Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Problémy nemá jen Blanka. Pozdější otevření hrozí i delšímu metru A

V Praze se může v příštích měsících zpozdit nejen otevření silničního tunelového komplexu Blanka. Stejný problém hrozí i prodlouženému úseku pražského metra A. Čtyři nové stanice budou moci lidé využít pravděpodobně nikoliv už příští rok, ale až začátkem roku 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š31á66r36k54a 50Č80e92c30h43o80v50á 8328806945955

Pane Nepalo, nebojíte se, že váš Slovenský štát vám udělí pokutu za čtení (a navíc i přispívání) českých stránek, podobně jako tomu je za vysílání českých pořadů ve slovenské televizi ? ;-D Opatrně, prosím !

+6/0
5.12.2013 9:16

H23o83n70z51a 81B22o82b73u85l61a 9626389323509

Teď napíše, že za to můžeme také my, protože se všechny peníze za socíku investovaly do našich dabérů a jejich kvůli tomu umřeli hlady. :-p

+2/0
5.12.2013 9:35

I62g27o78r 75N36e10p85a11l51a 4645865726168

Zhodou okolností som včera pripojil svoj diskusný príspevok pod blog pána Josefa Eignera ku článku "Konec československého jazyka". Autor v ňom sa zamýšľa práve nad tým, na čo aj vy narážate a v podtexte z toho vychádza, že Slováci sú neznášanlivý národ, ktorý ešte aj trestá ľudí za používanie češtiny v médiach. Prečítajte si to a hlavne, nešírte tiež sama nezmysly...

A tu je moja reakcia na spomínaný blog:

Igor Nepela

"Vážený pán autor a mohli by ste prosím tú pokutu konkretizovať, za čo to bolo ? U nás o tom nie je ani zmienka. Budí to totiž dojem, že na Slovensku je čeština zakázaná, čo nie je pravda. Čeština je u nás popri slovenčine druhým úradným jazykom, vysielanie v televízii je v češtine úplne bežné a dokonca teraz Ficko sa s tým Vašim priemerom dohodol na tom, že sa budú uznávať aj vysokoškolské tituly s výnimkou profesúry, docentúry a pod.

Áno, pri programoch pre deti (rozprávky,...)je povinnosť STV dabovať filmy, lebo slovenské deti vnímajú češtinu veľmi ľahko a veľmi dobre jej rozumejú a potom nedokážu rozoznať rozdiely v oboch jazykoch a robí im to problémy v školách v slovenskom jazyku, lebo používajú české výrazy (čechyzmy).

Inak pekný článok R^"

0/−1
5.12.2013 14:22

R75o54m51a33n 91J17a69v32o29r46s47k19i 7156486911503

Vůbec ti nerozumím, přiveď dabéra.

0/0
5.12.2013 15:05

I92g86o51r 69N79e79p62a70l55a 4545945206218

Neprekvapuje ma to, že nerozumieš. 

Diskutovať sa dá len s inteligentnými ľuďmi, s hlupákmi sa dá len hádať a ja sa s Vami Javorký, hádať nemienim.

0/0
5.12.2013 17:16

J42a15k63u18b 16F16e28i44f37a70r 7309619286429

Problém metra A, Blanky a stovek dalších staveb je naprostá neprofesionalita a nekompetentnost úředníků, kteří nejsou schopni včas a v potřebné kvalitě připravit projekty, výkupy pozemků atd atd. Jinak si nedovedu vysvětlit tisíce projektových změn, neustálé odválávání se kdekoho proti téměř všemu, zjištění že liniová stavba narazí na nevyřešený pozemek. Tohle prostě je český fenomén.

