Diskuze

Pražský dopravní podnik plánuje úpravy tratí, tramvaje mají zrychlit

Jedno z bolavých míst pražské tramvajové dopravy, Štefánikova ulice na Smíchově, by se mohlo letos dočkat rekonstrukce. Tramvaje tam pravidelně nabírají mnohaminutová zpoždění. V plánu je oprava i dalších míst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zrovna ve Štefánikové (tamtudy jezdím denně) je největším problémem úsek mezi ulicí Victora Huga a Kartouzskou. A tam se auta vedle tramvají pohodlně vejdou. Ale málokterý řidič (cca každý desátý) jede tak, aby neblokoval tramvaj. Klidně jedou i 50 cm od obrubníku, jedním kolem už na kolejích a nezájem. "Když nejedu já, proč by měla jet tramvaj." V předchozím úseku jsou problémem zase parkující auta - stojí napůl na chodníku a napůl ve vozovce, takže tramvaj musí výrazně zpomalit, když okolo nich projíždí, čímž se provoz dále zpomaluje. Policistu jsem tam ještě neviděl.

3 0
možnosti

Ja seli vzdycky rikam,ze ten ridic to do tech aut posle ze vzteku plnou parou a kdyz meprojede,tak si vezme brasnu a pujde domu :D to by bylo romanticke

0 0
možnosti
Foto

Až by ten tramvaják stál na pracáku, ona by ho romantika přešla. Navíc mu je nějaká kolona šumák. Není placen od kilometru, ale od hodiny, tak co by se vztekal.

0 0
možnosti

A na trať Špitalská-Nový Hloubětín se zapomíná, s člověkem to tam kinklá ze strany na stranu a v oblouku tam tramvaj může jen 15km/h dost málo.

0 0
možnosti

tahle trať je ze všech nejméně důležiá...momentálně to tak je, bohužel.

0 0
možnosti

To je nejaka zastarala mapka ne? Vzdyt na tenhle isek Prumyslovy uz kamiony davno nesmej, tak proc je v ty mapce psano, ze zde dela problem husta kamionova doprava. Vzdyt kamiony to musej objizdet pres sterboholskou radialu a dale kdyz jedou naTeplice tak pres vysocanskou radialu....

5 0
možnosti

Zase ten syrečkův šílený nápad s uzavřením nábřeží?

Hoďte na něj pytel.

8 5
možnosti

On to neni napad genialniho pana primatora. On jen s bystrosti sobe vlasntni prijal za svuj napad tech nejvetsich silencu z nejmenovaneho cyklofasistickeho spolku.(Aby jim galusky ztrouchnively! Primator vzhledem k materialu necht ztrouchnivi cely!)

0 0
možnosti

Ono kdyby se výhybky stavěly civilizovaným způsobema ne jako před sto lety, neznamenala by každá křižovatka rachot a jízdu desítkou. Ale to zatím jakžtakž napodobili na Prašném mostě.

3 3
možnosti

T17o70m 55P78á59l61e55k

6. 1. 2014 22:11

Na kulaťáku stačí opravdu málo. Zrušit ten přechod těsně u kulaťáku a ponechat nájezd na kruhák ve dvou pruzích. R^ O kousek dál je další přechod. Tam by klidně mohly být světla pro výjezd busů z mini nádraží - i ty to tam dosta často blokují.

12 1
možnosti

Jo, ten přechod, to je peklo. Předtím nahoře to zúžení ze 3 pruhů taky nic moc.

3 0
možnosti

J19a85n 51K77r62b14e71c

6. 1. 2014 21:59

Ja chci vic zamilovanejch vagonu. To vam jde nejlip R^;-D

7 0
možnosti

Postavte tam policajty a každý kdo bude stát tramvaji v cestě dostane pokutu za nedání přednosti v jízdě. Až bude pár tupců o několik tisíc lehčích, tak si možná vzpomenou, že nemají vjíždět do křižovatky, pokud jí nemůžou projet.

26 5
možnosti

Existuje jednodušší a levnější řešení- prostě dát značku "pozor nestůjte v cestě tramvaji" a následně prostě nechat jet tramvaj jet plnou rychlostí bez ohledu na překážející auta.

6 12
možnosti

Jenze ten jizdni pruh vede napul po kolejich ;)

Takze auta jedou v kolone, musi se ridit semaforama a taky tim, ze zastavka arbesovo namesti smer andel nema ostruvek, tudiz tam stoji tramvaj blokujici auta( auta musi dat prednost lidem nastupujicim do tramvaje), no a auta pak samozrejme blokuji tramvaje, jelikoz musi stat na kolejich...

4 1
možnosti