Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Praze jsme vždy ve střehu, říká turista, jenž nahrál taxikářovo „turbo“

Na internetu vzbudilo velkou pozornost video, na němž zákazník pražského taxíku odhalil skryté zařízení u řadicí páky. Tím řidič prakticky při každém řazení "popoháněl" taxametr. Redakce iDNES.cz zákazníka kontaktovala. "Zeptejte se kteréhokoli turisty," uvedl muž ze Švédska v e-mailovém rozhovoru o zkušenostech s pražskými taxíky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V10l48a35d22i37s50l69a15v 91N12o50h41e42j50l 7808577368441

Dyt at krade, dyt to je super! :-D

0/0
20.12.2013 1:34

M77i85l77a86n 57Z62a63d15r28a90ž36i20l 3467870374

Mam navrh pro vyrobce taxametru. Cele to funguje tak, ze cidlo generuje impulzy a taxametr je pak scita. Takze namontovat si nejaky generator dalsich impulzu je absolutni trivka. A ochrana pro to vlastne neni a ani nemuze byt. Staci logiku otacit. At cidlo generuje vysokou hladinu napeti a jeho prerusenim se vytvori signal. Generator preruseni sice take lze vyrobit, ale na to uz musim ten drat prerusit. Pokud je preruseny drat, je to jako porusit blombu => postih.

0/0
19.12.2013 14:06

K31a35r68e95l 60D14r35d11a 6914442257

Zahlédl jsem ředitele-majitele AAA včera v TV. Nemůže řidičům AAA do vozů, nemůže dělat kontroly jinak než jako kontrolní jízdy, natočil přece pionýrský film o podvodech v taxících... ostatní má řešit stát. K tomu ČOI provede neuvěřitelných 50 kontrol taxíků v Praze ročně. Absurdistán. V čem tedy tento člověk podniká? V organizování okrádání klientů a ještě s tím jde do TV?

  Koukám na článek níže. Může jít o konkurenční boj. Proč vlastně AAA nesestřelit? Koho to trápí? Spíš mi přijde, že dnes může mít kameru kdekdo v autě, kamery fízlují cestující v MHD, tak co by si zákazníci nemohli natáčet služby podle libosti? Halt technický pokrok. Třeba domobrana bude to jediné, co pražské taxikáře i jejich slavné "pasáky" umravní. ;-)

0/−1
17.12.2013 6:58

K45a54r50e85l 20N17e62č13a70s 5763449230890

Praha profitující ze své architektonické minulosti a centralizace je takový český Klondike. Daleko příjemnější život je v menších městech-mnohdy velmi půvabných,obklopených přírodou se dvěma nebo třemi taxikáři.Paradoxně i lidé v takových městečkách žijí daleko kulturněji,nežli Pražáci ve městě,které je tak jakotak v korupčním výprodeji.:-)RvR^

0/0
16.12.2013 17:57

K72a58r31e32l 78D78r81d64a 6624132217

Jak to tak vnímám. Kdo má rozum, zdrhá z takových městeček do Prahy a kouká se napakovat bez ohledu na morálku. Jen lidé opoždění a neschopní zlodějen jsou pak spokojeni, že prožili svůj život v klidu maloměsta. Co asi tak mají Pražané s tímto odpadem z celé republiky podnikat? Navíc, když si taková svoloč z venkova obsadí za pomoci zajisté "inteligentních" opožděných voličů rovnou vládu, parlament či pražský Magistrát. ;-D

+1/0
17.12.2013 7:12

K25a21r60e75l 40N51e83č84a51s 5413269180640

Ano,máte pravdu.Když jsem se vrátil ze světa,kde jsemztrávil podstatnou část života,zjistil jsem,že vzhledem k jistému opoždění budu žít v rozumně velkém městečku blízko věkopamátných lesů.A jelikož miluji pomalost,což je výhodná filosofie pro přežití,do Prahy nejezdím často. Raději si zajedu do opožděné Vídně nebo Mnichova,kde i ten taxikář je slušný. Opožděnost má své výhody ,pane Drdo.Pražanům ale závidím,že všichni znají osobně Karla Gotta.;-DR^

+2/0
17.12.2013 13:43

R41e79n28e 57Z43d26i60a85r22s77k33y 6127810124323

taxikáři jsou strašná verbeš!!!!!!