0/0
5.12.2013 8:40

P80a41v66e30l 61S93l60a58d77o45v12n36í94k 6917793777466

Však jim to voliči ve volbách spočítají.Rv

0/0
5.12.2013 8:35

R22a59d20o86s40l82a10v 98K41l72a15u64d26a 5304188614462

No a nebylo by lepší tedy odložit volby? :-P

+2/0
5.12.2013 6:42

K81a39r88e34l 42V25a59c82h37u28t 9153792219363

Copak? - Pohrdali jste (jsme) rekordy brigád socialistické práce? - Zdálo se vám (nám), že na tom NIC není, dokončit dílo VČAS anebo ještě s PŘEDSTIHEM? ... 8-o

No, jak je vidět, tak to není jen tak samosebou... :-/ ... stavební firmy si DNES práci a tedy VÝDĚLEK co nejvíce "šetří" - tak je to!!! ... Nejsou na ně žádné páky ?! :-(

Tak to máme blbý.... fakt blbý .... Co s tím? ... Jak to zařídit, aby to bylo a nestálo to ZAS a ZAS velké peníze? 8-o

+3/0
5.12.2013 6:12

K63a59r34e18l 12V17a55c49h57u65t 9303292309553

Chodník kolem naší firmy (v Brně) zametal každé ráno jeden milý a pracovitý důchodce. ;-) Během 1,5 hodiny byl s tím hotový.... Ale firma ho odeslala do důchodu.

Dnes ten chodník "zametají" tři pracovníci najatí městem... :-/  Ještě v 11 hod. dopoledne není poznat, že by z toho smetí, co zametají, vůbec něco ubylo... ;-€

+2/0
5.12.2013 6:16

A92l60e24x93a74n57d19r 49K88o21s79t43k60a 5149136649946

Praha 2. Kdysi chodilo po ulicíxh asi 5 cikánů, bylo zameteno. Dnes tam chodí o něco víc nehlídaných bílých, zameteno není. A hlavně: pravidelně jezdí smrdět zametací vozy i na chodník. Předpokládám, že ta celá šaškárna vyjde na mnohem více, než ti dežové. Praha 4, nevím, ale nejezdí tu zametáky, nevidím uklízeče, ale je čisto. (Jen v parku sbírají vajgly a spol 2 Eržiky.)

+2/−1
5.12.2013 7:06
Foto

V29l30a45d50a 14V91a22n15e53k 9903426814328

Byrokrati všech zemí,spojte se  ! Úředníci placení z daní , místo  služby  občanům,hledají problémy ! Že tím zkomplikují život spoluobčanům,je až tak moc nezajímá ! Hlavně že jejich úřední šiml důležítě řehtá ;-€Rv

+1/0
5.12.2013 5:33

M13a23r94t14i88n 75H13o20u15b62a 6273231709228

kdo komplikuje zivot vic? urednik, ktery kontorluje dodrzovani zakona }efektivivita vynalozenych penez - a je vyhozen, kdyz udela  nalez), nebo stavebni dozor, ktery si hazi malou domu z verejnych rozpoctu a ktery by to delal jeste vice nebyt prave onoho uredniho dozoru?

0/0
5.12.2013 10:52

J38a67n 56L50i45b91i70c11h 9972838145883

Metro D bude jen další tunel veřejných financí a to zase doslova.

+1/0
5.12.2013 0:20

J68a12r88o30s66l76a67v 65P17a65r48k55i24n36s61o83n 5242677289371

třeba ne. třeba se stavba metra 4 měsíce před dokončením zruší a zasype hlínou.

+5/0
5.12.2013 0:37

J43a79n 82L47i96b49i95c88h 9602128245203

v našem Kocourkově je možné všechno, ta hra na čisté a bez korupce, co dneska provádí je tak okatá, že když se Hudeček bojí, tak ať se toho primátora vzdá a nechá to dělat někoho jiného.

0/0
5.12.2013 12:02

J10a10r17o10s31l83a94v 49P55a14r14k71i29n10s36o19n 5392867869401

Jen idiot může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením.

+13/−1
4.12.2013 23:50

J65a76n 55L88i29b51i32c26h 9792788155153

Tak Hudeček může vše.

