Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Problémy nemá jen Blanka. Pozdější otevření hrozí i delšímu metru A

V Praze se může v příštích měsících zpozdit nejen otevření silničního tunelového komplexu Blanka. Stejný problém hrozí i prodlouženému úseku pražského metra A. Čtyři nové stanice budou moci lidé využít pravděpodobně nikoliv už příští rok, ale až začátkem roku 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š11á63r63k48a 81Č73e97c69h49o90v28á 8498516535615

Pane Nepalo, nebojíte se, že váš Slovenský štát vám udělí pokutu za čtení (a navíc i přispívání) českých stránek, podobně jako tomu je za vysílání českých pořadů ve slovenské televizi ? ;-D Opatrně, prosím !

+6/0
5.12.2013 9:16

H86o13n25z78a 32B55o74b12u21l69a 9686609983459

Teď napíše, že za to můžeme také my, protože se všechny peníze za socíku investovaly do našich dabérů a jejich kvůli tomu umřeli hlady. :-p

+2/0
5.12.2013 9:35

I90g36o40r 37N40e57p65a10l35a 4465255796268

Zhodou okolností som včera pripojil svoj diskusný príspevok pod blog pána Josefa Eignera ku článku "Konec československého jazyka". Autor v ňom sa zamýšľa práve nad tým, na čo aj vy narážate a v podtexte z toho vychádza, že Slováci sú neznášanlivý národ, ktorý ešte aj trestá ľudí za používanie češtiny v médiach. Prečítajte si to a hlavne, nešírte tiež sama nezmysly...

A tu je moja reakcia na spomínaný blog:

Igor Nepela

"Vážený pán autor a mohli by ste prosím tú pokutu konkretizovať, za čo to bolo ? U nás o tom nie je ani zmienka. Budí to totiž dojem, že na Slovensku je čeština zakázaná, čo nie je pravda. Čeština je u nás popri slovenčine druhým úradným jazykom, vysielanie v televízii je v češtine úplne bežné a dokonca teraz Ficko sa s tým Vašim priemerom dohodol na tom, že sa budú uznávať aj vysokoškolské tituly s výnimkou profesúry, docentúry a pod.

Áno, pri programoch pre deti (rozprávky,...)je povinnosť STV dabovať filmy, lebo slovenské deti vnímajú češtinu veľmi ľahko a veľmi dobre jej rozumejú a potom nedokážu rozoznať rozdiely v oboch jazykoch a robí im to problémy v školách v slovenskom jazyku, lebo používajú české výrazy (čechyzmy).

Inak pekný článok R^"

0/−1
5.12.2013 14:22

R38o18m26a59n 25J54a27v10o42r86s47k10i 7316366611513

Vůbec ti nerozumím, přiveď dabéra.

0/0
5.12.2013 15:05

I77g23o23r 98N34e57p64a86l21a 4215955946858

Neprekvapuje ma to, že nerozumieš. 

Diskutovať sa dá len s inteligentnými ľuďmi, s hlupákmi sa dá len hádať a ja sa s Vami Javorký, hádať nemienim.

0/0
5.12.2013 17:16

J77a78k62u52b 39F46e92i94f20a52r 7169809456589

Problém metra A, Blanky a stovek dalších staveb je naprostá neprofesionalita a nekompetentnost úředníků, kteří nejsou schopni včas a v potřebné kvalitě připravit projekty, výkupy pozemků atd atd. Jinak si nedovedu vysvětlit tisíce projektových změn, neustálé odválávání se kdekoho proti téměř všemu, zjištění že liniová stavba narazí na nevyřešený pozemek. Tohle prostě je český fenomén.

