Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravní podnik plánuje úpravy tratí, tramvaje mají zrychlit

Jedno z bolavých míst pražské tramvajové dopravy, Štefánikova ulice na Smíchově, by se mohlo letos dočkat rekonstrukce. Tramvaje tam pravidelně nabírají mnohaminutová zpoždění. V plánu je oprava i dalších míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R87o53b28e36r94t 73H92o23m48o22l43k91a 2120662712161

Zrovna ve Štefánikové (tamtudy jezdím denně) je největším problémem úsek mezi ulicí Victora Huga a Kartouzskou. A tam se auta vedle tramvají pohodlně vejdou. Ale málokterý řidič (cca každý desátý) jede tak, aby neblokoval tramvaj. Klidně jedou i 50 cm od obrubníku, jedním kolem už na kolejích a nezájem. "Když nejedu já, proč by měla jet tramvaj." V předchozím úseku jsou problémem zase parkující auta - stojí napůl na chodníku a napůl ve vozovce, takže tramvaj musí výrazně zpomalit, když okolo nich projíždí, čímž se provoz dále zpomaluje. Policistu jsem tam ještě neviděl.

+3/0
7.1.2014 13:41

J61a59n 22Š52p98e38c43i16á62n 2620880269929

Ja seli vzdycky rikam,ze ten ridic to do tech aut posle ze vzteku plnou parou a kdyz meprojede,tak si vezme brasnu a pujde domu :D to by bylo romanticke

0/0
7.1.2014 11:05

R95o53b84e94r94t 10P18r88a62ž79á96k 4648956645320

Až by ten tramvaják stál na pracáku, ona by ho romantika přešla. Navíc mu je nějaká kolona šumák. Není placen od kilometru, ale od hodiny, tak co by se vztekal.

0/0
7.1.2014 14:28

D61a75v14i21d 50K85l90i76n82e70r 8906630721580

A na trať Špitalská-Nový Hloubětín se zapomíná, s člověkem to tam kinklá ze strany na stranu a v oblouku tam tramvaj může jen 15km/h dost málo.

0/0
7.1.2014 10:20

L89u20k60á29š 10N95o81v26á34k 4906786832753

tahle trať je ze všech nejméně důležiá...momentálně to tak je, bohužel.

0/0
7.1.2014 13:57

J31a15n78a 85M65o79l42á31k49o46v89á 7277386156764

To je nejaka zastarala mapka ne? Vzdyt na tenhle isek Prumyslovy uz kamiony davno nesmej, tak proc je v ty mapce psano, ze zde dela problem husta kamionova doprava. Vzdyt kamiony to musej objizdet pres sterboholskou radialu a dale kdyz jedou naTeplice tak pres vysocanskou radialu....

+5/0
7.1.2014 9:42

T11o33m14á45š 44Z39e71m68a45n 3445948674505

Zase ten syrečkův šílený nápad s uzavřením nábřeží?

Hoďte na něj pytel.

+8/−5
6.1.2014 23:08

M45i50c22h42a66l 20P68a70v13l84á34t 9833403364499

On to neni napad genialniho pana primatora. On jen s bystrosti sobe vlasntni prijal za svuj napad tech nejvetsich silencu z nejmenovaneho cyklofasistickeho spolku.(Aby jim galusky ztrouchnively! Primator vzhledem k materialu necht ztrouchnivi cely!)

0/0
7.1.2014 14:01

E73v70ž12e71n 90P14o25l10á86k 3428488451583

Ono kdyby se výhybky stavěly civilizovaným způsobema ne jako před sto lety, neznamenala by každá křižovatka rachot a jízdu desítkou. Ale to zatím jakžtakž napodobili na Prašném mostě.

+3/−3
6.1.2014 23:00

T46o43m 50P70á21l91e85k 1971346579598

Na kulaťáku stačí opravdu málo. Zrušit ten přechod těsně u kulaťáku a ponechat nájezd na kruhák ve dvou pruzích. R^ O kousek dál je další přechod. Tam by klidně mohly být světla pro výjezd busů z mini nádraží - i ty to tam dosta často blokují.

