Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravní podnik plánuje úpravy tratí, tramvaje mají zrychlit

Jedno z bolavých míst pražské tramvajové dopravy, Štefánikova ulice na Smíchově, by se mohlo letos dočkat rekonstrukce. Tramvaje tam pravidelně nabírají mnohaminutová zpoždění. V plánu je oprava i dalších míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R87o42b36e15r33t 59H22o27m30o61l96k33a 2210802972531

Zrovna ve Štefánikové (tamtudy jezdím denně) je největším problémem úsek mezi ulicí Victora Huga a Kartouzskou. A tam se auta vedle tramvají pohodlně vejdou. Ale málokterý řidič (cca každý desátý) jede tak, aby neblokoval tramvaj. Klidně jedou i 50 cm od obrubníku, jedním kolem už na kolejích a nezájem. "Když nejedu já, proč by měla jet tramvaj." V předchozím úseku jsou problémem zase parkující auta - stojí napůl na chodníku a napůl ve vozovce, takže tramvaj musí výrazně zpomalit, když okolo nich projíždí, čímž se provoz dále zpomaluje. Policistu jsem tam ještě neviděl.

+3/0
7.1.2014 13:41

J81a80n 35Š31p61e39c63i34á47n 2540890919989

Ja seli vzdycky rikam,ze ten ridic to do tech aut posle ze vzteku plnou parou a kdyz meprojede,tak si vezme brasnu a pujde domu :D to by bylo romanticke

0/0
7.1.2014 11:05

R17o46b66e49r72t 90P31r92a60ž73á67k 4418466565460

Až by ten tramvaják stál na pracáku, ona by ho romantika přešla. Navíc mu je nějaká kolona šumák. Není placen od kilometru, ale od hodiny, tak co by se vztekal.

0/0
7.1.2014 14:28

D59a40v97i70d 53K51l63i65n16e17r 8146530931950

A na trať Špitalská-Nový Hloubětín se zapomíná, s člověkem to tam kinklá ze strany na stranu a v oblouku tam tramvaj může jen 15km/h dost málo.

0/0
7.1.2014 10:20

L86u79k74á71š 14N33o13v44á40k 4146916172473

tahle trať je ze všech nejméně důležiá...momentálně to tak je, bohužel.

0/0
7.1.2014 13:57

J87a30n61a 62M29o91l16á87k86o23v90á 7307556646814

To je nejaka zastarala mapka ne? Vzdyt na tenhle isek Prumyslovy uz kamiony davno nesmej, tak proc je v ty mapce psano, ze zde dela problem husta kamionova doprava. Vzdyt kamiony to musej objizdet pres sterboholskou radialu a dale kdyz jedou naTeplice tak pres vysocanskou radialu....

+5/0
7.1.2014 9:42

T11o43m65á85š 77Z98e63m85a87n 3665748524225

Zase ten syrečkův šílený nápad s uzavřením nábřeží?

Hoďte na něj pytel.

+8/−5
6.1.2014 23:08

M55i95c67h66a61l 44P26a77v84l55á50t 9333113884989

On to neni napad genialniho pana primatora. On jen s bystrosti sobe vlasntni prijal za svuj napad tech nejvetsich silencu z nejmenovaneho cyklofasistickeho spolku.(Aby jim galusky ztrouchnively! Primator vzhledem k materialu necht ztrouchnivi cely!)

0/0
7.1.2014 14:01

E91v61ž79e82n 77P48o61l38á70k 3358308681873

Ono kdyby se výhybky stavěly civilizovaným způsobema ne jako před sto lety, neznamenala by každá křižovatka rachot a jízdu desítkou. Ale to zatím jakžtakž napodobili na Prašném mostě.

+3/−3
6.1.2014 23:00

T74o62m 27P63á74l41e26k 1331636939298

Na kulaťáku stačí opravdu málo. Zrušit ten přechod těsně u kulaťáku a ponechat nájezd na kruhák ve dvou pruzích. R^ O kousek dál je další přechod. Tam by klidně mohly být světla pro výjezd busů z mini nádraží - i ty to tam dosta často blokují.