0/0
5.12.2013 8:40

P49a92v37e18l 31S14l57a56d32o12v79n91í79k 6537383477146

Však jim to voliči ve volbách spočítají.Rv

0/0
5.12.2013 8:35

R58a32d23o64s17l83a57v 91K89l67a56u67d70a 5164278874982

No a nebylo by lepší tedy odložit volby? :-P

+2/0
5.12.2013 6:42

K25a93r83e13l 74V90a38c30h55u60t 9713462659483

Copak? - Pohrdali jste (jsme) rekordy brigád socialistické práce? - Zdálo se vám (nám), že na tom NIC není, dokončit dílo VČAS anebo ještě s PŘEDSTIHEM? ... 8-o

No, jak je vidět, tak to není jen tak samosebou... :-/ ... stavební firmy si DNES práci a tedy VÝDĚLEK co nejvíce "šetří" - tak je to!!! ... Nejsou na ně žádné páky ?! :-(

Tak to máme blbý.... fakt blbý .... Co s tím? ... Jak to zařídit, aby to bylo a nestálo to ZAS a ZAS velké peníze? 8-o

+3/0
5.12.2013 6:12

K65a71r48e57l 58V31a92c41h18u79t 9253412459113

Chodník kolem naší firmy (v Brně) zametal každé ráno jeden milý a pracovitý důchodce. ;-) Během 1,5 hodiny byl s tím hotový.... Ale firma ho odeslala do důchodu.

Dnes ten chodník "zametají" tři pracovníci najatí městem... :-/  Ještě v 11 hod. dopoledne není poznat, že by z toho smetí, co zametají, vůbec něco ubylo... ;-€

+2/0
5.12.2013 6:16

A88l61e94x62a13n80d38r 44K63o11s82t40k84a 5449616339846

Praha 2. Kdysi chodilo po ulicíxh asi 5 cikánů, bylo zameteno. Dnes tam chodí o něco víc nehlídaných bílých, zameteno není. A hlavně: pravidelně jezdí smrdět zametací vozy i na chodník. Předpokládám, že ta celá šaškárna vyjde na mnohem více, než ti dežové. Praha 4, nevím, ale nejezdí tu zametáky, nevidím uklízeče, ale je čisto. (Jen v parku sbírají vajgly a spol 2 Eržiky.)

+2/−1
5.12.2013 7:06
Foto

V54l33a29d89a 95V32a58n67e66k 9163826844148

Byrokrati všech zemí,spojte se  ! Úředníci placení z daní , místo  služby  občanům,hledají problémy ! Že tím zkomplikují život spoluobčanům,je až tak moc nezajímá ! Hlavně že jejich úřední šiml důležítě řehtá ;-€Rv

+1/0
5.12.2013 5:33

M86a43r55t36i41n 93H64o19u43b84a 6203311179468

kdo komplikuje zivot vic? urednik, ktery kontorluje dodrzovani zakona }efektivivita vynalozenych penez - a je vyhozen, kdyz udela  nalez), nebo stavebni dozor, ktery si hazi malou domu z verejnych rozpoctu a ktery by to delal jeste vice nebyt prave onoho uredniho dozoru?

0/0
5.12.2013 10:52

J73a27n 46L57i79b84i93c69h 9172268205923

Metro D bude jen další tunel veřejných financí a to zase doslova.

+1/0
5.12.2013 0:20

J38a46r93o45s73l54a58v 58P23a49r84k57i13n66s67o75n 5212487189671

třeba ne. třeba se stavba metra 4 měsíce před dokončením zruší a zasype hlínou.

+5/0
5.12.2013 0:37

J87a84n 84L50i30b57i13c98h 9192278355383

v našem Kocourkově je možné všechno, ta hra na čisté a bez korupce, co dneska provádí je tak okatá, že když se Hudeček bojí, tak ať se toho primátora vzdá a nechá to dělat někoho jiného.

0/0
5.12.2013 12:02

J26a47r64o28s24l96a20v 64P72a58r33k33i41n87s54o22n 5262287589671

Jen idiot může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením.

+13/−1
4.12.2013 23:50

J17a51n 15L53i60b53i25c26h 9512588485953

Tak Hudeček může vše.