+1/0
16.12.2013 15:11

J23i61ř60í 81V50o39l70k97á55n 3860726281

VERBEŽ !!! Dej si práci a piš česky 8-o

0/0
17.12.2013 19:25
Foto

R91a58d70e58k 55D49o66m89i97n60i34k 31Š46e52f34r12á43n37e72k 7578494612719

Není to tak dlouho, co jsem jezdil po Praze taxíka. U naší firmy se tohle stát nemohlo, protože stačilo, v případě podezření na předražení, zavolat na dispečink, ten zákazníkovi výši ceny ověřil, zjistil podle GPS délku trasy a čas. V případě předražení se vracela plná částka a řidič pak měl celkem problémy, když toto musel vysvětlit. Zaplatil špatně účtovanou trasu, k tomu pokutu a navíc měl i na pár dní odstávku z provozu. Firmu psát nebudu, nechci dělat reklamu. Sám nechápu, pokud někoho firma okrade, že s ní jede znovu. Takže tohle je buď kravina, nebo onen muž nebyl zcela při smyslech, event. je prostě nepolepšitelný a pak je tu každá rada drahá. Mimo jiné, sám jsem nepotkal nikoho z taxikářů, kdo by "turbo" měl, ono se to totiž až tolik nevyplatí. Spíš jsem slyšel o taxikářích, kteří na letišti rovnou řekli cenu, pevnou, která ve výsledku byla asi tak 5x vyšší, než byla cena reálná, za kterou jsem vezl onoho klienta pak já. Ten Rus byl z ceny a z mého přístupu tak mimo, že mi pak dal 500,- navíc, i tak se mu to vyplatilo a ostatně i mě.

+4/0
15.12.2013 22:16

P88e80t43r 67M34a70t81ě71j69í69č97e67k 2379513284765

V HK jezdi taxik po meste za 100,- (je tam nejaky limit na kilaky) parkrat jsem ho vyuzil, pokazde na jinou vzdalenost a pokazde me to stalo 100Kc. Proc to neumi nikdo udelat v Praze podobne?

0/0
15.12.2013 22:09
Foto

R61a24d22e33k 62D37o38m45i96n15i67k 64Š28e23f24r78á40n85e80k 7778214812429

Protože to je k ničemu, stačí jezdit férově a ze strany magistrátu důsledně kontrolovat ceny a nešikanovat kvůli nesmyslům, jako svého času, kdy se kontrolovala hlavně povinnost mít hasicí přístroj. Občasné kontroly nejsou k ničemu, jednou za čas to nestačí, protože to se pak nese, taková informace vysílačkou a zloději se stáhnou a jezdí jenom ten, co se nemá čeho bát.

+1/0
15.12.2013 22:20
Foto

V28l26a87d63i60m48í83r 96L60e24k59n21e42r 3360376196610

Je to chyba pražského magistrátu, že zlodějinu od taxikářů toleruje a nedokáže okrádání postihnout a zastavit. Už při prvním podobném prohřešku by měl jít řidič z taxíku ven a měl by dostat dostatečně dlouhý distanc na provozování těchto služeb. Pražští taxikáři jsou takto známí již po celém světě a před jejich zlodějinami už varují skoro všechny zahraniční turistické příručky!!

+2/0
15.12.2013 22:04

P51a97v69e29l 13O26d53r56a55z28i36l 6504699507650

No, zrovna ve Švédsku, kde si taxikáři účtují co chtějí... Za "jednotku" - asi 10 km plus nějaké čekání - si jsou schopni účtovat od 240 do 999 SEK. Ale mají to napsaný jasně na autě!!!

Kdyby pražskej magič nebyl prolezlej korupcí, tak prostě takovým týpkům doživotně seberou licenci a hotovo, můžou pak jezdit s ještěrkou na nádraží. Taxikářů je moc a aby si uživili, tak dělaj takový věci. Třeba v Irsku klidně čekáte na taxi půl hodiny, i když si ho objednáte den předem, o tom, že pro dvě letadla jezdili pendlem letiště-město tři vozy nemluvě.

+1/0
15.12.2013 21:03

P79a81v92e17l 73O73d77r96a23z17i16l 6494689127800

Samozřejmě ne "ve Švédsku," ale "ze Švédska."j

Pro lidi, kteří jsou zvyklí brát "první auto na štaflu" visí všude na letišti, nádražích, v hotelích cedule jak prase "Bacha na taxíky."

