- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No výborně, tak prosím vyčíslit, kolik stála ta hovadina s "komunikačním vagónem"...tu anonci přece pán nenamluvil zdarma, někdo byl placen za PR a marketing.
Vánoční odměny manažerům jsou přeci důležitější než důstojná přeprava.
Posílení autobusu 188 je naprosto "perfektní investice", zvlášť když polovinu trasy ten autobus stráví v zácpě. Takže jízdní doba dvojnásobná a o nekonečném čekání na zastávce a házení mincí "přijede/nepřijede" ani nemluvě. Autobus 207 vznikl jako posila 133, jejíž trasu pak o to zkrátili. Ale autobus mezi Staroměstskou, Náměstím Republiky a Florencem je stejně nesmysl. (Ano, i když s ním občas jezdím.)
Že prý díky loňské revoluci v MHD není potřeba, aby před Vánocemi jezdilo více spojů? Ono je to ve skutečnosti potřeba i jindy. Až do loňského září se mi nestalo, že bych se ráno nevešel do autobusu, po tom "vylepšení" je to vcelku pravidelná situace. Chápu, že mluvčí Ropidu má v popisu práce i lži (jinak by asi rychle dostal padáka), ale možná by se měl taky naučit, kdy je lepší držet ústa.
Že bych se nevešel se mi nestane, ale že je ten bus plný dle normy (TJ 8 lidí na metr čtvereční) je ráno normálka. A norma samozřejmě počítá jen lidi, takže přidejte 2 maminky s kočárky, studenty s aktovkami, pár ženských s nákupem atd.. A máte opravdu pohodové cestování.
Pamatuji si jak před x lety zdražili MHD s tím, že posílí spoje, bude větší konfort cestování atd. A jak vidno skutek utek. Nebylo by lepší kdyby to udělali jak ČT? Prostě by vypravili pár koňských povozů a každý kdo žije v této republice by na ně povinně přispíval.
MHD (resp. jednotlivé jízdenky) zdražili jen proto, aby mohli důchodci jezdit zdarma.
Bohužel jsem i víkendu jela na Staromák (přítel není z Prahy a trval na tom, že chce vidět trhy) a doprava byla něco strašnýho!! Metro C bylo narvaný už od Kačerova a na A to nebylo lepší... Ale díky za posílení těch dvou autobusů, to určitě využije 99% pražáků
O víkendu jsem byl na procházce na Hradě (naštěstí autem, zaparkovaném na Pohořelci) a na Hradčanském náměstí před Hradem stálo asi 10-15 autobusů (evidentně městských) s tím, že je to Vánoční vyhlídková jízda. Na takovýhle nesmysly, které navíc kazí dojem z historického centra (vypadalo to tam jak na autobusovém nádraží) jak je vidno peníze jsou. Na normální dopravu pak chybějí
Ale blíží se v Praze volby, proto nejpozději na jaře určitě přijde úprava jízdních řádů a tak příští rok bude jezdit MHD pro změnu poloprázdná. Vše pro voliče.
Vážení, příčinou je mimo jiné nesmyslné populistické jízdné zdarma pro důchodce nad 65 let. Kvůli němu se také redukovaly linky v září 2012.
A) to není populismus ale slušnost. Naprostá většina důchodců má důchod 8-9 tisíc. Když zaplatí nájem, plyn, elektřinu atd, tak jim moc nezbyde. Pokud si za cestu k doktorovi dají 2x30 kč za jízdenky, 30 korun Julínkovné, nejlépe dalších 30 za recept a bůhvíkolik doplatek za ty léky, tak doslova umřou hlady. Neboli k doktorovi pojedou stejně na černo, vymáhat to po nich prakticky nelze.
S čímž souvisí B) náklady na tramvaj, metro či bus jsou téměř stejné, ať tím jede 10 nebo 50 lidí. A C) MHD stejně není placeno z jízdenek, naprostou většinou je financováno městem.
Vážený pane řiditeli dopravního podniku. Ano, kapacita je dle normy dostatečná. Ovšem norma je 8 lidí na metr čtvereční. Akorát že už polovina tohoto počtu znamená přeplněný vůz, navíc norma jaksi nepočítá zavazadla.
Vážený pane řediteli, jakou normu dodržujete když jedete přiděleným služebním vozem Tak nemelte o normě. MHD jste v Praze za poslední 2 roky zmršili skoro na úroveň doby Dra. Husáka