+1/−1
5.12.2013 0:21

Z23d56e41n64ě12k 49Z60a23b38a53v94a 1392604616184

Shrnuji: Jen holomocký syyreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+4/−2
5.12.2013 4:41

J41a12n 90L82i90b68i67c31h 9732428215663

Co byste taky chtěl od Kalouskovských modelů, Hudeček je model pro mladé, hlavní maskot této strany je Schwarzenberg a chybí jim jen nějaká hezčí žena ve vedení, Langšádlová ji určitě nenahradí. Beztak minulá vláda nebyla Nečasova, ale Kalouskova, neb se tam nejel program ODS, ale Kalouska. Ono taky Němcová, Nečas a spol. ani vládnout neumí a Kuba taky umí jen sloužit Dlouhému z Hluboké. Na magistrátu udělali puč, kdyby byl opravdu Hudeček morální kapacita, abdikoval by společně se Svobodou hned poté, co bylo celé vedení radnice obviněno z trestného činu, nicméně to se dneska v politice nenosí, politici se drží koryt, dokud je opravdu nezavřou a někdy je vykonávají i z kriminálu (Rath, Pekárek atd.).

0/0
5.12.2013 12:01

Z69d81e92n23ě23k 19Z37a19b84a56v88a 1192764666444

Shrnuji: Jen holomocký syreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+2/0
5.12.2013 4:41

A39l63e55š 74Z91e98l45i82n23k59a 1754572366

asi je holt TOP 09 personálně slabá, když je jejich nejvyšší pražský politik idiot

+6/−1
5.12.2013 0:30

L55u34k66á31š 90N81o90v41á44k 4396816292333

Hudeček je jen figurka s puberťáckým obličejem. TOPku řídí Vávra! A jedním z cílů je provatizace DPP. Bakala už zakládá dopravní firmu...

+3/0
5.12.2013 9:43

J51a32n 84L22i80b15i33c34h 9382668275663

Mám ten stejný pocit, mléko mu teče ještě po bradě, s poltiikou mám minimální zkušenosti a Prahu se učí teprve poznávat a najednou se stane primátorem. Když si vzpomenu na bývalé primátory už z dob první republiky atd., tak ty poslední byly parodií. Bém to měl pod kontrolou, ovšem jen s pomocí Janouška a dalších kmotrů v pozadí. Nevěřím, že Prahu mohou řídit politici bez kmotrů, zatímco to tedy nedokázali, na pozadí vždy bude nějaký ten Sekyra, Janoušek, Hrdlička, Bakala a plno dalších.

0/0
5.12.2013 12:04

M28a67r34e97k 79H62r47u60b10y 6637592881678

Nejsou penize - a to navzdory slibum Pavky Bema  neprekrocitelne cene 26 mld :-P Takhle to dopada, kdyz politici kradou a urednici kaslou na svoji praci :-/

+2/0
5.12.2013 0:45

J28a93n 75L12i93b33i73c55h 9672578225963

ODS je směšná, jasně se ukazuje, že bez kmotrů je naprosto neschopná, neb ty lidi z jejich řad nic řídit neumí, na vše potřebují kmotry, lobbisty a poradce z různých skvělých právnických skupin, co berou sto tisíc za hodinu poradenství. Ještě ten Bém se aspoň v Praze vyznal a měl kontakty, Hudeček se tu plácá jak ryba na suchu a řeči, jak mu jde o blaho lidí a čisté finance a vše, může povídat lidem, co mají rádi pohádky, ale realitu stejně nezmění, beztak za něj tahají nitkami a provázky osoby v pozadí, jen to nesmí veřejně říkat.

0/0
5.12.2013 12:07

L10u78c69i34a12n 27P67a48p64a71z23i65a43n 5644757431685

Práce kvapná málo platná. A ve volbách nevolím podle toho, jestli se zprovoznilo to či ono, ale spíše podle toho, zda nekradli a dělali pro město.

+5/0
4.12.2013 23:38

L32u86k72á95š 54V61a21ň56u31r43a 1425524213593

Rikal kamarad, co na tom metru dela, ze to metro je jeste hur zadavane jak ta Blanka. Vzdy se neco udela a pak zase zrusi a tak dal. Uz umisteni trasy je prapodivne.