+12/−1
6.1.2014 22:11

J28a45n 15J96e48l78í61n13e13k 8323945742426

Jo, ten přechod, to je peklo. Předtím nahoře to zúžení ze 3 pruhů taky nic moc.

+3/0
6.1.2014 22:36

T32o76m45á30š 50Z35e98m27a73n 3205348694435

JJ, zužování a přechody hned u křižovatky jsou nemoc Prahy.

A zrovna u Kulaťáku stačí ke zlepšení málo.

+3/−1
6.1.2014 23:12

Ř63e71h48o49ř 50V48l22a51s53á54k 2974274611176

Přechody bývají u křižovatek, protože to jsou ta místa, kde lidé chtějí přecházet.;-)

+7/−3
7.1.2014 0:15

J80a44r42o36s50l68a18v 47B44r55ü65m57m98e58r 7414533356

Ale pod tím přechodem je podchod, dále je druhý přechod několik metrů a také i trnto přechod by šel vyřešit mnohem inteligentněji.

+3/−3
7.1.2014 7:49

L79u37k15á25š 88N64o62v81á55k 4616906772313

podchod není řešení, naopak je to další komplikace! Města jsou pro lidi, ne pro auta! (pozn. nejsem žádný automat, jen už jsem alergickej na lidi, který z auta snad i venčí psa, odstěhujou se "za přírodou" 10km za Prahu a pak opravdové pražany jen otravují svým autem a podobné).

+4/−1
7.1.2014 9:48

M46i12c88h27a27l 81P41a82v82l11á34t 9253363914839

K dalsimu prechodu je par metru. Znate to tam vubec?

Mesta jsou i pro lidi v autech. Opustte chorou cyklofasistickou predstavu, ze auta jsou zla. Auta jsou hodna, proto je lidi pouzivaji. ;o)

0/−1
7.1.2014 11:02

L91u49k63á19š 10N29o27v89á55k 4916916792783

jenže tento "další přechod" je nebezpečný a zralý na zrušení. A v pěších kongescích jsou důležité oba přechody. Znám to tam, mohu ve vteřině nakreslit situačku i s legendou..:-P

0/0
7.1.2014 13:58

L54u94k16á27š 68N22o18v62á68k 4806406592223

označovat mě za cyklofašistu...neumíte číst, nechápete text a ještě jste duševní mrzák. To je pak těžký něco vysvětlovat, že jo...

0/0
7.1.2014 13:59

P51e95t36r 79P98e61t71r 6783882158973

a kde byste ty přechody chtěli? ono to tak bývá, že když člověk jde podél cesty a narazí na křižovatku tak ji chce přejít, ne se táhnout pět minut pěšky vedle, aby to motoristům nevadilo.

+6/−5
7.1.2014 1:36

L80u77k12á28š 22N42o34v35á12k 4616386872933

R^

0/0
7.1.2014 9:48

J17a56n 24K83r30b32e67c 8325597864767

Ja chci vic zamilovanejch vagonu. To vam jde nejlip R^;-D

+7/0
6.1.2014 21:59

R30u63d75a 92S39l17a10v64í89k 5183458896201

Postavte tam policajty a každý kdo bude stát tramvaji v cestě dostane pokutu za nedání přednosti v jízdě. Až bude pár tupců o několik tisíc lehčích, tak si možná vzpomenou, že nemají vjíždět do křižovatky, pokud jí nemůžou projet.

+26/−5
6.1.2014 20:55

Ř88e50h36o56ř 15V56l59a23s18á41k 2724524471876

R^

+2/−2
6.1.2014 22:06

Ř57e65h46o74ř 31V90l34a96s57á66k 2414944931616

Zemane a Tichá, doučte se pravidla a nebude se muset bát represí.

http://www.autoskola-testy.cz/prohlizeni_otazek.php?otazka=131-ridic_nesmi_vjet_do_krizovatky_nedovoluje_li_mu_situace_pokracovat_v_jizde_v_krizovatce_a_za_kri

0/−3
7.1.2014 0:20

T72o96m85á71š 65Z13e93m78a95n 3215278124365

Co sem motáš křižovatky?