Ale neturbují. Jeden teda vyjel na dálnici a v plné rychlosti se zabýval mapou a navigací, druhej po nás chtěl opravit rádio, ani jeden neměl švédský jméno, ale neobrali nás.

0/0
15.12.2013 21:08

J51i13ř76í 29D35r23a21h23o24t98a 1430165159296

Neznám nikoho, kdo by nekradl a nebo nějakým způsobem nepodváděl. Každý dle svých možností . Taxikář na turbu, zaměstnanec ve fabrice krade materiál, drtivá většina příživníků na dávkách šulí stát podvody právě na těch dávkách a nebo na nemocenské, pingl na míře piva , kuchař na váze masa ,státní ouřadové a policajti na úplatcích podle velikosti své funkce a důležitosti svého razítka atd. atd. atd. A nejhorší jsou vrcholní politici, kteří to přes evropské dotace , ve kterých se umí báječně pohybovat, berou rovnou v desítkách milionů v korupci. Prostě KAŽDÝ z vás. Sáhněte si do svého svědomí kritici . :-)

+1/−13
15.12.2013 16:04

P56e56t90r 72L93u40d60a43n30e44k 1877734107563

no jestli vám k uklidnění vašeho černého svědomí pomáhá přesvědčení, že nekradete jen vy, ale i všichni ostatní...:-/

+10/0
15.12.2013 20:16

L21e96a 76H84e54n73s75l33o72v50á 2241514676687

TURBO VE VOZECH (Rozhovor pro Lidovky.cz) - 3.část

Kdo tedy?

Je to v tom dokumentu, dohledejte si ho. Já vám napovím, že pod svícnem je největší tma. Sehnal jsem na to mimopražský řidiče, měli jsme v tom fůru figurantů. Obešli jsme všechny taxametrárny v Praze. A výsledek? Nikoho nezavřeli, nikdo nedostal podmínku, nikdo nedostal ani 50.000 korun pokuty.

Policie se tím zabývala?

Ne, vůbec. Přestože jsme jim dali podnět a ukázali, kde hledat. Tak, a po týhle zkušenosti, co má Kvasnička pro to víc dělat?

Redaktor: Tomáš Trnka (Lidovky.cz) Dotázaný: Jiří Kvasnička (A A A radiotaxi s.r.o.)

+5/−3
15.12.2013 13:14

L77e17a 39H66e72n77s65l60o24v75á 2741704306187

TURBO VE VOZECH (Rozhovor pro Lidovky.cz) - 2.část!

Já když řidiče vyhodím, tady je deset až dvanáct dalších dispečinků, pro které on půjde jezdit. Vyhodit řidiče je sice hezké, ale vzhledem k zákazníkovi je to nesystémová záležitost. Pro mě je problém, že je to spojováno s AAA na autě a logem AAA připojeném ve videu. Na tom už pracují naši právníci. Všichni ale vědí, že turbo má v autě více jak polovina taxikářů, když ne v celé ČR, tak minimálně v Praze. Někdo natočil AAA, já to beru. Vůbec nezlehčuju danou situaci, je to problém v ČR jako hrom.

Pokud ale tyto praktiky provozuje většina taxikářů, tak skutečně nebude těžké úspěšně natočit podobné video, nemyslíte?

Jde o ovládání. Z informací, které já mám, a dělám to už 24 let, jestli si dá někdo turbo na řadicí páku, je to naprostý diletantismus. Řidič to může mít například na podlaze, může tam mít spínač, na který šlape. Pokud tedy to video bylo natočeno z toho důvodu, aby se pro to legislativně konečně něco udělalo, já říkám zaplať pánbůh.

Jak se proti tomuto problému dá podle vás bojovat?

Jsou státy Evropské unie, kde když přijdou na to, že máte v autě takovéhle zařízení, dostanete 10.000 euro pokuty a na 5 let jste skončil. Já nevím, proč takovéhle opatření nemůžeme mít v ČR a proč to nikdo zkrátka a dobře nekontroluje. Zeptejte se pana Manharta, který má taxi službu na magistrátě na starost. Co udělal pro to, aby turba z ulic zmizela? Je tedy potřeba zeptat se na magistrátě, co pro to dělají oni. AAA je dispečink, zprostředkovatelská firma. Já pracuju s materiálem, který mám zkontrolovaný právě přes magistrát. Já jsem o tomhle natočil v roce 2000 s Norou Novákovou (Nora Fridrichová, novinářka České televize) asi půlhodinový dokument. My jsme přišli na to, kdo ty turba vyrábí. Byli jsme minimálně ve třech provozovnách, kde se na kameru podařilo natočit tyhle výrobce. Nic se ale následně nestalo, nikdo s tím nic neudělal. Já vím, součástí čeho výroba těch turb je, vím, kdo ty turba v Praze vyrábí.