+1/−1
4.12.2013 23:15

M20a21r10e78k 83H76r35u96b46y 6917492131568

Smerovani trasy zadaval Milan Jancik a jeho kamaradi, ucelem melo byt zvyseni ceny pozemku na Praze 5 kde planoval vystavbu sidliste. Podobne logicky a transparentne jako Letnany ;-)

+1/0
5.12.2013 0:47

Z79d20e67n38ě57k 40Z85a45b69a49v11a 1552264586774

ano, tvar trasy odpovídá rovnosti páteře ex.starosty P6, tedy následníky Pavky Béma, též známá jako chalupoida Rv

+2/0
5.12.2013 4:43

M80i82r34o95s52l21a13v 53B42e85n91e65š 1427354503790

Sice trochu mimo téma, ale ty nové stanice vypadají vážně dobře. R^

+1/0
4.12.2013 22:52

S56l51a14v40o46m62í14r 84B22e35n24e50š 6712987330664

Pane Nepalo, já jsem zase od Slováků slyšel, že pouze českou vinou není metro v Bratislavě. Nyní je stát už 22 let rozdělen a to metro v Bratislavě není dodnes. Pražské metro je neustále rozšiřováno, bratislavské neexistuje.

Aby bylo jasné: Nemyslím si, že by to bylo nějakou slovenskou neschopností. Prostě je Vás polovina oproti nám, též Vaše hlavní město je menší a méně důležité. To je naprosto normální. Nemyslím si, že my bychom byli méněcenní oproti Francouzům, a přesto Prahu nelze srovnávat s Paříží. Ale je to tak, jak jsem říkal: Metro v Praze roste, oproti roku 1992 máme už asi dvacet nových stanic, v Bratislavě metro není vůbec. Bratislava nikdy nebude mít důležitost Prahy, stejně jako Praha nikdy nebude mít důležitost Paříže. Přestaňte si myslet, že Vás někdo někdy vykořisťoval.

+5/0
4.12.2013 22:30

I28g57o26r 62N67e53p59a45l76a 4655345526648

Áno, malo sa stavať aj metro v Blave, ale za federácie neboli peniažky, lebo sa realizovalo metro v Prahe.

Samozrejme som zabudol na to, že sa ešte zároveň realizovala aj diaľnica D1 z Prahy do Bratislavy, pričom v Česku merala 350 km a na Slovensku 65 km. (Dnes nie ste schopní ju ani zrekonštruovať, Slavomíre, takže asi tak.)

V Blave, ak ste tam už neboli 5 rokov, tak to tam ani nespoznáte. Koncepcia dopravy je riešená úplne inou filozofiou. (Sám neviem, či lepšou, lebo aj dialnica cez mesto a výstavba nových 3 mostov nestači na súčasný nápor dopravy. (A zabudol som, v Blave sa za federácie postavil 1 most (Most SNP). Takže, len vďaka penezotokom z Česka , zabudol som dodať....tak je to správne, že ?

+1/−8
4.12.2013 23:00

J73a53n 19J28e68l53í13n21e27k 8413275772486

Jsem rád, že ti schopní Slováci nacpali všechny peníze do neschopných Čechů :)

+7/−1
4.12.2013 23:12

I82g27o95r 61N80e43p62a34l47a 4835185876228

No čo už, vždy sme mali pre Vás slabosť;-D

+2/−1
4.12.2013 23:17

L12á90ď68a 63M79a37l61ý 5297486805145

Už by jsi mohl vyfičet, nazdar.

0/−2
5.12.2013 0:23
Foto

V32l13a54d29a 55V10a26n98e84k 9283706424498

Aby ne,když na Slovensko šlo 60% národního důchodu Čssr  ;-)Rv

0/0
5.12.2013 5:36

M24a83r90t89i40n 36H68o11u40b55a 6503211529638

aby ne, kdyz jen diky cechum prezila slovenstina. jen diky cechum je slovensko samostatny stat, jinak by to byla porad jen uherska zupa hospodarsky a socialne nekde na urovni albanie

0/0
5.12.2013 10:57

Z60d88e26n28ě43k 45Z90a39b77a87v42a 1782464676194

hm, a Babiš nám to tedy teď vrací i s úroky ;-( podtatranská pomsta ;-)

0/0
5.12.2013 4:45

J92i41r58k28a 48H94o46n71c88ů 2224224131918

A to snad měli D1 stavět oklikou přes Košice, aby byla delší na slovenské straně? Nebudou ty kilometry dány vzdáleností toho, kterého hlavního města od hranic?