+12/−1
6.1.2014 22:11

J65a33n 57J20e45l53í97n74e86k 8953145942686

Jo, ten přechod, to je peklo. Předtím nahoře to zúžení ze 3 pruhů taky nic moc.

+3/0
6.1.2014 22:36

T44o16m44á38š 95Z35e24m56a88n 3285798754705

JJ, zužování a přechody hned u křižovatky jsou nemoc Prahy.

A zrovna u Kulaťáku stačí ke zlepšení málo.

+3/−1
6.1.2014 23:12

Ř82e35h33o59ř 45V55l29a83s28á94k 2154224251836

Přechody bývají u křižovatek, protože to jsou ta místa, kde lidé chtějí přecházet.;-)

+7/−3
7.1.2014 0:15

J25a89r90o87s78l57a32v 93B40r34ü81m94m67e67r 7144193436

Ale pod tím přechodem je podchod, dále je druhý přechod několik metrů a také i trnto přechod by šel vyřešit mnohem inteligentněji.

+3/−3
7.1.2014 7:49

L38u39k68á82š 24N49o62v45á68k 4486496602873

podchod není řešení, naopak je to další komplikace! Města jsou pro lidi, ne pro auta! (pozn. nejsem žádný automat, jen už jsem alergickej na lidi, který z auta snad i venčí psa, odstěhujou se "za přírodou" 10km za Prahu a pak opravdové pražany jen otravují svým autem a podobné).

+4/−1
7.1.2014 9:48

M48i32c82h19a40l 41P98a37v91l96á22t 9603403924349

K dalsimu prechodu je par metru. Znate to tam vubec?

Mesta jsou i pro lidi v autech. Opustte chorou cyklofasistickou predstavu, ze auta jsou zla. Auta jsou hodna, proto je lidi pouzivaji. ;o)

0/−1
7.1.2014 11:02

L30u87k76á66š 49N18o36v82á48k 4526716212423

jenže tento "další přechod" je nebezpečný a zralý na zrušení. A v pěších kongescích jsou důležité oba přechody. Znám to tam, mohu ve vteřině nakreslit situačku i s legendou..:-P

0/0
7.1.2014 13:58

L63u31k82á94š 66N44o72v79á21k 4846356582773

označovat mě za cyklofašistu...neumíte číst, nechápete text a ještě jste duševní mrzák. To je pak těžký něco vysvětlovat, že jo...

0/0
7.1.2014 13:59

P20e25t78r 18P46e86t33r 6563322848983

a kde byste ty přechody chtěli? ono to tak bývá, že když člověk jde podél cesty a narazí na křižovatku tak ji chce přejít, ne se táhnout pět minut pěšky vedle, aby to motoristům nevadilo.

+6/−5
7.1.2014 1:36

L20u77k33á53š 33N26o83v71á37k 4226526132413

R^

0/0
7.1.2014 9:48

J49a80n 27K77r24b50e76c 8915407894397

Ja chci vic zamilovanejch vagonu. To vam jde nejlip R^;-D

+7/0
6.1.2014 21:59

R26u67d69a 44S34l34a19v17í97k 5973958566661

Postavte tam policajty a každý kdo bude stát tramvaji v cestě dostane pokutu za nedání přednosti v jízdě. Až bude pár tupců o několik tisíc lehčích, tak si možná vzpomenou, že nemají vjíždět do křižovatky, pokud jí nemůžou projet.

+26/−5
6.1.2014 20:55

Ř37e12h87o43ř 94V43l50a83s70á20k 2744254891336

R^

+2/−2
6.1.2014 22:06

Ř88e14h87o28ř 94V92l67a36s28á13k 2374894641746

Zemane a Tichá, doučte se pravidla a nebude se muset bát represí.

http://www.autoskola-testy.cz/prohlizeni_otazek.php?otazka=131-ridic_nesmi_vjet_do_krizovatky_nedovoluje_li_mu_situace_pokracovat_v_jizde_v_krizovatce_a_za_kri

0/−3
7.1.2014 0:20

T39o29m15á20š 79Z20e37m58a48n 3205388794415

Co sem motáš křižovatky?