+4/−3
15.12.2013 13:13

L82e41a 40H61e23n64s11l27o32v58á 2601404526337

Převzato z FB společnosti AAA radiotaxi s.r.o.:

TURBO VE VOZECH (Rozhovor pro Lidovky.cz)

Co říkáte na video, na kterém taxikář okrádá pomocí tzv. turba zákazníka?

Počkejte, jaké okradení? Máme účtenku? Máme svědky? Vždyť my máme v ruce pouze dokument, který ukazuje, že je možné z řadi...cí páky ovládat taxametr.

Je tam ale jasně vidět, že byl cestující podveden.

Já si především myslím, že to není náhodné video. My jsme celé video rozpitvali, věnoval jsem se mu celý den, podle mě je to profesionální záležitost. Za prvé, je tam natočen taxametr i řadicí páka přesně v jednom záběru, karta řidiče a jeho obličej, následně i celé auto, poznávací značka, volací znak. Tohle nenatočí žádný amatér. Je to velice prapodivná záležitost. V dnešní době přeci není těžké natočit podobné video nenápadně telefonem. Autor videa ho měl evidentně celou jízdu opřený o nohu. On ho neměl na noze, bylo to velice přesně nasměrované. Vždyť při placení, když přebíráte peníze, abyste natočil správně řidiče i s obličejem, to musíte s tím telefonem přesně manipulovat. Proto já říkám, že to není náhodné video, které by bylo točené telefonem. Z jakého důvodu byla tedy nahrávka podle vás pořízena? Může se jednat o provokaci? To já netvrdím. Nevím například, jestli o tom řidič věděl nebo ne, jestli se toho vědomě sám účastnil. Ten, kdo to natočil, ovšem musel znát řidiče, musel vědět, že tam to turbo má. Já neposílám přes dispečink konkrétní řidiče, že by si o něj někdo mohl přímo požádat. Někde ho musel sehnat, nevíme, jestli byl objednán přes dispečink nebo zastaven na ulici. Je tedy jisté, že se jednalo o vašeho řidiče? Pan řidič je nasmlouvaný pod AAA, to je pravda. Jaké z toho vyvodíte důsledky? I když přijdu na předraženou jízdu, kdy řidič použil turbo nebo jel jinou trasou, nemám šanci po právní stránce cokoliv udělat. Samozřejmě pokud mám na někoho pravidelné stížnosti, u AAA končí, ale to se netýká pouze předraženého jízdného. Nemůžu mu ale odebrat licenci. Já když řidiče vyhodí

0/−3
15.12.2013 13:09

J82a49n 58Z52a72b91a64b22a 8154304108324

Před pár lety jezdila po Praze firma za fixní cenu. Zavolal jsi na dispečink, tam zadali cestu a řekli ti pevnou cenu. Úplně ideální, bohužel jsem ztratil číslo a nikde nemůžu sehnat.

+1/−1
15.12.2013 12:41

J89a60n 81F10r20o83l53í67k 6506410195624

Pokud v roce 2007 stála úprava zábradlí na Nuselském mostě 11 mil. tak mě připadají dvě stovky za 4 km jako charita.;-D

+3/−2
15.12.2013 12:08

J66o60h84a79n 15R41e34y 3417760747270

Říkejte to taxibijcům.ČNB minulý měsíc v jednom momentě okradla všechny české střadatele o miliardy a český občan se zabývá nepodařenou komromitující nádivkou.Jak česky typické.

+1/−3
15.12.2013 12:25

L97u37d52v69í36k 20G60a89j73d50o44š31í48k 2765853844812

Vycházíte ze zásadního omylu, že když krade jeden, je naprosto v pořádku, že krade i druhý. Jenže tak tomu není.