+8/0
4.12.2013 23:35

I56g13o17r 12N46e65p19a67l98a 4365955586848

Jirka, to akože Slovensko končilo v Bratislave ? Ale ano, máte pravdu, potom sa ešte postavilo 35 km dialnic z Bratislavy do Piešťan, aby sa bohatí dolároví Arabi mohli rekreovať v Piešťanoch a nemuseli sa tam trmácať po okreskách. (A to bola celá výstavba infraštruktúry, samozrejme postavená vďaka federálnym penezotokom. Ďakujeme, tak je to správne, že?)

+1/−4
4.12.2013 23:58
Foto

V16l13a56d61a 89V11a91n37e61k 9193616334258

Bohatí arabi po dálnici,chudí slovenští cikáni pěšky na východ do svých krásných vesnic :-P

+1/0
5.12.2013 5:39

I64v52a54n 39T31u32k 1868475300833

Příteli, v době přidružení Slovenska k Čechám, byl na Slovensku jediný rozvinutý průmysl - drátenictví. V té době ještě Slovensko vynikalo ve velmi rozšířeném pastevectví. A to je tak asi vše. Takže to co Vám tam dnes stojí, bylo budováno z federálních peněz. Čím jste přispěli Vy do vínku společné republice? Husákem a Bilakem!!

+3/−1
5.12.2013 7:44

P35e75t10r 11N98o44v93o15t61n69y 3639882439242

Nevím, kam bysme sem těch 350 km D1 namotali ;-D

0/0
4.12.2013 23:42

P37e32t21r 21K64u93b93i54š77t30a 7109668235691

Hele, metro se v Bratislavě dokonce stavět začalo v 80. letech. Že jste si ho nedokázali dostavět je jen a jen váš problém. Zde torzo podjezdu k depu. http://goo.gl/maps/xjNEU 

Ještě, že jsou lidi, jako ty, to mě alespoň tolik nes**e, že nás Klaus s Mečiarem rozdělili.

+2/0
5.12.2013 7:15

J14a73n 70P47i84r28k31l 2843888984924

Pane Nepala, v Blave jsem byl na posledy v roce 2008, ale jaké nevkusné betonové mosty tam postavila firma Doprastav, to se jinde nevidí. A metro pod Dunajem by asi nebylo nic moc laciné a stavebně jednoduché.

0/0
5.12.2013 7:18
Foto

Z91d67e13n98ě62k 61H74a19v39r12a98n20č75í81k 5367892795977

Metrostav staví několik let a Praha platí několik let.To že je v tom zlodějna je jasné všem co měli co kdy dočinění s Metrostavem.Ale označit to po několika letech jako černou stavbu je dost podivné.

+2/−1
4.12.2013 22:20

J78i11ř41í 30V33e11j87v98o26d14a 6249925529

Cose týče přerušení prací, tak zakonzervování takovýchto staveb vyjde značně dráž než (i zkorumpované) vícepráce - v důsledku je totiž nutno uhradit zakonzervovaní, "odkonzervování" a následně i ty sporné vícepráce :-)

+12/0
4.12.2013 21:47

A42l22e28x71a36n89d55r 24K68o35s57t83k67a 5149626939646

V tomto konkrétním případě vyjde jak zakonzervování, tak odkonzervování na pár set milionů kč (každé) a i hlídání a udržování zakonzervované stavby bude dražší, než na kolik má vyjít následně provoz.

0/0
5.12.2013 6:55

M58a37r51t85i20n 97H60o71u43b12a 6213631449708

jako nestavare by me zajimalo, proc tzv. zakonzervovani stavby by melo stat onech vice 1mld korun rocne.

moje zjednodusena predstava - mrizova vrata na vsechny strany, pripadne ostraha }personalne, kamerovy system..), do ceny by se mohla zapocitat udrzba docasneho dopravniho znaceni na objizdkach

0/0
5.12.2013 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.