e10t95r 71K80u82b30i69š80t41a 7929528795171

Hele, metro se v Bratislavě dokonce stavět začalo v 80. letech. Že jste si ho nedokázali dostavět je jen a jen váš problém. Zde torzo podjezdu k depu. http://goo.gl/maps/xjNEU 

Ještě, že jsou lidi, jako ty, to mě alespoň tolik nes**e, že nás Klaus s Mečiarem rozdělili.

+2/0
5.12.2013 7:15

J36a27n 90P70i91r66k63l 2493818164894

Pane Nepala, v Blave jsem byl na posledy v roce 2008, ale jaké nevkusné betonové mosty tam postavila firma Doprastav, to se jinde nevidí. A metro pod Dunajem by asi nebylo nic moc laciné a stavebně jednoduché.

0/0
5.12.2013 7:18
Foto

Z35d24e84n55ě17k 88H63a30v31r98a67n48č58í11k 5757692465307

Metrostav staví několik let a Praha platí několik let.To že je v tom zlodějna je jasné všem co měli co kdy dočinění s Metrostavem.Ale označit to po několika letech jako černou stavbu je dost podivné.

+2/−1
4.12.2013 22:20

J12i47ř73í 54V20e71j16v50o19d53a 6169875519

Cose týče přerušení prací, tak zakonzervování takovýchto staveb vyjde značně dráž než (i zkorumpované) vícepráce - v důsledku je totiž nutno uhradit zakonzervovaní, "odkonzervování" a následně i ty sporné vícepráce :-)

+12/0
4.12.2013 21:47

A45l55e89x74a91n93d55r 94K84o84s62t26k85a 5149276339316

V tomto konkrétním případě vyjde jak zakonzervování, tak odkonzervování na pár set milionů kč (každé) a i hlídání a udržování zakonzervované stavby bude dražší, než na kolik má vyjít následně provoz.

0/0
5.12.2013 6:55

M43a64r87t78i45n 84H87o86u49b40a 6453441829228

jako nestavare by me zajimalo, proc tzv. zakonzervovani stavby by melo stat onech vice 1mld korun rocne.

moje zjednodusena predstava - mrizova vrata na vsechny strany, pripadne ostraha }personalne, kamerovy system..), do ceny by se mohla zapocitat udrzba docasneho dopravniho znaceni na objizdkach

0/0
5.12.2013 11:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.