+4/−2
15.12.2013 14:03

J51o40h94a24n 69R34e13y 3377340257680

Vycházím z toho, že stát ve kterém kradou skoro všichni vrcholní politici a úředníci státní správy, nemůže chtít od jedné skupiny obyvatel, aby zrovna oni nekradli.Tím se zlodějen nezastávám, jen suše konstatuji.EU

+1/0
16.12.2013 5:59

A97l58e82š 17L81i87s85o26v24s79k15ý 9982114473378

MY nic, to není náš zaměstnanec!

+4/−1
15.12.2013 11:41

L26e26a 62H40e38n54s48l58o35v44á 2311174376127

Ano, není to zaměstnanec AAA. Kdo by se více zajímal, věděl by, že všichni řidiči společnosti jsou OSVČ.

+2/−2
15.12.2013 13:34

P48a42v11e94l 91N91e25d66ě36l49a 5606900694691

a co to řeší? Prostě kradou ...

+1/0
15.12.2013 22:57

M12a45r40t93i76n 41S18t86r73a92k85a 7230588989578

...jezdí pod jejich firmou? Jezdí. Dává mu ta firma možnost to svoje OSVČ realizovat? Dává. Mě opravdu nezajímá, jestli ten, kdo pod nějakou značkou krade, k tomu má takovej nebo makovej papír. Když si ta firma neumí ohlídat to, aby její smluvní spolupracovníci nekradli, pak je to špatná firma.

0/0
1.1.2014 4:41

P72e59t79r 57K23o74v47a13r 6146196548226

O tom jak se zde krade se dočetla i moje kamarádka která žije na Novém Zélandu. Jsou na to upozorňováni případní turisté.

Ostatně, státem požehnané olupování začalo již po Plyšáku, když hotely účtovaly cizincům jiné ceny jako domorodcům. Ostatně, stalo se mi to po rozdělení státu i na Slovensku, recepční chtěla dvojnásobek co za Slováka. Tak jsem ji poslal odkud rostou nohy a našel ubytovnu kde byli normální.

0/−2
15.12.2013 11:16

J59a88n 22K79a46d84l78e56c 7887135376409

A přesně vo tom to je. Je proto s podivem, že se ten pán nechal okrádat opakovaně...

+1/−2
15.12.2013 11:26

J95o93s61e67f 18D18r78d43a 6260199622886

Dvojí ceny? Zájezd střední školy do Prahy na hrad a výlet parníkem. Byl jsem jako v Jiříkově vidění. Na stolech v parníku ceníky, např. presso za 70Ká, třetinka Prazdroje 100Kč. Přiběhla obsluhující bruneta, na stolech vyměnila nápojové lístky. Presso za 35 kaček! Rád bych věděl, z jakých podkladů dělá firma daňová přiznání. Asi ani nemusím hádat! Vrcholem bylo, když jsme vystupovali, brunetka bez skrupulí opět měnila lístky, zřejmě v očekávání příchodu cizinců.  Pražský fekáč!

+1/−2
15.12.2013 13:55

J80i42ř56í 94K63v42a36s84n31i29č58k97a 9602236495386

Dobry den, konecne se mi podarilo se zaregistrovat a tak mohu regovat na dotazy k tematu . Jiří Kvasnička AAA RADIOTAXI S.R.O.

+3/−5
15.12.2013 10:44

J79a51n 67K69a32v48a61n 9281235780932

Tragede;-D!RvRvRv

+4/−3
15.12.2013 10:48

M95i39c21h94a49l 35N33o97v14á37k 6826910565769

Uz ten taxikar skoncil? Pro pripad, ze jste to Vy?

+1/−1
15.12.2013 10:52

P52e18t75r 45K63o17v94a67r 6496636748506

Rád bych si objednal taxi z Václavského náměstí do Radotína. Můj telefon je: 909880999

+3/−1
15.12.2013 11:19

J92o66h41a80n 37R81e84y 3477390547200

Zavolejte Jančurovi, ten to vezme.