Je snad celá ulice křižovatkou?

0/0
7.1.2014 9:35

M63a22r31e13k 50T91ů28m51a 4982528426232

To nemyslíte vážně?8-o To mají ty auta najet do křižovatky, i když jim svítí červená? F

+2/−2
6.1.2014 22:21

T98o84m90á91š 69Z25e20m61a97n 3495218554105

Jako že auta nemají jezdit po ulici?

Prostě se tam auta a tramvaje nevejdou, takže se musí ulice upravit aby se vešly, ale tady jaksi není za co pokutovat.

+4/−2
6.1.2014 23:06

L85u43k93a78s 68N34o57v28a63k 4709849353628

Ja vam poradim, dojedte si masnou tyčí podivat na onu ulici a treba pochopite.....

+4/0
6.1.2014 23:40

I89v12o 74Z20d72e53b52o57r65s28k12ý 3853361950161

Jenže ta auta nestojí v křižovatce. Co tam máte dál?

+4/0
7.1.2014 0:18

Ř50e38h23o11ř 75V12l63a57s34á71k 2394284841936

V tom případě umístit značku o maximální povolené šířce vozidla. :-)

0/−4
7.1.2014 0:21

M44i24c15h66a16l 34P17a85v87l75á66t 9133513304259

Spravne - ty zbytecne sitoke tramvaje tam vubec nepoustet a jejich tramvaje prisne pokutovat!

(Je mi zahadou, proc tohle verejne resite, kdyz neznate ani tu lokalitu, ani dopravni predpisy.)

+1/0
7.1.2014 8:47

K90a91r42e38l 50N77a35s56t83o59u60p36i53l 3500471430351

Ano ta auta tam stojí metr od chodníku a proto nemůže tramvaj projet... vidím to tam denně...Navíc tam často stojí auta na křižovatce ve dvou pruzích, což taky nesmí, takže policajt by se tam opravdu uživil na plný úvazek...

+2/−1
7.1.2014 8:35

L66u63k30á14š 95K29r29á70l 8988631507460

Úplně by stačilo, kdyby auta nesměla jezdit po kolejích. Zamezí se tak kolonám aut a tramvají, do Prahy 1 a 2 bych pouštěl jen rezidenty a tramvaje v centru nebudou nabírat zpoždění.

0/0
25.1.2014 7:54

P43a72v59e43l 42K43u79r95a88l 5431254190660

Existuje jednodušší a levnější řešení- prostě dát značku "pozor nestůjte v cestě tramvaji" a následně prostě nechat jet tramvaj jet plnou rychlostí bez ohledu na překážející auta.

+6/−12
6.1.2014 20:31

L31u16k55a96s 62N45o49v42a40k 4459879983208

Jenze ten jizdni pruh vede napul po kolejich ;)

Takze auta jedou v kolone, musi se ridit semaforama a taky tim, ze zastavka arbesovo namesti smer andel nema ostruvek, tudiz tam stoji tramvaj blokujici auta( auta musi dat prednost lidem nastupujicim do tramvaje), no a auta pak samozrejme blokuji tramvaje, jelikoz musi stat na kolejich...

+4/−1
6.1.2014 23:44

K93a71r23e67l 50N24a83s20t49o86u10p92i21l 3170661460461

není napůl, ty auta se tam vejdou i s tramvají, ale to by tam nesměli stát pepíci ve svých SUV metr od chodníku....

+4/−2
7.1.2014 8:36

I33v47o 20Z47d74e23b73o72r46s28k10ý 3133131360701

A jak taková značka vypadá?

+5/0
7.1.2014 0:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.