Je snad celá ulice křižovatkou?

0/0
7.1.2014 9:35

M56a31r44e67k 42T28ů40m92a 4562388356882

To nemyslíte vážně?8-o To mají ty auta najet do křižovatky, i když jim svítí červená? F

+2/−2
6.1.2014 22:21

T62o30m68á74š 68Z39e67m53a85n 3185418904685

Jako že auta nemají jezdit po ulici?

Prostě se tam auta a tramvaje nevejdou, takže se musí ulice upravit aby se vešly, ale tady jaksi není za co pokutovat.

+4/−2
6.1.2014 23:06

L14u20k23a61s 54N49o18v65a22k 4369799963688

Ja vam poradim, dojedte si masnou tyčí podivat na onu ulici a treba pochopite.....

+4/0
6.1.2014 23:40

I68v56o 45Z43d45e71b75o84r90s56k17ý 3883721500971

Jenže ta auta nestojí v křižovatce. Co tam máte dál?

+4/0
7.1.2014 0:18

Ř22e87h70o22ř 13V76l73a24s30á78k 2944824841806

V tom případě umístit značku o maximální povolené šířce vozidla. :-)

0/−4
7.1.2014 0:21

M95i17c42h93a71l 70P97a95v49l74á94t 9283913284299

Spravne - ty zbytecne sitoke tramvaje tam vubec nepoustet a jejich tramvaje prisne pokutovat!

(Je mi zahadou, proc tohle verejne resite, kdyz neznate ani tu lokalitu, ani dopravni predpisy.)

+1/0
7.1.2014 8:47

K66a53r65e76l 66N67a10s47t19o84u65p91i82l 3300231650751

Ano ta auta tam stojí metr od chodníku a proto nemůže tramvaj projet... vidím to tam denně...Navíc tam často stojí auta na křižovatce ve dvou pruzích, což taky nesmí, takže policajt by se tam opravdu uživil na plný úvazek...

+2/−1
7.1.2014 8:35

L91u10k19á59š 10V55y77o78r36a24l 2907306472172

Úplně by stačilo, kdyby auta nesměla jezdit po kolejích. Zamezí se tak kolonám aut a tramvají, do Prahy 1 a 2 bych pouštěl jen rezidenty a tramvaje v centru nebudou nabírat zpoždění.

0/0
25.1.2014 7:54

P58a80v94e11l 22K51u27r17a23l 5381164940840

Existuje jednodušší a levnější řešení- prostě dát značku "pozor nestůjte v cestě tramvaji" a následně prostě nechat jet tramvaj jet plnou rychlostí bez ohledu na překážející auta.

+6/−12
6.1.2014 20:31

L86u15k16a23s 29N60o38v51a98k 4289199163538

Jenze ten jizdni pruh vede napul po kolejich ;)

Takze auta jedou v kolone, musi se ridit semaforama a taky tim, ze zastavka arbesovo namesti smer andel nema ostruvek, tudiz tam stoji tramvaj blokujici auta( auta musi dat prednost lidem nastupujicim do tramvaje), no a auta pak samozrejme blokuji tramvaje, jelikoz musi stat na kolejich...

+4/−1
6.1.2014 23:44

K19a98r87e40l 85N55a88s46t57o43u11p35i21l 3530341740911

není napůl, ty auta se tam vejdou i s tramvají, ale to by tam nesměli stát pepíci ve svých SUV metr od chodníku....

+4/−2
7.1.2014 8:36

I95v31o 92Z60d92e90b31o18r76s11k85ý 3773161800761

A jak taková značka vypadá?

+5/0
7.1.2014 0:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.