0/−2
15.12.2013 12:04

J33o18h71a37n 24R44e10y 3957580217910

Jak jsem zde psal již včera, celé toto divadlo, v režii iDnes je zcela určitě nepodařené komro a zcela v duchu těchto novin.Já osobně si myslím, že je to na něčí objednávku, protože mi jinak uniká smysl toho loga v neustálém záběru videa.Pokud jste opravdu majitelem AAA radiodispečinku, tak jediná možnost jak to celé dát do pořádku je konfrontace toho řidiče taxi a výpis z jeho taxametru z údajné doby této jízdy.Je mi podivné, že dotyčný zákazník nedal na video stvrzenku o zaplacení a zároveň se mi nezdá interiér auta zn,Škoda ve kterém by měl být pořízen.Potom,pokud by to byla pravda, bych okamžitě podal trestní oznámení na řidiče pro poškození dobrého jména firmy a pokud by se zjistilo, že všechno bylo nakamuflované ve jménu"konkurečního boje", podal bych trestní oznámení na neznámého pachatele a zároveň na iDnes pro šíření lživé zprávy.Ještě dnes si pamatuji na inscenace tohoto plátku proti taxikářům za pomoci novinářského poskoka"Itala" Béma.Nakonec se z Béma vyklubal větší gauner než je jakýkoliv český hospodský a nebo taxikář.

+2/−3
15.12.2013 12:18

L79u40d85v82í59k 71G97a37j89d57o30š97í41k 2655663334102

Chápu pane Rey že jste asi drožkař a že se vás to osbně dotýká, ale věc se má tak. Není špatné poslat na taxikáře hloubkovou kontrolu, jestli neokrádají. Je špatné, když takovou kontrolou neprojdou s čistm štítem.

A k videonahrávc: Ta leží na stole a dokazování je nyní na straně AAA. Musí prokázat, že nahrávka není pravá. A obávám se, že to budou prokazovat dosti těžko. :-)

+2/−1
15.12.2013 14:13

J11o17h18a46n 96R97e51y 3367900787800

Pane Gajdošíku, nejsem,ale drožku jsem jezdil v Innsbrucku, když jsem skončil se sportovní karierou.Na celou tuto záležitost se ale dívám očima zákazníka AAA, se kterou občas jezdím, ale to,že by mne okradl jejich řidič se mi ještě nestalo.Všechno se mi zdá moc nafouknuté, a je až úsměvné, jak se na věci přiživují ostatní dispečinky, které zde ze sebe dělají ty nejpoctivější.Viz příspěvek dole pode mnou.:-)))

0/−1
16.12.2013 6:07

V33l49a66d25i39m11í86r 11H94o54l32ý 8234481126647

No nevím. Já jel s AAA všehovšudy 2x a pokaždé se mně pokoušeli natáhnout. Poprvé jsem si řekl, že jsem narazil prostě na nepoctivého jedince, podruhé jsem jel z oslavy v brzkých ranních hodinách a částku, kterou jsme zaplatili, mi prozradila až ráno manželka. Tehdy jsem jel s AAA taxi naposledy. Poslední zkušenost mám nepřímou, kamarád objednával taxi pro kamarádky cizinky, měl mít cenu tuším 14,90 Kč/km, na dispečinku ji nahlásil, stejně tak i řidiči. Děvčata mu potom volala od Palladia, že po nich chtěl řidič za cestu z Flory 250,- Kč. Prř telefonátu na dispečink slečna blábolila omluvy, slibovala potrestání řidiče a nějaké kompenzace, ale  tuto firmu nepokládám za seriozní. Když potřebuji taxi, dlouhodobě se mi dobře osvědčil dispečink na tel. 222 111 ... . Nenabízejí nějaké horentní slevy (které stejně u AAA nedostanete), prostě přijede auto, odveze mě kam potřebuji a neokrade mě. To mi zcela stačí.

+1/−1
15.12.2013 14:13

P62a13v19e39l 70F56ó21g10e94l 8511120540815

Oni se to nestydí dělat, protože ryba smrdí od hlavy. Dokud si v tomhle státu bude ekonomická mafie podávat ruce s politiky a uzavírat výhodné obchody za nestíhatelnost, nežalovatelnost, amnestii nebo státní zakázky a s úsměvem na rtech se dívat ožebračeným občanům do očí a tvrdit, že se nic něděje, tak do té doby to bude signál pro tuto společnost, že nejvyšší meta jsou peníze a zbohatnutí za každou cenu a tedy i za tu cenu, že je čím dál více bezdomovců, lidí bez prace, lidí žijící v chudobě - a to prý proto, že jsou líní pracovat, když pracovní příležitostí čím dálím více chybíce zoufale není. Otázkou je jak dlouho bude tato demokracie pro většinu ještě snesitelná.