+1/−1
5.12.2013 0:21

Z51d37e54n24ě29k 61Z61a39b71a77v80a 1382754216274

Shrnuji: Jen holomocký syyreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+4/−2
5.12.2013 4:41

J95a23n 86L58i73b25i83c54h 9332548275803

Co byste taky chtěl od Kalouskovských modelů, Hudeček je model pro mladé, hlavní maskot této strany je Schwarzenberg a chybí jim jen nějaká hezčí žena ve vedení, Langšádlová ji určitě nenahradí. Beztak minulá vláda nebyla Nečasova, ale Kalouskova, neb se tam nejel program ODS, ale Kalouska. Ono taky Němcová, Nečas a spol. ani vládnout neumí a Kuba taky umí jen sloužit Dlouhému z Hluboké. Na magistrátu udělali puč, kdyby byl opravdu Hudeček morální kapacita, abdikoval by společně se Svobodou hned poté, co bylo celé vedení radnice obviněno z trestného činu, nicméně to se dneska v politice nenosí, politici se drží koryt, dokud je opravdu nezavřou a někdy je vykonávají i z kriminálu (Rath, Pekárek atd.).

0/0
5.12.2013 12:01

Z79d60e78n69ě76k 98Z97a29b90a54v21a 1882774346564

Shrnuji: Jen holomocký syreček může zastavit stavbu za 35 mld. 4 měsíce před dokončením. ;-)

Ino rychloTOPkvaška, ať se vrátí dom. Hudeček na Hanou a kalouskovo ratlík Gazdík do Suché Lozi...

+2/0
5.12.2013 4:41

A67l86e94š 26Z23e17l33i35n12k92a 1294412886

asi je holt TOP 09 personálně slabá, když je jejich nejvyšší pražský politik idiot

+6/−1
5.12.2013 0:30

L67u82k31á69š 11N80o80v77á91k 4186146382763

Hudeček je jen figurka s puberťáckým obličejem. TOPku řídí Vávra! A jedním z cílů je provatizace DPP. Bakala už zakládá dopravní firmu...

+3/0
5.12.2013 9:43

J90a36n 51L12i96b80i48c67h 9252668385373

Mám ten stejný pocit, mléko mu teče ještě po bradě, s poltiikou mám minimální zkušenosti a Prahu se učí teprve poznávat a najednou se stane primátorem. Když si vzpomenu na bývalé primátory už z dob první republiky atd., tak ty poslední byly parodií. Bém to měl pod kontrolou, ovšem jen s pomocí Janouška a dalších kmotrů v pozadí. Nevěřím, že Prahu mohou řídit politici bez kmotrů, zatímco to tedy nedokázali, na pozadí vždy bude nějaký ten Sekyra, Janoušek, Hrdlička, Bakala a plno dalších.

0/0
5.12.2013 12:04

M14a72r56e35k 76H75r56u67b18y 6617172331518

Nejsou penize - a to navzdory slibum Pavky Bema  neprekrocitelne cene 26 mld :-P Takhle to dopada, kdyz politici kradou a urednici kaslou na svoji praci :-/

+2/0
5.12.2013 0:45

J86a96n 53L78i74b78i89c86h 9452258955833

ODS je směšná, jasně se ukazuje, že bez kmotrů je naprosto neschopná, neb ty lidi z jejich řad nic řídit neumí, na vše potřebují kmotry, lobbisty a poradce z různých skvělých právnických skupin, co berou sto tisíc za hodinu poradenství. Ještě ten Bém se aspoň v Praze vyznal a měl kontakty, Hudeček se tu plácá jak ryba na suchu a řeči, jak mu jde o blaho lidí a čisté finance a vše, může povídat lidem, co mají rádi pohádky, ale realitu stejně nezmění, beztak za něj tahají nitkami a provázky osoby v pozadí, jen to nesmí veřejně říkat.

0/0
5.12.2013 12:07

L10u95c48i91a31n 52P25a92p41a95z17i34a52n 5254427571705

Práce kvapná málo platná. A ve volbách nevolím podle toho, jestli se zprovoznilo to či ono, ale spíše podle toho, zda nekradli a dělali pro město.

+5/0
4.12.2013 23:38

L67u39k28á28š 59V19a83ň93u88r49a 1875474493673

Rikal kamarad, co na tom metru dela, ze to metro je jeste hur zadavane jak ta Blanka. Vzdy se neco udela a pak zase zrusi a tak dal. Uz umisteni trasy je prapodivne.

+1/−1
4.12.2013 23:15

M56a59r50e76k 78H18r74u86b19y 6907392191908

Smerovani trasy zadaval Milan Jancik a jeho kamaradi, ucelem melo byt zvyseni ceny pozemku na Praze 5 kde planoval vystavbu sidliste. Podobne logicky a transparentne jako Letnany ;-)

+1/0
5.12.2013 0:47

Z88d29e36n58ě45k 42Z26a77b85a77v65a 1492854646964

ano, tvar trasy odpovídá rovnosti páteře ex.starosty P6, tedy následníky Pavky Béma, též známá jako chalupoida Rv

+2/0
5.12.2013 4:43

M12i37r55o90s38l59a73v 11B48e62n49e94š 1797304363870

Sice trochu mimo téma, ale ty nové stanice vypadají vážně dobře. R^

+1/0
4.12.2013 22:52

S49l28a93v74o61m90í51r 15B33e89n70e81š 6842367920534

Pane Nepalo, já jsem zase od Slováků slyšel, že pouze českou vinou není metro v Bratislavě. Nyní je stát už 22 let rozdělen a to metro v Bratislavě není dodnes. Pražské metro je neustále rozšiřováno, bratislavské neexistuje.

Aby bylo jasné: Nemyslím si, že by to bylo nějakou slovenskou neschopností. Prostě je Vás polovina oproti nám, též Vaše hlavní město je menší a méně důležité. To je naprosto normální. Nemyslím si, že my bychom byli méněcenní oproti Francouzům, a přesto Prahu nelze srovnávat s Paříží. Ale je to tak, jak jsem říkal: Metro v Praze roste, oproti roku 1992 máme už asi dvacet nových stanic, v Bratislavě metro není vůbec. Bratislava nikdy nebude mít důležitost Prahy, stejně jako Praha nikdy nebude mít důležitost Paříže. Přestaňte si myslet, že Vás někdo někdy vykořisťoval.

+5/0
4.12.2013 22:30

I76g54o17r 63N83e28p61a38l54a 4345205826928

Áno, malo sa stavať aj metro v Blave, ale za federácie neboli peniažky, lebo sa realizovalo metro v Prahe.

Samozrejme som zabudol na to, že sa ešte zároveň realizovala aj diaľnica D1 z Prahy do Bratislavy, pričom v Česku merala 350 km a na Slovensku 65 km. (Dnes nie ste schopní ju ani zrekonštruovať, Slavomíre, takže asi tak.)

V Blave, ak ste tam už neboli 5 rokov, tak to tam ani nespoznáte. Koncepcia dopravy je riešená úplne inou filozofiou. (Sám neviem, či lepšou, lebo aj dialnica cez mesto a výstavba nových 3 mostov nestači na súčasný nápor dopravy. (A zabudol som, v Blave sa za federácie postavil 1 most (Most SNP). Takže, len vďaka penezotokom z Česka , zabudol som dodať....tak je to správne, že ?

+1/−8
4.12.2013 23:00

J30a97n 64J50e76l98í67n69e31k 8793215842506

Jsem rád, že ti schopní Slováci nacpali všechny peníze do neschopných Čechů :)

+7/−1
4.12.2013 23:12

I67g48o87r 91N26e21p69a95l28a 4355235726148

No čo už, vždy sme mali pre Vás slabosť;-D

+2/−1
4.12.2013 23:17

L31á65ď65a 30M36a79l68ý 5217136905165

Už by jsi mohl vyfičet, nazdar.

0/−2
5.12.2013 0:23
Foto

V40l18a37d34a 82V54a73n94e77k 9433596234498

Aby ne,když na Slovensko šlo 60% národního důchodu Čssr  ;-)Rv

0/0
5.12.2013 5:36

M62a18r97t22i96n 12H71o51u77b72a 6763111149118

aby ne, kdyz jen diky cechum prezila slovenstina. jen diky cechum je slovensko samostatny stat, jinak by to byla porad jen uherska zupa hospodarsky a socialne nekde na urovni albanie

0/0
5.12.2013 10:57

Z52d40e26n38ě64k 56Z81a60b18a83v44a 1222724606274

hm, a Babiš nám to tedy teď vrací i s úroky ;-( podtatranská pomsta ;-)

0/0
5.12.2013 4:45

J93i70r71k52a 25H66o28n80c55ů 2244114291648

A to snad měli D1 stavět oklikou přes Košice, aby byla delší na slovenské straně? Nebudou ty kilometry dány vzdáleností toho, kterého hlavního města od hranic?