+4/−2
15.12.2013 10:14
Foto

M41a43r55t67i91n 27H14a49u89s15e68n40b78l65a38s 2541780924680

Priciny jsou tri: v soucasnem systemu neexistuje transparentni hodnoceni taxikare zakaznikem. Tudiz vas tento muze okrast, ujet deset metru a okradat dalsiho zakaznika. Dalsi problem je v tom, ze nemate k dispozici kontrolni taxametr tudiz si najete naklady nemuzete overit. Treti problem je ze nemate navigaci tudiz kdyz nejste znali prodtredi jste nachylni k okradeni. Vsechny tri problemy resi apka Liftago, ktera je agregacni aplikaci, nezavisla na konkretni taxisluzbe, vytvari volny trh, kde si vyberete taxi podle casu dojezdu, hodnoceni odtatnimi nebo ceny. Vidite jak taxi prijizdi. Pokud zadate cilovou adresu vite kolik vas to bude stat jiz dopredu a navic mate v ruce navigaci. Apku si stahnete zde: Stahnete si aplikaci Liftago je to agregator taxi funguje v Praze, ale i v jinych mestech a na Slovensku. Vedle hodnoceni ridicu zakazniky mate v ruce i navigaci a kontrolni taxametr. Staci zadat cilovou adresu a nemuzete se ztratit, ani vas nemuze taxikar okrast. Jinak zkonci se spatnym hodnocenim a u Liftago si jej jiz nikdo neobjedna. Stazeni zdarma zde: http://bit.ly/1gNyddG po 3 mesicich vstupu na trh jsme stale ve zkusebnim provozu, za tu dobu mame dobre pokryti v Praze, dalsich velkych mestech, rozebihame se na Slovensku, pripravujeme otevreni Polska a Anglie v lednu. Dalsi zeme budeme otevirat postupne.

+3/−6
15.12.2013 10:01

A44l42e44š 48L27i61s18o33v21s48k71ý 9732364553148

Skrytá reklama...

+1/−1
15.12.2013 11:42

K68a60r97e64l 30D31l96o24u72h97ý 2502975902905

Sice reklama, ale má smysl tato aplikace.

+1/−2
15.12.2013 12:13

J82o54h25a57n 43R19e49y 3957930387150

No možná to byl pan Jančura a tak prosperoval, že si založil tu firmu Cik Cak a nakoupil za výdělek ty Audiny.;-D;-D;-D

0/−1
15.12.2013 13:44

L83e92a 91H10e27n40s41l83o73v96á 2761564246717

Kdyby aspoň skrytá!

0/−1
15.12.2013 13:42

P47a46v27e71l 50D75o62l26n42í37č93e55k 3258923464641

Přestaňte už tady konečně spamovat, už to sem dáváte nejmíň po desáté.

Zajímavé, že tohle té tlupě cenzorských netáhel nevadí.

+3/−1
15.12.2013 12:18
Foto

M71a65r69t58i46n 37H15a24u54s66e19n24b27l93a16s 2971110844950

To neni skryta reklama, to je zcela jasne reseni. Tam kde ma zakaznik pristup k povesti ridice pred tim nez sedi u nej v aute a tam kde ma zakaznik v ruce kontrolni taxametr nemuze k takove situaci dojit. :) a vite co? Liftago aplikace je globalni tudiz neni nic snazsiho, nez aby si ji stahli cizinci, kteri jsou vuci kradeni v taxiku nejvice bezbranni. Za chvilku se tenhle ten mafiánskej bordel rozloží sám jen pomocí chytrých technologií :) proste neberte taxika na ulici. Používejte aplikaci, která vám dá možnost kontroly a je to.

+1/−1
15.12.2013 13:16

P71a32v33e53l 61D51o67l59n63í16č70e25k 3478473194341

Za prvé, žádnou takovou aplikaci nepotřebuji. A kdyby ano, tak si ji najdu sám.

Za druhé: Tohle je diskuze, ne plakátovací plochat. Kopírování jednoho příspěvku dvacetkrát tu nemá co dělat.

0/−2
15.12.2013 13:26

P20a85v64e35l 19D41o12l27n82í66č48e98k 3488313944541

Mimochodem, to nejste schopen zajistit pro svůj produkt nějakou normální reklamu, že s tím musíte spamovat diskuze na Idnesu?

Pochybuju, že má někdo náladu číst to na každé stránce třikrát.

0/−1
15.12.2013 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.