+8/0
4.12.2013 23:35

I61g44o59r 33N78e52p30a64l61a 4145945666678

Jirka, to akože Slovensko končilo v Bratislave ? Ale ano, máte pravdu, potom sa ešte postavilo 35 km dialnic z Bratislavy do Piešťan, aby sa bohatí dolároví Arabi mohli rekreovať v Piešťanoch a nemuseli sa tam trmácať po okreskách. (A to bola celá výstavba infraštruktúry, samozrejme postavená vďaka federálnym penezotokom. Ďakujeme, tak je to správne, že?)

+1/−4
4.12.2013 23:58
Foto

V11l10a24d76a 83V38a20n33e82k 9113156584888

Bohatí arabi po dálnici,chudí slovenští cikáni pěšky na východ do svých krásných vesnic :-P

+1/0
5.12.2013 5:39

I44v34a59n 69T24u63k 1368275980723

Příteli, v době přidružení Slovenska k Čechám, byl na Slovensku jediný rozvinutý průmysl - drátenictví. V té době ještě Slovensko vynikalo ve velmi rozšířeném pastevectví. A to je tak asi vše. Takže to co Vám tam dnes stojí, bylo budováno z federálních peněz. Čím jste přispěli Vy do vínku společné republice? Husákem a Bilakem!!

+3/−1
5.12.2013 7:44

P33e21t43r 29N39o62v42o65t75n84y 3569652279652

Nevím, kam bysme sem těch 350 km D1 namotali ;-D

0/0
4.12.2013 23:42

P77e39t71r 18K40u77b43i54š73t88a 7189958155901

Hele, metro se v Bratislavě dokonce stavět začalo v 80. letech. Že jste si ho nedokázali dostavět je jen a jen váš problém. Zde torzo podjezdu k depu. http://goo.gl/maps/xjNEU 

Ještě, že jsou lidi, jako ty, to mě alespoň tolik nes**e, že nás Klaus s Mečiarem rozdělili.

+2/0
5.12.2013 7:15

J89a41n 39P50i12r37k90l 2653508184794

Pane Nepala, v Blave jsem byl na posledy v roce 2008, ale jaké nevkusné betonové mosty tam postavila firma Doprastav, to se jinde nevidí. A metro pod Dunajem by asi nebylo nic moc laciné a stavebně jednoduché.

0/0
5.12.2013 7:18
Foto

Z70d50e45n38ě72k 41H77a17v92r91a83n90č28í85k 5307382785477

Metrostav staví několik let a Praha platí několik let.To že je v tom zlodějna je jasné všem co měli co kdy dočinění s Metrostavem.Ale označit to po několika letech jako černou stavbu je dost podivné.

+2/−1
4.12.2013 22:20

J53i20ř43í 56V51e74j44v55o15d63a 6889745229

Cose týče přerušení prací, tak zakonzervování takovýchto staveb vyjde značně dráž než (i zkorumpované) vícepráce - v důsledku je totiž nutno uhradit zakonzervovaní, "odkonzervování" a následně i ty sporné vícepráce :-)

+12/0
4.12.2013 21:47

A87l62e37x69a37n96d25r 10K56o39s88t21k98a 5159496219646

V tomto konkrétním případě vyjde jak zakonzervování, tak odkonzervování na pár set milionů kč (každé) a i hlídání a udržování zakonzervované stavby bude dražší, než na kolik má vyjít následně provoz.

0/0
5.12.2013 6:55

M80a97r21t27i95n 96H46o23u97b69a 6923271369248

jako nestavare by me zajimalo, proc tzv. zakonzervovani stavby by melo stat onech vice 1mld korun rocne.

moje zjednodusena predstava - mrizova vrata na vsechny strany, pripadne ostraha }personalne, kamerovy system..), do ceny by se mohla zapocitat udrzba docasneho dopravniho znaceni na objizdkach

0/0
5.12.2013 11:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.